Замовлення консультації

Про центр
Про нас
Наша команда
Наша місія
Наша візія
Наша прозорість
Нормативна база
Професійні спільноти
Інклюзивна освіта
Психологічна підтримка
Дистанційна освіта
Консалтинг
Робота з обдарованою молоддю
Підвищення кваліфікації
Педагогічна інтернатура

Останні новини

Останні новини
15.03.2022

Центр громадського здоров'я МОЗ України.. СПИСОК ЩЕПЛЕНЬ ДЛЯ ДОРОСЛИХ ТА ДІТЕЙ, ЯКІ НЕОБХІДНО ЗРОБИТИ

В умовах воєнного стану імунізація — чи не найбільш ефективний метод убезпечити себе та своїх дітей від тяжких захворювань та їхніх наслідків. Адже зараз медична система зосереджена на допомозі бійцям Збройних сил та тим цивільним мешканцям, що постраждали внаслідок обстрілів ворожих військ Російської федерації.
Щеплення в Україні продовжується за календарем для усіх людей, холодовий ланцюг та зберігання вакцин під контролем. Всі наявні вакцини в Україні зареєстровані та кваліфіковані ВООЗ для застосування.
Також окрім рутинних щеплень пропонуємо зробити й додаткові, адже зараз сезон ГРВІ. На додаток дітям та дорослим важче дотримуватись чистих рук та належної гігієни, вести здоровий спосіб життя.
Календарні (рутинні) — вакцини проти цих захворювань забезпечені державою. Зробити їх можна у будь-якому державному закладі охорони здоров’я безоплатно.
Додаткові — вакцини можна придбати власним коштом в аптечній мережі. Проти COVID-19 вакцинують безоплатно. Зробити їх можуть вам у будь-якому державному закладі охорони здоров’я безоплатно.
Для дорослих.
Календарні (рутинні), ревакцинація кожні 10 років:
Правець + ДифтеріяДізнайтесь, коли востаннє ви робили щеплення і зробіть ревакцинацію, за потреби.
Додаткові з врахуванням епідсезону:
Грип
COVID-19 (якщо ви вже маєте 2 дози, то попіклуйтесь про бустерну чи додаткову. Про різницю між ними можна прочитати тут). Для дітей.
Календарні (рутинні):
Гепатит В
Туберкульоз (БЦЖ)
Поліомієліт
Дифтерія
Кашлюк
Правець
Гемофільна інфекція
Кір
Краснуха
Епідемічний паротитБатьків з дітками запрошує на щеплення сімейний лікар, проте поцікавтесь самостійно, за можливості, чи не прийшов час вакцинації. Графік дозувань тут.
Додаткові з врахуванням епідсезону та воєнних умов:
Вітряна віспа (якщо не хворіли)
Ротавірусна інфекція
Менінгококова інфекція
Пневмококова інфекція
COVID-19. Можна робити дітям від 12 років ковід
Грип. Можна робити дітям від 6 місяців Та інші захворювання, проти яких в Україні зареєстрована вакцина.
Обов’язково проконсультуйте з вашим сімейним лікарем та розпитайте, які додаткові заходи імунізації необхідні вам та вашій родині.
Будьте здорові!
 
Останні новини
14.03.2022

Поради психолога для вчителів «Як діяти під час онлайн уроків, якщо вмикається сигнал «Увага всім! Повітряна тривога»»

Поради психолога для вчителів «Як діяти під час онлайн уроків, якщо вмикається сигнал «Увага всім! Повітряна тривога»»
Якщо почули сигнал «Увага всім! Повітряна тривога» - не нехтуйте. Це сигнал – зупинити урок. Перш ніж вийти з онлайн зв’язку, потрібно пройтись по алгоритму дій.
1. Повідомляєте учням, що по місту оголошено сигнал «Увага всім! Повітряна тривога».
2. Акцентуєте увагу учнів фразою «Ви йдете в безпечне місце, яке встановлене за правилами вашої сім’ї».
3. Акцентуйте увагу учнів фразою «Натисніть кнопку «вийти з конференції»» та кнопку «виключення комп’ютера».
4. Акцентуйте увагу учнів фразою «Після сигналу «Відбій тривоги» доєднаєтеся до занять за розкладом».
5. Дочекайтесь щоб усі учні, які є слухачами, вийшли з онлайн зв’язку.
Примітка. Виконання алгоритму дій займає до 30 секунд. Демонструйте впевненість у своїх діях.
Останні новини
14.03.2022

«Добро завжди перемагає»: анімація для дітей про війну рф в Україні.

