24 січня 2019 на базі КЗ «Дошкільний навчальний заклад №24 ВМР» відбулась педагогічна майстерня для вчителів-логопедів та вихователів спеціалізованих груп закладів дошкільної освіти на тему «Казкотерапія в роботі з дітьми з особливими освітніми потребами» (З досвіду роботи вчителя-логопеда КЗ «ДНЗ №31 ВМР», переможця фахового конкурсу). Учасники заходу ознайомились з ефективними прийомами включення в освітній процес посібника «LOGO-пазли», спрямованого на подолання у вихованців мовленнєвих порушень.
Робоча програма:
І. Організаційний блок
- Вступне слово керівника методичного об’єднання вчителів – логопедів закладів дошкільної освіти, вчителя – логопеда КЗ «ДНЗ №31 ВМР» Горобець Т.Л.
- Тетяна Леонідівна ознайомила із завданням та метою педагогічної майстерні.
- Вітальне слово методиста дошкільної освіти КУ «ММК» Бондарчук Л.В.
ІІ. Практичний блок
- Заняття – подорож «Пригоди Вимовляйчика» - вчитель-логопед КЗ «ДНЗ №24 ВМР» Ткач Л.О.
- Любов Олексіївна використала на занятті лого-казку в процесі активізації словника дітей.
- Майстер-клас «Чарівні звуки та їх друзі». Педагог під час майстер-класу активізувала творчий потенціал колег. Презентувала призначення посібника «LOGO-пазли», спрямованого на подолання у вихованців мовленнєвих порушень.
ІІІ. Теоретичний блок
Виступала методист КУ «ММК» Бондарчук Л.В. Вона звернула увагу педагогів на те, що казка, дійсно, багатомодульний простір у розвитку особистості дитини з особливими освітніми потребами. Виступ Лариси Василівни доповнила керівник МО вчителів-логопедів Горобець Т.Л. Вона озвучила, що казко терапія є сучасним методом корекційно-розвиткового впливу на дітей з особливо-освітніми потребами.
Лейтмотив заходу: Знедолена природою дитина не повинна знати, що вона малоздібна, що у неї слабкий розум, слабкі сили. Виховання такої дитини повинно бути у сто разів ніжнішим, чуйнішим, дбайливішим...