Замовлення консультації

Про центр
Про нас
Наша команда
Наша місія
Наша візія
Наша прозорість
Нормативна база
Професійні спільноти
Інклюзивна освіта
Психологічна підтримка
Дистанційна освіта
Консалтинг
Робота з обдарованою молоддю
Підвищення кваліфікації
Педагогічна інтернатура

Останні новини

Останні новини
03.04.2019

​Про заняття в рамках міської школи «Стажер – вихователь «Дебют» відбулось на тему : «Фізкультурно-оздоровча робота в закладі дошкільної освіти»

21.03.2019 року відповідно до інформаційно-методичного вісника «Перспектива» (дошкілля) на базі КЗ «ДНЗ № 37 ВМР» в рамках міської школи «Стажер – вихователь «Дебют» відбулось заняття на тему: «Фізкультурно-оздоровча робота в закладі дошкільної освіти».
Відкрила захід методист кабінету з дошкільної освіти КУ «ММК» Л.Бондарчук, яка зробила експрес-аналіз нормативно-правового забезпечення фізкультурно-оздоровчої роботи в закладах дошкільної освіти. Увагу молодих педагогів було акцентовано на Інструктивно-методичних рекомендаціях МОН України від 02.09.2016р. № 1/9-456.
Н.Сокиринська, методист з дошкільної освіти КУ «ММК» звернула увагу вихователів на арсенал оздоровчих методів та технологій, що використовуються в закладах дошкільної освіти. Надала методичні рекомендації щодо планування роботи та створення сприятливих умов для збереження фізичного та психологічного здоров’я дітей.
Керівник школи, вихователь-методист КЗ «ЗДО № 73 ВМР» Олена Маричева, звернула увагу слухачів на взаємодію з батьками вихованців під час організації та проведення різних форм фізкультурно-оздоровчої роботи.
Вихователь-методист КЗ «ДНЗ № 37 ВМР» Лілія Довгань презентувала досвід роботи закладу з питань оздоровлення та збереження здоров’я малюків.
Під час практичної частини заходу педагоги мали змогу переглянути інтегроване заняття з використанням оздоровчих технологій: фітомодуля, елементів стоун-терапії, кольоротерапії, сольової анамації.
Чудові методи щодо збереження власного психічного здоров’я для усіх присутніх презентувала психолог КЗ «ДНЗ № 37 ВМР», Туркот Наталія під час майстер-класу «Техніки збереження здоров’я».
Останні новини
02.04.2019

Про майстер-клас для практичних психологів ЗДО на тему «Формування соціального досвіду у дітей з порушенням зору шляхом створення цілісних образів завдяки активізації та розвитку збережених аналізаторів»

27 березня 2019 року у КЗ « ДНЗ № 60 ВМР» відбувся майстер-клас для практичних психологів дошкільних навчальних закладів на тему «Формування соціального досвіду у дітей з порушенням зору шляхом створення цілісних образів завдяки активізації та розвитку збережених аналізаторів».
В теоретичному блоці презентувала роботу закладу з даного напрямку «Створення інноваційного освітнього середовища для дітей з порушенням зору в закладі дошкільної освіти» Станіславчук І.В., вихователь-методист КЗ «ДНЗ № 60 ВМР». Також презентувала свою роботу практичний психолог Нідзельська З.І. «Розвиток збережених аналізаторів у дошкільників з порушенням зору».
З метою реалізації завдань активізації та розвитку сенсорних аналізаторів у дошкільників, формування соціальної компетентності дошкільників з порушенням зору в практичній частині учасники навчалися роботі з тактильними доріжками як одної з технік розвитку сенсорних аналізаторів дошкільника.
Останні новини
02.04.2019

Про круглий стіл для вчителів початкових класів теми «Практичне застосування стратегій критичного мислення як засіб формування компетентностей молодших школярів»

19 березня 2019 року на базі комунального закладу «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №13 Вінницької міської ради» проведений круглий стіл для вчителів початкових класів першої та другої кваліфікаційної категорії з теми «Практичне застосування стратегій критичного мислення як засіб формування компетентностей молодших школярів». До вступного слова були запрошені Лученко С.В., директор закладу, та Зима Л.Т., методист з навчальних дисциплін комунальної установи «Міський методичний кабінет». Заступник директора з навчально-виховної роботи по школі І ступеня Кучерук Л.Д. презентувала виступ «Технології критичного мислення». Під час практичної частини круглого столу учасники відвідали уроки вчителів:
Шеремети Я.В., з інтегрованого курсу «Я досліджую світ» для учнів 1 класу;
Прибеги І.І., з літературного читання для учнів 3 класу;
Гонько Л.І., з літературного читання для учнів 4 класу.Практичний психолог закладу Ярута О.П. провела тренінгові заняття «Професійне самовдосконалення вчителя».

