Замовлення консультації

Про центр
Про нас
Наша команда
Наша місія
Наша візія
Наша прозорість
Нормативна база
Професійні спільноти
Інклюзивна освіта
Психологічна підтримка
Дистанційна освіта
Консалтинг
Робота з обдарованою молоддю
Підвищення кваліфікації
Педагогічна інтернатура

Останні новини

Останні новини
01.04.2019

Про засідання методичного об'єднання вихователів старших груп з теми

28 березня 2019 року на базі КЗ "Дошкільний навчальний заклад №27 ВМР" відбулося засідання методичного об'єднання вихователів старших груп з теми "Інтеграція LEGO-конструювання у освітній прроцес дошкільного закладу освіти".
==================================================
Звіт про проведення заходу
Останні новини
01.04.2019

Про засідання міської школи молодого вихователя «Творення» на тему «Методика організації художньо-мовленнєвої діяльності дитини старшого дошкільного віку за інноваційною технологією Н.Гавриш»

19.03.2019 року відповідно до інформаційно-методичного вісника «Перспектива» на базі КЗ «ДНЗ № 61 ВМР» відбулося засідання міської школи молодого вихователя «Творення» на тему «Методика організації художньо-мовленнєвої діяльності дитини старшого дошкільного віку за інноваційною технологією Н.Гавриш».
В інформаційному блоці засідання школи методист з дошкільної освіти комунальної установи «Міський методичний кабінет» Бондарчук Л.В. розкрила питання «Сучасні підходи до мовленнєвого розвитку дітей дошкільного віку», вихователь КЗ «ДНЗ №21 ВМР» Волошенюк Н.Л. презентувала досвід роботи «Розвивально-коректурні таблиці як засіб розвитку мовлення дошкільників».
В практичній частині було організовано перегляд інтегрованого заняття в старшій групі на тему: «Як богатирі картину шукали» (вихователь Борисюк Т.В.); воркшоп « Прийоми розвитку зв᾿язного мовлення, про які мають знати педагоги» (керівник школи «Творення» Долганова О.А.); ділова гра « Мовленнєвий марафон» (вихователь-методист КЗ «ДНЗ №61 ВМР» Крамар Т.В.); психологічна вправа на розвиток художньо-мовленнєвої активності педагогів «Я малюю весну» (практичний психолог КЗ «ДНЗ №38 ВМР»Хоронжук Т.С.).
Підсумки засідання підведено під час вправи «Головне – другорядне». Всі зазначені заходи сприяли підвищенню професійного рівня молодих педагогів щодо використання в освітній роботі методів і прийомів розвитку зв’язного мовлення дітей дошкільного віку.

 
Останні новини
01.04.2019

Про методичне об’єднання вчителів – дефектологів ЗДО на тему «Використання методів сенсорної інтеграції у роботі з дошкільниками з порушеннями зору»

