Замовлення консультації

Про центр
Про нас
Наша команда
Наша місія
Наша візія
Наша прозорість
Нормативна база
Професійні спільноти
Інклюзивна освіта
Психологічна підтримка
Дистанційна освіта
Консалтинг
Робота з обдарованою молоддю
Підвищення кваліфікації
Педагогічна інтернатура

Останні новини

Останні новини
21.02.2020

Про семінар-практикум на тему «Прояв екологічної культури в контексті відповідальності суспільства»

19.02.2020 року у HABI «Місто змістів» відбувся семінар-практикум на тему «Прояв екологічної культури в контексті відповідальності суспільства», організований кафедрою біології КЗ НВК «ЗШ І-ІІІ ступенів – гімназії № 2 ВМР» для вчителів біології міста вищої та першої кваліфікаційних категорій. Координувала роботу методист КУ «Міський методичний кабінет» кандидат географічних наук, доцент Оксана Вальчук-Оркуша, яка закцентувала увагу на актуальності даної теми, як в Україні та за її межами, та зауважила, що шлях до свідомості екологічної культури лежить через екологічну освіту і виховання.
На семінарі виступила Вікторія Родінкова, доктор біологічних наук, професор Вінницького національного медичного університету ім. Пирогова, член Правління Європейського Аеробіологічного товариства, яка займається алергопрогнозом в Україні та за її межами, відмітила важливість наукових досліджень в житті кожної людини та як прожити своє життя будучи відповідальним перед громадою.
Наталія Пустовіт, гостя з міста Київ, завідувач кафедри методології освіти для сталого розвитку Державної екологічної Академії ПОУ, розповіла про виховання екологічної компетентності школярів: новинки навчально-методичного забезпечення та представила навчальний посібник та методичні рекомендації для вчителів. Також провела досить цікаві тренінг із вчителями «Дій за озон!».
Представила свої наукові дослідження учениця гімназії Єва Фаріга, яка показала, що раннє цвітінні вільхи та ліщини є свідченням змін клімату в Україні та Лада Іванічкіна поділилась враженнями про участь представників закладу в «Всесвітньому саміті учнів за екологію».
Вчителі біології, Тамара Гузар та Юлія Серікова, розкрили питання, як стати цивілізованим споживачем. А стиліст, персональний шопер Ганна Слободянюк, провела тренінг на тему «Складання індивідуального базового гардеробу».
Захід пройшов на високому професійному рівні і довів ефективність всіх застосованих форм роботи. «Якщо наше покоління НЕ ЗРОБИТЬ неможливе , нас очікує немислиме» - висновок учасників семінару-практикуму.
Останні новини
18.02.2020

Про інтервізію для асистентів вчителя початкових класів

13.02.2020 року у КЗ «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 12 ВМР» було проведено інтервізію для асистентів вчителя інклюзивних класів «Командний підхід в організації діяльності закладу з інклюзивною формою навчання». Директор закладу О.Г.Вітюк привітала учасників заходу та розповіла про створене у закладі відповідне та безперешкодне освітнє середовище для дітей з особливими освітніми потребами.
Методист з інклюзивної освіти КУ «Міський методичний кабінет» Ю.М. Антонішина наголосила на важливості командного підходу в організації інклюзивної освіти, запровадженні ефективних форм та методів роботи з дітьми з особливими освітніми потребами.
Л. В. Лепетун, заступник директора закладу з навчально-виховної роботи по школі І ступеня, розповіла, що термін «інтервізія» буквально означає «взаємне бачення». Це потужна форма спільної праці заснована на тому факті, що люди мають різні погляди на проблеми та в ході спільної роботи всі сходяться на одній теорії. Людмила Василівна зупинилася на складанні ІПР та роботі команди супроводу дітей із особливими потребами, які навчаються у закладі, нагадала присутнім про права та обов’язки вчителя, асистента вчителя та їх спільні дії.
Пізнавальним був теоретичний блок, де вчителі разом із асистентами продемонстрували цікаві форми та методи роботи з дітьми з ООП.
Вчитель початкових класів Г.М. Ярова поділилася досвідом використання здоров’язберігаючих технологій у корекційно-відновлювальному процесі.
На практичному занятті асистенти вчителів вчилися виготовляти казкових героїв, яких вони зможуть використати у власній педагогічній діяльності.
При обговоренні учасники високо оцінили ефективність проведеного заходу та подякували організаторам за змістовно проведений час.
 
