26 січня 2017 року на базі КЗ»ЗШ І-ІІІ ст. №32 ВМР» відбулось заняття (майстер-клас) ШМУ англійської мови на тему «Методика проведення інтерактивного уроку. Традиції та інновації». Метою заняття було розвинути методичну компетенцію як сукупність професійних умінь планування навчального процесу та організації педагогічної діяльності, а також технологічна готовність професійно використовувати у навчальному процесі інформаційні і комунікаційні технології навчання.
Фотозвіт про захід
Метою цього методичного заходу було ознайомлення вихователів-методистів ДНЗ міста з основними вимогами і принципами інклюзивної освіти та інтеграції дітей з обмеженими можливостями в освітній простір. В ході роботи були визначені напрямки і зміст роботи дошкільних закладів з питань інтеграції та інклюзивної освіти.
Учасники були ознайомлені із системою роботи по включенню дітей з особливими освітніми потребами в групи загального розвитку. Була обговорена модель соціально-психологічної адаптації дітей-інвалідів для полегшення соціалізації.
В своєму виступі методист з дошкільного навчання Бондарчук Л.В. окреслила актуальний погляд на проблему «Нормативно-правова база забезпечення соціалізації дітей з особливими освітніми потребами».
Туранська Т.А., вихователь-методист закладу зробила педагогічний коментар «Система роботи педагогів в процесі абілітації вихованців з обмеженнями життєдіяльності».
Куляс В.М, вихователь-методист КЗ «ДНЗ № 46 ВМР» та Смірнова Н.А., вихователь-методист КЗ «ДНЗ № 7 ВМР» поділились досвідом роботи «Реалії і сьогодення інклюзивних груп».
Також у ході засідання учасники побачили наступні відкриті заходи:
В методичному блоці заходу були проведені:
Фотозвіт про захід
22.02.2017 року на базі комунального закладу «Дошкільний навчальний заклад №21 ВМР» відповідно до інформаційно-методичного вісника «Перспектива» (дошкільна освіта) проведено заняття міської школи молодого вихователя (ІІ-й рік роботи) на тему: «Інноваційні методики і технології в роботі сучасного дошкільного закладу».
Фотозвіт про захід
19 січня 2017 року на базі КЗ «ЗШ І-ІІІ ст.№19 ВМР» в номінації «Педагогічна майстерня» відбувся позакласний захід на тему «З досвіду роботи учителів англійської мови. Новорічний захід «Happy New Year». Метою даного заходу було вдосконалення мовленнєвих навичок, активізація пізнавального інтересу, розвиток особистості учня,його творчих та індивідуальних здібностей. Позитивним моментом використання в навчальному процесі позакласних заходів є добровільна участь учнів.
Фотозвіт про захід
2 березня 2017 року на базі комунального закладу «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №3 ім. М. Коцюбинського Вінницької міської ради» проведений майстер-клас для вчителів початкових класів кваліфікаційної категорії спеціаліст з теми: «Подарунок для матусі».
До вступного слова були запрошені: методист з навчальних дисциплін Зима Л.Т. та заступник директора з навчально-виховної роботи по школі І ступеня Волинець О.М., познайомила з творчим колективом вчителів початкових класів. Учасники майстер-класу мали змогу познайомитись із технікою скрапбукінгу, а потім власними руками після презентації робіт Бондаренко О.П. виготовили власні вироби. Учасники відмітили високий рівень організації та проведення заходу.
Фотозвіт про захід
01 березня 2017 року на базі: Комунального закладу «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 13» Вінницької міської ради відбувся майстер-клас для вчителів трудового навчання (жінки) на тему «Виготовлення вітальної листівки в стилі кардмейкингу»
Фотозвіт про захід
Маєте пропозиції або запитання з приводу нашої роботи чи співпраці? Ми завжди раді Вам і залюбки відповімо!
Форма зв'язкуЗбереження життя і здоров’я мирного населення в першу чергу залежить від оволодіння правилами поведінки при надзвичайній ситуації воєнного характеру. Центром стратегічних комунікацій та інформаційної безпеки при МКІП України у співпраці з Державною службою України з надзвичайних ситуацій, Міністерством оборони України, апаратом головнокомандувача Збройних Сил України та громадськими організаціями підготовлено прості і короткі рекомендації для мирного населення, які висвітлюють правила поведінки при надзвичайній ситуації та в умовах війни. Засвоєння цих простих правил допоможе мирному населенню збільшити свої шанси зберегти своє життя і здоров’я, а також життя і здоров’я своїх близьких та рідних.
Формування громадянина-патріотаНавчально – методичні матеріали інноваційного проекту «Вінницький освітній ресурс НУШ» |
Аннотація: Посібник створений з метою забезпечення організаційного та методичного супроводу роботи закладів дошкільної освіти з формування патріотизму та громадянськості як основоположних цінностей суспільства, що гарантують розквіт держави, суспільства, забезпечують його стабільність розвитку. Матеріали посібника є своєрідним калейдоскоп методичних ідей, які пройшли апробацію через модель формування громадянина-патріота в дошкільному віці. Перспективне планування, розробки заходів, поетичний супровід віртуальних подорожей, екскурсій розраховані на таку категорію, як вихователі - методисти, вихователі ЗДО. |
Короткий зміст публікаціїВСТУП1.Модель формування громадянина – патріота в закладі дошкільної освіти 2.Орієнтовне планування системи роботи закладу дошкільної освіти із організації та забезпечення змісту громадянського та патріотичного виховного впливу . 2.1.Перспективний план тематичних тижнів та експозицій народознавчого спрямування до них в пізнавально-інформаційних осередках груп (Сокиринська Н.Д., Малафеєва Л.В.)
2.2.Перспективний план заходів, направлених на виховання патріотизму у дітей старшого дошкільного віку (Сокиринська Н.Д., Артоуз О.А., Ягодіна Г.С.)
3. Практичне забезпечення моделі формування громадянина- патріота в ЗДО.
2.3.Орієнтовне календарно-тематичне планування роботи «Пам’ять, закарбована часом» (Сокиринська Н.Д., Гаріпова Л.В., Іскра О.Г.) 3.1.Методичні рекомендації щодо оформлення пізнавально-інформаційних етнографічних куточків у групах закладу дошкільної освіти (Сокиринська Н.Д., Малафеєва Л.В.)
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ
3.2. Мала Батьківщина в граніті скульптур. Перелік об’єктів культурної спадщини м. Вінниці. (Сокиринська Н.Д., Гаріпова Л.В., Іскра О.Г.) 3.3.Тематичні заняття, план проведення екскурсій до пам’ятників (Гончарук А.М., Рижкова І.І.) 3.4. Дидактичні ігри як засіб формування громадянської компетентності. Гра «Галявина: пори року» (з використанням технології мнемотехніки) (Ягодіна Г.С.) 3.5. Дидактична гра «Вишиваночка» (Творча група педагогів КЗ «ДНЗ №71 ВМР») 3.6. План роботи гуртка «Я – маленький Вінничанин» (Сокиринська Н.Д., Малафеєва Л.В.) 3.7. Літературна скринька ( Ягодіна Г.С., Малафеєва Л.В., Шкурак Т.О.) 3.8. Кодекс честі маленького вінничанина (Сокиринська Н.Д., Малафеєва Л.В.) 3.9. Анкети для дитини (опитувальник) та для дорослих (Малафеєва Л.В.) Авторський колектив:
|
Посилання для скачування електронної версії публікації |