Фотозвіт про захід
10.11.2016р.на базі ДНЗ №35 проведено методичне об’єднання інструкторів з фізкультури, вихователів санаторних та спеціалізованих груп компенсуючого типу на тему: «Формування у дошкільників здоров'язбережувальних компетенцій з урахуванням принципів природовідповідності фізичного виховання».
Метою проведеного заходу було ознайомлення учасників з досвідом роботи ДНЗ, використанням інноваційних оздоровчих технологій для зміцнення фізичного та психічного здоров'я дошкільників та методами формування у вихованців здоров'язбережувальних компетенцій.
Дошкільний заклад має власну систему оздоровлення, лікувально–профілактичної роботи та інноваційних технологійдля зміцнення фізичного та психічногоздоров'я дошкільників. Цю систему висвітлила та презентувала методист Пилявець О.В.
ГлущенкоІ.Б., інструктор з фізкультури ДНЗ, поділилися власною авторською розробкою занять з оздоровчо-інтелектуального розвитку дошкільників за методикою М.М. Єфименка. Учасники заходу разом з вихованцями(дайверами)не лише занурились у «Світ морських пригод», а й отримали енциклопедичні знання. Присутні на методичному об’єднанні мали нагоду перейняти позитивні емоції, активізувати «гормон щастя» під час перегляду гурткової роботи ізфітнес стрибків на батутах «SkyJumping» та спортивного фітнес-таночку«Fіtnesdance».
Під час майстер-класу з організації та техніки проведення олімпійських змагань з виду спорту “Городки» педагоги не лише мали можливість відновити знання, а й перевірити власні сили у даному виді спорту.
Фотозвіт про захід
10 листопада 2016 року в комунальній установі «Міський методичний кабінет» в рамках Школи активного навчання соціальними педагогами ЗНЗ проведено семінар-практикум на тему «Особливості соціального захисту у роботі соціального педагога в умовах загальноосвітнього навчального закладу».
Разом з методистом з практичної психології та соціальної роботи Ж.О.Воловодівською характеризували категорії дітей, які потребують соціального захисту, розглядали алгоритм обстеження житлово-побутових умов дітей, які потребують соціального захисту, уточнювали види роботи соціального педагога щодо соціального захисту дітей.
10 листопада 2016 року майстер-клас на тему « Робота з візуальними джерелами на уроках історії» провели учителі історії закладу «Загальноосвітня школа І-ІІІ с м. Вінниці т. №21 Вінницької міської ради» Учителі міста отримали методичні рекомендації щодо: використання візуальних джерел як засобу формування і розвитку предметних компетентностей учнів ( заступник директора школи - Вовк А.Р.), прийомів методу історичної реконструкції з дослідження візуальних джерел (Несторович А.О, учитель історії закладу) , особливостей аналізу фотографій, карикатур, плакатів ( Юрченко – Слічна Н.Д., учитель історії). Аналізу творів образотворчого мистецтва на уроках історії учасників майстер-класу навчав завідувач відділом галереї обласного художнього музею Медончак П.В.10 листопада 2016 року майстер-клас на тему « Робота з візуальними джерелами на уроках історії» провели учителі історії закладу «Загальноосвітня школа І-ІІІ с м. Вінниці т. №21 Вінницької міської ради» Учителі міста отримали методичні рекомендації щодо: використання візуальних джерел як засобу формування і розвитку предметних компетентностей учнів ( заступник директора школи - Вовк А.Р.), прийомів методу історичної реконструкції з дослідження візуальних джерел (Несторович А.О, учитель історії закладу) , особливостей аналізу фотографій, карикатур, плакатів ( Юрченко – Слічна Н.Д., учитель історії). Аналізу творів образотворчого мистецтва на уроках історії учасників майстер-класу навчав завідувач відділом галереї обласного художнього музею Медончак П.В.