Останні новини
17.02.2020

Про методичну студію для вчителів 1-2 класів

13.02.2020 об 11.00 у КЗ «НВК: ЗШ І-ІІІ ст.-гімназія № 23 ВМР» проведено методичну студію для вчителів 1-2 класів «Веселка інноваційних технологій у НУШ».
Директор закладу Богар Наталія Василівна ознайомила присутніх із досвідом роботи та здобутками в напрямку STEM-освіти, який упроваджується протягом трьох років у закладі.
Ткачук Людмила Григорівна, заступник директора з навчально-виховної роботи школи І ступеня, під час виступу «Кейс-уроки як сучасний тренд в освіті» розповіла про технологію «Кейс», структуру та ефективність такого уроку, висвітлила проблеми, які вирішує кейс-урок, поділилась досвідом роботи вчителів початкових класів закладу на освітній платформі Edu Future 7W.
Учителі школи І ступеня провели креативні, змістовні, захоплюючі майстер-класи: «Чи буває веселка без дощу?», «Навіщо сонечку крапочки?», «Stem і Steam – додайте трохи творчості до науки!». Гості методичної студії, крім нової інформації, навчилися виготовляти веселку з кольорової солі, проводити різноманітні досліди, пов`язані з цим явищем, створювати весняні квіти з мастики, бургери у формі комахи сонечка, а також «прокататись» на каруселі, виготовленій за таксономією Блума. Практична частина була побудована за технологією ротації команд.
Методист КУ «ММК» Зима Людмила Трохимівна показала присутнім, наскільки важливим є налагодження партнерських стосунків для учасників освітнього процесу за допомогою цікавих вправ.
Робота в методичній студії подарувала учасникам яскраві веселкові враження.
Останні новини
14.02.2020

Про ІІ (регіональний) тур всеукраїнського конкурсу «Учитель року – 2020»

Завершився ІІ (регіональний) тур всеукраїнського конкурсу «Учитель року – 2020»

Перемогу в конкурсних випробуваннях здобули:
  • Черниш Тетяна Анатоліївна, вчитель початкових класів КЗ «Навчально-виховний комплекс: загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів – гімназія № 23 Вінницької міської ради», переможець у номінації «Початкова освіта»
  • Роїк Сергій Володимирович, вчитель історії КЗ «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 31 Вінницької міської ради», 2 місце в номінації «Історія»
  • Бохун Ірина Германівна, вчитель зарубіжної літератури КЗ «Навчально-виховний комплекс: загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів – гімназія № 23 Вінницької міської ради», 3 місце в номінації «Зарубіжна література»
  • Козлова Світлана Вікторівна, вчитель хімії КЗ «Навчально-виховний комплекс: загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів – гімназія №6 Вінницької міської ради», 2 місце в номінації «Хімія»
Останні новини
14.02.2020

Про засідання школи молодого спеціаліста соціального педагога ЗЗСО

13 лютого 2020 року на базі КЗ «НВК: ЗШ І-ІІІ ступенів - гімназія ім. Тараса Шевченка № 30 ВМР» відбулося засідання фокус-групи молодого спеціаліста соціального педагога закладів загальної середньої освіти міста на тему «Робота соціального педагога з сім’єю (труднощі спілкування, дитячо - батьківські стосунки дитячі проблеми)», зокрема більш детально обговорювали роботу соціального педагога з попередження дитячих проблеми в сім’ях СЖО. Форма проведення заходу – тренінгове заняття.
Докійчук Тетяна Володимирівна, методист з практичної психології та соціальної роботи КУ «ММК» під час виступу «Робота соціального педагога з попередження дитячих проблем в сім’ях СЖО» розповіла про супровід дітей, складання індивідуального плану роботи з дитиною що потребує уваги, ознайомила з тренінговими програмами, які спрямовані на профілактику дитячої проблемної поведінки.
Керівник Школи молодого спеціаліста Грицик Людмила Анатоліївна, соціальний педагог КЗ «НВК: ЗШ І-ІІІ ступенів - гімназія ім. Тараса Шевченка № 30 ВМР» в ході тренінгового заняття «Компетентність соціального педагога в роботі з сім’ями в СЖО» навчала молодих спеціалістів технікам роботи, які допоможуть налагодити комунікацію з дітьми, батьками, навчать зосереджуватися та аналізувати проблемні ситуації в сім’ях СЖО, розвинуть власну емпатію.
По завершенню заняття молоді спеціалісти в ході рефлексії обмінялися враженнями.
 
