Про тренінгове заняття "Нормалізація власного емоційного стану" з педагогами ЗЗСО
15 квітня 2021 року відбулося онлайн-тренінгове заняття на тему «Нормалізація власного емоційного стану» з вчителями закладів загальної середньої освіти ВМТГ.
Тренером даного заняття була Воловодівська Ж.О., психолог КУ «Центр професійного розвитку педагогічних працівників ВМР».
Учасники заняття разом з тренером, виконуючи вправи, пройшли алгоритм нормалізації власного емоційного стану: звільняємось від негативних емоцій; наповнюємо позитивом життя; ви сильніші, ніж ви думаєте.
Ознайомитися з вправами можна на сайті КУ «ЦПРПП ВМР», рубрика «Психологічна підтримка».
Про заняття "Топ технологій запам'ятовування. Розвиток пам'яті та уваги" з практичними психологами ЗЗСО
14 квітня 2021 року в рамках діяльності професійної спільноти фахівців психологічної служби закладів освіти ВМТГ відбулася онлайн-зустріч, в форматі панорамного заняття, практичних психологів ЗЗСО. Організаторами та спікерами зустрічі були Воловодівська Ж.О., психолог КУ «ЦПРПП ВМР» та Базалійська Л.П., практичний психолог КЗ «Вінницький технічний ліцей ВМР».
На занятті розглядалася тема «Топ технологій запам’ятовування. Розвиток пам’яті та уваги».
Базалійська Л.П., практичний психолог КЗ «Вінницький технічний ліцей ВМР» ділилася досвідом застосування технологій запам’ятовування для розвитку пам’яті у дітей. Особлива увага акцентувалася на психологічних підходах у даному напрямку роботи.
Практичні психологи пропрацювали вправи, які доречно проводити з учнями, педагогами щодо розвитку пам’яті.
Про фінальне випробування «Сучасний урок» в рамках конкурсу молодих педагогів «Надія-2021»
13.04.2021 року відбувся перший захист технологічних карт уроку фінального випробування «Сучасний урок» в рамках конкурсу молодих педагогів «Надія-2021».
Свої уроки з інтегрованого курсу «Я досліджую світ» представляли вчителі початкових класів:
Осецька Яна Володимирівна, КЗ «ЗОШ І ст. №5 ВМР».Тема уроку: «Виконання математичних завдань на основі зібраних (наявних) даних із застосуванням простих моделей» (математична галузь.)
Кулик Анастасія Василівна, КЗ «ЗОШ І-ІІІ ст. №10 ВМР».Тема уроку: «Спостереження за явищами природи та їх аналіз. Причини виникнення веселки: уявлення про світло і колір».
Караульна Анна Миколаївна, Вінницька приватна гімназія «Дельфін». Тема уроку: «Свята у Японії та Китаї».
Борбуневич Ірина Сергіївна, КЗ «ЗОШ І-ІІІ ст. №15 ВМР».Тема уроку: «Гра-драматизація. Актори як учасники гри у спілкуванні. Репліка як словесний складник висловлювання. Вплив реклами на поведінку людини».
Мартинюк Ольга Дмитрівна, КЗ «ЗОШ І-ІІІ ст. №12 ВМР». Тема уроку: «Як погода впливає на настрій».
Маковійчук Вікторія Віталіївна, КЗ «ЗОШ І-ІІІ ст. №8 ВМР». Тема уроку: «Відтворення в різних видах діяльності ймовірних та фактичних результатів лічби об’єктів» (математична галузь).
Під час захисту технологічних карт уроку, конкурсантки розповідали не лише про методи та прийоми, які застосовували б на уроці, а й про доцільність їх використання. Всі уроки були цікаві по-своєму. Ми мали змогу побувати в Японії та Китаї, згадали про причини виникнення веселки, відвідали театр, разом з Незнайкою купували книжку та олівці, прибирали нашу Планету та разом з блогером із 12 школи з’ясували як погода впливає на наш настрій.
Фінальне випробування триває, тож бажаємо нашим фіналістам натхнення та успіху!
В рамках співпраці КУ «ЦПРПП ВМР» та ГО «Подільська спадщина» 6 квітня 2021 року відбувся інтерактивний вебінар для вчителів історії на тему: «Актуальні проблеми викладання історії краю крізь призму теми «Історія України на початковому етапі Другої світової війни(1939-1941)».
