Замовлення консультації

Про центр
Про нас
Наша команда
Наша місія
Наша візія
Наша прозорість
Нормативна база
Професійні спільноти
Інклюзивна освіта
Психологічна підтримка
Дистанційна освіта
Консалтинг
Робота з обдарованою молоддю
Підвищення кваліфікації
Педагогічна інтернатура

Останні новини

Останні новини
13.12.2021

Про вебінар для музичних керівників ЗДО ВМТГ



10 грудня 2021 року в онлайн-режимі проведено вебінар для музичних керівників ЗДО ВМТГ за темою «Організація та проведення музичних свят та розваг зимового циклу в дитячому садку», метою якого було розкрити особливості організації та проведення Новорічних свят і зимових розваг відповідно до музичного репертуару оновленої програми розвитку дітей від двох до семи років «Дитина».

Консультант КУ «ЦПРПП ВМР» Бондарчук Л.В. надала інформаційно-методичні рекомендації музичним керівникам про організацію і проведення музичних свят та розваг та наголосила, що під час підготовки та проведення новорічних свят і розваг потрібно враховувати особливості національного складу вікових груп дошкільників, світські та народні традиції відзначення циклу різдвяно-новорічних свят у нашому регіоні, запити батьків вихованців, інтереси дітей, можливості закладу.
Музичний керівник КЗ «ДНЗ №46 ВМР», голова методичного об’єднання музичних керівників Продан С.В. ознайомила учасників вебінару про місце та значення хороводів, хороводних ігор та таночків під час організації зимових свят та розваг.
У вебінарі взяли участь 79 музичних керівників, які відзначили актуальність та важливість розкритої тематики.

Для детального опрацювання та практичного використання матеріали вебінару розміщені на сайті КУ «ЦПРПП ВМР» у рубриці «Професійна спільнота музичних керівників ЗДО».


 
Останні новини
03.12.2021

Про розв'язування кейсів на уроках історії

     2 грудня 2021 року в рамках співпраці із ДоНУ ім.В.Стуса відбувся онлайн - семінар на тему: « Розв’язування кейсів на уроках історії».
Богінська Ірина Валентинівна, кандидат наук, доцент кафедри історії та міжнародних відносин презентувала історію виникнення, алгоритм використання кейс-методу на прикладі діяльності ЄС щодо забезпечення миру в Європі. «Вирішення конфліктів у країнах Східного партнерства ЄС»- такою була проблема, яку розглядали в системі кейс-методу.
Увагу педагогів ВМТГ було звернуто на місце кейс-методу у формуванні компетентностей здобувачів, розвитку критичного мислення, ініціативи, систематизації знань, залучення до дослідження і пропозицій власного бачення вирішення проблеми. В обговоренні шляхів використання методу взяли участь В.Воронецька, учитель історії, заступник директора з навчально-виховної роботи КЗ «ГГ №1 ім. М. Пирогова ВМР», Є.Тюлєнєв, вчитель історії КЗ « ЗШ І-ІІІ ст. №4 ім.Д.Мендєлєєва ВМР», Н.Дорош, вчитель історії КЗ « ЗШ ІІ-ІІІ ст. №31 ВМР», Н.Сташко, вчитель історії, заступник директора КЗ « Стадницька гімназія Вінницького району Вінницької області», К.Маліцька, консультант КУ « ЦПРПП ВМР».
 
Останні новини
03.12.2021

Про тренінг з педагогами закладів загальної середньої освіти ВМТГ

     Ніколи не пізно дізнаватися щось нове, особливо якщо це «нове» може знадобитися вам для роботи та підкорення недосяжних раніше вершин! Тож 2 грудня 2021 року в ХАБІ «Місто Змістів» відбувся тренінг «Подолання особистісних та професійних бар’єрів». Учасниками тренінгу стали педагоги закладів загальної середньої освіти ВМТГ. В ході тренінгу учасники разом психологом-тренером КУ «Центр професійного розвитку педагогічних працівників ВМР» Воловодівською Ж.О. активізували свою діяльність в напрямку:
- усвідомлення сторін власної особистості;
- підвищення рівня психологічної компетенції;
- розв’язання внутрішніх конфліктів;
- прийняття себе;
- розуміння і прийняття оточуючих;
- формування душевної рівноваги і гармонії;
- появи нових форм самореалізації.
Останні новини
03.12.2021

Про івент з учасниками конкурсу молодих педагогів «Надія-2021»

