Замовлення консультації

Про центр
Про нас
Наша команда
Наша місія
Наша візія
Наша прозорість
Нормативна база
Професійні спільноти
Інклюзивна освіта
Психологічна підтримка
Дистанційна освіта
Консалтинг
Робота з обдарованою молоддю
Підвищення кваліфікації
Педагогічна інтернатура

Останні новини

Останні новини
19.10.2018

Про майстер-клас для молодих спеціалістів практичних психологів ЗДО, ЗСО на тему «Психологічне здоров’я та профілактика професійного вигорання вчителя»

10 жовтня 2018 року у КЗ «ЗШ І-ІІІ ст. № 32 ВМР» для молодих спеціалістів практичних психологів ЗДО, ЗСО, соціальних педагогів ЗСО практичний психолог Махлярчук Ю. С. провела майстер-клас на тему «Психологічне здоров’я та профілактика професійного вигорання вчителя».
Учасники заняття виконували вправи по роботі з педагогами по розвитку здатності до самоаналізу, підвищенню самооцінки, по формуванню навичок володіння собою в різних ситуаціях.
Останні новини
19.10.2018

Про патріотичний форум «Ми –українці. Ми-вінниччани»

16 жовнтя 2018 року відбувся патріотичний форум « Ми –українці. Ми-вінниччани». Форум об’єднав учнівську молодь, вчителів історії закладів загальної середньої освіти м. Вінниці та науковців. Приурочений 100-річчю Української революції ХХ ст. , форум вкотре довів вагомий внесок подолян у справу демократичного конструктивного державотворення, революційного оновлення політичної, громадянської свідомості українського суспільства та актуальність набутого досвіду поколінь для сучасності.
Неупереджене ставлення до уроків революції, здобутків в процесі фундаментальних перетворень в економічній, політичній, міжнародній сферах за умов зовнішнього тиску і протистояння не перекреслюють велике значення для нинішніх поколінь усвідомлення приналежності до українського народу - великого, європейського. Такою є позиція професора ВДПУ ім. М.Коцюбинського, доктора історичних наук Ольги Коляструк.
Велике захоплення в учасників форуму викликали дослідження співробітника обласного краєзнавчого музею Лариси Семенко. Лариса Іванівна своїми дослідженнями навела яскраві приклади внеску земляків-подолян у справу розгортання державотворення на теренах післяімперської України, продемонструвала факти жертовності і відданості українській справі.
Останні новини
12.10.2018

Про міський етап ІX Міжнародного мовно-літературного конкурсу учнівської та студентської молоді імені Тараса Шевченка

29 вересня 2018 року на базі комунального закладу «Загальноосвітня школа І-ІІІ ст. №3 Вінницької міської ради» відбувся міський етап ІX Міжнародного мовно-літературного конкурсу учнівської та студентської молоді імені Тараса Шевченка для учнів 5-11 класів
Останні новини
12.10.2018

Про відкритий урок літератури рідного краю для вчителів української мови та літератури у комунальному заклады «Гуманітарна гімназія № 1 Вінницької міської ради»

04 жовтня 2018 року на базі комунального закладу «Гуманітарна гімназія № 1 Вінницької міської ради» відбувся відкритий урок літератури рідного краю для вчителів української мови та літератури, спеціалістів І кваліфікаційної категорії. На уроці-зустрічі із сучасними українськими дитячими письменниками учні 7- Б класу познайомилися із творчістю Світлани Мелобенської. Під час проведення майстер-класу розвивали логічне мислення, мовлення та моторику рук, училися самостійно створювати на піску картинки. На уроці відбулася презентація книжок та ілюстрацій С. Мелобенської, учні переглянули кадрофільм «Екскурсія містом», плакати, вироби з галько пластики.
Урок проведено вчителем української мови та літератури Шалагіновою Ольгою Володимирівною на високому науково-методичному рівні.
Останні новини
02.10.2018