14.03.2019 року на базі  КЗ «Дошкільний навчальний заклад №28 ВМР» відбулося методичне об’єднання вчителів – дефектологів ЗДО на тему «Використання методів сенсорної інтеграції у роботі з дошкільниками з порушеннями зору»
Мета: Підвищення рівня фахової майстерності педагогів по формуванню та збагаченню сенсорного досвіду, стійких пізнавальних інтересів у дошкільників з порушеннями зору шляхом використання різноманітних ігор та вправ.
Робоча програма заходу:
  1. Організаційний блок
    • Реєстрація учасників методичного об’єднання.
    • Вступне слово керівника методичного об’єднання вчителів – дефектологів міста, тифлопедагога КЗ «ДНЗ № 28 ВМР» Громової В.В.
    • Вітальне слово методиста дошкільної освіти КУ «ММК» Бондарчук Л.В.
  2. Інформаційний блок
    • "Сенсорна інтеграція – підґрунтя цілісного розвитку особистості дитини з порушенням зору." Бондарчук Л.В. – методист КУ «ММК»
Лариса Василівна у своєму виступі зазначила, що сенсорна інтеграція - це несвідомий процес у головному мозку, який організує та фільтрує сенсорну інформацію (отриману від органів чуття), та дозволяє усвідомлено та адаптивно реагувати на цю інформацію. Сенсорна інтеграція одночасно задіює тіло, мозок та органи чуття. Успішна інтеграція сенсорної інформації формує базу для соціальної поведінки і оволодіння навчальними навичками. Процес сенсорної інтеграції активно розвивається з пренатального періоду до кінця дошкільного віку
  • ​"Напрями сенсорної інтеграції дошкільників з порушеннями зору." Шевченко О.В. тифлопедагог КЗ «ДНЗ №28 ВМР»
Оксана Вікторівна зауважила: в останніх зарубіжних наукових досліджен­нях щодо розвитку дітей з різними порушен­нями широко ви­користовують термін «сенсорна інтеграція», під яким розуміють здатність сприймати інформацію за допомогою органів чуття, поєднувати цю ін­формацію з іншими відомостями, що зберігають­ся в пам'яті, та фізично діяти відповідно до одер­жаної інформації.Для розвитку різних видів чутливості у дітей з порушеннями зору необхідно створити спеціаль­не предметно-просторове розвивальне середовище, в якому будуть зібрані основні перцептивні стимули, з якими дитина зустрічатиметься найчастіше спочат­ку в малому просторі, далі цей простір треба розширювати, вводячи до нього нові стимули та рухові дії, опанування яких необхідне дитині.
      2. Практичний блок
  • Майстер – клас « Інтеграція сенсорних систем ( пропріоцептивної, тактильної, вестибулярної) засобами гри. тифлопедагоги КЗ»ДНЗ № 28 ВМР»
Основним засобом сенсорної інтеграції для дитини з порушеннями психофізичного розвитку є сенсорна стимуляція у формі навчальних вправ та дидактичних ігор, під час яких активізуються різноманітні відчут­тя: дотикові, пропріорецептивні (система глибинно­го м’язового відчуття), вестибулярні, смакові, нюхові, слухові, зорові як ізольовано, так і в поєднанні. Ро­биться це відповідно до перцептивних потреб і мож­ливостей дитини, за допомогою всіх засобів, які не викликають почуття дискомфорту.
  • Тренінг «Танцювально – рухова психотерапія як метод сенсорної інтеграції». практичний психолог КЗ «ДНЗ № 28 ВМР» Бондарчук В.В. 
Тілесна терапія і танцювально-рухова терапія – це методи самовідновлення організму, застосування яких є доцільним як з метою формування, так і зміцнення і збереження здоров’я дітей. Танцювальна терапія, по-перше, дає дитині можливість усвідомити, як і чому щось відбувається в її тілі. По-друге, за допомогою спеціальних вправ допомагає зняти чи знизити рівень “заблокованості” тіла, саме знизити, а не знищити, адже жодна людина не може жити без своїх захисних механізмів: м’язового панцира, який починає формуватися з раннього дитинства.

     3. Аналітичний блок
  • Обмін думками та враженнями – керівник методичного об’єднання Громова В.В.
Результативність: Презентовані ігри допомагають дитині поступово інтерпретувати свої сенсорні відчуття і адаптуватися до нових. Вони можуть ускладнюватися, можуть вводитися елементи тренінгів для поліпшення моторики і тілесної координації, все в залежності від індивідуального результату.

Основним досягненням зібрання стало те, що педагоги поділились досвідом та думками, щодо організації різноманітних цікавих ігор та вправ по розвитку сенсорного досвіду дітей з порушеннями зору, а також як створити атмосферу невимушеності та психологічного комфорту і при цьому стимулювати розвиток різних сенсорних систем.
Останні новини
29.03.2019

Про семінар для заступників з навчально-виховної роботи з теми «Подолання інертності мислення та впровадження інклюзивного навчання як перехід на якісно новий рівень побудови взаємовідносин між учасниками освітнього процесу НУШ»

