Замовлення консультації

Про центр
Про нас
Наша команда
Наша місія
Наша візія
Наша прозорість
Нормативна база
Професійні спільноти
Інклюзивна освіта
Психологічна підтримка
Дистанційна освіта
Консалтинг
Робота з обдарованою молоддю
Підвищення кваліфікації
Педагогічна інтернатура

Останні новини

Останні новини
11.02.2022

Про вебінар інструкторів з фізичного виховання ЗДО

11 лютого 2022 року для професійної спільноти інструкторів з фізичного виховання ЗДО ВМТГ проводився вебінар за темою «Сутність і зміст впровадження інваріативного складника Базового компонента дошкільної освіти. Характеристика освітнього напряму «Особистість дитини»:
рухова та здоров'язбережувальна компетентності» в онлайн-режимі.
Мета вебінару – надати професійній спільноті інструкторів з фізичного виховання ЗДО методичні засади з особливостей реалізації змісту освітніх напрямів державного стандарту дошкільної освіти, зокрема напряму «Особистість дитини»: рухова та здоров’язбережувальні компетентності
Спікер - консультант КУ «ЦПРПП ВМР» Бондарчук Л.В. ознайомила педагогів з основними шляхами формування рухової компетентності, показниками сформованості рухової компетентності дитини дошкільного віку, з умовами формування здоров’язбережувальної компетентності.
Для детального опрацювання та практичного використання у своїй діяльності інформаційно-методичних матеріалів вебінару педагоги зможуть знайти на сайті КУ «ЦПРПП ВМР» у рубриці «Професійна спільнота інструкторів з фізичного виховання ЗДО».
 
Останні новини
10.02.2022

Про заняття Міської Школи молодого майстра для вихователів ЗДО ВМТГ (ІІ-й рік роботи).


10 лютого 2022 року для професійної спільноти вихователів ЗДО ВМТГ в онлайн- режимі проведено заняття Міської школи молодого майстра (стаж роботи-до 2-х років) на тему «Розвиток особистісної компетенції дошкільника в процесі організованої та самостійної предметно-практичної діяльності».
У програмі заходу:
І. Інформаційно – методичний блок:
1. «Як підготувати дошкільників до реального життя: компетентнісний підхід» (інформаційне повідомлення), Ніна Сокиринська, консультант КУ «ЦПРПП ВМР»;
2. «Педагогічні умови формування особистісної зрілості дошкільників» (виступ-презетація), Лариса Бондарчук, консультант КУ «ЦПРПП ВМР».
ІІ. Практичний блок
1. « Стратегія особистого та професійного вдосконалення педагогів» (психологічний дайджест), Тетяна Хоронжук, практичний психолог КЗ «ДНЗ №38 ВМР»;
2. « Гра як засіб формування соціальної компетентності у дітей дошкільного віку» (педагогічний воркшоп), Олена Орлик, вихователь-методист КЗ «ДНЗ №43 ВМР»;
3. « Soft skills: виховуємо приязні взаємини в дитячому колективі» (методичний калейдоскоп) Ольга Долганова, вихователь-методист КЗ «ДНЗ №38 ВМР».
Перед зустріччю молоді вихователі переглянули на You Tube каналі заняття в старшій групі «Здійснення інтегрованого підходу освітньої діяльності у процесі формування особистісної компетенції дошкільників», яке провела вихователь КЗ «ДНЗ № 43 ВМР» Альона Довбняк.
У заході взяли участь 55 молодих вихователів ЗДО ВМТГ, які відзначили змістовну організацію, важливість та актуальність зустрічі, значення компетентнісного підходу в процесі освіти дітей, зумовленого реформуванням дошкільної освіти.
З матеріалами заходу можна ознайомитись на сайті КУ «ЦПРПП ВМР» на сторінці «Професійні спільноти», «Дошкільна освіта», у рубриці «Вихователі».
Останні новини
10.02.2022

