Фотозвіт про захід
06.10.2016 року о 14.00. на базі ЗШ І-ІІІ ступенів № 21 в рамках Школи молодого класного керівника відбулася педагогічна майстерня «Організація роботи вперше призначеного класного керівника». Досвідчена, творча група класних керівників Ковальчук Марини Миколаївни, Федотова Віктора Володимировича, Роштабіги Євгенії Олександрівни, Парниводи Тетяни Іванівни на чолі з заступником з виховної роботи Вовк Анжелікою Роландівною та методистом з виховної роботи КУ «ММК» Побережною Іриною Віталіївною були надані чіткі та конкретні рекомендації щодо організації роботи молодого класного керівника: «Робочий календар вперше призначеного класного керівника» , нормативно-правове забезпечення діяльності класного керівника, роль класного керівника у формуванні ключових компетенцій школяра та інше. Були проведені заняття з елементами тренінгу для класних керівників 5-11 класів «Основи взаємодії з батьками» та інтерактивне заняття для класних керівників 1-4 класів «Використання мнемотехніки у позакласній роботі».
Дякуємо за участь у роботі всіх присутніх молодих педагогів та організаторів педагогічної майстерні!
Фотозвіт про захід
5 жовтня відбулося друге заняття тренінгу «Мистецтво педагогічної комунікації». Молода та енергійна група педагогів загальноосвітніх навчальних закладів знаходить відповіді на запитання, пов’язані з розвитком комунікативної компетентності педагогів: як покращувати якості мовлення та збільшувати свій словниковий запас, чітко, правильно та образно формулювати думку, налагоджувати двосторонню взаємодію, готуватися до публічного виступу та долати ораторський страх, зацікавити слухачів з перших хвилин виступу та втримати їхню увагу. Відкритій, щирій, активній групі щиро бажаємо успіхів!
Фотозвіт про захід
05.10.2016 року на базі ДНЗ № 67 відбулося засідання Школи молодого спеціаліста практичного психолога ДНЗ на тему «Пошук психологічних ресурсів для формування стресостійкості у дітей».
Фотозвіт про захід
03.10 2016 р. в рамках річного плану роботи Департаменту освіти Вінницької міської ради для адміністрації і педагогів закладу «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №3 Вінницької міської ради» було презентовано методистом КУ «ММК» К. Маліцькою прийоми роботи з вивчення і пропаганди Конвенції ООН про права дитини (1989 ), дотримання її положень всіма учасниками навчально – виховного процесу.
Вчителі закладу опрацьовували алгоритм проведення інтерактивних вправ з правової освіти (« Права дитини», « Права споживачів», « Відпочиваємо, святкуємо за правилами і безпечно»), проведення акцій в мікрорайоні школи та серед батьківської громади.
Маєте пропозиції або запитання з приводу нашої роботи чи співпраці? Ми завжди раді Вам і залюбки відповімо!
Форма зв'язкуЗбереження життя і здоров’я мирного населення в першу чергу залежить від оволодіння правилами поведінки при надзвичайній ситуації воєнного характеру. Центром стратегічних комунікацій та інформаційної безпеки при МКІП України у співпраці з Державною службою України з надзвичайних ситуацій, Міністерством оборони України, апаратом головнокомандувача Збройних Сил України та громадськими організаціями підготовлено прості і короткі рекомендації для мирного населення, які висвітлюють правила поведінки при надзвичайній ситуації та в умовах війни. Засвоєння цих простих правил допоможе мирному населенню збільшити свої шанси зберегти своє життя і здоров’я, а також життя і здоров’я своїх близьких та рідних.
Формування громадянина-патріотаНавчально – методичні матеріали інноваційного проекту «Вінницький освітній ресурс НУШ» |
Аннотація: Посібник створений з метою забезпечення організаційного та методичного супроводу роботи закладів дошкільної освіти з формування патріотизму та громадянськості як основоположних цінностей суспільства, що гарантують розквіт держави, суспільства, забезпечують його стабільність розвитку. Матеріали посібника є своєрідним калейдоскоп методичних ідей, які пройшли апробацію через модель формування громадянина-патріота в дошкільному віці. Перспективне планування, розробки заходів, поетичний супровід віртуальних подорожей, екскурсій розраховані на таку категорію, як вихователі - методисти, вихователі ЗДО. |
Короткий зміст публікаціїВСТУП1.Модель формування громадянина – патріота в закладі дошкільної освіти 2.Орієнтовне планування системи роботи закладу дошкільної освіти із організації та забезпечення змісту громадянського та патріотичного виховного впливу . 2.1.Перспективний план тематичних тижнів та експозицій народознавчого спрямування до них в пізнавально-інформаційних осередках груп (Сокиринська Н.Д., Малафеєва Л.В.)
2.2.Перспективний план заходів, направлених на виховання патріотизму у дітей старшого дошкільного віку (Сокиринська Н.Д., Артоуз О.А., Ягодіна Г.С.)
3. Практичне забезпечення моделі формування громадянина- патріота в ЗДО.
2.3.Орієнтовне календарно-тематичне планування роботи «Пам’ять, закарбована часом» (Сокиринська Н.Д., Гаріпова Л.В., Іскра О.Г.) 3.1.Методичні рекомендації щодо оформлення пізнавально-інформаційних етнографічних куточків у групах закладу дошкільної освіти (Сокиринська Н.Д., Малафеєва Л.В.)
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ
3.2. Мала Батьківщина в граніті скульптур. Перелік об’єктів культурної спадщини м. Вінниці. (Сокиринська Н.Д., Гаріпова Л.В., Іскра О.Г.) 3.3.Тематичні заняття, план проведення екскурсій до пам’ятників (Гончарук А.М., Рижкова І.І.) 3.4. Дидактичні ігри як засіб формування громадянської компетентності. Гра «Галявина: пори року» (з використанням технології мнемотехніки) (Ягодіна Г.С.) 3.5. Дидактична гра «Вишиваночка» (Творча група педагогів КЗ «ДНЗ №71 ВМР») 3.6. План роботи гуртка «Я – маленький Вінничанин» (Сокиринська Н.Д., Малафеєва Л.В.) 3.7. Літературна скринька ( Ягодіна Г.С., Малафеєва Л.В., Шкурак Т.О.) 3.8. Кодекс честі маленького вінничанина (Сокиринська Н.Д., Малафеєва Л.В.) 3.9. Анкети для дитини (опитувальник) та для дорослих (Малафеєва Л.В.) Авторський колектив:
|
Посилання для скачування електронної версії публікації |