Замовлення консультації

Про центр
Про нас
Наша команда
Наша місія
Наша візія
Наша прозорість
Нормативна база
Професійні спільноти
Інклюзивна освіта
Психологічна підтримка
Дистанційна освіта
Консалтинг
Робота з обдарованою молоддю
Підвищення кваліфікації
Педагогічна інтернатура

Останні новини

Останні новини
02.11.2018

Розпочався І (міський) тур всеукраїнського конкурсу «Учитель року - 2019»

Цього річ 17 педагогічних працівників виявили бажання брати участь у конкурсі: у номінації «Географія» − 4 педагоги (ЗЗСО №№3, 9, 31, 33), «Захист Вітчизни» − 4 педагоги (ЗЗСО №№9, 10, 33, Вище художнє ПТУ №5), «Основи здоров’я» − 3 педагогів (ЗЗСО №№9, 17, 30), «Французька мова» − 3 педагогів (ЗЗСО №№1, 2, 36), «Вчитель інклюзивного класу» − 3 педагогів (ЗЗСО №№6, 10, 33).
31 жовтня 2018 року в актовій залі КУ «Міський методичний кабінет» відбулася зустріч учасників конкурсу з переможцями 2018 року. Досвідом участі в міському та обласному турі конкурсу поділилась Людмила Янощук, вчитель української мови та літератури КЗ «Загальноосвітня школа І-III ступенів №15 Вінницької міської ради». Змістовний, мотиваційний майстер-клас отримали учасники від Тетяни Десятник, вчителя німецької мови КЗ «Навчально-виховний комплекс: загальноосвітня школа І-ІІ ступенів – ліцей № 7 Вінницької міської ради», переможця міського, обласного, всеукраїнського (ІІ місце) турів конкурсу «Учитель року - 2018» у номінації «Німецька мова». «Участь у конкурсі – це можливість потужного розвитку, швидких якісних змін, розширення кола спілкування з цікавими людьми й справжніми професіоналами», – запевнила Тетяна Олександрівна.
Про перебіг міського туру конкурсу розповіла методист з навчальних дисциплін КУ «Міський методичний кабінет» Тетяна Дрозд. Голова оргкомітету конкурсу, завідувач КУ «ММК» Наталія Москальчук та методисти з навчальних дисциплін (члени оргкомітету) побажали всім учасникам креативних ідей, нових знайомств, впевненості в собі, позитивних вражень, невтомної роботи, що приносить задоволення й допомагає професійно зростати!
Останні новини
02.11.2018

Про заняття школи активного навчання для практичних психологів ЗСО на тему «Робота з дітьми, що стали свідками або жертвами насильства. Корекція негативного емоційного стану дитини після пережитої травматичної події»

30 жовтня 2018 року у КУ «Міський методичний кабінет» в рамках Школи активного навчання Воловодівською Ж.О., методистом з практичної психології та соціальної роботи проведено майстер-клас по проведенню тренінгового заняття для практичних психологів ЗСО на тему «Робота з дітьми, що стали свідками або жертвами насильства. Корекція негативного емоційного стану дитини після пережитої травматичної події». Практичні психологи закладів загальної середньої освіти міста в ході тренінгового заняття знайомилися з психологічними вправами: «Мої цінності», «Вербалізація емоцій та почуттів», «Моя мрія», «Від чого я радію», «Ти молодець». Учасники ознайомилися з техніками по роботі з учнями по вербалізації власних почуттів і почуттів інших, набуття навичок адекватного вираження емоційного стану; по визначенню пріоритетних життєвих цінностей та знаходження ресурсів емоційної компетентності; по усвідомленню мотивувального впливу цілей.
Останні новини
29.10.2018

Про семінар-практикум молодих учителів англійської мови на тему: «Нова українська школа. Використання інтерактивних технологій на уроках англійської мови в школі І ступеня»

