Замовлення консультації

Про центр
Про нас
Наша команда
Наша місія
Наша візія
Наша прозорість
Нормативна база
Професійні спільноти
Інклюзивна освіта
Психологічна підтримка
Дистанційна освіта
Консалтинг
Робота з обдарованою молоддю
Підвищення кваліфікації
Педагогічна інтернатура

Останні новини

Останні новини
02.11.2018

Розпочався І (міський) тур всеукраїнського конкурсу «Учитель року - 2019»

Цього річ 17 педагогічних працівників виявили бажання брати участь у конкурсі: у номінації «Географія» − 4 педагоги (ЗЗСО №№3, 9, 31, 33), «Захист Вітчизни» − 4 педагоги (ЗЗСО №№9, 10, 33, Вище художнє ПТУ №5), «Основи здоров’я» − 3 педагогів (ЗЗСО №№9, 17, 30), «Французька мова» − 3 педагогів (ЗЗСО №№1, 2, 36), «Вчитель інклюзивного класу» − 3 педагогів (ЗЗСО №№6, 10, 33).
31 жовтня 2018 року в актовій залі КУ «Міський методичний кабінет» відбулася зустріч учасників конкурсу з переможцями 2018 року. Досвідом участі в міському та обласному турі конкурсу поділилась Людмила Янощук, вчитель української мови та літератури КЗ «Загальноосвітня школа І-III ступенів №15 Вінницької міської ради». Змістовний, мотиваційний майстер-клас отримали учасники від Тетяни Десятник, вчителя німецької мови КЗ «Навчально-виховний комплекс: загальноосвітня школа І-ІІ ступенів – ліцей № 7 Вінницької міської ради», переможця міського, обласного, всеукраїнського (ІІ місце) турів конкурсу «Учитель року - 2018» у номінації «Німецька мова». «Участь у конкурсі – це можливість потужного розвитку, швидких якісних змін, розширення кола спілкування з цікавими людьми й справжніми професіоналами», – запевнила Тетяна Олександрівна.
Про перебіг міського туру конкурсу розповіла методист з навчальних дисциплін КУ «Міський методичний кабінет» Тетяна Дрозд. Голова оргкомітету конкурсу, завідувач КУ «ММК» Наталія Москальчук та методисти з навчальних дисциплін (члени оргкомітету) побажали всім учасникам креативних ідей, нових знайомств, впевненості в собі, позитивних вражень, невтомної роботи, що приносить задоволення й допомагає професійно зростати!
Останні новини
02.11.2018

Про заняття школи активного навчання для практичних психологів ЗСО на тему «Робота з дітьми, що стали свідками або жертвами насильства. Корекція негативного емоційного стану дитини після пережитої травматичної події»

30 жовтня 2018 року у КУ «Міський методичний кабінет» в рамках Школи активного навчання Воловодівською Ж.О., методистом з практичної психології та соціальної роботи проведено майстер-клас по проведенню тренінгового заняття для практичних психологів ЗСО на тему «Робота з дітьми, що стали свідками або жертвами насильства. Корекція негативного емоційного стану дитини після пережитої травматичної події». Практичні психологи закладів загальної середньої освіти міста в ході тренінгового заняття знайомилися з психологічними вправами: «Мої цінності», «Вербалізація емоцій та почуттів», «Моя мрія», «Від чого я радію», «Ти молодець». Учасники ознайомилися з техніками по роботі з учнями по вербалізації власних почуттів і почуттів інших, набуття навичок адекватного вираження емоційного стану; по визначенню пріоритетних життєвих цінностей та знаходження ресурсів емоційної компетентності; по усвідомленню мотивувального впливу цілей.
Останні новини
29.10.2018

Про семінар-практикум молодих учителів англійської мови на тему: «Нова українська школа. Використання інтерактивних технологій на уроках англійської мови в школі І ступеня»