За участі спікерів зібрання Жмуд Н.В. (кандидат історичних наук, доцентка), Войнаровського А.В. (кандидат історичних наук, доцент), Кравченка П.М. (кандидат історичних наук, професор) учителі отримали нагоду бути поінформованими з питань: «Антропологічний вимір Другої світової війни» (Жмуд Н.В.), «Соціальне становище населення Вінниччини першого етапу Другої світової війни» ( Войнаровський А.В.), «Настрої населення Вінниччини у1939-1941рр.» (Кравченко П.М.). Проблему радянської гілки Руху Опору – діяльності партизан на Вінниччині - розглядав магістр історії В’ячеслав Літинський.
Актуальні архівні дослідження узагальнені науковцями в серії навчальних фільмів, розміщених на YouTube, Facebook. Перегляд попередньо фільмів, онлайн спілкування з вчительською аудиторією заклали ґрунтовні умови для внесення у професійну діяльність вчителів інноваційних підходів, прийомів освітньої діяльності в контексті оновлення змісту навчального матеріалу з розділу програми шкільного курсу історії» Україна в роки Другої світової війни», зокрема вивчення подій на території Вінниччини.
Варто відзначити, що громадська організація «Подільська спадщина» вже третій рік поспіль співпрацює з Департаментом освіти Вінницької міської ради, що дало змогу реалізувати ряд історичних проєктів.
Про онлайн-зустріч з керівниками методичних об’єднань української мови та літератури
07.04.2021року директор КУ «ЦПРПП ВМР» Владислав Качур та консультантка Тетяна Непочатенко провели івент з керівниками шкільних методичних об’єднань української мови та літератури.
Під час зустрічі була висвітлена постать поетеси, журналістки, літературознавця, скульпторки, критика та педагогині – Аріядни Стебельської (дів.Шумовська), яка народилася в містечку Гнівань, що на Вінниччині. Через політичні переслідування її родина була змушена емігрувати спочатку до Польщі, а потім вже до Канади. Нажаль, мало кому в Україні доводилось чути ім’я Аріядни Стебельської, але в колах україністів, а особливо в діаспорних, це ім’я досить шановане. Тому наша мета повернути імена видатних земляків на батьківщину, щоб про них знали і про них говорили.
01.04.2021 року консультантом КУ «ЦПР ПП ВМР» Л.Бондарчук в онлайн - режимі проведено міське методичне об’єднання професійної спільноти вихователів молодших дошкільних груп ЗДО за темою «Формування життєвої компетентності дітей молодшого дошкільного віку засобами кулінарної педагогіки», метою якого було розширити знання вихователів про кулінарну педагогіку як педагогічний інструмент, поділитися досвідом КЗ «ДНЗ №1 ВМР» її впровадження в освітню діяльність закладу.
До заходу долучились - вихователі-методисти КЗ «ДНЗ №1 ВМР» Коваль Г.І.; керівник ММО, вихователь-методист КЗ «ДНЗ №47 ВМР» Іщенко Г.М.; вихователь КЗ «ДНЗ №1 ВМР» Гончарук Т.М.
Бондарчук Л.В. у своєму виступі акцентувала увагу на необхідності застосування компетентнісного підходу в роботі з сучасними дошкільниками та формуванні їхніх гнучких навичок (soft skills), розкрила поняття «компетентність» та «компетенції» дітей дошкільного віку.
Вихователь-методист КЗ «ДНЗ №1 ВМР» Коваль Г.І. ознайомила учасників з досвідом впровадження кулінарної педагогіки в освітню діяльність закладу, впливом кулінарних занять на всебічний розвиток дитини та формування її життєвої компетентності.
Вихователь КЗ «ДНЗ №1 ВМР», керівник гуртка Гончарук Т.М. розповіла про особливості організації та функціонування кулінарного гуртка в закладі дошкільної освіти.
Керівник ММО Іщенко Г.М. провела аналіз причин необхідності включення дітей дошкільного віку в процес приготування страв. Вихователі молодших груп включилися в активне обговорення проблемних запитань впровадження кулінарної педагогіки в освітню діяльність закладів.