Останні новини
13.02.2020

Про педагогічну майстерню для вчителів початкових класів до трьох років роботи

12.02.2020 року о 10.00. на базі КЗ «ЗШ І-ІІІ ступенів №18 ВМР» відбулася педагогічна майстерня для вчителів початкових класів міста зі стажем роботи до трьох років з теми «Тімбілдинг (Тeambuilding) як ефективний інструмент формування дитячого коллективу».
Директор закладу Мельник Анатолій Васильович познайомив присутніх з досягненнями та особливостями роботи закладу.
Мартинюк Світлана Миколаївна, заступник директора закладу з навчально-виховної роботи школи І ступеня, представила технології командоутворення, які міцно зайняли свої позиції на сучасному етапі розвитку шкільної педагогіки. Ігри та тренінги на побудову команди активно проводяться в сфері бізнесу при формуванні нової команди або при вирішенні спільних групових завдань у педагогічних та класних колективах.
«Тімбілдинг» - це «командоутворення», комплекс ігор, вправ, за допомогою яких зі звичайних учасників зі своїми слабкостями і недоліками формується впевнена, надійна і згуртована суперкоманда.
Змістовні, пізнавальні та цікаві вправи, проведені вчителями початкових класів Кудимою Т.В, Нефьодовою А.М., Тартасюк Г.Б., Вознюк Г.Б. принесли неабияке задоволення присутнім колегам. Запрошені дізналися багато нових цікавих ігор-вправ, які дуже згуртовують будь-який колектив.
Координувала роботу педагогічної майстерні методист КУ «ММК» Зима Людмила Трохимівна. Вона акцентувала увагу на важливості формування позитивного психологічного клімату дитячого колективу, а також на цілеспрямовану систему формування дитячого колективу - команди, на командоутворюючу діяльність як один із способів досягнення поставленого перед вчителем завдання.
Участь у тімбілдінгу подарувала педагогам багато приємних, позитивних емоцій.
 

Регіональні ресурси

  21050, м. Вінниця, вул. Мури, 4
  +38(0432)67-32-53
  http://mmk.edu.vn.ua
Ваша думка важлива для нас!

Маєте пропозиції або запитання з приводу нашої роботи чи співпраці? Ми завжди раді Вам і залюбки відповімо!

Форма зв'язку

Актуально

Збереження життя і здоров’я мирного населення в першу чергу залежить від оволодіння правилами поведінки при надзвичайній ситуації воєнного характеру. Центром стратегічних комунікацій та інформаційної безпеки при МКІП України у співпраці з Державною службою України з надзвичайних ситуацій, Міністерством оборони України, апаратом головнокомандувача Збройних Сил України та громадськими організаціями підготовлено прості і короткі рекомендації для мирного населення, які висвітлюють правила поведінки при надзвичайній ситуації та в умовах війни. Засвоєння цих простих правил допоможе мирному населенню збільшити свої шанси зберегти своє життя і здоров’я, а також життя і здоров’я своїх близьких та рідних.




 

В Україні триває воєнний стан у зв’язку із вторгненням рф на територію нашої держави. Команда МОН зібрала перелік корисних ресурсів для дорослих та дітей щодо психологічної підтримки, навчання та інформування.

   

Новини

#лайфхаки для завуча

Навчально – методичні матеріали інноваційного проекту «Вінницький освітній ресурс НУШ»
  • Автор: Мельник Т.С.
  • Тип: Методичний посібник

Аннотація: Менеджеру освіти (а таким званням можна назвати директора школи, заступника, методиста, вчителя, класного керівника тощо) за своїми посадовими обов’язками щодня потрібно переглядати чи готувати багато документів. Проект «#лайфхаки* для завуча» - колекція оптимальних прийомів роботи в офісних програмах для них.
Дані методи – це лише власний досвід автора, і вони ні в якому разі не претендують на абсолютну істину. Для повного розуміння методик та прийомів роботи з даним програмним забезпеченням потрібно читати оригінальні інструкції, великі товсті спеціальні книжки та переглядати тематичні відео.
В 2018-2019 навчальному році дані матеріали були представлені на уроках Школи активного навчання, що діє при комунальній установі «Міський методичний кабінет» Вінницької міської ради на яких педпрацівники нашого міста отримували практичні поради з використання ІКТ в своїй діяльності.
В цій книзі я зосередився на можливостях популярного офісного пакету Microsoft Office. Зараз я найчастіше використовую 10 версію пакету, тому приклади та скріншоти, якщо це не оговорюється окремо, стосуються саме його.
На разі, робота не завершується. В наступному навчальному році ми продовжимо знайомитись з можливостями Microsoft Office, тому готується до випуску наступна книжка цієї серії.

