Замовлення консультації

Про центр
Про нас
Наша команда
Наша місія
Наша візія
Наша прозорість
Нормативна база
Професійні спільноти
Інклюзивна освіта
Психологічна підтримка
Дистанційна освіта
Консалтинг
Робота з обдарованою молоддю
Підвищення кваліфікації
Педагогічна інтернатура

Останні новини

Останні новини
02.05.2022

Уряд спростив умови організації інклюзивного навчання

У вівторок, 26 квітня 2022 року, Уряд затвердив зміни до порядків організації інклюзивного навчання в закладах дошкільної та загальної середньої освіти.

В умовах воєнного стану значна кількість осіб з особливим освітніми потребами була тимчасового переміщена до інших регіонів України. Зважаючи на це виникли нові умови організації освітнього процесу для осіб, які навчаються в інклюзивних групах і класах.

Наразі в жодному куточку України діти з ООП не відчувають себе в безпеці через відсутність належних умов для здобуття освіти, а також навантаження на батьків і заклади, які частково виконують функцію прихистку для біженців. З метою покращення ситуації, зміни до порядків знімають деякі обмеження на період дії воєнного стану, а саме:

гранична кількість дітей з особливими освітніми потребами в інклюзивних класах або групах не застосовується, заклад не може відмовити в організації інклюзивного навчання та створенні інклюзивної групи;
психолого-педагогічні та корекційно-розвиткові послуги чи допомога можуть надаватися фахівцями інклюзивно-ресурсних центрів і педагогічними працівниками закладу (за умови дотримання безпеки учасників освітнього процесу);
допускається застосування змішаної форми здобуття освіти в інклюзивних класах ЗЗСО;
до закладу освіти можуть подаватися копії документа, що посвідчують особу, а також висновку про комплексну психолого-педагогічну оцінку розвитку особи (за наявності);
засідання Команд психолого-педагогічного супроводу в закладах освіти можуть проходити в режимі онлайн або у змішаному очно-дистанційному форматі;
у закладі освіти можуть формуватися тимчасові інклюзивні міжкласні групи.

Головною метою прийняття змін є створення умов для продовження надання освітніх послуг особам з ООП у закладах дошкільної та загальної середньої освіти в період воєнного часу.
Останні новини
26.04.2022

Про демонстарційний варіант національного мультипредметного тесту

Український центр оцінювання якості освіти оприлюднив демонстраційний варіант національного мультипредметного тесту.

Документ зручний для тих, у кого наразі повільний інтернет або немає можливості працювати упродовж 90 хвилин за комп’ютером. Демонстраційний тест можна завантажити у форматі .pdf за посиланням.

Окрім завдань, тут є правильні відповіді, що дає можливість одразу перевірити себе. Слід пам’ятати, що під час виконання завдань з математики можна користуватися довідковими матеріалами.

Також найближчим часом з’явиться можливість попрактикуватися в онлайн-версії випробування на сайті Львівського регіонального центру оцінювання якості освіти. Цей варіант допоможе відчути атмосферу тестування, потренуватися виконувати завдання в онлайн-режимі, навчитися розподіляти час на виконання 60 завдань з трьох навчальних предметів. Після завершення роботи над тестом також буде можливість отримати результати тестування.
 
Останні новини
22.04.2022

Про вебінар для вчителів іноземних мов «Модельні навчальні програми та підручники з іноземних мов для 5 класів НУШ у 2022/2023 н.р.Досвід пілотування НУШ у КЗ "Вінницький ліцей №12».

  21 квітня 2022 року проведено вебінар на тему «Модельні навчальні програми та підручники з іноземних мов для 5 класів НУШ у 2022/2023 н.р. Досвід пілотування НУШ у КЗ "Вінницький ліцей №12».
  Консультантка КУ «ЦПРПП ВМР», к.п.н. Лановенко А.О. охарактеризувала особливості впровадження Державного стандарту базової середньої освіти (5-9 кл.), який застосовуватиметься з 1 вересня 2022 року., також проаналізувала модельні навчальні програми з іноземних мов та акцентувала увагу учасників заходу на особливостях кожного запропонованого підручника з іноземних мов, розроблених для 5-х класів НУШ  відповідно до модельних навчальних програм.
  Учителька англійської мови  Родомська Н.М. поділилась власним досвідом пілотування НУШ, яке здійснюється з початку 2021-2022 н.р. у «Вінницькому ліцеї № 12», визначила особливості навчання учнів у НУШ та провела детальний аналіз підручника «Prepare», який входить в перелік підручників з іноземних мов, запропонованих вчителям різними авторськими колективами для конкурсного відбору підручників НУШ.
   Матеріали заходу та модельні навчальні програми з іноземних мов для базової середньої освіти розміщені на сторінці спільноти вчителів іноземних мов на сайті КУ «ЦПРПП ВМР» або за покликанням https://mmk.edu.vn.ua/inozemni-movy.