Учасники методичного об'єднання мали можливість переглянути заняття кулінарного гуртка «Корисні цукерки» з режимом доступу: та високо оцінили роботу КЗ «ДНЗ №1 ВМР» по впровадженню кулінарної педагогіки, відмітили актуальність та змістовність виступів.
Матеріали заходу розміщені на сайті КУ «ЦПР ПП ВМР» (Сторінка «Професійні спільноти. Дошкільна освіта. Вихователі молодших груп ЗДО).
Збереження життя і здоров’я мирного населення в першу чергу залежить від оволодіння правилами поведінки при надзвичайній ситуації воєнного характеру. Центром стратегічних комунікацій та інформаційної безпеки при МКІП України у співпраці з Державною службою України з надзвичайних ситуацій, Міністерством оборони України, апаратом головнокомандувача Збройних Сил України та громадськими організаціями підготовлено прості і короткі рекомендації для мирного населення, які висвітлюють правила поведінки при надзвичайній ситуації та в умовах війни. Засвоєння цих простих правил допоможе мирному населенню збільшити свої шанси зберегти своє життя і здоров’я, а також життя і здоров’я своїх близьких та рідних.
Про творчу майстерню «Школа педагогічної майстерності: Сучасні тренди – 2019 або як стати вчителем на мільйон» для керівних кадрів ЗЗСО.
17 квітня 2019 року о 14.30 у приміщенні HUB Місто змістів (адреса: м.Вінниця, вул. Пушкіна, 11) відбулась Творча майстерня «Школа педагогічної майстерності: Сучасні тренди – 2019 або як стати вчителем на мільйон» для керівних кадрів закладів загальної середньої освіти м.Вінниці.
Метою заходу була популяризація перспективного педагогічного досвіду освітян, які стали переможцями Х Міжнародної виставки «Інноватика в сучасній освіті - 2018» та Х Міжнародної виставки «Сучасні заклади освіти - 2019», що відбулися впродовж 2018-2019 навчального року у м. Києві.
У роботі Творчої майстерні взяли участь: директор Департаменту освіти Вінницької міської ради, кандидат історичних наук - Яценко Оксана Василівна, голова постійної комісії Вінницької обласної ради з питань освіти, культури, сім’ї та молоді, спорту і туризму, духовності та історичної спадщини Станіславенко Людмила Анатоліївна, завідувач комунальної установи «Міський методичний кабінет» Москальчук Наталія Іванівна, заступник директора Департаменту освіти Вінницької міської ради Божок Ірина Василівна, завідувач лабораторії педагогічної майстерності та освітніх інновацій комунального вищого навчального закладу «Вінницька академія неперервної освіти» Друзь Лариса Всеволодівна, методисти комунальної установи «Міський методичний кабінет».
Презентували свій досвід:
Дрозд Тетяна Михайлівна, методист з навчальних дисциплін комунальної установи «Міський методичний кабінет». «Неформальна освіта»
Олійник Оксана Вікторівна, вчитель німецької мови комунального закладу «Гуманітарна гімназія №1 ім. М.І. Пирогова Вінницької міської ради». «Інноваційне освітнє середовище на уроках німецької мови як засіб формування лінгвокраїнознавчої компетентності учнів».
Корнійчук Надія Антонівна, вчитель початкових класів комунального закладу «Навчально-виховний комплекс: загальноосвітня школа І–ІІІ ступенів – гімназія №6 Вінницької міської ради». Презентація електронного посібника «Людина та її організм»
Лепетун Людмила Василівна, заступник директора з навчально-виховної роботи комунального закладу «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №12 Вінницької міської ради». «Інтегроване навчання в умовах упровадження Концепції Нової української школи».
Воложаніна Олена Інокентіївна, заступник директора з навчально-виховної роботи спеціалізованої загальноосвітньої школи І ступеня з поглибленим вивченням іноземних мов №25 Вінницької міської ради. «Інноваційна діяльність закладу в умовах реалізації Концепції Нової української школи»
Бартюк Микола Петрович, заступник директора з навчально-виховної роботи комунального закладу "Загальноосвітня школа ІІ-ІІІ ст. №31 Вінницької міської ради". «Розвиток компетентностей учасників освітнього процесу в інноваційному освітньому середовищі».
Дем'янчук Тетяна Олександрівна, вчитель української мови та літератури комунального закладу "Загальноосвітня школа І-ІІІ ст. №35 Вінницької міської ради". «Інтегроване навчання як складова інноваційного освітнього середовища».