Останні новини
02.04.2019

Про засідання школи молодого вихователя-методиста на тему: «Забезпечення наступності дошкільної та початкової освіти»

26.03.2019 року на базі КЗ «ДНЗ № 37 ВМР» відбулося заняття міської школи молодого вихователя-методиста на тему: «Забезпечення наступності дошкільної та початкової освіти».
Методист кабінету дошкільної освіти КУ «ММК» Бондарчук Л.В. ознайомила слухачів із основними законодавчими документами забезпечення наступності дошкільної та початкової освіти, вказала на основні засади Концепції Нової української школи.
Молоді спеціалісти ознайомились із методичними рекомендаціями щодо механізму здійснення наступності, форм взаємодії закладу дошкільної освіти та школи, розкритих методистом кабінету дошкільної освіти КУ «ММК» Сокиринською Н.Д.
Довгань Л.С., вихователь-методист КЗ «ДНЗ № 37 ВМР» ознайомила присутніх з основними завдання підготовки дитини до шкільного життя, забезпечення її фізичної та психічної зрілості в закладі дошкільної освіти. Вона презентувала методичні матеріали, оформлені в методичному кабінеті на допомогу вихователям.
Молоді спеціалісти стали учасниками практичного заняття з обстеження готовності дітей до шкільного життя.
Слухачі школи набули нових знань, засвоїли теоретичні знання та практичні вміння щодо організації роботи з питань забезпечення наступності дошкільної та початкової освіти, що сприяло їхньому професійному зростанню, вмінню спрямовувати спільні зусилля на відповідність освітнього процесу вимогам Нової української школи.
Останні новини
02.04.2019

Про майстер-клас для вчителів перших класів з теми «Методика проведення інтегрованого уроку. Освітня галузь «Я досліджую світ»

20 березня 2019 року на базі комунального закладу «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №4 ім. Д.І.Менделєєва Вінницької міської ради» проведений майстер-клас для вчителів перших класів з теми «Методика проведення інтегрованого уроку. Освітня галузь «Я досліджую світ»». До вступного слова були запрошені Стебньовська А.В., заступник директора з навчально-виховної роботи по школи І ступеня закладу, та Зима Л.Т., методист з навчальних дисциплін комунальної установи «Міський методичний кабінет». Вчитель початкових класів Міхаліна Т.С. презентувала виступ «Інтегровані уроки в НУШ». Під час практичної частини майстер-класу учасники обговорювали відео-фрагменти уроків вчителів:
  • Богач Ю.Г., ранкова зустріч з теми «У світі казки»;
  • Мелащенко Н.М., з курсу «Я досліджую світ»;
  • Щур Т.В., з курсу «Я досліджую світ».Також до уваги учасників був представлений педагогічний практикум «Суперботи UA».
Останні новини
02.04.2019

Про чергове засідання Школи молодого заступника директора закладу загальної середньої освіти м. Вінниці

27 березня 2019 року на базі КЗ «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 18 Вінницької міської ради» відбулося засідання Школи молодого заступника директора закладу загальної середньої освіти м. Вінниці. Участь у роботі взяли 12 заступників директорів з навчально-виховної та виховної роботи зі стажем роботи на цій посаді до 2 років та досвідчені заступники - наставники. Запропоновані до розгляду питання, а це «Використання ІКТ як запорука модернізації діяльності методичної служби ЗЗСО. Моніторинг освітньої діяльності» (О. П. Подорожняк, ЗЗСО №18), «Поточне та перспективне планування роботи. Річний план роботи закладу освіти» (О. А. Статкевич, ЗЗСО №23), «Участь ЗЗСО в експериментальній та грантовій діяльності, проектах та програмах різних рівнів» (І. В. Михайлова, ЗЗСО №27), «Нові підходи у роботі з обдарованими дітьми» (Н. П. Підлісна, ВМПДЮ), «Система забезпечення якості освіти: Інституційний аудит. Сертифікація вчителів» (О. М. Слушний, ЗЗСО №20), «Мотиваційна стратегія управління персоналом» (Т. М. Дрозд, КУ «ММК») викликали зацікавлення та активне обговорення.
Традиційно роботі Школи молодого заступника притаманні доброзичлива атмосфера спілкування, творчості, невимушеного й доречного обміну досвіду, налагодження професійної та особистісної комунікації. Дякуємо наставникам за численні поради, молодим управлінцям – за активність. Бажаємо всім успіхів!

Регіональні ресурси

  21050, м. Вінниця, вул. Мури, 4
  +38(0432)67-32-53
  http://mmk.edu.vn.ua
Ваша думка важлива для нас!

Маєте пропозиції або запитання з приводу нашої роботи чи співпраці? Ми завжди раді Вам і залюбки відповімо!

Форма зв'язку

Актуально

Збереження життя і здоров’я мирного населення в першу чергу залежить від оволодіння правилами поведінки при надзвичайній ситуації воєнного характеру. Центром стратегічних комунікацій та інформаційної безпеки при МКІП України у співпраці з Державною службою України з надзвичайних ситуацій, Міністерством оборони України, апаратом головнокомандувача Збройних Сил України та громадськими організаціями підготовлено прості і короткі рекомендації для мирного населення, які висвітлюють правила поведінки при надзвичайній ситуації та в умовах війни. Засвоєння цих простих правил допоможе мирному населенню збільшити свої шанси зберегти своє життя і здоров’я, а також життя і здоров’я своїх близьких та рідних.