​ Про інноваційні освітні технології для інтернів

9 лютого 2022 року відбулося чергове заняття у Школі розвитку професійних компетентностей для педагогів-інтернів ЗЗСО ВМТГ на тему «Інноваційні освітні технології».
Учасники вебінару отримали нагоду повторити, поглибити свої теоретичні знання набуті у вузах з питань інноватики в освіті та звірити їх в контексті впровадження їх у власну освітню діяльність.
Консультант К. Маліцька звернула увагу на роль вчителя у відкритті, використанні, адаптації прийомів типових інноваційних технології, неприпустимих методичних помилках. Акцентувала увагу на особливостях кейс-технології.
Про STEM- освіту, її актуальність, обумовлену вимогами часу, мету, завдання та напрацювання вчителів міста у цій сфері інформував педагогів-інтернів консультант Центру А. Півторак.
Своїм бачення сучасного уроку через налагодження успішної комунікації, формування та використання цифрового Toolbox поділився із слухачами Школи консультант Т. Мельник.
Матеріали вебінару « Інноваційні освітні технології» на сайті КУ «ЦПРПП ВМР», сторінка «Педагогічна інтернатура»
Останні новини
09.02.2022

Про воркшоп "Згуртування учнівського колективу в умовах соціального дистанціювання" з соціальними педагогами ЗЗСО ВМТГ

8 лютого 2022 року в рамках діяльності професійної спільноти соціальних педагогів закладів загальної середньої освіти ВМТГ відбувся воркшоп на тему «Згуртування учнівського колективу в умовах соціального дистанціювання». До обговорення даної теми долучилася Жанна Воловодівська, психолог КУ «Центр професійного розвитку педагогічних працівників ВМР», яка висвітлила ключові аспекти згуртованості учнівського колективу та запропонувала вправи, які проводити з дітьми. Соціальні педагоги поділилися своїм досвідом роботи щодо згуртування учнівського колективу.
 
Останні новини
08.02.2022

Про вебінар «Участь ЗЗСО в конкурсному відборі підручників для 5 класів»

07 лютого 2022 року консультантом КУ «ЦПРПП ВМР» Нарольською К.В. був проведений вебінар на тему «Участь ЗЗСО в конкурсному відборі підручників для 5 класів». В заході взяли участь шкільні бібліотекарі та особи, відповідальні за оформлення результатів вибору підручників в ЗЗСО. Учасники були ознайомлені із переліками навчальних предметів, з яких друкуватимуться підручники для ЗЗСО в 2022 році, інструктивно-методичними матеріалами МОНУ та нормативною документацією, що регулює питання участі ЗЗСО у І етапі конкурсного відбору підручників. Інформаційна підтримка ЗЗСО з питань участі у конкурсному відборі відбуватиметься через електронну сторінку спільноти (розділ «Конкурсний відбір підручників»). Презентацію на допомогу відповідальним за оформлення результатів вибору ЗЗСО можна завантажити тут.
Останні новини
04.02.2022

Про семінар вихователів-методистів ЗДО ВМТГ

3 лютого 2022 року для професійної спільноти вихователів - методистів ЗДО ВМТГ в онлайн- режимі проведено семінар «Інклюзивна лабораторія «INSIDE» «Методичні засади інклюзивної освіти та шляхи її реалізації в освітньому просторі»». Організатори семінару: КУ "ЦПРПП ВМР", КЗ "ДНЗ № 29 ВМР".
У програмі заходу:
І. Інформаційно – методичний блок:
1. «Порядок організації інклюзивного навчання в ЗДО» (методичний дайджест), Ніна Сокиринська, консультант КУ «ЦПРПП ВМР;
2. «Забезпечення додаткової підтримки дітям з ООП» (виступ-презетація), Леся Чопик, кандидат педагогічних наук, старший викладач кафедри психології КЗВО «ВАБО»;
3. «Організація інклюзивного навчання в освітньому просторі ЗДО» (з досвіду роботи), Наталія Лопатюк , вихователь-методист КЗ «ДНЗ № 29 ВМР».
ІІ. Практичний блок
1. «Ерудит з інклюзії» (форум-панель), Алла Очеретна, директор КУ «ІРЦ № 2 ВМР»;
2. «Цікаво про важливе» (воркшоп), Людмила Молошнюк, методист відділу «РЦПІО» КЗВО «ВАБО», національний тренер з інклюзивної освіти в Україні.
Перед зустріччю вихователі-методисти переглянули на You Tube каналі:
- тренінг з педагогами «Особлива увага - особливим дітям», який провела вихователь - методист КЗ «ДНЗ № 29 ВМР» Наталія Лопатюк;
- індивідуально - корекційне заняття з мовленнєвим пріоритетом «Подорож до зимового лісу», яке провела асистент вихователя КЗ «ДНЗ № 29 ВМР», Анна Єлісєєва
У заході взяли участь 60 вихователів - методистів, які відзначили  змістовну організацію, важливість та актуальність зустрічі, надання своєчасних теоретичних порад та можливість отримати практичний досвід.
З матеріалами заходу можна ознайомитись на сайті КУ «ЦПРПП ВМР» на сторінці «Професійні спільноти», «Дошкільна освіта», у рубриці «Вихователі-методисти».
 