13 березня 2019 року на базі комунального закладу «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №33 Вінницької міської ради» проведений семінар для заступників з навчально-виховної роботи по школі І ступеня з теми «Подолання інертності мислення та впровадження інклюзивного навчання як перехід на якісно новий рівень побудови взаємовідносин між учасниками освітнього процесу НУШ». До вступного слова були запрошені головний спеціаліст відділу загальної середньої освіти, дистанційної освіти та впровадження ІКТ Л.Діденко, яка познайомила із останніми досягненнями закладів загальної середньої освіті міста з облаштування сучасного освітнього середовища по забезпеченню доступності для дітей з особливими освітніми потребами, директор закладу Н.Сидоренко, яка представила роботу закладу з формування освітнього середовища для рівного доступу до якісної освіти усіх дітей. Теоретична частина семінару була забезпечена виступом заступника з навчально-виховної роботи по школі І ступеня Н.Бойко з теми семінару та презентацією методичного об’єднання початкового навчання керівником М/О О.Форостяною. Під час проведення практичної частини до уваги учасників семінару були презентовані:
інтерактивне спілкування у смарт-класі;
фрагменти уроків учителів І.Гречухвної, Л.Матоли, О.Павловської, О.Собчук, Т.Березнюк, В.Фащіліної;
педагогічний практикум «Сучасний вектор інклюзивного навчання» заступника директора з навчально-виховної роботи В.Скиби та практичного психолога І.Дрогобецької;
виступом представника ІРЦ О.Гарлінської «Алгоритм призначення асистента вчителя, кроки вчителів та батьків»;
тренінгом О.Крижанівської «Дитяча інклюзивна література як дієвий інструмент формування сприятливого простору в сфері освіти».
Останні новини
29.03.2019

Про педагогічну майстерню для вчителів початкових класів І кваліфікаційної категорії з теми «Впровадження дослідницької діяльності в освітній простір Нової української школи»

05 березня 2019 року на базі комунального закладу «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №16 Вінницької міської ради» проведена педагогічна майстерня для вчителів початкових класів І кваліфікаційної категорії з теми «Впровадження дослідницької діяльності в освітній простір Нової української школи». До вступного слова була запрошена методист з навчальних дисциплін комунальної установи «Міський методичний кабінет» Зима Л.Т. Вчитель початкових класів Камінська А.А. познайомила присутніх з можливостями впровадження дослідницької діяльності в початковій школі. Піч час практичної роботи в групах вчителі мали змогу побачити та здійснити досліди «кулька-йог», «скляні брати», «мертве море», «світлофор», «солодка райдуга», «підводний човен», «лампа-лава», «шпигунські чорнила», «чарівні сірники».
Останні новини
28.03.2019

Про педагогічну майстерню для педагогів-організаторів з теми «Використання ігрових технологій при проведенні масових заходів»

20.03 .2019 року о 14.00. на базі КЗ «Загальноосвітня школа І-ІІІ ст. № 3 ім. М. Коцюбинського Вінницької міської ради» відбулась педагогічна майстерня для педагогів-організаторів з теми «Використання ігрових технологій при проведенні масових заходів».
Директор закладу Лепко Надія Іллівна привітала гостей та ознайомила з особливостями роботи навчального закладу. Тему «Використання ігрових технологій під час проведення масових заходів» розкрила педагог-організатор Дячок Юлія Юріївна. До активної та творчої роботи залучила колег Юлія Юріївна у практичній частині заходу. Педагоги-організатори створювали та презентували ігри за поданим реквізитом.
По закінченню педагогічної майстерні методист з виховної роботи КУ «ММК» Побережна Ірина Віталіївна вручила учасникам сертифікати та подякувала за участь у роботі всім присутнім і організаторам педагогічної майстерні!

Регіональні ресурси

  21050, м. Вінниця, вул. Мури, 4
  +38(0432)67-32-53
  http://mmk.edu.vn.ua
Ваша думка важлива для нас!

Маєте пропозиції або запитання з приводу нашої роботи чи співпраці? Ми завжди раді Вам і залюбки відповімо!

Форма зв'язку

Актуально

Збереження життя і здоров’я мирного населення в першу чергу залежить від оволодіння правилами поведінки при надзвичайній ситуації воєнного характеру. Центром стратегічних комунікацій та інформаційної безпеки при МКІП України у співпраці з Державною службою України з надзвичайних ситуацій, Міністерством оборони України, апаратом головнокомандувача Збройних Сил України та громадськими організаціями підготовлено прості і короткі рекомендації для мирного населення, які висвітлюють правила поведінки при надзвичайній ситуації та в умовах війни. Засвоєння цих простих правил допоможе мирному населенню збільшити свої шанси зберегти своє життя і здоров’я, а також життя і здоров’я своїх близьких та рідних.




 

В Україні триває воєнний стан у зв’язку із вторгненням рф на територію нашої держави. Команда МОН зібрала перелік корисних ресурсів для дорослих та дітей щодо психологічної підтримки, навчання та інформування.