 
Останні новини
22.04.2022

Про зустріч - консультацію психолога з педагогами ЗЗСО ВМТГ

21 квітня 2022 року педагоги ЗЗСО ВМТГ отримали консультацію від психолога КУ «ЦПРПП ВМР» Жанни Воловодівської з питань: як мотивувати себе до професійної діяльності в умовах воєнного часу; як мотивувати учнів на навчання під час війни.
З мотиваційними орієнтирами ознайомтеся за   покликанням


 
Останні новини
20.04.2022

Про вебінар психолога для вихователів

20 квітня 2022 року психолог КУ "ЦПРПП ВМР" Антоніна Рогаль провела вебінар для вихователів ЗДО на тему "Методи та способи реагування дорослих на дитячі істерики". Розглянули форми поведінки, як відрізнити маніпуляцію від істерики, отримали відповіді на питання що з цим робити, алгоритм дій дорослого, прийоми стабілізації, заспокоєння та відновлення безпеки та близькості.
Презентаційні матеріали можна переглянути за покликанням
https://sites.google.com/d/1R2u6Cy08rinvMttnVhyeGRGPtzKptutg/p/1lxtvlLd6DWAol5iPPy_0b4AGMcfvCxv0/edit
Останні новини
20.04.2022

Про онлайн-зустріч для шкільних бібліотекарів

19.04.2022 консультантом Центру професійного розвитку педагогічних працівників Вінницької міської ради Нарольською Катериною було проведено онлайн-зустріч зі шкільними бібліотекарями Вінницької міської територіальної громади. Учасники заходу отримали практичні рекомендації щодо безпечного спілкування в популярних месенджерах. Зокрема були розглянуті питання про те, яку інформацію про себе не слід вказувати в месенджерах, як захистити свої дані та листування, які основні правила безпеки в цифровому просторі під час війни. Із матеріалами зустрічі можна ознайомитися на сторінках професійної спільноти шкільних бібліотекарів міста (безпека спілкування у Telegram, безпека спілкування у Viber).

Регіональні ресурси

  21050, м. Вінниця, вул. Мури, 4
  +38(0432)67-32-53
  http://mmk.edu.vn.ua
Ваша думка важлива для нас!

Маєте пропозиції або запитання з приводу нашої роботи чи співпраці? Ми завжди раді Вам і залюбки відповімо!

Форма зв'язку

Актуально

Збереження життя і здоров’я мирного населення в першу чергу залежить від оволодіння правилами поведінки при надзвичайній ситуації воєнного характеру. Центром стратегічних комунікацій та інформаційної безпеки при МКІП України у співпраці з Державною службою України з надзвичайних ситуацій, Міністерством оборони України, апаратом головнокомандувача Збройних Сил України та громадськими організаціями підготовлено прості і короткі рекомендації для мирного населення, які висвітлюють правила поведінки при надзвичайній ситуації та в умовах війни. Засвоєння цих простих правил допоможе мирному населенню збільшити свої шанси зберегти своє життя і здоров’я, а також життя і здоров’я своїх близьких та рідних.




 

В Україні триває воєнний стан у зв’язку із вторгненням рф на територію нашої держави. Команда МОН зібрала перелік корисних ресурсів для дорослих та дітей щодо психологічної підтримки, навчання та інформування.

   

Новини

Атестація педагогічних працівників. Цікаве та важливе.

№3 за 2016-2017 н.р.
  • Автор: Федчишена Марина Валеріївна
  • Тип: Періодичне видання

Аннотація: Професійна підготовка педагогів не може обмежуватись тільки оволодінням фаховими знаннями, уміннями, навичками. Виконуючи професійні функції, педагог аналізує, синтезує, а відповідно продукує новітню наукову інформацію. Це потребує початкових знань системи видавничої, інформаційної та бібліотечної справи, щоб уніфікувати підготовку документів та інформацію про них.
Саме тому випуск №3 Методичних рекомендацій «Атестація педагогічних працівників. Цікаве та важливе» надає інструктивно-методичну допомогу щодо оформлення матеріалів педагогічних працівників-претендентів на присвоєння педагогічних звань «учитель-методист», «вихователь-методист», «практичний психолог-методист», «керівник гуртка-методист», «педагог-організатор-методист». Окремо висвітлюються питання порядку апробації та розгляду вищевказаних матеріалів науково-методичною радою комунальної установи «Міський методичний кабінет».

Короткий зміст публікації        Вступ
  1. Механізм присвоєння педагогічних звань
    1. Передумови присвоєння педагогічних звань «учитель-методист», «вихователь-методист», «практичний психолог-методист», «керівник гуртка-методист», «педагог-організатор-методист»
    2. Порядок подачі матеріалів педагогічних працівників-претендентів на присвоєння педагогічних звань «учитель-методист», «вихователь-методист», «практичний психолог-методист», «педагог-організатор-методист», «керівник гуртка-методист» на апробацію та розгляд науково-методичною радою КУ «Міський методичний кабінет»
  2. Основи створення педагогічного освітнього продукту в системі стандартів видавничої справи
    1. Класифікація окремих видань у роботі з відбору й узагальнення наукової інформації відповідно до системи стандартів інформаційної, бібліотечної та видавничої справи
    2. Методична розробка як інструмент вдосконалення фахового рівня педагога
    3. Загальні рекомендації щодо оформлення методичної розробки
    4. Оформлення рецензії на методичну розробку 
       Додатки
Посилання для скачування електронної версії публікації

   

Регіональні освітні ресурси 

   

Корисні посилання 

   

Авторизація 

  Запам’ятати мене  [?]
Забули пароль? | 

   
 


© 2016 - 2024 || Design by LIKT



Реєстрація
до професійних спільнот
Для працівників ЗЗСО Для працівників ЗДО