24.11.2016 року відповідно до інформаційно-методичного вісника «Перспектива» (дошкілля) на базі КЗ «ДНЗ №17» проведено методичне об’єднання музичних керівників на тему: «Музично -фольклорне середовище як джерело формування культурно-національної свідомості дошкільників», метою якого було удосконалення рівня теоретичної та практичної підготовки музичних керівників ДНЗ міста щодо розвитку музичних здібностей дошкільників засобами українського фольклору в умовах сьогодення, підвищення професійної компетентності педагогів з питань організації музичної діяльності у дошкільному навчальному закладі.
В практичному блоці методичного об’єднання музичний керівник закладу Щербацька Н.С. презентувала стилізований фольклорний захід «Свято українського борщу» для дітей старшого дошкільного віку.
Фотозвіт про захід
24 листопада 2016 рокуна базі закладу «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №21 Вінницької міської ради» проведено методичний семінар-практикум для вчителів початкових класів першої кваліфікаційної категорії з теми:«Формування інформаційно-комунікаційної компетентності молодшого школяра – запорука успішної реалізації творчого потенціалу і соціалізації у суспільстві».На семінарі-практикумі присутніми вчителями початкової школи міста обговорювались питання зміщення акцентів із знаннєвих результатів на діяльнісні, реалізації диференційованого підходу до учнів із різними навчальними можливостями; використання комп’ютерних технологій як інструменту для спілкування, досліджень, організації, оцінювання інформації, володіння базовим розумінням етичних та правових питань, пов’язаних з доступом та використанням інформації
Обговорювалась нагальна потреба створення такої освітньої моделі, яка була б орієнтована на виклики інформаційного суспільства, що сформує систему цінностей і пріоритетів інформаційного суспільства для використання інформаційно-комунікаційних технологій у формуванні особистості як молодшого школяра, так і випускника.
Також під час семінару-практикуму вчителі шкіл міста мали можливість переглянути фрагменти інтегрованих уроків:
у ході яких пересвідчитись у доступності, результативності та необхідності використання інформаційно-комунікаційних технологій під час проведення уроків в початковій школі.
Фотозвіт про захід
23 листопада 2016 року в міському методичному кабінеті в рамках Школи активного навчання проведений марафон психологічних ситуацій «Професійне вигорання або Робота в радість» для вихователів ДНЗ міста. Під час заходу методист з практичної психології та соціальної роботи Щеголева Тетяна Анатоліївна розповіла про головні показники, які характеризують синдром емоційного вигорання. Учасники розглянули та засвоїли методи і прийоми самодопомоги в ситуаціях професійного стресу. Також присутнім були запропоновані рекомендації щодо профілактики та подолання синдрому професійного вигорання.
Фотозвіт про захід
В рамках заходів до Року англійської мови та з метою пошуку,підтримки, розвитку творчого потенціалу учнів, сприяння та популяризації вивченню англійської мови серед учнів загальноосвітніх навчальних закладів 23.11.2016 року було проведено міський етап обласного конкурсу «SpellingBee» в навчальному закладі «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів із спеціалізованими класами з поглибленим вивченням математики і фізики №34 Вінницької міської ради».Конкурс відбувався за 3 номінаціями: 5-6 класи,в якій взяло участь 23 переможця шкільних етапів;7-9 класи – 22 учасника;10-11 класи – 22 учня, які продемонстрували гарний рівень володіння англійською мовою.
22 листопада 2016 року на базі дошкільного навчального закладу №30 відповідно до інформаційно-методичного вісника «Перспектива» (дошкілля) проведено методичне об’єднання вихователів старших груп дошкільних навчальних закладів на тему «Економічне виховання дітей старшого дошкільного віку з використанням мнемо таблиць».
Фотозвіт про захід
18 листопада 2016 року в комунальній установі «Міський методичний кабінет» в рамках Школи активного навчання з педагогами ЗНЗ проведено практикум з елементами тренінгу на тему «Культура спілкування в системі «вчитель-учень» як чинник позитивного мікроклімату в шкільному середовищі».
Разом з методистом з практичної психології та соціальної роботи Ж.О.Воловодівською педагоги обговорили чому виникають труднощі спілкування між педагогами та учнями. У практичних вправах педагоги встановлювали контакт між співрозмовниками застосовуючи рекомендації психолога.
Фотозвіт про захід
Маєте пропозиції або запитання з приводу нашої роботи чи співпраці? Ми завжди раді Вам і залюбки відповімо!
Форма зв'язкуЗбереження життя і здоров’я мирного населення в першу чергу залежить від оволодіння правилами поведінки при надзвичайній ситуації воєнного характеру. Центром стратегічних комунікацій та інформаційної безпеки при МКІП України у співпраці з Державною службою України з надзвичайних ситуацій, Міністерством оборони України, апаратом головнокомандувача Збройних Сил України та громадськими організаціями підготовлено прості і короткі рекомендації для мирного населення, які висвітлюють правила поведінки при надзвичайній ситуації та в умовах війни. Засвоєння цих простих правил допоможе мирному населенню збільшити свої шанси зберегти своє життя і здоров’я, а також життя і здоров’я своїх близьких та рідних.
Вінниця- місто юних поетівНавчально – методичні матеріали інноваційного проекту «Вінницький освітній ресурс НУШ» |
Аннотація: Посібник «Вінниця- місто юних поетів» містить матеріали міського медіа-освітнього проекту «Спільний поетичний простір» та матеріали конкурсу поетів-початківців «Зелене гроно». У збірці надані методичні рекомендації щодо використання творів юних поетів на уроках позакласного читання та уроках літератури рідного краю. |
Короткий зміст публікаціїВступІ Міський медіа-освітній проект «Спільний поетичний простір». ІІ Поетичні скарби юних вінничан (практичне використання, методичний супровід). 2.1.Націоально-патріотичні теми у творчості юних поетів.
«Лише Батьківщина, лише Україна…» (поетичні твори про Україну, її історію та традиції);
«Нетлінна пам’ять серця» (про сучасність нашої держави); «Цвіт української нації» (про відомих українських особистостей);
2.2.Етично-філософські мотиви поезій.
«Світ тримається на великих істинах»;
2.3.Родина,школа, мова.
«І неповторність кожної хвилини…»; «Краса землі- краса життя»; «Така любов буває раз в ніколи». «Живої мови чарування»;
ІІІ Методичні рекомендації щодо проведення уроків літератури рідного краю.Творчість Олександри Бурбело.Зразок уроку.«Від родини йде життя людини»; «Ми всі родом із дитинства»; «Шкільний калейдоскоп життя». |
Посилання для скачування електронної версії публікації |