    В рамках роботи з молодими педагогами, директор КУ «Центр професійного розвитку педагогічних працівників» Владислав Качур 01.12.2021 року на базі хабу «Місто Змістів» провів  заняття з елементами тренінгу «Стартуємо з Надією» з учасниками конкурсу «Надія-2021» .
   В ході зустрічі були проведені різноманітні вправи («Tic-Toc-Toe», «Gibberish», «Тест «Інструкції»», «Килим ідей» та інші), метою яких було змусити учасників «вийти із власної зони комфорту» (до чого й приводить участь в різноманітних конкурсах), спробувати на собі незвичні «ролі», навчитися домовлятися з іншими та думати «ширше» ніж дається в завданні, в той же час дотримуватися вимог, які чітко прописані в інструкції. Крім того були обговорені деякі питання щодо того, які саме труднощі виникли в учасників під час участі в конкурсі «Надія» та шляхи їх можливого вирішення.
    На завершення заходу всі учасники написали побажання майбутнім молодим конкурсантам. Тож Конкурсу бути!
Останні новини
03.12.2021

Про тренінг для вихователів КЗ "ДНЗ №9 ВМР"

У рамках психологічного проєкту "Я в ресурсі" для вихователів КЗ "ДНЗ №9 ВМР" психологом КУ "ЦПРПП ВМР" Антоніною Рогаль 02 грудня 2021 року було проведено тренінг.
Вихователі знайомились з техніками відновлення ресурсів, самодопомоги при стресі, формували нові стратегії встановлення ефективного контакту з собою та методами профілактики емоційного та професійного вигорання засобами артпрактик.
Останні новини
01.12.2021

​Про онлайн-семінар для учасників Всеукраїнського конкурсу « Учитель року-2022»

29 листопада 2021 року педагогічні працівники ВТГ - учасники Всеукраїнського конкурс « Учитель року» - отримали настанови, поради переможців попередніх педагогічних марафонів. Особливий інтерес в конкурсантів викликала самопрезентація досвіду Луп’яка Дмитра Миколайовича, Заслуженого вчителя України, переможця Всеукраїнського конкурсу « Учитель року-21», вчителя трудового навчання НВК «ЗШ І-ІІІ ст..-гімназія№23 Вінницької міської ради». Дмитро Миколайович здобув абсолютну перемогу в номінації « Трудове навчання», демонструючи в онлайн- режимі свої кращі професійні якості, досконале володіння ІКТ. Досвідчений педагог охоче поділився секретами оволодіння інноваційними освітніми технологіями, перспективами. Окреслив важливість тривалої роботи в галузі самоосвіти, створення власного сайту і його постійного оновлення. Особливу увагу було звернуто на вивчення конкурсантами нормативної бази відповідної освітньої галузі, критеріїв оцінювання в Положенні конкурсу. Учасники зустрічі отримали грунтовні відповіді на питання
Про набутий досвід перемоги над собою, руйнування невпевненості, стереотипів, які перешкоджають самореалізації поділилися переможці ІІ
( обласних) етапів конкурсу в різні роки.
Зокрема, Назарук Тетяна Леонідівна, вчитель історії та правознавства КЗ « ЗШ І-ІІІ ст.№11 ВМР», « вчитель-методист», яка здобула перемоги в 2011році в номінації « Історія» та в 2015 році в номінації « Правознавство», акцентувала увагу на внутрішній потребі вчителя постійно розвивати свою педагогічну майстерність, розцінювати свої результати, як умови для подальшого самовдосконалення.
Роїк Сергій Володимирович , вчитель історії КЗ « ЗШ ІІ-ІІІ ст№33 ВМР» переможець обласного етапу конкурсу «Учитель року-2020» звернув увагу на потребу постійноїсамоосвітньої діяльності, пошуку власної траєкторії педагогічної діяльності побажав учасникам позитивного налаштування, віри у власні сили.
Учасник цьогорічного конкурсу Слободянюк Андрій Миколайович , вчитель музичного мистецтва КЗ «НВК: ЗШ І-ІІІ ст.-гімназія ;№30 ім.Тараса Шевченка МР» поділився свої баченням використання різноманітних ІКТ- прийомів під час реалізації практичної роботи в номінації « Мистецтво».

Регіональні ресурси

  21050, м. Вінниця, вул. Мури, 4
  +38(0432)67-32-53
  http://mmk.edu.vn.ua
Ваша думка важлива для нас!

Маєте пропозиції або запитання з приводу нашої роботи чи співпраці? Ми завжди раді Вам і залюбки відповімо!

Форма зв'язку

Актуально

Збереження життя і здоров’я мирного населення в першу чергу залежить від оволодіння правилами поведінки при надзвичайній ситуації воєнного характеру. Центром стратегічних комунікацій та інформаційної безпеки при МКІП України у співпраці з Державною службою України з надзвичайних ситуацій, Міністерством оборони України, апаратом головнокомандувача Збройних Сил України та громадськими організаціями підготовлено прості і короткі рекомендації для мирного населення, які висвітлюють правила поведінки при надзвичайній ситуації та в умовах війни. Засвоєння цих простих правил допоможе мирному населенню збільшити свої шанси зберегти своє життя і здоров’я, а також життя і здоров’я своїх близьких та рідних.




