23 – 25 жовтня 2018 р. у приміщенні Київського Палацу дітей та юнацтва за адресою: вул. І. Мазепи, 13 (м. «Арсенальна») проходить Деcята міжнародна виставка «Інноватика в сучасній освіті» та восьма міжнародна виставка «World Edu».
23 жовтня 2018 р. об 11:00 у Київському Палаці дітей та юнацтва відбулося урочисте відкриття Десятої міжнародної виставки «Інноватика в сучасній освіті» та восьмої міжнародної виставки «World Edu».
Розпорядженням Кабінету Міністрів України від 25.06.2014 № 605-р виставці «Інноватика в сучасній освіті» надано статус міжнародної.
Організатор: Компанія «Виставковий Світ» за підтримки та участі Міністерства освіти і науки України, Національної академії педагогічних наук України.
Міжнародний форум «Інноватика в сучасній освіті» - найбільш представницький і професійний захід в освітньому просторі нашої країни, спрямований на презентацію, обмін досвідом, узагальнення та поширення інноваційних досягнень, набутих у практичній діяльності навчальних закладів, використання міжнародних освітніх новацій, ознайомлення з засобами навчання, проектами та програмами.
За рішенням оргкомітету Десятої міжнародної виставки «Інноватика в сучасній освіті - 2018» переможцями в різних номінаціях визначено та нагороджено:
золотою медаллю:
срібною медаллю:
бронзовою медаллю:
Бажаємо всім переможцям подальших творчих злетів, нових ідей та нових перемог!
Фотозвіт про виставку. Посилання для скачування альбому Google Photos.
Маєте пропозиції або запитання з приводу нашої роботи чи співпраці? Ми завжди раді Вам і залюбки відповімо!
Форма зв'язкуЗбереження життя і здоров’я мирного населення в першу чергу залежить від оволодіння правилами поведінки при надзвичайній ситуації воєнного характеру. Центром стратегічних комунікацій та інформаційної безпеки при МКІП України у співпраці з Державною службою України з надзвичайних ситуацій, Міністерством оборони України, апаратом головнокомандувача Збройних Сил України та громадськими організаціями підготовлено прості і короткі рекомендації для мирного населення, які висвітлюють правила поведінки при надзвичайній ситуації та в умовах війни. Засвоєння цих простих правил допоможе мирному населенню збільшити свої шанси зберегти своє життя і здоров’я, а також життя і здоров’я своїх близьких та рідних.
Формування громадянина-патріотаНавчально – методичні матеріали інноваційного проекту «Вінницький освітній ресурс НУШ» |
Аннотація: Посібник створений з метою забезпечення організаційного та методичного супроводу роботи закладів дошкільної освіти з формування патріотизму та громадянськості як основоположних цінностей суспільства, що гарантують розквіт держави, суспільства, забезпечують його стабільність розвитку. Матеріали посібника є своєрідним калейдоскоп методичних ідей, які пройшли апробацію через модель формування громадянина-патріота в дошкільному віці. Перспективне планування, розробки заходів, поетичний супровід віртуальних подорожей, екскурсій розраховані на таку категорію, як вихователі - методисти, вихователі ЗДО. |
Короткий зміст публікаціїВСТУП1.Модель формування громадянина – патріота в закладі дошкільної освіти 2.Орієнтовне планування системи роботи закладу дошкільної освіти із організації та забезпечення змісту громадянського та патріотичного виховного впливу . 2.1.Перспективний план тематичних тижнів та експозицій народознавчого спрямування до них в пізнавально-інформаційних осередках груп (Сокиринська Н.Д., Малафеєва Л.В.)
2.2.Перспективний план заходів, направлених на виховання патріотизму у дітей старшого дошкільного віку (Сокиринська Н.Д., Артоуз О.А., Ягодіна Г.С.)
3. Практичне забезпечення моделі формування громадянина- патріота в ЗДО.
2.3.Орієнтовне календарно-тематичне планування роботи «Пам’ять, закарбована часом» (Сокиринська Н.Д., Гаріпова Л.В., Іскра О.Г.) 3.1.Методичні рекомендації щодо оформлення пізнавально-інформаційних етнографічних куточків у групах закладу дошкільної освіти (Сокиринська Н.Д., Малафеєва Л.В.)
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ
3.2. Мала Батьківщина в граніті скульптур. Перелік об’єктів культурної спадщини м. Вінниці. (Сокиринська Н.Д., Гаріпова Л.В., Іскра О.Г.) 3.3.Тематичні заняття, план проведення екскурсій до пам’ятників (Гончарук А.М., Рижкова І.І.) 3.4. Дидактичні ігри як засіб формування громадянської компетентності. Гра «Галявина: пори року» (з використанням технології мнемотехніки) (Ягодіна Г.С.) 3.5. Дидактична гра «Вишиваночка» (Творча група педагогів КЗ «ДНЗ №71 ВМР») 3.6. План роботи гуртка «Я – маленький Вінничанин» (Сокиринська Н.Д., Малафеєва Л.В.) 3.7. Літературна скринька ( Ягодіна Г.С., Малафеєва Л.В., Шкурак Т.О.) 3.8. Кодекс честі маленького вінничанина (Сокиринська Н.Д., Малафеєва Л.В.) 3.9. Анкети для дитини (опитувальник) та для дорослих (Малафеєва Л.В.) Авторський колектив:
|
Посилання для скачування електронної версії публікації |