Десятник Тетяна Олександрівна, вчитель німецької мови КЗ «Навчально-виховний комплекс: загальноосвітня школа І-ІІ ступенів – ліцей № 7 Вінницької міської ради», І місце в номінації «Німецька мова», |
Денисюк Інна Сергіївна, вчитель фізичної культури КЗ «Навчально-виховний комплекс: загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів – гімназія № 23 Вінницької міської ради», І місце в номінації «Фізична культура», |
Ришков Олександр Іванович, вчитель фізики та математики КЗ «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №11 Вінницької міської ради», ІІ місце в номінації «Фізика». |
Маєте пропозиції або запитання з приводу нашої роботи чи співпраці? Ми завжди раді Вам і залюбки відповімо!
Форма зв'язкуЗбереження життя і здоров’я мирного населення в першу чергу залежить від оволодіння правилами поведінки при надзвичайній ситуації воєнного характеру. Центром стратегічних комунікацій та інформаційної безпеки при МКІП України у співпраці з Державною службою України з надзвичайних ситуацій, Міністерством оборони України, апаратом головнокомандувача Збройних Сил України та громадськими організаціями підготовлено прості і короткі рекомендації для мирного населення, які висвітлюють правила поведінки при надзвичайній ситуації та в умовах війни. Засвоєння цих простих правил допоможе мирному населенню збільшити свої шанси зберегти своє життя і здоров’я, а також життя і здоров’я своїх близьких та рідних.
Освітньо - просвітницька програма «Знаємо самі, розкажемо іншим. Складові успішної самореалізації»Навчально – методичні матеріали інноваційного проекту «Вінницький освітній ресурс НУШ» |
Аннотація: Матеріали освітньо – просвітницької комплексної програми «Знаємо самі розкажемо іншим. Складові успішної самореалізації» та занять за нею розроблені в рамках проекту |
Короткий зміст публікації1.Освітньо - просвітницька програма «Знаємо самі, розкажемо іншим. Складові успішної самореалізації»1.1.Пояснювальна записка…………………………………………………4
2. Методика проведення групових форм роботи…………………………161.2.Структура програми……………………………………………………5 1.3.Зміст програми………………………………………………………….6 |
Посилання для скачування електронної версії публікації |