Фотозвіт про захід
06.10.2016 року о 14.00. на базі ЗШ І-ІІІ ступенів № 21 в рамках Школи молодого класного керівника відбулася педагогічна майстерня «Організація роботи вперше призначеного класного керівника». Досвідчена, творча група класних керівників Ковальчук Марини Миколаївни, Федотова Віктора Володимировича, Роштабіги Євгенії Олександрівни, Парниводи Тетяни Іванівни на чолі з заступником з виховної роботи Вовк Анжелікою Роландівною та методистом з виховної роботи КУ «ММК» Побережною Іриною Віталіївною були надані чіткі та конкретні рекомендації щодо організації роботи молодого класного керівника: «Робочий календар вперше призначеного класного керівника» , нормативно-правове забезпечення діяльності класного керівника, роль класного керівника у формуванні ключових компетенцій школяра та інше. Були проведені заняття з елементами тренінгу для класних керівників 5-11 класів «Основи взаємодії з батьками» та інтерактивне заняття для класних керівників 1-4 класів «Використання мнемотехніки у позакласній роботі».
Дякуємо за участь у роботі всіх присутніх молодих педагогів та організаторів педагогічної майстерні!
Фотозвіт про захід
5 жовтня відбулося друге заняття тренінгу «Мистецтво педагогічної комунікації». Молода та енергійна група педагогів загальноосвітніх навчальних закладів знаходить відповіді на запитання, пов’язані з розвитком комунікативної компетентності педагогів: як покращувати якості мовлення та збільшувати свій словниковий запас, чітко, правильно та образно формулювати думку, налагоджувати двосторонню взаємодію, готуватися до публічного виступу та долати ораторський страх, зацікавити слухачів з перших хвилин виступу та втримати їхню увагу. Відкритій, щирій, активній групі щиро бажаємо успіхів!
Фотозвіт про захід
05.10.2016 року на базі ДНЗ № 67 відбулося засідання Школи молодого спеціаліста практичного психолога ДНЗ на тему «Пошук психологічних ресурсів для формування стресостійкості у дітей».
Фотозвіт про захід
03.10 2016 р. в рамках річного плану роботи Департаменту освіти Вінницької міської ради для адміністрації і педагогів закладу «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №3 Вінницької міської ради» було презентовано методистом КУ «ММК» К. Маліцькою прийоми роботи з вивчення і пропаганди Конвенції ООН про права дитини (1989 ), дотримання її положень всіма учасниками навчально – виховного процесу.
Вчителі закладу опрацьовували алгоритм проведення інтерактивних вправ з правової освіти (« Права дитини», « Права споживачів», « Відпочиваємо, святкуємо за правилами і безпечно»), проведення акцій в мікрорайоні школи та серед батьківської громади.
Маєте пропозиції або запитання з приводу нашої роботи чи співпраці? Ми завжди раді Вам і залюбки відповімо!
Форма зв'язкуЗбереження життя і здоров’я мирного населення в першу чергу залежить від оволодіння правилами поведінки при надзвичайній ситуації воєнного характеру. Центром стратегічних комунікацій та інформаційної безпеки при МКІП України у співпраці з Державною службою України з надзвичайних ситуацій, Міністерством оборони України, апаратом головнокомандувача Збройних Сил України та громадськими організаціями підготовлено прості і короткі рекомендації для мирного населення, які висвітлюють правила поведінки при надзвичайній ситуації та в умовах війни. Засвоєння цих простих правил допоможе мирному населенню збільшити свої шанси зберегти своє життя і здоров’я, а також життя і здоров’я своїх близьких та рідних.
Ранкові зустрічіНавчально – методичні матеріали інноваційного проекту «Вінницький освітній ресурс НУШ» |
Аннотація: Піклування один про одного, відчуття емоційної безпеки, яка потрібна для того, аби ділитися важливими ідеями та досвідом, готовність допомагати друзям – це саме ті особливості, що відображають сутність ранкової зустрічі. |
Короткий зміст публікаціїщо таке ранкова зустріч…………………………………… 4значення ранкової зустрічі ……………………………… 6 створення спільноти……….…………………………………. 6 розвиток навичок спілкування ………………………………. 7 розвиток соціальних навичок ………………………………… 8 створення позитивного настрою……………………………... 9 вітання………………………………..……………………………… 10 групові заняття………………………………………………….. 11 щоденні новини………………………………………………… 12 обмін інформацією……………………………………………. 14 планування ранкової зустрічі …………………………... 15 створення правил класу ……………………………………. 16 повна кишеня привітань…………………………………... 17 ігри ддля групового заняття……………………………… 20 ігри та обмін інформацією……………………………….... 22 розробки ранкових зустрічей……………………………… 23 ранкова зустріч «подорож україною»………… 23 ранкові зустрічі «ми – дослідники. ми винахідники»………………………………………….…… 26 ранкова зустріч «у країні часу»…………………… 31 ранкові зустрічі «прийди, весно , з радістю»………………………………………………………. 34 ранкова зустріч «стрітення» ……………………….. 40 ранкова зустріч «готуємо корисний сніданок»……………………………………………………… 43 ранкова зустріч «хай добро всіх людей єднає»………………………………………………………….. 47 ранкова зустріч «перехресні стежки»………… 50 список використаних джерел……………………………... 56 додатки ………………………………………………………………… 57 Модератор проекту: Зима Людмила Трохимівна, методист з навчальних дисциплін комунальної установи «Міський методичний кабінет»
Творча група:
|
Посилання для скачування електронної версії публікації |