07 листопада 2019 року на базі комунального закладу «Дошкільний навчальний заклад №72 Вінницької міської ради» відбулося методичне об’єднання вихователів груп старшого дошкільного віку. закладів дошкільної освіти на тему: «Формування пошуково-дослідницьких умінь дошкільників з використанням інноваційних технологій»
Вихователь-методист КЗ «ДНЗ №72 ВМР» Журавель Н. В. зазначила, що дидактична цінність пошуково-дослідницької діяльності полягає у можливості досить швидко і переконливо формувати узагальнюючі уявлення, приводити їх у систему. Педагоги повинні навчити дітей експериментувати, знаходити взаємозв’язки і взаємозалежності між предметами та діями.
У методично-практичному блоці педагог ЗДО №72 Кучерук Г.І., запропонувала до перегляду інтегроване заняття з пріоритетами освітніх напрямів «Природничі науки та «Технології» «Досліджуємо світ з Дмитром Комаровим». Діти проводили досліди, визначали причинно-наслідкові зв’язки, вільно спілкуватись між собою та з іншими, чітко, лаконічно відповідати на запитання, знаходити рішення поставлених перед ними завдань.
Методист з дошкільного виховання комунальної установи «Міський методичний кабінет» Бондарчук Л.В., провела методичний дайджест «Експериментування як засадничий метод розвитку пошуково-дослідницької діяльності дошкільників». Вона зауважила, що дитяча дослідницька діяльність – це вид активності дитини, спрямований на пошук об’єктивної інформації про устрій Всесвіту шляхом особистого практичного експериментування з об’єктом дослідження.
Кучерук Г.І., вихователь КЗ «ДНЗ № 72 ВМР» презентувала досвід роботи «Зміст та умови реалізації STREAM-освіти старших дошкільників». Галина Іванівна поділилась власними здобутками та досягненнями.
Емоційно та весело пройшли ділові ігри для педагогів «Сходинки професійного росту», які провела вихователь-методист КЗ «ДНЗ № 74 ВМР», керівник методичного об’єднання Трикалюк Р.М. Члени методичного об’єднання активно включились у виконання завдань, шукали шляхи вирішення проблем, з посмішками та жартами складали розповіді, вірші, казки.
Методоб’єднання мало великий емоційний вплив на дорослих та дітей: учасники методичного об’єднання поновили свої знання з організації та проведення пошуково-дослідницької діяльності. Основним досягненням зібрання стало те, що педагоги поділились досвідом та думками, висловили свої побажання; піднімали проблемні питання.
Маєте пропозиції або запитання з приводу нашої роботи чи співпраці? Ми завжди раді Вам і залюбки відповімо!
Форма зв'язкуЗбереження життя і здоров’я мирного населення в першу чергу залежить від оволодіння правилами поведінки при надзвичайній ситуації воєнного характеру. Центром стратегічних комунікацій та інформаційної безпеки при МКІП України у співпраці з Державною службою України з надзвичайних ситуацій, Міністерством оборони України, апаратом головнокомандувача Збройних Сил України та громадськими організаціями підготовлено прості і короткі рекомендації для мирного населення, які висвітлюють правила поведінки при надзвичайній ситуації та в умовах війни. Засвоєння цих простих правил допоможе мирному населенню збільшити свої шанси зберегти своє життя і здоров’я, а також життя і здоров’я своїх близьких та рідних.
Ранкові зустрічіНавчально – методичні матеріали інноваційного проекту «Вінницький освітній ресурс НУШ» |
![]() |
Аннотація: Піклування один про одного, відчуття емоційної безпеки, яка потрібна для того, аби ділитися важливими ідеями та досвідом, готовність допомагати друзям – це саме ті особливості, що відображають сутність ранкової зустрічі. |
Короткий зміст публікаціїщо таке ранкова зустріч…………………………………… 4значення ранкової зустрічі ……………………………… 6 створення спільноти……….…………………………………. 6 розвиток навичок спілкування ………………………………. 7 розвиток соціальних навичок ………………………………… 8 створення позитивного настрою……………………………... 9 вітання………………………………..……………………………… 10 групові заняття………………………………………………….. 11 щоденні новини………………………………………………… 12 обмін інформацією……………………………………………. 14 планування ранкової зустрічі …………………………... 15 створення правил класу ……………………………………. 16 повна кишеня привітань…………………………………... 17 ігри ддля групового заняття……………………………… 20 ігри та обмін інформацією……………………………….... 22 розробки ранкових зустрічей……………………………… 23 ранкова зустріч «подорож україною»………… 23 ранкові зустрічі «ми – дослідники. ми винахідники»………………………………………….…… 26 ранкова зустріч «у країні часу»…………………… 31 ранкові зустрічі «прийди, весно , з радістю»………………………………………………………. 34 ранкова зустріч «стрітення» ……………………….. 40 ранкова зустріч «готуємо корисний сніданок»……………………………………………………… 43 ранкова зустріч «хай добро всіх людей єднає»………………………………………………………….. 47 ранкова зустріч «перехресні стежки»………… 50 список використаних джерел……………………………... 56 додатки ………………………………………………………………… 57 Модератор проекту: Зима Людмила Трохимівна, методист з навчальних дисциплін комунальної установи «Міський методичний кабінет»
Творча група:
|
Посилання для скачування електронної версії публікації |