13 жовтня 2016 року на базі закладу «Загальноосвітня школа І-ІІІ ст. № 13 ВМР» відбулося засідання Школи молодого спеціаліста соціального педагога загальноосвітнього навчального закладу. Тема засідання "Формування життєвої компетенції школяра як важливий аспект успішної соціалізації".
На засіданні соціальні педагоги ознайомлювалися з поняттям "успішна соціалізація", розглядали складові життєвої компетенції, які потрібно розвивати у школярів для успішної соціалізації.
12 жовтня 2016 рокуна базі закладу «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №36 Вінницької міської ради» проведено майстер-клас для вчителів початкових класів спеціалістів ІІ кваліфікаційної категорії з теми:«Розвиток творчих здібностей учнів на уроках в початковій школі». До вступного слова були запрошені директор закладу Нечипорук Елла Василівна, яка окреслила роль колективу у розвитку творчих здібностей учнів, та методист КУ «ММК» Зима Л.Т., яка звернула увагу на необхідність розвитку творчих здібностей учнів в початковій школі.
Досвідом роботи по фантазуванню у словесному світі поділились Кравченко О.В. та Музичук Н.В. Про розвиток творчих здібностей учнів на уроках математики розповіла Солодухіна А.А. Майстер-клас з образотворчого мистецтва з використанням техніки кляксографії провели Шевчук Л.В. та Плахотник Л.С., а Зарічна В.А. розповіла про розвиток творчої особистості молодших школярів в позакласній роботі та презентувала разом з вихованцями Феєрію моди «Шевченко – мій бренд». Учасники відмітили високий рівень організації та проведення заходу.
Фотозвіт про захід
12 жовтня 2016 року на базі закладу «Загальноосвітня школа І-ІІІ ст. № 20 ВМР» відбувся відкритий урок в 10 класі для вчителів зарубіжної літератури вищої кваліфікаційної категорії на тему «Творчий шлях Оноре де Бальзака, видатного французького письменника. Бальзак і Україна».
Урок проведено вчителем зарубіжної літератури Ванжулою Оленою Вікторівною на високому методичному рівні.
Фотозвіт про захід
12 жовтня 2016 року у комунальній установі "Міський методичний кабінет" проведено тренінгове заняття на тему "Особливості взаємодії школи і сім’ї в розрізі підтримки обдарованої дитини".
Ж.О.Воловодівська, методист з практичної психології та соціальної роботи, яка виступала в ролі тренера, працювала з категорією слухачів: практичні психологи ЗНЗ, педагоги ЗНЗ, батьки учнів ЗНЗ. На занятті розглядалися особливості обдарованої дитини, проблеми обдарованих дітей та шляхи підтримки обдарованих дітей з сторони батьків і педагогів.
З 10 по 12 жовтня на стадіонах КЗ "ЗОШ І-ІІІ ст. №10 ВМР", ЗОШ І-ІІІ ст. №12 ВМР, ЗОШ І-ІІІ ст. №18 ВМР, ЗОШ І-ІІІ ст. №26 ВМР відбулися змагання з малого футболу серед команд дівчат загальноосвітніх навчальних закладів міста в рамках Спартакіади школярів 2016-2017 навчального року. В змагання взяли участь 18 команд. Перше місце зайняла команда комунального закладу ЗОШ І-ІІІ ст. №27 ВМР, друге місце зайняла команда закладу ЗОШ І-ІІІ ст. №33 ВМР, третє – місце зайняла команда закладу ЗОШ І-ІІІ ст. № 31 ВМР. Вітаємо переможців!
11 жовтня 2016 року на базі закладу «Загальноосвітня школа І-ІІІ ст. № 22 ВМР» відбулося засідання Школи молодого спеціаліста практичного психолога загальноосвітнього навчальноо закладу. Тема засідання "Робота психолога з дітьми з невротичними ознаками поведінки та тривожними учнями".
