21 лютого 2017 року на базі КЗ «ЗШ ІІ-ІІІ ступенів №31 ВМР» відбувся майстер-клас для вчителів хімії «Впровадження інтерактивних методів навчання як засіб формування пізнавальної активності учнів в процесі навчання хімії». Найголовнішим завданням педагога на кожному уроці є активізація пізнавальної діяльності. Тому щоразу, обдумуючи урок, учитель має спочатку розв'язати принципове завдання, як найдоцільніше організувати передачу нового матеріалу - повідомлення, евристична бесіда, відкриття, роздум, розв'язання проблеми, самостійна робота тощо. Необхідно перетворити кожний урок на урок спілкування, мислення, де істина постає як суперечка про істину, як діалог.
З метою активізації пізнавальної діяльності, Гуйван Т.В. на кожному уроці застосовує елементи інтерактивних технологій, творчі проблемні завдання, що забезпечують розвиток тих здібностей і якостей, які перебувають у стадії формування. Під час майстер-класу вчителям було запропоновано роботу у спеціальному зошиті, який розробила Тетяна Володимирівна. Завдання захопили учасників. Вони, наче, повернулись у свої шкільні роки. З цікавістю розв’язували усі запропоновані завдання.
Фотозвіт про захід
15 лютого 2017 року на базі комунального закладу «Навчально-виховний комплекс: загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів гімназія №6 Вінницької міської ради» проведено методичний семінар для вчителів початкових класів вищої кваліфікаційної категорії з теми: «Формування навичок навчальної діяльності на уроках в початковій школі крізь призму математики».
До вступного слова були запрошені: методист КУ «ММК» Зима Л.Т., звернула увагу на необхідність формування навичок навчальної діяльності в початковій школі, та заступник директора з навчально-виховної роботи по школі І ступеня Важова О.Й., познайомила з творчим колективом закладу. Грабік С.Г. продемонструвала разом зі своїми вихованцями навчально-пізнавальний проект «Досягнення успіху». Учасники семінару мали змогу відвідати уроки математики : в 1-Д класі з теми «Величини. Властивості величин. Розв’язування задач» вчитель Сенченко Л.М. та в 4-Б класі з теми «Письмове множення на круглі числа. Розв’язування складених задач» вчитель Корнійчук Н.А. Лазуренко О.А. презентувала майстер-клас з теми: «Формування ключових компетентностей креативними методами навчання». Любченко О.Д. представила загальній увазі засідання гуртка з теми: «Математика в професіях». Учасники відмітили високий рівень організації та проведення заходу.
Фотозвіт про захід
20 лютого 2017 року у Комунальному закладі «Навчально-виховний комплекс: загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів – гімназія № 23 Вінницької міської ради» відбувся майстер-клас для вчителів основ здоров’я на тему: «Створення ситуації успіху шляхом проведення дидактичних ігор на уроках основ здоров’я».
Фотозвіт про захід
16 лютого 2017 року відбулося чергове заняття тренінгу «Мистецтво педагогічної комунікації». Учасники тренінгової групи продовжили роботу над покращенням комунікативних якостей власного мовлення, відвідали віртуальний майстер-клас від експерта по звуку Джуліана Трежера, приділили особливу увагу інтонації, логічному наголошенню слів, емоційній виразності, спілкуванню у режимі діалогу та активному слуханню, способам підвищення уваги аудиторії в основній частині промови. Наскрізною ідеєю заняття стало занурення до світу поетичної творчості Ліни Костенко, адже справжня риторична діяльність вчителя має в своїй основі відчуття, розуміння, відтворення глибокого, художнього, натхненного, переконливого слова. Активність і щирість, аналіз педагогічних ситуацій та власного життєвого досвіду – ті рушійні сили, що створили неповторну атмосферу спорідненості учасників групи.
Фотозвіт про захід
16.02 .2017 року о 13.00. на базі КЗЗШ І-ІІІ ступеня № 9 відбулася педагогічна майстерня з теми: «Роль учителя у формуванні цілісної особистості громадянина України».
Директор закладу Капуста Валентин Дмитрович ознайомив голів міських методичних об’єднань класних керівників 5-11 класів із своїм закладом.
Із вступним словам до присутніх звернулась координатор засідання методист з виховної роботи КУ «ММК» Побережна Ірина Віталіївна. Питання «Національно-патріотичне виховання учнів на уроках та позаурочній діяльності», «Національно-патріотичне виховання в системі виховної роботи» висвітлили Кавка Галина Богданівна, заступник директора з НВР та Крикус Тетяна Михайлівна, заступник з виховної роботи.
Практична частина об’єднала учасників у дві групи. Перша група була присутня на уроці української літератури у 8 класі «Не перевелися ще велетні на землі нашій», учитель Сусол Галина Миколаїна та годині спілкування «Український віночок» у 9 класі, класний керівник Гуменюк Світлана Василівна. Друга група була присутня на інтегрованому засіданні гуртка «Народні символи України» під керівництвом Добросердової Нелі Броніславівни, Півнюк Олени Вікторіви та годині спілкування у 5 класі «Моя країна – рідна Україна», класний керівник Чернилівська Наталя Миколаївна.
Педагоги-організатори Мельник Наталя Петрівна, Гончарук Інна Іванівна та учитель історії Кучевська Ірина Петрівна підготували загальношкільну лінійку «Україна вишивана», на якій було представлено приклади візерунків вишивки від Закарпаття до Криму.
Захід приніс усім присутнім багато позитивних емоцій.
Дякуємо за участь всім присутнім та організаторам заходу!