Регіональні ресурси

  21050, м. Вінниця, вул. Мури, 4
  +38(0432)67-32-53
  http://mmk.edu.vn.ua
Ваша думка важлива для нас!

Маєте пропозиції або запитання з приводу нашої роботи чи співпраці? Ми завжди раді Вам і залюбки відповімо!

Форма зв'язку

Актуально

Збереження життя і здоров’я мирного населення в першу чергу залежить від оволодіння правилами поведінки при надзвичайній ситуації воєнного характеру. Центром стратегічних комунікацій та інформаційної безпеки при МКІП України у співпраці з Державною службою України з надзвичайних ситуацій, Міністерством оборони України, апаратом головнокомандувача Збройних Сил України та громадськими організаціями підготовлено прості і короткі рекомендації для мирного населення, які висвітлюють правила поведінки при надзвичайній ситуації та в умовах війни. Засвоєння цих простих правил допоможе мирному населенню збільшити свої шанси зберегти своє життя і здоров’я, а також життя і здоров’я своїх близьких та рідних.




 

В Україні триває воєнний стан у зв’язку із вторгненням рф на територію нашої держави. Команда МОН зібрала перелік корисних ресурсів для дорослих та дітей щодо психологічної підтримки, навчання та інформування.

   

Новини

Атестація педагогічних працівників. Цікаве та важливе.

№3 за 2016-2017 н.р.
  • Автор: Федчишена Марина Валеріївна
  • Тип: Періодичне видання

Аннотація: Професійна підготовка педагогів не може обмежуватись тільки оволодінням фаховими знаннями, уміннями, навичками. Виконуючи професійні функції, педагог аналізує, синтезує, а відповідно продукує новітню наукову інформацію. Це потребує початкових знань системи видавничої, інформаційної та бібліотечної справи, щоб уніфікувати підготовку документів та інформацію про них.
Саме тому випуск №3 Методичних рекомендацій «Атестація педагогічних працівників. Цікаве та важливе» надає інструктивно-методичну допомогу щодо оформлення матеріалів педагогічних працівників-претендентів на присвоєння педагогічних звань «учитель-методист», «вихователь-методист», «практичний психолог-методист», «керівник гуртка-методист», «педагог-організатор-методист». Окремо висвітлюються питання порядку апробації та розгляду вищевказаних матеріалів науково-методичною радою комунальної установи «Міський методичний кабінет».

Короткий зміст публікації        Вступ
  1. Механізм присвоєння педагогічних звань
    1. Передумови присвоєння педагогічних звань «учитель-методист», «вихователь-методист», «практичний психолог-методист», «керівник гуртка-методист», «педагог-організатор-методист»
    2. Порядок подачі матеріалів педагогічних працівників-претендентів на присвоєння педагогічних звань «учитель-методист», «вихователь-методист», «практичний психолог-методист», «педагог-організатор-методист», «керівник гуртка-методист» на апробацію та розгляд науково-методичною радою КУ «Міський методичний кабінет»
  2. Основи створення педагогічного освітнього продукту в системі стандартів видавничої справи
    1. Класифікація окремих видань у роботі з відбору й узагальнення наукової інформації відповідно до системи стандартів інформаційної, бібліотечної та видавничої справи
    2. Методична розробка як інструмент вдосконалення фахового рівня педагога
    3. Загальні рекомендації щодо оформлення методичної розробки
    4. Оформлення рецензії на методичну розробку 
       Додатки
Посилання для скачування електронної версії публікації

   

Регіональні освітні ресурси 

   

Корисні посилання 

   

Авторизація 

  Запам’ятати мене  [?]
Забули пароль? | 

   
 


© 2016 - 2024 || Design by LIKT



Реєстрація
до професійних спільнот
Для працівників ЗЗСО Для працівників ЗДО