На засіданні практичні психологи ознайомлювалися з діагностичним інструментарієм по виявленню тривожних ознак у дітей. Програвали психологічні вправи по зниженню рівня тривожності, які можна використовувати у корекційній роботі з тривожними дітьми.
Маєте пропозиції або запитання з приводу нашої роботи чи співпраці? Ми завжди раді Вам і залюбки відповімо!
Форма зв'язкуЗбереження життя і здоров’я мирного населення в першу чергу залежить від оволодіння правилами поведінки при надзвичайній ситуації воєнного характеру. Центром стратегічних комунікацій та інформаційної безпеки при МКІП України у співпраці з Державною службою України з надзвичайних ситуацій, Міністерством оборони України, апаратом головнокомандувача Збройних Сил України та громадськими організаціями підготовлено прості і короткі рекомендації для мирного населення, які висвітлюють правила поведінки при надзвичайній ситуації та в умовах війни. Засвоєння цих простих правил допоможе мирному населенню збільшити свої шанси зберегти своє життя і здоров’я, а також життя і здоров’я своїх близьких та рідних.
Формування громадянина-патріотаНавчально – методичні матеріали інноваційного проекту «Вінницький освітній ресурс НУШ» |
Аннотація: Посібник створений з метою забезпечення організаційного та методичного супроводу роботи закладів дошкільної освіти з формування патріотизму та громадянськості як основоположних цінностей суспільства, що гарантують розквіт держави, суспільства, забезпечують його стабільність розвитку. Матеріали посібника є своєрідним калейдоскоп методичних ідей, які пройшли апробацію через модель формування громадянина-патріота в дошкільному віці. Перспективне планування, розробки заходів, поетичний супровід віртуальних подорожей, екскурсій розраховані на таку категорію, як вихователі - методисти, вихователі ЗДО. |
Короткий зміст публікаціїВСТУП1.Модель формування громадянина – патріота в закладі дошкільної освіти 2.Орієнтовне планування системи роботи закладу дошкільної освіти із організації та забезпечення змісту громадянського та патріотичного виховного впливу . 2.1.Перспективний план тематичних тижнів та експозицій народознавчого спрямування до них в пізнавально-інформаційних осередках груп (Сокиринська Н.Д., Малафеєва Л.В.)
2.2.Перспективний план заходів, направлених на виховання патріотизму у дітей старшого дошкільного віку (Сокиринська Н.Д., Артоуз О.А., Ягодіна Г.С.)
3. Практичне забезпечення моделі формування громадянина- патріота в ЗДО.
2.3.Орієнтовне календарно-тематичне планування роботи «Пам’ять, закарбована часом» (Сокиринська Н.Д., Гаріпова Л.В., Іскра О.Г.) 3.1.Методичні рекомендації щодо оформлення пізнавально-інформаційних етнографічних куточків у групах закладу дошкільної освіти (Сокиринська Н.Д., Малафеєва Л.В.)
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ
3.2. Мала Батьківщина в граніті скульптур. Перелік об’єктів культурної спадщини м. Вінниці. (Сокиринська Н.Д., Гаріпова Л.В., Іскра О.Г.) 3.3.Тематичні заняття, план проведення екскурсій до пам’ятників (Гончарук А.М., Рижкова І.І.) 3.4. Дидактичні ігри як засіб формування громадянської компетентності. Гра «Галявина: пори року» (з використанням технології мнемотехніки) (Ягодіна Г.С.) 3.5. Дидактична гра «Вишиваночка» (Творча група педагогів КЗ «ДНЗ №71 ВМР») 3.6. План роботи гуртка «Я – маленький Вінничанин» (Сокиринська Н.Д., Малафеєва Л.В.) 3.7. Літературна скринька ( Ягодіна Г.С., Малафеєва Л.В., Шкурак Т.О.) 3.8. Кодекс честі маленького вінничанина (Сокиринська Н.Д., Малафеєва Л.В.) 3.9. Анкети для дитини (опитувальник) та для дорослих (Малафеєва Л.В.) Авторський колектив:
|
Посилання для скачування електронної версії публікації |