Заклад | Історія козацтва | Стрибки через скакалку | Комбінована естафета | Стрибки змісця | Човнико вий біг 4х9 | Перетягування канату | Сума місць з випробу-вань | Загальне місце |
КЗ «Гман-ітарна гім-назія № 1» | 20 | 16 | 19 | 14-15 | 7 | 7 | 83 | 16 |
КЗ «ЗШ I – III ст. № 4 | 12 | 12 | 11 | 18 | 5 | 6 | 64 | 11-12 |
КЗ НВК: ЗШ I-III ст.-гімназія №6 | 3 | 5 | 14 | 3 | 9 | 5 | 39 | 3 |
КЗ ЗШ I-III ст.№ 9 | 5 | 18 | 10 | 13 | 18 | 15 | 79 | 15 |
КЗ ЗШ I- III ст. № 10 | 18 | 19 | 17 | 19 | 20 | 13 | 106 | 19 |
КЗ «ЗШ I – III ст. № 12» | 13 | 9 | 3 | 6 | 3 | 17 | 51 | 7 |
КЗ «ЗШ I – III ст.№ 13» | 8 | 13 | 6 | 1 | 15 | 9 | 52 | 8 |
КЗ «ЗШ I – III ст. № 14» | 16 | 20 | 20 | 20 | 19 | 18 | 113 | 20 |
КЗ «ЗШ I – III ст. № 18» | 2 | 2 | 15 | 7 | 16 | 14 | 56 | 10 |
КЗ «ЗШ I – III ст.№ 20» | 15 | 16 | 4 | 17 | 13-14 | 20 | 85 | 17 |
КЗ «ЗШ I – III ст. № 21» | 19 | 2 | 9 | 4 | 10 | 1 | 45 | 6 |
КЗ «НВК: ЗШ I – III ст..-гімназія № 23» | 9 | 6 | 2 | 8 | 17 | 2 | 44 | 5 |
КЗ «ЗШ I – III ст. № 27» | 10 | 4 | 1 | 2 | 1 | 4 | 22 | 1 |
КЗ «НВК: ЗШ I – III ст.-колегіум № 29" | 14 | 10 | 8 | 9 | 2 | 10 | 53 | 9 |
НВК: ЗШ I – III ст.-гімназія № 30 | 1 | 15 | 16 | 11 | 13-14 | 8 | 64 | 11-12 |
КЗ «ЗШ I – III ст. № 31» | 6 | 7 | 7 | 5 | 6 | 3 | 34 | 2 |
КЗ «ЗШ I – III ст. № 32» | 11 | 14 | 19 | 14-15 | 12 | 16 | 86 | 18 |
КЗ 2ЗШ I – III ст. № 34» | 4 | 1 | 5 | 16 | 4 | 12 | 42 | 4 |
КЗ «ЗШ I – III ст. № 35» | 17 | 11 | 12 | 12 | 11 | 11 | 74 | 14 |
Маєте пропозиції або запитання з приводу нашої роботи чи співпраці? Ми завжди раді Вам і залюбки відповімо!
Форма зв'язкуЗбереження життя і здоров’я мирного населення в першу чергу залежить від оволодіння правилами поведінки при надзвичайній ситуації воєнного характеру. Центром стратегічних комунікацій та інформаційної безпеки при МКІП України у співпраці з Державною службою України з надзвичайних ситуацій, Міністерством оборони України, апаратом головнокомандувача Збройних Сил України та громадськими організаціями підготовлено прості і короткі рекомендації для мирного населення, які висвітлюють правила поведінки при надзвичайній ситуації та в умовах війни. Засвоєння цих простих правил допоможе мирному населенню збільшити свої шанси зберегти своє життя і здоров’я, а також життя і здоров’я своїх близьких та рідних.
Мистецька ВінниччинаНавчально – методичні матеріали інноваційного проекту «Вінницький освітній ресурс НУШ» |
Аннотація: Формування громадянина-патріота починається із знань,які перевтілюються у любов, до малої Батьківщини. Шедеврами Поділля захоплюється не одне покоління українців.Тож завдання вчителя полягає у передачі інформації про їх історію появи, долі людей, пов’язані із їх існуванням, як найкращий зразок служіння громаді.Захоплюючою є сторінка вписана народними майстринями і майстрами побутово-декоративного жанру. Посібник містить матеріали для вчителів художньо-естетичного циклу і тих, хто черпає свою духовність із славної минувшини краю. |
Короткий зміст публікаціїВступ …………………………………………………………………………..…41. «Архітектурні пам’ятки Вінниччини» – Басько Т. П. – ЗШ №2.…..……..5 2. «Бах – народжений на Поділлі» – Матвєєва В.М. – ЗШ №9……..………16 3. «Народне мистецтво витинанки» – Юкіш О. В. – ЗШ №13……........... 21 4. «Артинов – модерн» – Юрченко С. Д. – ЗШ №16.……………………….31 5. «Народні традиції Поділля» - Часник Т.М. ЗШ №20………………….…46 6. «Хорове мистецтво Вінниччини» - Слободянюк А. В.…………………..74 7. «Історія Вінницького театру» - Куцак Л. В. ЗШ №33…………………...79 Посилання на електроннi джерела ……………..………….…….….………..85 Модератор:
|
Посилання для скачування електронної версії публікації |