27 лютого 2019 року на базі комунального закладу «Загальноосвітня школа I-III ступенів №22 Вінницької міської ради» відбулась педагогічна майстерня для вчителів фізики та інформатики на тему «Реалізація компетентнісного підходу на уроках фізики та інформатики в контексті НУШ».
З вітальним словом до гостей звернулась директор Розторгуєва Г.С., яка презентувала роботу закладу, розповіла присутнім про досягнення та пріоритети колективу в умовах Нової української школи.
Педагогічна майстерня проходила у формі інтерактивного уроку, що розпочався з «емоційного налаштування» фрагментом виступу учнів початкової школи, який підготувала вчитель інформатики Максимова Ю.В. Разом із всезнаючими Фіксиками, весело та граючись, діти розповіли про найважливіші складові частини комп’ютера.
Під час «теоретичного екскурсу» учасники заходу ознайомились з можливостями реалізації компетентнісного підходу на уроках фізики та інформатики.
Методист з навчальних дисциплін КУ «Міський методичний кабінету» Мельник Т.С розглянув деякі можливості IKT, які можуть використовувати учителі на своїх уроках , а саме:
- трансляція зображення екрану смартфона або планшета за допомогою програми TeemViewer,
- знайомство з середовищем програмування застосунків для смартфонів та планшетів MIT App Inventor.
Також ним були представлені приклади використання середовища програмування Scretch для моделювання фізичних процесів.
«Закріплення отриманих знань» учасниками педмайстерні відбувалось в рамках «Лабораторії творчого пошуку», яку провели вчителі фізики Согур І.Б. і Платаш Б.О. та вчитель інформатики Краснов О.В. Присутні мали змогу поглибити свої практичні навички з використання інноваційних технологій BYOD (Bring Your Own Devices – «візьми свій власний пристрій»), QR-кодування, онлайн-сервісів Kahoot, Plickers та Google Forms на уроках фізики та інформатики.
В рамках підведення підсумків гості висловили подяку за надану можливість отримати надзвичайно цікаву та корисну інформацію, а також удосконалити власні практичні навички.