Десятник Тетяна Олександрівна, вчитель німецької мови КЗ «Навчально-виховний комплекс: загальноосвітня школа І-ІІ ступенів – ліцей № 7 Вінницької міської ради», І місце в номінації «Німецька мова», |
Денисюк Інна Сергіївна, вчитель фізичної культури КЗ «Навчально-виховний комплекс: загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів – гімназія № 23 Вінницької міської ради», І місце в номінації «Фізична культура», |
Ришков Олександр Іванович, вчитель фізики та математики КЗ «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №11 Вінницької міської ради», ІІ місце в номінації «Фізика». |
Маєте пропозиції або запитання з приводу нашої роботи чи співпраці? Ми завжди раді Вам і залюбки відповімо!
Форма зв'язкуЗбереження життя і здоров’я мирного населення в першу чергу залежить від оволодіння правилами поведінки при надзвичайній ситуації воєнного характеру. Центром стратегічних комунікацій та інформаційної безпеки при МКІП України у співпраці з Державною службою України з надзвичайних ситуацій, Міністерством оборони України, апаратом головнокомандувача Збройних Сил України та громадськими організаціями підготовлено прості і короткі рекомендації для мирного населення, які висвітлюють правила поведінки при надзвичайній ситуації та в умовах війни. Засвоєння цих простих правил допоможе мирному населенню збільшити свої шанси зберегти своє життя і здоров’я, а також життя і здоров’я своїх близьких та рідних.
Ранкові зустрічіНавчально – методичні матеріали інноваційного проекту «Вінницький освітній ресурс НУШ» |
Аннотація: Піклування один про одного, відчуття емоційної безпеки, яка потрібна для того, аби ділитися важливими ідеями та досвідом, готовність допомагати друзям – це саме ті особливості, що відображають сутність ранкової зустрічі. |
Короткий зміст публікаціїщо таке ранкова зустріч…………………………………… 4значення ранкової зустрічі ……………………………… 6 створення спільноти……….…………………………………. 6 розвиток навичок спілкування ………………………………. 7 розвиток соціальних навичок ………………………………… 8 створення позитивного настрою……………………………... 9 вітання………………………………..……………………………… 10 групові заняття………………………………………………….. 11 щоденні новини………………………………………………… 12 обмін інформацією……………………………………………. 14 планування ранкової зустрічі …………………………... 15 створення правил класу ……………………………………. 16 повна кишеня привітань…………………………………... 17 ігри ддля групового заняття……………………………… 20 ігри та обмін інформацією……………………………….... 22 розробки ранкових зустрічей……………………………… 23 ранкова зустріч «подорож україною»………… 23 ранкові зустрічі «ми – дослідники. ми винахідники»………………………………………….…… 26 ранкова зустріч «у країні часу»…………………… 31 ранкові зустрічі «прийди, весно , з радістю»………………………………………………………. 34 ранкова зустріч «стрітення» ……………………….. 40 ранкова зустріч «готуємо корисний сніданок»……………………………………………………… 43 ранкова зустріч «хай добро всіх людей єднає»………………………………………………………….. 47 ранкова зустріч «перехресні стежки»………… 50 список використаних джерел……………………………... 56 додатки ………………………………………………………………… 57 Модератор проекту: Зима Людмила Трохимівна, методист з навчальних дисциплін комунальної установи «Міський методичний кабінет»
Творча група:
|
Посилання для скачування електронної версії публікації |