25 жовтня 2018 року на базі КЗ «Загальноосвітня школа І ступеня № 5 ВМР» проведено семінар-практикум молодих учителів англійської мови на тему: «Нова українська школа. Використання інтерактивних технологій на уроках англійської мови в школі І ступеня». У засіданні брали участь молоді педагоги з усіх навчальних закладів міста.
Мета семінару:
розгляд основних завдань щодо створення освітнього середовища для вивчення англійської мови учнями перших класів в умовах переходу до НУШ;
формування практичної готовності молодих учителів використовувати в освітньому процесі інтерактивні технології навчання;
активізація роботи молодих фахівців із розвитку інтересу учнів до вивчення іноземної мови;
розвиток умінь у молодих учителів об’єктивно оцінювати результати своєї праці, активізація їхньої творчої професійної діяльності.У ході проведення семінару з’ясовано основні позиції молодих учителів щодо організації освітньої діяльності з використанням інтерактивних технологій, роботи з формування творчих здібностей молодших школярів у процесі вивчення іноземної мови.Учителі кафедри англійської мови КЗ«Загальноосвітня школа І ступеня № 5 ВМР»показали нові інтерактивні методи і прийоми, які вони використовують у своїй роботі, презентували педагогічний досвід із порушених питань.
Останні новини
29.10.2018

Про семінар для вчителів трудового навчання на тему: «Технологія узагальнення та поширення педагогічного досвіду»

24 жовтня 2018 року в КЗ «ЗШ І-ІІІ ст. № 34 ВМР» відбувся семінар для вчителів трудового навчання, спеціалістів усіх кваліфікаційних категорій на тему: «Технологія узагальнення та поширення педагогічного досвіду». Захід був цікавий, продуктивний, насичений, вдало поєднані науково-теоретична та практична частини. Припало до душі гостинність, доброзичливість господарів семінару, психологічно позитивний клімат спілкування.
Останні новини
26.10.2018

Про ШМУ іноземних мов (стажери) на тему «Про вивчення іноземних мов в закладах загальної середньої освіти у 2018-2019 н.р.»

19 жовтня 2018 року на базі КУ «Міський методичний кабінет» відбулось засідання ШМУ іноземних мов (стажери) на тему «Про вивчення іноземних мов в закладах загальної середньої освіти у 2018-2019 н.р.»
В засіданні брали участь 14 молодих педагогів із навчальних закладів:КЗ «НВК:ЗШ І-ІІІ ст.-гімназія №2 ВМР»,НВК:ЗШ І-ІІІ ст.-гімназія №6 ВМР», «НВК:ЗШ І-ІІІ ст.-гімназія №23 ВМР», «СЗШ І ст.з погл.вивч.іноз.мов №25 ВМР», «НВК:ЗШ І-ІІІ ст.-гімназія №30 ВМР», «ЗШ І-ІІІ ст.№№12,15,18,20,26,35.
Метою заняття було розвинути методичну компетенцію як сукупність професійних умінь планування навчального процесу та організації педагогічної діяльності,а також технологічна готовність професійно використовувати у навчальному процесі інформаційні і комунікаційні технології навчання.
Останні новини
26.10.2018

Про засідання Школи молодого спеціаліста ПП ЗДО на тему «Особливості психологічного супроводу дітей з особливими освітніми потребами в умовах ЗДО»

18 жовтня 2018 року відбулося засідання Школи молодого спеціаліста практичного психолога закладів дошкільної освіти на тему «Особливості психологічного супроводу дітей з особливими освітніми потребами в умовах ЗДО».
В ході заняття розглядалися питання: документація практичного психолога, індивідуальні плани психологічного супроводу, карти дітей з ООП; методи виявлення дітей з особливими освітніми потребами у ЗДО; діти, які підлягають до включення в цю категорію.
По завершенні відбувся «Брейнг-ринг» - час запитань та відповідей.

Регіональні ресурси

  21050, м. Вінниця, вул. Мури, 4
  +38(0432)67-32-53
  http://mmk.edu.vn.ua
Ваша думка важлива для нас!