Українські компанії 1+1 media, Анімаград та Мамахохотала розробили мультфільм «Добро завжди перемагає», у якому розповідається історія про розвʼязання війни рф на території України. Автори зазначають, що не змогли пройти повз маніпуляцію фактами щодо подій в Україні та відверту пропаганду, яка націлена на найменших росіян і активно застосовується владою навіть для такої аудиторії.
«Зараз час, коли ми не тільки захищаємо кордони, міста, стоїмо на охороні безпеки й життя. Час, коли нам важливо тримати фронт інформаційний. І розмовляти з кожною аудиторією тією мовою, яку вона зможе почути і зрозуміти. Цей мультфільм – відповідь на маніпулятивну дезінформацію, яку розповсюджує та насаджає рф, зокрема дітям. Мультфільм буде зрозумілим дітям з 3 років і допоможе дорослим знайти слова, щоб пояснити те, що відбувається», – розповідають автори.
Останні новини
11.03.2022

Електронні версії підручників

Для тих учнів, які з різних причин не мають поряд з собою  підручників, на сайті Інституту модернізації змісту освіти розміщені електронні версії підручників з 1-11 клас з усіх навчальних предметів, які можна завантажити безкоштовно.
Останні новини
11.03.2022

Приватні дистанційні школи і освітні платформи надали безкоштовний доступ для учнів

Під час воєнного стану дистанційні школи надають безкоштовний доступ до навчання. Команда МОН підготувала перелік шкіл і організацій, які можуть допомогти дітям і сім’ям.





Останні новини
11.03.2022

Поради для вчителів, які працюють із дітьми під час війни

Саме зараз наше завдання – допомогти дітям повернути, створити хоч невеликий простір безпеки. Багато хто з них досі перебувають у стані шоку. Ми не можемо припустити, що стане тригером для травматичних реакцій, тому наші уважність, емпатійність, почуття такту та відчуття опори дуже важливі.
Поради для вчителів, які працюють із дітьми під час війни
 

Регіональні ресурси

  21050, м. Вінниця, вул. Мури, 4
  +38(0432)67-32-53
  http://mmk.edu.vn.ua
Ваша думка важлива для нас!

Маєте пропозиції або запитання з приводу нашої роботи чи співпраці? Ми завжди раді Вам і залюбки відповімо!

Форма зв'язку

Актуально

Збереження життя і здоров’я мирного населення в першу чергу залежить від оволодіння правилами поведінки при надзвичайній ситуації воєнного характеру. Центром стратегічних комунікацій та інформаційної безпеки при МКІП України у співпраці з Державною службою України з надзвичайних ситуацій, Міністерством оборони України, апаратом головнокомандувача Збройних Сил України та громадськими організаціями підготовлено прості і короткі рекомендації для мирного населення, які висвітлюють правила поведінки при надзвичайній ситуації та в умовах війни. Засвоєння цих простих правил допоможе мирному населенню збільшити свої шанси зберегти своє життя і здоров’я, а також життя і здоров’я своїх близьких та рідних.




 

В Україні триває воєнний стан у зв’язку із вторгненням рф на територію нашої держави. Команда МОН зібрала перелік корисних ресурсів для дорослих та дітей щодо психологічної підтримки, навчання та інформування.