 

В Україні триває воєнний стан у зв’язку із вторгненням рф на територію нашої держави. Команда МОН зібрала перелік корисних ресурсів для дорослих та дітей щодо психологічної підтримки, навчання та інформування.

   

Новини

Spiral.ac


  • URL ресурсу: https://spiral.ac/

  • Категорія:
    • Генератор навчального контенту (ППЗ)
    • Віртуальний журнал (створення віртуальних класів для фіксації оцінок за окреме завдання та підсумкової)

  • Аннотація:

    Spiral.ac створена у Великій Британії. Ця система дозволяє вчителям створювати віртуальні класи, де учні можуть створювати спільні презентації, переглядати і відповідати на презентації, переглядати відео на YouTube за допомогою легко створюваних вчителем навчальних завдань.  Вчитель може оцінювати роботу  в електронному журналі та бачити статистику успішності учнів. Spiral не вимагає інтеграції з будь-яким LMS і займає секунди, щоб ваші учні активно брали участь у живих уроках та завданнях. 
    Зі Spiral.ac можна легко організувати за запустити синхронну дистанційну мішану або очну групову діяльність, або опублікувати завдання, яке потрібно виконати асинхронно. Учні підключаються до завдань за допомогою простого коду (ніякого спеціального ПЗ скачувати на учнівський пристрій не треба). Відповіді студентів з’являються в прямому ефірі, щоб вони могли вчитися один у одного. Також ви можете переглядати, оцінювати та надавати відгуки в режимі офлайн. 
    Особливими родзинками є:

    • групова робота при обгороренні,
    • використання YouTube  для вікторини, коли відео кілька раз зупиняється і на екрані пишеться питання,
    • швидкий старт
    • відсутність клієнт-програм для мобільних (потрібен тільки браузер та інтернет)


  • Активні та додаткові модулі:
    • Quickfire Lite - Задайте усне запитання, і замість того, щоб підняти одну руку, весь клас може відповісти з будь-якого пристрою. Швидкий, простий та ефективний для масової перевірки знань та отримання оцінки за лічені секунди.
    • Quickfire - Підготуйте вікторину як самостійну діяльність. Виберіть запитання з низки форматів Оцінюйте в режимі реального часу або асинхронно.
    • Discuss - Імпортуйте будь-яку слайдову презентацію, PowerPoint або PDF і презентуйте в режимі реального часу в класі або в режимі онлайн. Встановіть точки для обговорення для класу, щоб вони могли обмінюватися коментарями, думками та ідеями між собою.
    • Team Up - Учнівські команди можуть створювати спільні презентації та ділитися ними із пов’язаних пристроїв у класі та вдома. Також команди можуть використати "білу дошку" на своїх пристроях, щоб представити свої наробки для обговорення та оцінки.
    • Clip - Перетворіть будь-яке публічне відео в живий чат із запитаннями та вікторинами. Дивіться разом із класом, як учні відповідають на кожне запитання, синхронно або віддалено у часі.


  • Ціна:

    Кожна з основних функцій Spiral безкоштовна і назавжди залишиться безкоштовною для облікових записів викладачів. Це означає, що все, що ви можете побачити під час першої реєстрації, є безкоштовним і залишиться вільним назавжди. Незабаром буде запущено оновлення Spiral PRO, яке за дуже невелику річну плату (приблизно $60) дасть доступ до нових функцій  та  додатків. Також доступне ліцензування в системі школи/округу, що включає інтеграцію із LMS системами школи (наприклад, Moodle).


   Опис ресурсу

  • Мова інтерфейсу:
    • Англійська

  • Складність програми: Достатньо простий, але треба розібратися з англійським інтерфейсом. Можна використати для цього Google перекладач.

  • Мобільність програми:
    • Адаптований дизайн для мобільних пристроїв
    • Веб-програма для мобільного запускається на браузері

  • Авторизація:
    Авторизація обовязкова для учителя-автора завдань. Можна через акаунт Google, Facebook, Twstter, Clever, Edmodo. Учны при входы до завдань вводять свої імена (E-mail) для ідентифікації в віртуальному класі.

  • Імпорт результатів:
    • Збереження користувацьких файлів на стороні сервера

  • Допомога: Хелперу, як такого немає, але інтерфейс достатньо простий, лише треба розібратися з англомовними термінами. Дещо можна почерпнути з FAQ, який знаходиться у футері стартової сторінки (до реєстрації). Співтовариство англомовне.

   

Регіональні освітні ресурси 

   

Корисні посилання 

   

Авторизація 

  Запам’ятати мене  [?]
Забули пароль? | 

   
 


© 2016 - 2025 || Design by LIKT



Реєстрація
до професійних спільнот
Для працівників ЗЗСО Для працівників ЗДО