​Про міську Школу молодого заступника директора ЗЗСО

26 вересня 2018 року відбулося засідання Школи молодого заступника директора закладу загальної середньої освіти (1-2 роки роботи).
Напередодні 100-річчя від Дня народження В .О. Сухомлинського молоді заступники директорів та досвідчені заступники – наставники звернулися до його педагогічної спадщини, зокрема «Розмови з молодим директором школи». Детальніше про погляди видатного педагога на призначення керівних кадрів освіти розповів заступник директора з навчально-виховної роботи КЗ «Загальноосвітня школа І – ІІІ ступенів №20 Вінницької міської ради» О. М. Слушний.
Також до розгляду було запропоновано питання:
Про вивчення системи роботи вчителя у закладі загальної середньої освіти (Л. В. Кривцун, заступник директора з навчально-виховної роботи КЗ «Загальноосвітня школа І – ІІІ ступенів №22 Вінницької міської ради»),
Про розгляд, апробацію та експертну оцінку матеріалів педагогів, які претендують на присвоєння педагогічних звань у 2019 році (М. В. Федчишена, методист з навчальних дисциплін КУ «ММК»),
Про створення адаптованих програм з позашкільної роботи та їх використання в гуртковій роботі ЗЗСО (Т. М. Дрозд, методист з навчальних дисциплін КУ «ММК»).Особливістю роботи Школи молодого заступника директора ЗЗСО є дружня, творча атмосфера, гармонійне поєднання і взаємодоповнення молодості й досвіду. Зацікавленість присутніх викликали творчі звіти випускників Школи – Г. В. Шмигун (Гуманітарна гімназія №1), О. Й. Важової (НВК №6), О. І. Засімович (НВК №7).
Підкреслила незаперечну важливість й перспективи роботи завідувач КУ «Міський методичний кабінет» Н. І. Москальчук.
«Бережіть учителя, його здоров’я, допомагайте йому зростати професійно, духовно, культурно і морально, якщо бажаєте мати хорошу сучасну школу», – життєва й професійна мудрість В. О. Сухомлинського не втрачає актуальності й залишається дороговказом у роботі сучасної шкільної адміністрації.
 
Останні новини
02.10.2018

Про І-ІІ тури тестування за програмою для старшокласників «Програми обміну майбутніх лідерів» (FLEX) серед школярів 8-10-х класів м. Вінниці та Вінницької області.

29-30 вересня 2018 р. на базі Комунального закладу «Гуманітарна гімназія № 1 ім. М. І. Пирогова Вінницької міської ради» співробітниками організації Американські Ради з міжнародної освіти ART ACCELS (American Councils) Київ, яка фінансується Державним департаментом США, Ольгою Котлярською та Аароном Кеннетом було проведено І-ІІ тури «Програми обміну майбутніх лідерів» (FLEX) серед школярів 8-10-х класів м. Вінниці та Вінницької області, які народились в період з 01 січня 2002 року по 15 липня 2004 року та володіють англійською мовою.
У І турі брали участь 460 учасників з Вінницької області.
В ІІ тур вийшли 157 учнів. 118 учасників ІІ туру американського тестування за «Програмою обміну майбутніх лідерів» (FLEX) є учнями закладів загальної середньої освіти м. Вінниці:
КЗ: "Гуманітарна гімназія №1 ім. М.І. Пирогова ВМР"; «НВК: ЗШ І-ІІІ ст. – гімназії №2 ВМР»; «ЗШ І-ІІІ ст. №3 ВМР»; «ЗШ І-ІІІ ст. №4 ВМР»; «НВК: ЗШ І-ІІІ ст. – гімназії №6 ВМР»; «ЗШ І-ІІ ст. – ліцею №7 ВМР»; «ЗШ І-ІІІ ст. №8 ВМР»; «ЗШ І-ІІІ ст. №12 ВМР»; «ЗШ І-ІІІ ст. №13 ВМР»; «ЗШ І-ІІІ ст. №15 ВМР»; «ЗШ І-ІІІ ст. №16 ВМР»; «ФМГ №17 ВМР»; «ЗШ І-ІІІ ст. №18 ВМР»; «ЗШ І-ІІІ ст. №19 ВМР»; «ЗШ І-ІІІ ст. №20 ВМР»; «НВК: ЗШ І-ІІІ ст. – гімназії №23 ВМР»; «ЗШ І-ІІІ ст. №26 ВМР» «ЗШ І-ІІІ ст. №27 ВМР»; «НВК: ЗШ І-ІІІ ст.- гум.-ест.кол. №29 ВМР»; «НВК: ЗШ І-ІІІ ст. – гімназії №30 ВМР»; «ЗШ ІІ-ІІІ ст. №31 ВМР»; «ЗШ І-ІІІ ст. №32 ВМР»; «ЗШ І-ІІІ ст. №34 ВМР»; «ЗШ І-ІІІ ст. №35 ВМР»; «Вінницький технічний ліцей»; ПЗШ «Школа Аіст», ВПГ «Дельфін».