   

Новини

Ранкові зустрічі

Навчально – методичні матеріали інноваційного проекту «Вінницький освітній ресурс НУШ»
  • Автор: Зима Л.Т. (Модаратор проекту)
  • Тип: Методичний посібник

Аннотація: Піклування один про одного, відчуття емоційної безпеки, яка потрібна для того, аби ділитися важливими ідеями та досвідом, готовність допомагати друзям – це саме ті особливості, що відображають сутність ранкової зустрічі.
Ранкова зустріч – це зустріч на початку дня учнів класу з педагогом. Сидячи в колі один проти одного, кожна дитина вдумливо і поважно вітається з іншими дітьми, після чого впродовж короткого часу ділиться власним досвідом зі своїми товаришами, які з повагою слухають її, ставлять свої запитання та коментують. Після цього вся група бере участь у короткій груповій вправі, спрямованій на розвиток академічних навичок, почуття команди та відчуття єдності. Ранкова зустріч закінчується обміном щоденними новинами, які зазвичай готує педагог, щоб представити навчальні завдання дня.
Ранкова зустріч – це запланована, структурована зустріч, яка займає важливе місце в повсякденному розкладі діяльності класу, де панує атмосфера піклування та відповідальності. Педагоги визнають особливу роль ранкової зустрічі в житті дітей і присвячують 15 – 25 хвилин на початку дня, аби створити позитивну атмосферу в учнівському колективі на весь навчальний день у школі.

Короткий зміст публікаціїщо таке ранкова зустріч…………………………………… 4
значення ранкової зустрічі ……………………………… 6
створення спільноти……….…………………………………. 6
розвиток навичок спілкування ………………………………. 7
розвиток соціальних навичок ………………………………… 8
створення позитивного настрою……………………………... 9
вітання………………………………..……………………………… 10
групові заняття………………………………………………….. 11
щоденні новини………………………………………………… 12
обмін інформацією……………………………………………. 14
планування ранкової зустрічі …………………………... 15
створення правил класу ……………………………………. 16
повна кишеня привітань…………………………………... 17
ігри ддля групового заняття……………………………… 20
ігри та обмін інформацією……………………………….... 22
розробки ранкових зустрічей……………………………… 23
ранкова зустріч «подорож україною»………… 23
ранкові зустрічі «ми – дослідники. ми винахідники»………………………………………….…… 26
ранкова зустріч «у країні часу»…………………… 31
ранкові зустрічі «прийди, весно , з радістю»………………………………………………………. 34
ранкова зустріч «стрітення» ……………………….. 40
ранкова зустріч «готуємо корисний сніданок»……………………………………………………… 43
ранкова зустріч «хай добро всіх людей єднає»………………………………………………………….. 47
ранкова зустріч «перехресні стежки»………… 50
список використаних джерел……………………………... 56
додатки ………………………………………………………………… 57
 Модератор проекту:
Зима Людмила Трохимівна, методист з навчальних дисциплін комунальної установи «Міський методичний кабінет»
Творча група:
  • Соушко Л.І., вчитель початкових класів комунального закладу «Навчально-виховний комплекс: загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів-гімназія №6 Вінницької міської ради»;
  • Мишук Л.В., вчитель початкових класів комунального закладу «Навчально-виховний комплекс: загальноосвітня школа І-ІІ ступенів-ліцей №7 Вінницької міської ради»;
  • Ярова Г.М., вчитель початкових класів комунального закладу «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №12 Вінницької міської ради»;
  • Фірар В.М., вчитель початкових класів комунального закладу «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №15 Вінницької міської ради»;
  • Кудима Т.В., вчитель початкових класів комунального закладу «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №18 Вінницької міської ради»; Керсова І.І., вчитель початкових класів комунального закладу «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №22 Вінницької міської ради»;
  • Хацьола І.М., вчитель початкових класів комунального закладу «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №27 Вінницької міської ради»;
  • Дзюба Л.В., вчитель початкових класів комунального закладу «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №33 Вінницької міської ради»;
  • Зарічна В.А., вчитель початкових класів комунального закладу «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №36 Вінницької міської ради».
Посилання для скачування електронної версії публікації

   

Регіональні освітні ресурси 

   

Корисні посилання 

   

Авторизація 

  Запам’ятати мене  [?]
Забули пароль? | 

   
 


© 2016 - 2024 || Design by LIKT



Реєстрація
до професійних спільнот
Для працівників ЗЗСО Для працівників ЗДО