Маєте пропозиції або запитання з приводу нашої роботи чи співпраці? Ми завжди раді Вам і залюбки відповімо!
Форма зв'язкуЗбереження життя і здоров’я мирного населення в першу чергу залежить від оволодіння правилами поведінки при надзвичайній ситуації воєнного характеру. Центром стратегічних комунікацій та інформаційної безпеки при МКІП України у співпраці з Державною службою України з надзвичайних ситуацій, Міністерством оборони України, апаратом головнокомандувача Збройних Сил України та громадськими організаціями підготовлено прості і короткі рекомендації для мирного населення, які висвітлюють правила поведінки при надзвичайній ситуації та в умовах війни. Засвоєння цих простих правил допоможе мирному населенню збільшити свої шанси зберегти своє життя і здоров’я, а також життя і здоров’я своїх близьких та рідних.
Мистецька ВінниччинаНавчально – методичні матеріали інноваційного проекту «Вінницький освітній ресурс НУШ» |
Аннотація: Формування громадянина-патріота починається із знань,які перевтілюються у любов, до малої Батьківщини. Шедеврами Поділля захоплюється не одне покоління українців.Тож завдання вчителя полягає у передачі інформації про їх історію появи, долі людей, пов’язані із їх існуванням, як найкращий зразок служіння громаді.Захоплюючою є сторінка вписана народними майстринями і майстрами побутово-декоративного жанру. Посібник містить матеріали для вчителів художньо-естетичного циклу і тих, хто черпає свою духовність із славної минувшини краю. |
Короткий зміст публікаціїВступ …………………………………………………………………………..…41. «Архітектурні пам’ятки Вінниччини» – Басько Т. П. – ЗШ №2.…..……..5 2. «Бах – народжений на Поділлі» – Матвєєва В.М. – ЗШ №9……..………16 3. «Народне мистецтво витинанки» – Юкіш О. В. – ЗШ №13……........... 21 4. «Артинов – модерн» – Юрченко С. Д. – ЗШ №16.……………………….31 5. «Народні традиції Поділля» - Часник Т.М. ЗШ №20………………….…46 6. «Хорове мистецтво Вінниччини» - Слободянюк А. В.…………………..74 7. «Історія Вінницького театру» - Куцак Л. В. ЗШ №33…………………...79 Посилання на електроннi джерела ……………..………….…….….………..85 Модератор:
|
Посилання для скачування електронної версії публікації |