Замовлення консультації

Про центр
Про нас
Наша команда
Наша місія
Наша візія
Наша прозорість
Нормативна база
Професійні спільноти
Інклюзивна освіта
Психологічна підтримка
Дистанційна освіта
Консалтинг
Робота з обдарованою молоддю
Підвищення кваліфікації
Педагогічна інтернатура

Останні новини

Останні новини
04.03.2020

Про проведення заняття з елементами тренінгу «Професійний розвиток педагогів «Агенти змін». Спільноти, що навчаються» для керівників закладів дошкільної освіти

    06 та 07 лютого 2020 року для керівників закладів дошкільної освіти проведено заняття з елементами тренінгу «Професійний розвиток педагогів «Агенти змін». Спільноти, що навчаються» на базі комунального закладу «Дошкільний навчальний заклад №3 Вінницької міської ради».
    Учасникам тренінгу головний спеціаліст відділу дошкільної освіти та обліку дітей ДОВМР Щеголева Т.А. та методист з дошкільної освіти КУ «ММК» Бондарчук Л.В. представили міжнародні й національні дослідження з питань якості дошкільної освіти.
    З метою визначення, що таке якісна дошкільна освіта, як змінити дошкільну освіту і спрямувати її на європейський стандарт, чи потрібно взагалі щось змінювати, чи готові ми до змін учасники виконували вправи: «Визначення професійних труднощів», «Визначення професійних якостей», «Діяльність для підтримки професійної спільноти» та обговорили якості педагога, як члена професійної спільноти; професійні труднощі, які заважають продуктивній професійній діяльності; ключові характеристики якості освіти для кожної групи учасників освітнього процесу.
    Прийшли до висновку, що професійний розвиток повинен бути безперервним. Кожен педагог повинен нести відповідальність за власний професійний розвиток.
Останні новини
04.03.2020

Про тренінгове заняття для учнів 10-х класів ЗЗСО в рамках Школи активного навчання

    3 березня 2020 року в комунальній установі «Міський методичний кабінет» в рамках Школи активного навчання методисти з практичної психології та соціальної роботи КУ «ММК» Воловодівська Ж.О., Докійчук Т.В. провели тренінгове заняття «Побудова позитивної життєвої перспективи» з учнями 10-х класів закладів загальної середньої освіти міста.
     Впродовж заняття учасники, виконуючи вправи «Мікрофон», «Люстерко цінностей», «Суб’єктивні поля майбутнього», «Угода з самим собою», формували уявлення щодо самопізнання, формували позитивне ставлення до себе, відпрацьовували навички прийняття рішень, постановки цілей та побудови перспективних планів, відпрацьовували навички для ефективної реалізації себе у житті.
 
Останні новини
04.03.2020

Фінальний етап міського конкурсу молодих педагогів "Надія-2020"

27 лютого 2020 року на базі КЗ «Навчально-виховний комплекс: загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів – гуманітарно-естетичний колегіум № 29 Вінницької міської ради» вчитель хімії Гуцолюк Юлія Володимирівна провела урок у 8 класі на тему «Хімічні властивості оксидів. Застосування оксидів».
Ґрунтовні фахові знання вчителя й доступність викладення матеріалу, різноманітність використаних методів і прийомів роботи, поєднання індивідуальних та групових форм, швидкий темп уроку та доброзичлива атмосфера забезпечили високу активність учнів. Досліди й практичні життєві спостереження, зокрема й самостійна відеозйомка, стали для дітей найкращим підґрунтям для висновку: хімія потрібна всім! Члени журі відверто зізналися, що вперше бачили, як на уроці хімії дівчатка смажать оладки. З содою, до речі, пухкіші. Перевірено!
28 лютого 2020 року на базі КЗ "Гуманітарна гімназія №1 ім. М. І. Пирогова ВМР" вчитель німецької мови Скакун Марина Віталіївна разом із учнями 7 класу вивчали тему «Моя кімната». Ґрунтовні знання мови вчителем та належний рівень знань лексичних одиниць із теми учнями дозволили витримати режим спілкування іноземною мовою й підтримувати постійний зворотній зв'язок. Види мовленнєвої діяльності, обов’язкові для уроку іноземної мови, було реалізовано завдяки різноманітним формам і методам роботи. Також члени журі відзначили креативний характер завдань, адже підлітки не лише розповіли про різноманітні приміщення та їхнє облаштування, а ще створили кімнату своєї мрії.
Останні новини
04.03.2020