 

В Україні триває воєнний стан у зв’язку із вторгненням рф на територію нашої держави. Команда МОН зібрала перелік корисних ресурсів для дорослих та дітей щодо психологічної підтримки, навчання та інформування.

   

Новини

Spiral.ac


  • URL ресурсу: https://spiral.ac/

  • Категорія:
    • Генератор навчального контенту (ППЗ)
    • Віртуальний журнал (створення віртуальних класів для фіксації оцінок за окреме завдання та підсумкової)

  • Аннотація:

    Spiral.ac створена у Великій Британії. Ця система дозволяє вчителям створювати віртуальні класи, де учні можуть створювати спільні презентації, переглядати і відповідати на презентації, переглядати відео на YouTube за допомогою легко створюваних вчителем навчальних завдань.  Вчитель може оцінювати роботу  в електронному журналі та бачити статистику успішності учнів. Spiral не вимагає інтеграції з будь-яким LMS і займає секунди, щоб ваші учні активно брали участь у живих уроках та завданнях. 
    Зі Spiral.ac можна легко організувати за запустити синхронну дистанційну мішану або очну групову діяльність, або опублікувати завдання, яке потрібно виконати асинхронно. Учні підключаються до завдань за допомогою простого коду (ніякого спеціального ПЗ скачувати на учнівський пристрій не треба). Відповіді студентів з’являються в прямому ефірі, щоб вони могли вчитися один у одного. Також ви можете переглядати, оцінювати та надавати відгуки в режимі офлайн. 
    Особливими родзинками є:

    • групова робота при обгороренні,
    • використання YouTube  для вікторини, коли відео кілька раз зупиняється і на екрані пишеться питання,
    • швидкий старт
    • відсутність клієнт-програм для мобільних (потрібен тільки браузер та інтернет)


  • Активні та додаткові модулі:
    • Quickfire Lite - Задайте усне запитання, і замість того, щоб підняти одну руку, весь клас може відповісти з будь-якого пристрою. Швидкий, простий та ефективний для масової перевірки знань та отримання оцінки за лічені секунди.
    • Quickfire - Підготуйте вікторину як самостійну діяльність. Виберіть запитання з низки форматів Оцінюйте в режимі реального часу або асинхронно.
    • Discuss - Імпортуйте будь-яку слайдову презентацію, PowerPoint або PDF і презентуйте в режимі реального часу в класі або в режимі онлайн. Встановіть точки для обговорення для класу, щоб вони могли обмінюватися коментарями, думками та ідеями між собою.
    • Team Up - Учнівські команди можуть створювати спільні презентації та ділитися ними із пов’язаних пристроїв у класі та вдома. Також команди можуть використати "білу дошку" на своїх пристроях, щоб представити свої наробки для обговорення та оцінки.
    • Clip - Перетворіть будь-яке публічне відео в живий чат із запитаннями та вікторинами. Дивіться разом із класом, як учні відповідають на кожне запитання, синхронно або віддалено у часі.


  • Ціна:

    Кожна з основних функцій Spiral безкоштовна і назавжди залишиться безкоштовною для облікових записів викладачів. Це означає, що все, що ви можете побачити під час першої реєстрації, є безкоштовним і залишиться вільним назавжди. Незабаром буде запущено оновлення Spiral PRO, яке за дуже невелику річну плату (приблизно $60) дасть доступ до нових функцій  та  додатків. Також доступне ліцензування в системі школи/округу, що включає інтеграцію із LMS системами школи (наприклад, Moodle).


   Опис ресурсу

  • Мова інтерфейсу:
    • Англійська

  • Складність програми: Достатньо простий, але треба розібратися з англійським інтерфейсом. Можна використати для цього Google перекладач.

  • Мобільність програми:
    • Адаптований дизайн для мобільних пристроїв
    • Веб-програма для мобільного запускається на браузері

  • Авторизація:
    Авторизація обовязкова для учителя-автора завдань. Можна через акаунт Google, Facebook, Twstter, Clever, Edmodo. Учны при входы до завдань вводять свої імена (E-mail) для ідентифікації в віртуальному класі.

  • Імпорт результатів:
    • Збереження користувацьких файлів на стороні сервера

  • Допомога: Хелперу, як такого немає, але інтерфейс достатньо простий, лише треба розібратися з англомовними термінами. Дещо можна почерпнути з FAQ, який знаходиться у футері стартової сторінки (до реєстрації). Співтовариство англомовне.

   

Регіональні освітні ресурси 

   

Корисні посилання 

   

Авторизація 

  Запам’ятати мене  [?]
Забули пароль? | 

   
 


© 2016 - 2025 || Design by LIKT



Реєстрація
до професійних спільнот
Для працівників ЗЗСО Для працівників ЗДО