25 жовтня 2018 року на базі КЗ «Загальноосвітня школа І ступеня № 5 ВМР» проведено семінар-практикум молодих учителів англійської мови на тему: «Нова українська школа. Використання інтерактивних технологій на уроках англійської мови в школі І ступеня». У засіданні брали участь молоді педагоги з усіх навчальних закладів міста.
Мета семінару:
розгляд основних завдань щодо створення освітнього середовища для вивчення англійської мови учнями перших класів в умовах переходу до НУШ;
формування практичної готовності молодих учителів використовувати в освітньому процесі інтерактивні технології навчання;
активізація роботи молодих фахівців із розвитку інтересу учнів до вивчення іноземної мови;
розвиток умінь у молодих учителів об’єктивно оцінювати результати своєї праці, активізація їхньої творчої професійної діяльності.У ході проведення семінару з’ясовано основні позиції молодих учителів щодо організації освітньої діяльності з використанням інтерактивних технологій, роботи з формування творчих здібностей молодших школярів у процесі вивчення іноземної мови.Учителі кафедри англійської мови КЗ«Загальноосвітня школа І ступеня № 5 ВМР»показали нові інтерактивні методи і прийоми, які вони використовують у своїй роботі, презентували педагогічний досвід із порушених питань.
Останні новини
29.10.2018

Про семінар для вчителів трудового навчання на тему: «Технологія узагальнення та поширення педагогічного досвіду»

24 жовтня 2018 року в КЗ «ЗШ І-ІІІ ст. № 34 ВМР» відбувся семінар для вчителів трудового навчання, спеціалістів усіх кваліфікаційних категорій на тему: «Технологія узагальнення та поширення педагогічного досвіду». Захід був цікавий, продуктивний, насичений, вдало поєднані науково-теоретична та практична частини. Припало до душі гостинність, доброзичливість господарів семінару, психологічно позитивний клімат спілкування.
Останні новини
26.10.2018

Про ШМУ іноземних мов (стажери) на тему «Про вивчення іноземних мов в закладах загальної середньої освіти у 2018-2019 н.р.»

19 жовтня 2018 року на базі КУ «Міський методичний кабінет» відбулось засідання ШМУ іноземних мов (стажери) на тему «Про вивчення іноземних мов в закладах загальної середньої освіти у 2018-2019 н.р.»
В засіданні брали участь 14 молодих педагогів із навчальних закладів:КЗ «НВК:ЗШ І-ІІІ ст.-гімназія №2 ВМР»,НВК:ЗШ І-ІІІ ст.-гімназія №6 ВМР», «НВК:ЗШ І-ІІІ ст.-гімназія №23 ВМР», «СЗШ І ст.з погл.вивч.іноз.мов №25 ВМР», «НВК:ЗШ І-ІІІ ст.-гімназія №30 ВМР», «ЗШ І-ІІІ ст.№№12,15,18,20,26,35.
Метою заняття було розвинути методичну компетенцію як сукупність професійних умінь планування навчального процесу та організації педагогічної діяльності,а також технологічна готовність професійно використовувати у навчальному процесі інформаційні і комунікаційні технології навчання.
Останні новини
26.10.2018

Про засідання Школи молодого спеціаліста ПП ЗДО на тему «Особливості психологічного супроводу дітей з особливими освітніми потребами в умовах ЗДО»

18 жовтня 2018 року відбулося засідання Школи молодого спеціаліста практичного психолога закладів дошкільної освіти на тему «Особливості психологічного супроводу дітей з особливими освітніми потребами в умовах ЗДО».
В ході заняття розглядалися питання: документація практичного психолога, індивідуальні плани психологічного супроводу, карти дітей з ООП; методи виявлення дітей з особливими освітніми потребами у ЗДО; діти, які підлягають до включення в цю категорію.
По завершенні відбувся «Брейнг-ринг» - час запитань та відповідей.

Регіональні ресурси

  21050, м. Вінниця, вул. Мури, 4
  +38(0432)67-32-53
  http://mmk.edu.vn.ua
Ваша думка важлива для нас!

Маєте пропозиції або запитання з приводу нашої роботи чи співпраці? Ми завжди раді Вам і залюбки відповімо!

Форма зв'язку

Актуально

Збереження життя і здоров’я мирного населення в першу чергу залежить від оволодіння правилами поведінки при надзвичайній ситуації воєнного характеру. Центром стратегічних комунікацій та інформаційної безпеки при МКІП України у співпраці з Державною службою України з надзвичайних ситуацій, Міністерством оборони України, апаратом головнокомандувача Збройних Сил України та громадськими організаціями підготовлено прості і короткі рекомендації для мирного населення, які висвітлюють правила поведінки при надзвичайній ситуації та в умовах війни. Засвоєння цих простих правил допоможе мирному населенню збільшити свої шанси зберегти своє життя і здоров’я, а також життя і здоров’я своїх близьких та рідних.




 

В Україні триває воєнний стан у зв’язку із вторгненням рф на територію нашої держави. Команда МОН зібрала перелік корисних ресурсів для дорослих та дітей щодо психологічної підтримки, навчання та інформування.