   

Новини

Spiral.ac


  • URL ресурсу: https://spiral.ac/

  • Категорія:
    • Генератор навчального контенту (ППЗ)
    • Віртуальний журнал (створення віртуальних класів для фіксації оцінок за окреме завдання та підсумкової)

  • Аннотація:

    Spiral.ac створена у Великій Британії. Ця система дозволяє вчителям створювати віртуальні класи, де учні можуть створювати спільні презентації, переглядати і відповідати на презентації, переглядати відео на YouTube за допомогою легко створюваних вчителем навчальних завдань.  Вчитель може оцінювати роботу  в електронному журналі та бачити статистику успішності учнів. Spiral не вимагає інтеграції з будь-яким LMS і займає секунди, щоб ваші учні активно брали участь у живих уроках та завданнях. 
    Зі Spiral.ac можна легко організувати за запустити синхронну дистанційну мішану або очну групову діяльність, або опублікувати завдання, яке потрібно виконати асинхронно. Учні підключаються до завдань за допомогою простого коду (ніякого спеціального ПЗ скачувати на учнівський пристрій не треба). Відповіді студентів з’являються в прямому ефірі, щоб вони могли вчитися один у одного. Також ви можете переглядати, оцінювати та надавати відгуки в режимі офлайн. 
    Особливими родзинками є:

    • групова робота при обгороренні,
    • використання YouTube  для вікторини, коли відео кілька раз зупиняється і на екрані пишеться питання,
    • швидкий старт
    • відсутність клієнт-програм для мобільних (потрібен тільки браузер та інтернет)


  • Активні та додаткові модулі:
    • Quickfire Lite - Задайте усне запитання, і замість того, щоб підняти одну руку, весь клас може відповісти з будь-якого пристрою. Швидкий, простий та ефективний для масової перевірки знань та отримання оцінки за лічені секунди.
    • Quickfire - Підготуйте вікторину як самостійну діяльність. Виберіть запитання з низки форматів Оцінюйте в режимі реального часу або асинхронно.
    • Discuss - Імпортуйте будь-яку слайдову презентацію, PowerPoint або PDF і презентуйте в режимі реального часу в класі або в режимі онлайн. Встановіть точки для обговорення для класу, щоб вони могли обмінюватися коментарями, думками та ідеями між собою.
    • Team Up - Учнівські команди можуть створювати спільні презентації та ділитися ними із пов’язаних пристроїв у класі та вдома. Також команди можуть використати "білу дошку" на своїх пристроях, щоб представити свої наробки для обговорення та оцінки.
    • Clip - Перетворіть будь-яке публічне відео в живий чат із запитаннями та вікторинами. Дивіться разом із класом, як учні відповідають на кожне запитання, синхронно або віддалено у часі.


  • Ціна:

    Кожна з основних функцій Spiral безкоштовна і назавжди залишиться безкоштовною для облікових записів викладачів. Це означає, що все, що ви можете побачити під час першої реєстрації, є безкоштовним і залишиться вільним назавжди. Незабаром буде запущено оновлення Spiral PRO, яке за дуже невелику річну плату (приблизно $60) дасть доступ до нових функцій  та  додатків. Також доступне ліцензування в системі школи/округу, що включає інтеграцію із LMS системами школи (наприклад, Moodle).


   Опис ресурсу

  • Мова інтерфейсу:
    • Англійська

  • Складність програми: Достатньо простий, але треба розібратися з англійським інтерфейсом. Можна використати для цього Google перекладач.

  • Мобільність програми:
    • Адаптований дизайн для мобільних пристроїв
    • Веб-програма для мобільного запускається на браузері

  • Авторизація:
    Авторизація обовязкова для учителя-автора завдань. Можна через акаунт Google, Facebook, Twstter, Clever, Edmodo. Учны при входы до завдань вводять свої імена (E-mail) для ідентифікації в віртуальному класі.

  • Імпорт результатів:
    • Збереження користувацьких файлів на стороні сервера

  • Допомога: Хелперу, як такого немає, але інтерфейс достатньо простий, лише треба розібратися з англомовними термінами. Дещо можна почерпнути з FAQ, який знаходиться у футері стартової сторінки (до реєстрації). Співтовариство англомовне.

   

Регіональні освітні ресурси 

   

Корисні посилання 

   

Авторизація 

  Запам’ятати мене  [?]
Забули пароль? | 

   
 


© 2016 - 2025 || Design by LIKT



Реєстрація
до професійних спільнот
Для працівників ЗЗСО Для працівників ЗДО