Алмазова Олена Леонідівна, вчитель української мови та літератури зарубіжної літератури комунального закладу «Загальноосвітня школа І-ІІІ ст. №36 Вінницької міської ради». «Електронний посібник з української літератури «Від слова до пісні» як засіб розвитку компетентного учня».
Сокольвак Олена Костянтинівна, заступник директора з навчально-виховної роботи комунального закладу «Загальноосвітня школа І ступеня №5 Вінницької міської ради». «Розвиток інноваційної особистості молодшого школяра в сучасному освітньому середовищі шляхом формування інформаційно-цифрової компетентності».
Поліщук Олена Михайлівна, заступник директора з навчально-виховної роботи комунального закладу «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №11 Вінницької міської ради». «Умови соціалізації особистості в закладі загальної освіти».
Слушний Олег Миколайович, заступник директора з навчально-виховної роботи комунального закладу «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №20 Вінницької міської ради». «STEM-технології як освітній ресурс ХХІ століття».
Когут Тетяна Петрівна, заступник директора з навчально-виховної роботи комунального закладу «Навчально-виховний комплекс: загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів-гімназія №23 Вінницької міської ради». «Формування STEM-компетентностей учасників освітнього процесу школи-гімназії»
Дученко Анна Василівна, заступник директора з навчально-виховної роботи спеціалізованої загальноосвітньої школи І ступеня з поглибленим вивченням іноземних мов №25 Вінницької міської ради. «Шляхи формування соціалізованої особистості здобувача освіти початкової школи в умовах сучасних викликів».
Скиба Віта Анатоліївна, заступник директора з навчально-виховної роботи комунального закладу «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №33 Вінницької міської ради». «Інклюзивна освіта дітей з ДЦП на уроках іноземних мов у початковій школі».
Учасники мали можливість взяти участь у майстер – класах, які були представлені на міжнародних виставках:
Хто проводить
Заклад
Тема
Жиле Людмила Іванівна, вчитель англійської мови
Комунальний заклад «Гуманітарна гімназія №1 ім. М.І. Пирогова Вінницької міської ради»
Майстер – клас
«Пасхальний декор»
Дзюрак Тетяна Вікторівна, вчитель початкових класів
Комунальний заклад «Загальноосвітня школа І ступеня № 5 Вінницької міської ради»
Майстер – клас «Іграшка з фетру «Совеня».
Пелипчук Анна Володимирівна,
вчитель початкових класів
Комунальний заклад «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №12 Вінницької міської ради»
Майстер-клас з виготовлення сувенірів «До Великодня»
Дремко Ірина Петрівна, практичний психолог
Комунальний заклад «Загальноосвітня школа І- ІІІ ступенів № 20 Вінницької міської ради»
Майстер-клас «Манна феєрія»
Шевчук Любов Вікторівна, вчитель трудового навчання
Комунальний заклад «Навчально-виховний комплекс: загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів – гімназія №23 Вінницької міської ради
Майстер-клас «Пасхальний сувенір в техніці Kimekomi»
Флуд Людмила Михайлівна, педагог-організатор
Комунальний заклад «Спеціалізована загальноосвітня школа І ступеня з поглибленим вивченням іноземних мов № 25 Вінницької міської ради»
Майстер-класу у техніці декупаж «Свічка сувенір»
Проданюк Алла Анатоліївна, вчитель української мови та літератури
Комунальний заклад “Загальноосвітня школа І-ІІІ ст. №33 Вінницької міської ради”
Майстер-клас «Виготовлення троянди з фоамірану»
Арсеєнко Валентина Василівна,
вчитель трудового навчання та технологій
Комунальний заклад «Загальноосвітня школа І-ІІІ ст. № 36 Вінницької міської ради»
Майстер-клас по виготовленню іграшки «Янгол»
Дякуємо заступникам директорів закладів загальної середньої освіти №1, 2, 3, 5, 6, 8, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 17, 20, 21, 22, 23, 25, 26, 27, 29, 30, 31, 33, 34, 35, 36, ВТЛ за участь у проведенні Творчої майстерні.
Прес-реліз заходуБажаючим отримати повну версію фотозвіту про захід звертатись до Мельника Тараса Степановича - методиста ММК.