Регіональні ресурси

  21050, м. Вінниця, вул. Мури, 4
  +38(0432)67-32-53
  http://mmk.edu.vn.ua
Ваша думка важлива для нас!

Маєте пропозиції або запитання з приводу нашої роботи чи співпраці? Ми завжди раді Вам і залюбки відповімо!

Форма зв'язку

Актуально

Збереження життя і здоров’я мирного населення в першу чергу залежить від оволодіння правилами поведінки при надзвичайній ситуації воєнного характеру. Центром стратегічних комунікацій та інформаційної безпеки при МКІП України у співпраці з Державною службою України з надзвичайних ситуацій, Міністерством оборони України, апаратом головнокомандувача Збройних Сил України та громадськими організаціями підготовлено прості і короткі рекомендації для мирного населення, які висвітлюють правила поведінки при надзвичайній ситуації та в умовах війни. Засвоєння цих простих правил допоможе мирному населенню збільшити свої шанси зберегти своє життя і здоров’я, а також життя і здоров’я своїх близьких та рідних.




 

В Україні триває воєнний стан у зв’язку із вторгненням рф на територію нашої держави. Команда МОН зібрала перелік корисних ресурсів для дорослих та дітей щодо психологічної підтримки, навчання та інформування.

   

Новини

​STEM – освіта в ЗЗСО: теорія і практика

Навчально – методичні матеріали інноваційного проекту «Вінницький освітній ресурс НУШ»
  • Автор: Півторак А.А. (модератор проекту)
  • Тип: Методичний посібник

Аннотація: В основі методики STEM-освіти лежать такі напрямки як Science (Наука), Technology (Технології), Engineering (Інженерія) та Mathematics (Математика). При цьому дані дисципліни вивчаються не окремо, як ми звикли, а у комплексі. Велике значення має практичне використання отриманих знань. Дитина не просто знайомиться з новими напрямами розвитку точних наук та інженерії, а вчиться реалізовувати вивчене на практиці. Учні отримують практичні навички, що можуть зробити наше життя простіше.

Короткий зміст публікаціїВСТУП.......... 4
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ STEM – ОСВІТИ............ 7
1.1 Основні терміни STEM – освіти............ 7
1.2 Мета і завдання STEM-освіти............. 9
1.3 Структура STEM-освіти.............12
1.4 Зміст STEM-освіти........15
1.5 Підготовка учителя та учня до впровадження STEM-освіти............. 16
РОЗДІЛ 2. ПРАКТИЧНІ АСПЕКТИ ВПРОВАДЖЕННЯ STEM – ОСВІТИ............ 18
2.1.1 Інтегрований урок з біології, хімії, фізики, математики. 9 клас........... 18
2.1.2 Інтегрований урок з фізики, математики, інформатики. 10 клас......... 29
2.1.3 Інтегрований урок з біології та хімії. 9 клас..............32
2.1.4 Інтегрований урок з природи та математики. 4 клас............ 38
2.2 STEM, STEAM, STREAM – проекти................ 45
2.2.1 Дослідницький проект на тему: «Бій твердим відходам: екологічні кроки утилізації побутових відходів»......... 45
2.2.2 Науково-дослідницький проект на тему: «Споживач має право знати, споживач повинен цінувати».......... 50
2.3 STEM- навчання: використання засобів робототехніки при вивченні інформатики змістова лінія «основи алгоритмізації та програмування».......... 57
2.4 Гурткова робота на основі STEM – підходу......... 66
2.4.1 Робота шкільного гуртка з робототехніки «Механік life».......... 66
2.4.2 Програма шкільного гуртка з робототехніки «Механік life»................... 75
2.4.3 Плани-конспекти занять з освітньої робототехніки. Гурткова робота. 4 клас............................................. 80
2.4.4 Застосування STEM – підходів на заняттях гуртка з математики учнів 6 класу............................................... 93
Посилання для скачування електронної версії публікації

   

Регіональні освітні ресурси 

   

Корисні посилання 

   

Авторизація 

  Запам’ятати мене  [?]
Забули пароль? | 

   
 


© 2016 - 2024 || Design by LIKT



Реєстрація
до професійних спільнот
Для працівників ЗЗСО Для працівників ЗДО