Про проведення семінару з елементами тренінгу для заступників директорів з питань інклюзії

03.03.2020 р. на базі ІРЦ №2 було проведено семінар для заступників директорів з навчально-виховної роботи, які відповідають в закладах за інклюзивну освіту.
Перед учасниками виступила директор ІРЦ Очеретна А.Л., яка розповіла про провідні напрямки та види співпраці фахівців інклюзивно-ресурсного центру з закладами загальної середньої освіти.
Вчитель-дефектолог Хльоба А.О. розкрила основні аспекти діяльності вчителя-дефектолога у команді супроводу дітей з ООП. Психологи закладу Перегончук Н.В. та Коновалюк Т.С. висвітлили ряд питань, які стосуються роботи з батьками дітей з особливими потребами та продемонстрували ряд практичних вправ, які допомагають у подоланні психологічних бар’єрів у роботі з дітьми з ООП.
Під час підведення підсумків заходу методист КУ «ММК» Антонішина Ю.М. наголосила на важливості співпраці фахівців ІРЦ з командами супроводу дітей з особливими освітніми потребами у ЗЗСО та подякувала організаторам.
 
Останні новини
03.03.2020

Про "Олімпійське лелеченя 2020"

   25 лютого 2020 року на базі КЗ «ЗШ I-III ст. №22 ВМР», відповідно до програми міської спартакіади школярів, відбувся спортивно-масовий захід «Олімпійське лелеченя».
   Основна мета цього заходу: привити любов до фізичної культури та спорту, зміцнювати здоров’є, виховувати почуття дружби, покращити знання про Олімпійські традиції.
     Переможцями спортивно-масового заходу «Олімпійське лелеченя», відповідно до програми міської Спартакіади школярів у 2019-2020 н. р. серед збірних команд закладів загальної середньої освіти м. Вінниці, стали:
I місце – КЗ «ЗШ I-III ст. №16 ВМР»
II місце – КЗ «ЗШ II-III ст. №31 ВМР»
III місце – КЗ «ЗШ I-III ст. №27 ВМР»
 
Останні новини
03.03.2020

Про майстер-клас для вчителів трудового навчання

27.02.2020 р. на базі КЗ "Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 31 ВМР" вчителем трудового навчання Білявською Л.Г. був проведений майстер-клас на тему: "Технологія виготовлення ароматизованої іграшки".
У ході майстер-класу вчителі трудового навчання міста Вінниці мали змогу ознайомитися з технологією та виготовити власноруч ароматизовану іграшку.
Після майстер-класу була проведена дискусія за результатами спільної діяльності.
 

Регіональні ресурси

  21050, м. Вінниця, вул. Мури, 4
  +38(0432)67-32-53
  http://mmk.edu.vn.ua
Ваша думка важлива для нас!

Маєте пропозиції або запитання з приводу нашої роботи чи співпраці? Ми завжди раді Вам і залюбки відповімо!

Форма зв'язку

Актуально

Збереження життя і здоров’я мирного населення в першу чергу залежить від оволодіння правилами поведінки при надзвичайній ситуації воєнного характеру. Центром стратегічних комунікацій та інформаційної безпеки при МКІП України у співпраці з Державною службою України з надзвичайних ситуацій, Міністерством оборони України, апаратом головнокомандувача Збройних Сил України та громадськими організаціями підготовлено прості і короткі рекомендації для мирного населення, які висвітлюють правила поведінки при надзвичайній ситуації та в умовах війни. Засвоєння цих простих правил допоможе мирному населенню збільшити свої шанси зберегти своє життя і здоров’я, а також життя і здоров’я своїх близьких та рідних.




 

В Україні триває воєнний стан у зв’язку із вторгненням рф на територію нашої держави. Команда МОН зібрала перелік корисних ресурсів для дорослих та дітей щодо психологічної підтримки, навчання та інформування.

   

Новини

#лайфхаки для завуча

Навчально – методичні матеріали інноваційного проекту «Вінницький освітній ресурс НУШ»
  • Автор: Мельник Т.С.
  • Тип: Методичний посібник