Фотозвіт про захід
15 лютого 2017 року на базі комунального закладу «Дошкільний навчальний заклад №59 Вінницької міської ради» відбувся міжрайонний семінар практичних психологів дошкільних навчальних закладів на тему: «Психологічна культура батьків як запорука психологічного здоров’я дитини»».
На семінарі були присутні директор Навчально-методичного центру психологічної служби системи освіти Вінницької області Каменщук Т.Д, методист Центру Козачишина В.В., методисти, практичні психологи Вінницького, Тиврівського, Козятинського, Іллінецького районів, м. Вінниці.
Відкрила семінар директор НМЦПССО Каменщук Тетяна Дмитрівна.
Актуальність теми розкрила методист НМЦПССО Козачишина Вікторія Вікторівна.
Завідувач КЗ «ДНЗ №59 ВМР» Мамчур Валентина Олексіївна представила учасникам семінару роботу навчального закладу з батьками.
Теоретичні засади теми зустрічі висвітлила методист з практичної психології та соціальної роботи КУ «ММК» м. Вінниці Щеголева Тетяна Анатоліївна. Вона презентувала роботу працівників психологічної служби ДНЗ м. Вінниці щодо підвищення психологічної культури батьків дошкільників.
Практичний психолог КЗ «ДНЗ №59 ВМР» Поплавська Оксана Василівна провела практичний блок – заняття з елементами тренінгу «Формування культури спілкування батьків з дитиною на основі використання елементів концепції Еріка Бьорна».
Практичні психологи ДНЗ №№ 11, 19, 23, 36, 67, 71 м. Вінниці підготували тематичну виставку по роботі з батьками: папки-пересувки, буклети, пам’ятки, літературу.
Фотозвіт про захід
Маєте пропозиції або запитання з приводу нашої роботи чи співпраці? Ми завжди раді Вам і залюбки відповімо!
Форма зв'язкуЗбереження життя і здоров’я мирного населення в першу чергу залежить від оволодіння правилами поведінки при надзвичайній ситуації воєнного характеру. Центром стратегічних комунікацій та інформаційної безпеки при МКІП України у співпраці з Державною службою України з надзвичайних ситуацій, Міністерством оборони України, апаратом головнокомандувача Збройних Сил України та громадськими організаціями підготовлено прості і короткі рекомендації для мирного населення, які висвітлюють правила поведінки при надзвичайній ситуації та в умовах війни. Засвоєння цих простих правил допоможе мирному населенню збільшити свої шанси зберегти своє життя і здоров’я, а також життя і здоров’я своїх близьких та рідних.
Формування громадянина-патріотаНавчально – методичні матеріали інноваційного проекту «Вінницький освітній ресурс НУШ» |
Аннотація: Посібник створений з метою забезпечення організаційного та методичного супроводу роботи закладів дошкільної освіти з формування патріотизму та громадянськості як основоположних цінностей суспільства, що гарантують розквіт держави, суспільства, забезпечують його стабільність розвитку. Матеріали посібника є своєрідним калейдоскоп методичних ідей, які пройшли апробацію через модель формування громадянина-патріота в дошкільному віці. Перспективне планування, розробки заходів, поетичний супровід віртуальних подорожей, екскурсій розраховані на таку категорію, як вихователі - методисти, вихователі ЗДО. |
Короткий зміст публікаціїВСТУП1.Модель формування громадянина – патріота в закладі дошкільної освіти 2.Орієнтовне планування системи роботи закладу дошкільної освіти із організації та забезпечення змісту громадянського та патріотичного виховного впливу . 2.1.Перспективний план тематичних тижнів та експозицій народознавчого спрямування до них в пізнавально-інформаційних осередках груп (Сокиринська Н.Д., Малафеєва Л.В.)
2.2.Перспективний план заходів, направлених на виховання патріотизму у дітей старшого дошкільного віку (Сокиринська Н.Д., Артоуз О.А., Ягодіна Г.С.)
3. Практичне забезпечення моделі формування громадянина- патріота в ЗДО.
2.3.Орієнтовне календарно-тематичне планування роботи «Пам’ять, закарбована часом» (Сокиринська Н.Д., Гаріпова Л.В., Іскра О.Г.) 3.1.Методичні рекомендації щодо оформлення пізнавально-інформаційних етнографічних куточків у групах закладу дошкільної освіти (Сокиринська Н.Д., Малафеєва Л.В.)
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ
3.2. Мала Батьківщина в граніті скульптур. Перелік об’єктів культурної спадщини м. Вінниці. (Сокиринська Н.Д., Гаріпова Л.В., Іскра О.Г.) 3.3.Тематичні заняття, план проведення екскурсій до пам’ятників (Гончарук А.М., Рижкова І.І.) 3.4. Дидактичні ігри як засіб формування громадянської компетентності. Гра «Галявина: пори року» (з використанням технології мнемотехніки) (Ягодіна Г.С.) 3.5. Дидактична гра «Вишиваночка» (Творча група педагогів КЗ «ДНЗ №71 ВМР») 3.6. План роботи гуртка «Я – маленький Вінничанин» (Сокиринська Н.Д., Малафеєва Л.В.) 3.7. Літературна скринька ( Ягодіна Г.С., Малафеєва Л.В., Шкурак Т.О.) 3.8. Кодекс честі маленького вінничанина (Сокиринська Н.Д., Малафеєва Л.В.) 3.9. Анкети для дитини (опитувальник) та для дорослих (Малафеєва Л.В.) Авторський колектив:
|
Посилання для скачування електронної версії публікації |