   

Новини

Формування громадянина-патріота

Навчально – методичні матеріали інноваційного проекту «Вінницький освітній ресурс НУШ»
  • Автор: Сокиринська Н.Д. (модератор проекту)
  • Тип: Методичний посібник

Аннотація: Посібник створений з метою забезпечення організаційного та методичного супроводу роботи закладів дошкільної освіти з формування патріотизму та громадянськості як основоположних цінностей суспільства, що гарантують розквіт держави, суспільства, забезпечують його стабільність розвитку. Матеріали посібника є своєрідним калейдоскоп методичних ідей, які пройшли  апробацію через модель формування громадянина-патріота в дошкільному віці. Перспективне планування, розробки заходів, поетичний супровід віртуальних подорожей, екскурсій розраховані на таку категорію, як вихователі - методисти, вихователі ЗДО.
 

Короткий зміст публікаціїВСТУП
1.Модель формування громадянина – патріота в закладі дошкільної освіти
2.Орієнтовне планування системи роботи закладу дошкільної освіти із
організації та забезпечення змісту громадянського та патріотичного виховного
впливу .
2.1.Перспективний план тематичних тижнів та експозицій народознавчого  спрямування до них в пізнавально-інформаційних осередках груп (Сокиринська Н.Д.,  Малафеєва Л.В.)
2.2.Перспективний план заходів, направлених на виховання патріотизму у дітей старшого дошкільного віку (Сокиринська Н.Д., Артоуз О.А., Ягодіна Г.С.)
2.3.Орієнтовне календарно-тематичне планування роботи «Пам’ять, закарбована часом» (Сокиринська Н.Д., Гаріпова Л.В., Іскра О.Г.)
3. Практичне забезпечення моделі формування громадянина- патріота в ЗДО.
3.1.Методичні рекомендації щодо оформлення пізнавально-інформаційних етнографічних куточків у групах закладу дошкільної освіти (Сокиринська Н.Д., Малафеєва Л.В.)
3.2. Мала Батьківщина в граніті скульптур. Перелік об’єктів культурної спадщини м. Вінниці. (Сокиринська Н.Д., Гаріпова Л.В., Іскра О.Г.)
3.3.Тематичні заняття, план проведення екскурсій до пам’ятників (Гончарук А.М., Рижкова І.І.)
3.4. Дидактичні ігри як засіб формування громадянської компетентності. Гра «Галявина: пори року» (з використанням технології мнемотехніки) (Ягодіна Г.С.)
3.5. Дидактична гра «Вишиваночка» (Творча група педагогів КЗ «ДНЗ №71 ВМР»)
3.6. План роботи гуртка «Я – маленький Вінничанин» (Сокиринська Н.Д., Малафеєва Л.В.)
3.7. Літературна скринька ( Ягодіна Г.С., Малафеєва Л.В., Шкурак Т.О.)
3.8. Кодекс честі маленького вінничанина (Сокиринська Н.Д., Малафеєва Л.В.)
3.9. Анкети для дитини (опитувальник) та для дорослих (Малафеєва Л.В.)
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ
Авторський колектив:
  • Сокиринська Н.Д., методист КУ «Міський методичний кабінет», модератор проекту
  • Малафеєва Л.В., директор КЗ «ЗДО № 20 ВМР»
  • Артоуз О.А., вихователь-методист КЗ «ДНЗ № 30 ВМР»
  • Творча група педагогів КЗ «ДНЗ №71 ВМР»:
    • Артемчук В.Ф., вихователь-методист, Медвідь Н.І., вихователь, Лівіцька Н.Л.,
    • вихователь, Химера В.С., вихователь, Шульц О.М., вихователь, Бритавська Л.М.
  • Творча група педагогів КЗ «ДНЗ №6 ВМР»:
    • Гаріпова Л.В., завідувач закладу
    • Іскра О.Г., вихователь-методист
    • Гончарук А.М., Рижкова І.І., вихователі
    • Шкурак Т.О., мама вихованки
  • Ягодіна ГС., вихователь КЗ «ДНЗ № 30 ВМР»
Посилання для скачування електронної версії публікації

   

Регіональні освітні ресурси 

   

Корисні посилання 

   

Авторизація 

  Запам’ятати мене  [?]
Забули пароль? | 

   
 


© 2016 - 2024 || Design by LIKT



Реєстрація
до професійних спільнот
Для працівників ЗЗСО Для працівників ЗДО