Фотозвіт про захід
Фотозвіт про захід
9 листопада в День української писемності та мови в рамках проекту «Спільний поетичний простір» в закладі «Загальноосвітня школа І-ІІІ ст. № 21 ВМР» відбулася зустріч учнів 5-11 класів та вчителів-філологів Гаврилюк В.С., Ковальчук М.М., Довгошей В.А., Пилипенко Н.І., Федотов В.В з поетами Вінниччини.
Майстри поетичного слова Андрій Стебелєв, Микола Антощак, Анатолій Мартинюк провели для поетів-початківців майстер-клас, що сприяв розкриттю та розвитку їх таланту.
Фотозвіт про захід
Маєте пропозиції або запитання з приводу нашої роботи чи співпраці? Ми завжди раді Вам і залюбки відповімо!
Форма зв'язкуЗбереження життя і здоров’я мирного населення в першу чергу залежить від оволодіння правилами поведінки при надзвичайній ситуації воєнного характеру. Центром стратегічних комунікацій та інформаційної безпеки при МКІП України у співпраці з Державною службою України з надзвичайних ситуацій, Міністерством оборони України, апаратом головнокомандувача Збройних Сил України та громадськими організаціями підготовлено прості і короткі рекомендації для мирного населення, які висвітлюють правила поведінки при надзвичайній ситуації та в умовах війни. Засвоєння цих простих правил допоможе мирному населенню збільшити свої шанси зберегти своє життя і здоров’я, а також життя і здоров’я своїх близьких та рідних.
Освіта для сталого розвитку. Твоє фізичне здоров’я.Навчально – методичні матеріали інноваційного проекту «Вінницький освітній ресурс НУШ» |
Аннотація: Навчально-методичний посібник містить матеріали методиста та з досвіду роботи вчителів курсу «Основи здоров‘я» щодо роботи з дітьми та молоддю в напрямку реалізації глобальних цілей сталого розвитку, зокрема « Міцне здоров‘я». Уроки, вікторини, тести, години спілкування допоможуть учителям предмета «Основи здоров‘я», класним керівникам творчо і якісно підійти до навчання дітей та підлітків умінню діяти в надзвичайних ситуаціях, сформувати у них інтерес до необхідності ведення здорового та безпечного способу життя. Інформація може бути використана у роботі з батьками для реалізації педагогічного партнерства щодо забезпечення здорового способу життя підростаючого покоління. |
Короткий зміст публікаціїПередмова…41. На шляху до сталого розвитку. Розробка уроку для учнів 9 класів…6 2. Перша долікарська допомога. Розробка уроку для учнів 6 класів…13 3. Краще лікування для тіла – заспокоїти нерви. Розробка позакласного заходу для учнів 8-9 класів.… 22 4. Пожежна безпека. Розробка позакласного заходу для учнів 7-8 класів…28 5. Я сам обираю здоров‘я Розробка уроку для учнів 9 класів…34 6. Стан репродуктивного здоров‘я молоді в Україні. Наслідки ранніх статевих стосунків. Розробка уроку для учнів 9 класів…41 7. Безпека харчування. Розробка уроку для учнів 6 класів… 47 8. Використана література та інтернет-ресурси… 52 Творча група: Дейнека Н.О., вчитель предмету «Основи здоров‘я» КЗ «ВТЛ» Охрименко Ю.А., вчитель предмету «Основи здоров‘я» КЗ «ФМГ № 17 ВМР» Черняк Л.А., вчитель предмету «Основи здоров‘я» КЗ «НВК: ЗШ І-ІІІ ст. № 6 ВМР» Щебланова І.В., вчитель предмету «Основи здоров‘я» КЗ «ЗШ І-ІІІ ст. № 11 ВМР» Берегеля Г.С., вчитель предмету «Основи здоров‘я» КЗ «Гуманітарна гімназія № 1 імені М.І. Пирогова ВМР» |
Посилання для скачування електронної версії публікації |