Маєте пропозиції або запитання з приводу нашої роботи чи співпраці? Ми завжди раді Вам і залюбки відповімо!

Форма зв'язку

Актуально

Збереження життя і здоров’я мирного населення в першу чергу залежить від оволодіння правилами поведінки при надзвичайній ситуації воєнного характеру. Центром стратегічних комунікацій та інформаційної безпеки при МКІП України у співпраці з Державною службою України з надзвичайних ситуацій, Міністерством оборони України, апаратом головнокомандувача Збройних Сил України та громадськими організаціями підготовлено прості і короткі рекомендації для мирного населення, які висвітлюють правила поведінки при надзвичайній ситуації та в умовах війни. Засвоєння цих простих правил допоможе мирному населенню збільшити свої шанси зберегти своє життя і здоров’я, а також життя і здоров’я своїх близьких та рідних.




 

В Україні триває воєнний стан у зв’язку із вторгненням рф на територію нашої держави. Команда МОН зібрала перелік корисних ресурсів для дорослих та дітей щодо психологічної підтримки, навчання та інформування.

   

Новини

​STEM – освіта в ЗЗСО: теорія і практика

Навчально – методичні матеріали інноваційного проекту «Вінницький освітній ресурс НУШ»
  • Автор: Півторак А.А. (модератор проекту)
  • Тип: Методичний посібник

Аннотація: В основі методики STEM-освіти лежать такі напрямки як Science (Наука), Technology (Технології), Engineering (Інженерія) та Mathematics (Математика). При цьому дані дисципліни вивчаються не окремо, як ми звикли, а у комплексі. Велике значення має практичне використання отриманих знань. Дитина не просто знайомиться з новими напрямами розвитку точних наук та інженерії, а вчиться реалізовувати вивчене на практиці. Учні отримують практичні навички, що можуть зробити наше життя простіше.

Короткий зміст публікаціїВСТУП.......... 4
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ STEM – ОСВІТИ............ 7
1.1 Основні терміни STEM – освіти............ 7
1.2 Мета і завдання STEM-освіти............. 9
1.3 Структура STEM-освіти.............12
1.4 Зміст STEM-освіти........15
1.5 Підготовка учителя та учня до впровадження STEM-освіти............. 16
РОЗДІЛ 2. ПРАКТИЧНІ АСПЕКТИ ВПРОВАДЖЕННЯ STEM – ОСВІТИ............ 18
2.1.1 Інтегрований урок з біології, хімії, фізики, математики. 9 клас........... 18
2.1.2 Інтегрований урок з фізики, математики, інформатики. 10 клас......... 29
2.1.3 Інтегрований урок з біології та хімії. 9 клас..............32
2.1.4 Інтегрований урок з природи та математики. 4 клас............ 38
2.2 STEM, STEAM, STREAM – проекти................ 45
2.2.1 Дослідницький проект на тему: «Бій твердим відходам: екологічні кроки утилізації побутових відходів»......... 45
2.2.2 Науково-дослідницький проект на тему: «Споживач має право знати, споживач повинен цінувати».......... 50
2.3 STEM- навчання: використання засобів робототехніки при вивченні інформатики змістова лінія «основи алгоритмізації та програмування».......... 57
2.4 Гурткова робота на основі STEM – підходу......... 66
2.4.1 Робота шкільного гуртка з робототехніки «Механік life».......... 66
2.4.2 Програма шкільного гуртка з робототехніки «Механік life»................... 75
2.4.3 Плани-конспекти занять з освітньої робототехніки. Гурткова робота. 4 клас............................................. 80
2.4.4 Застосування STEM – підходів на заняттях гуртка з математики учнів 6 класу............................................... 93
Посилання для скачування електронної версії публікації

   

Регіональні освітні ресурси 

   

Корисні посилання 

   

Авторизація 

  Запам’ятати мене  [?]
Забули пароль? | 

   
 


© 2016 - 2024 || Design by LIKT



Реєстрація
до професійних спільнот
Для працівників ЗЗСО Для працівників ЗДО