Короткий зміст публікації#Лайфхак01 Масштабування сторінок. 6
#Лайфхак02 Де взяти апостроф?. 8
#Лайфхак03 Як швидко змінити величину шрифта?. 11
#Лайфхак04 Як зробити всі літери у виділеному фрагменті великими?. 15
#Лайфхак05 Що робити зі словосполученнями, які не можна розривати?. 15
#Лайфхак06 Як можна виділяти фрагменти тексту. 17
#Лайфхак07 Назва закладу завжди під рукою.. 18
#Лайфхак08 Створюємо шаблон наказу навчального закладу. 22
  • Готуємо сторінку.. 22
  • Де взяти Герб ?.. 23
  • Як помістити Герб точно посередині документа?.. 24
  • Пишемо назву навчального закладу.. 25
  • Пишемо реквізити навчального закладу.. 28
  • Пишемо слово НАКАЗ.. 29
  • Пишемо дату, місце створення та номер документу.. 29
  • Пишемо назву наказу.. 32
  • Створення констатуючої частини наказу.. 34
  • Створення розпорядчої частини наказу.. 34
  • Підпис документа.. 36
  • Приклад готового наказу.. 36
#Лайфхак09 Стврорюємо шаблон листа навчального закладу. 40
  • Відмінності в оформленні листа і наказу.. 40
#Лайфхак10 Друкуємо грамоти. 42
  • Як було раніше. 42
  • Готуємо шаблон грамоти .. 43
  • Готуємо базу даних про нагороджених.. 49
  • Застосовуємо злиття.. 50
  • Роздруковуємо грамоти.. 56
#Лайфхак11 Що таке брошура?. 59
  • Або А4, або А5.. 59
  • Окреслимо основні проблеми.. 61
#Лайфхак12 Створення тіла брошури. 62
  • Звідки береться текст. 62
  • Редагуємо текст.. 65
  • Позбавляємось лишніх невидимих символів форматування. 65
  • Виправляємо граматичні помилки. 67
  • Коректно розтавляємо розділові знаки. 68
#Лайфхак13 Створюємо ієрархію тексту за допомогою форматування. 68
  • Будуємо ієрархію тексту. 68
  • Будуємо ієрархію тексту. 69
  • Форматування за допомогою стилів. 71
  • Альтернативні методи форматування. 74
#Лайфхак14 Нумеруємо сторінки та оформляємо колонтитули розділів. 76
  • Для чого існують розриви розділів. 76
#Лайфхак15 Створюємо титульну сторінку. 79
  • Титулка з рамочкою. 80
#Лайфхак16 Вставка графічних елементів документа. 82
  • Таблиці.. 82
  • Векторні зображення.. 84
  • Картинки.. 84
  • Малюнок.. 85
  • Схеми.. 89
  • Діаграми.. 90
  • Впорядковуємо графічні об’єкти.. 91
#Лайфхак17 Створюємо зміст документу. 92
#Лайфхак18 Зноски та бібліографія. 95
  • Сторінкові зноски та кінцеві зноски.. 95
  • Список бібліографічних джерел.. 96
#Лайфхак19 Переддрукарська підготовка документу. 98
#Лайфхак20 Роздрук документів. 100
  • Роздрук малих брошур на струминному принтері. 100
  • Роздрук малих брошур на лазерному принтері. 106
  • Роздрук великих брошур.. 109
Посилання для скачування електронної версії публікації

   

Регіональні освітні ресурси 

   

Корисні посилання 

   

Авторизація 

  Запам’ятати мене  [?]
Забули пароль? | 

   
 


© 2016 - 2025 || Design by LIKT



Реєстрація
до професійних спільнот
Для працівників ЗЗСО Для працівників ЗДО