Аннотація: Менеджеру освіти (а таким званням можна назвати директора школи, заступника, методиста, вчителя, класного керівника тощо) за своїми посадовими обов’язками щодня потрібно переглядати чи готувати багато документів. Проект «#лайфхаки* для завуча» - колекція оптимальних прийомів роботи в офісних програмах для них.
Дані методи – це лише власний досвід автора, і вони ні в якому разі не претендують на абсолютну істину. Для повного розуміння методик та прийомів роботи з даним програмним забезпеченням потрібно читати оригінальні інструкції, великі товсті спеціальні книжки та переглядати тематичні відео.
В 2018-2019 навчальному році дані матеріали були представлені на уроках Школи активного навчання, що діє при комунальній установі «Міський методичний кабінет» Вінницької міської ради на яких педпрацівники нашого міста отримували практичні поради з використання ІКТ в своїй діяльності.
В цій книзі я зосередився на можливостях популярного офісного пакету Microsoft Office. Зараз я найчастіше використовую 10 версію пакету, тому приклади та скріншоти, якщо це не оговорюється окремо, стосуються саме його.
На разі, робота не завершується. В наступному навчальному році ми продовжимо знайомитись з можливостями Microsoft Office, тому готується до випуску наступна книжка цієї серії.

Короткий зміст публікації#Лайфхак01 Масштабування сторінок. 6
#Лайфхак02 Де взяти апостроф?. 8
#Лайфхак03 Як швидко змінити величину шрифта?. 11
#Лайфхак04 Як зробити всі літери у виділеному фрагменті великими?. 15
#Лайфхак05 Що робити зі словосполученнями, які не можна розривати?. 15
#Лайфхак06 Як можна виділяти фрагменти тексту. 17
#Лайфхак07 Назва закладу завжди під рукою.. 18
#Лайфхак08 Створюємо шаблон наказу навчального закладу. 22
  • Готуємо сторінку.. 22
  • Де взяти Герб ?.. 23
  • Як помістити Герб точно посередині документа?.. 24
  • Пишемо назву навчального закладу.. 25
  • Пишемо реквізити навчального закладу.. 28
  • Пишемо слово НАКАЗ.. 29
  • Пишемо дату, місце створення та номер документу.. 29
  • Пишемо назву наказу.. 32
  • Створення констатуючої частини наказу.. 34
  • Створення розпорядчої частини наказу.. 34
  • Підпис документа.. 36
  • Приклад готового наказу.. 36
#Лайфхак09 Стврорюємо шаблон листа навчального закладу. 40
  • Відмінності в оформленні листа і наказу.. 40
#Лайфхак10 Друкуємо грамоти. 42
  • Як було раніше. 42
  • Готуємо шаблон грамоти .. 43
  • Готуємо базу даних про нагороджених.. 49
  • Застосовуємо злиття.. 50
  • Роздруковуємо грамоти.. 56
#Лайфхак11 Що таке брошура?. 59
  • Або А4, або А5.. 59
  • Окреслимо основні проблеми.. 61
#Лайфхак12 Створення тіла брошури. 62
  • Звідки береться текст. 62
  • Редагуємо текст.. 65
  • Позбавляємось лишніх невидимих символів форматування. 65
  • Виправляємо граматичні помилки. 67
  • Коректно розтавляємо розділові знаки. 68
#Лайфхак13 Створюємо ієрархію тексту за допомогою форматування. 68
  • Будуємо ієрархію тексту. 68
  • Будуємо ієрархію тексту. 69
  • Форматування за допомогою стилів. 71
  • Альтернативні методи форматування. 74
#Лайфхак14 Нумеруємо сторінки та оформляємо колонтитули розділів. 76
  • Для чого існують розриви розділів. 76
#Лайфхак15 Створюємо титульну сторінку. 79
  • Титулка з рамочкою. 80
#Лайфхак16 Вставка графічних елементів документа. 82
  • Таблиці.. 82
  • Векторні зображення.. 84
  • Картинки.. 84
  • Малюнок.. 85
  • Схеми.. 89
  • Діаграми.. 90
  • Впорядковуємо графічні об’єкти.. 91
#Лайфхак17 Створюємо зміст документу. 92
#Лайфхак18 Зноски та бібліографія. 95
  • Сторінкові зноски та кінцеві зноски.. 95
  • Список бібліографічних джерел.. 96
#Лайфхак19 Переддрукарська підготовка документу. 98
#Лайфхак20 Роздрук документів. 100
  • Роздрук малих брошур на струминному принтері. 100
  • Роздрук малих брошур на лазерному принтері. 106
  • Роздрук великих брошур.. 109
Посилання для скачування електронної версії публікації

   

Регіональні освітні ресурси 

   

Корисні посилання 

   

Авторизація 

  Запам’ятати мене  [?]
Забули пароль? | 

   
 


© 2016 - 2025 || Design by LIKT



Реєстрація
до професійних спільнот
Для працівників ЗЗСО Для працівників ЗДО