Про засідання Школи молодого музичного керівника «Камертон» на тему «Готуємо свято в дитячому садку: від А до Я»
13.12.2019 року відповідно до інформаційно-методичного вісника «Перспектива» (Дошкільна освіта) на базі комунального закладу «Дошкільний навчальний заклад №43 Вінницької міської ради» проведено засідання Школи молодого музичного керівника «Камертон» на тему «Готуємо свято в дитячому садку: від А до Я».
Методист з дошкільної освіти комунальної установи «Міський методичний кабінет» Сокиринська Н.Д. в процесі виступу з відео презентацією зазначила, що свято в дитячому садку є для дитини джерелом нових вражень, стимулом її подальшого розвитку, воно дає змогу розкрити нові здібності й таланти, розвинути вже сформовані навички. Доповідач окреслила низку педагогічних завдань, що розв’язують свята в ЗДО та компоненти дитячого свята.
Керівник Школи молодого музичного керівника Синяговська Н.Ю. ознайомила присутніх з етапами підготовки та проведення свята.
Вихователь – методист КЗ«ДНЗ№43» Кравчук Н.І. висвітлила для молодих музичних керівників питання «Взаємодія музичного керівника, вихователів та батьків у підготовці та проведенні свята».
Корисним та цікавим стало ток – шоу «Щоб свято було святом», проведене вихователем – методистом КЗ«ДНЗ№43» Кравчук Н.І. та музичним керівником Синяговською Н.Ю., в процесі якого молоді музичні керівники мали змогу обговорити проблемні питання та ситуації, що виникають в процесі підготовки та проведення дитячих свят.
Під час підсумкової вправи «А ми робимо це так…» слухачі школи обмінюватися корисними порадами з власного досвіду.
Про методичне об’єднання вихователів груп раннього віку на тему: «Забезпечення оптимальних умов для розвитку самостійності дитини раннього віку у самообслуговуванні»
11.12.2019 року відповідно до інформаційно-методичного вісника «Перспектива» (дошкілля) на базі комунального закладу «Дошкільний навчальний заклад № 6 Вінницької міської ради» проведено методичне об’єднання вихователів груп раннього віку на тему: «Забезпечення оптимальних умов для розвитку самостійності дитини раннього віку у самообслуговуванні».
Педагоги оглянули виставку методичної літератури та дидактичних ігор «Все для розвитку малят», переглянули гру-заняття з дітьми раннього віку «Я вмію все робити сам».
Запропонований керівником методоб’єднання Л. Ткач «Педагогічний театр» - дав можливість учасникам змоделювати ситуації роботи з малюками щодо розвитку елементарних навичок самообслуговування.
В інформаційно-теоретичному блоці було розкрито питання «Особливості розвитку навичок побутової діяльності (самообслуговування) у дітей раннього віку» (Н. Сокиринська, методист з дошкільної освіти КУ «ММК»).
Презентацію досвіду роботи закладу «Ми робимо це так…»» представила вихователь-методист КЗ «ДНЗ № 6 ВМР» О. Іскра. Вона розкрила досвід роботи педагогів ЗДО з дітьми раннього віку з проблеми «Самообслуговування дітей раннього віку».
Враження від зустрічі та обговорення заходу відбулося під час аналітичного блоку «Смайлик побажань».
17-18 грудня 2019 року на базі КУ «Міський методичний кабінет» в рамках Школи активного навчання методистами Центру практичної психології та соціальної роботи КУ «Міський методичний кабінет» Ж. Воловодівською, Т. Докійчук проведено заняття з елементами тренінгу «Вчимося керувати емоціями. Взаємодія з дітьми, що мають труднощі соціально-психологічного розвитку» для вчителів, вихователів, асистентів інклюзивних класів, груп.
Метою заняття було навчити психологічним технікам комунікації з дітьми з особливими освітніми потребами. Учасники виконуючи вправи «Тиск», «Психологічний театр», «Дорога до успіху», «Техніка роботи з емоціями «7-П»», аналізували свої емоційні відчуття, виробляли алгоритм ефективної роботи з дітьми з ООП, яка могла б успішно розвиватись та адаптуватися у суспільстві.
Під час зустрічі педагоги ділилися власним досвідом роботи по супроводу дитини з особливими освітніми потребами.
Про творчу майстерню Workshop для вчителів початкових класів спеціалістів другої кваліфікаційної категорії та категорії «спеціаліст» з теми «Я – Бренд. Як допомогти дитині зрозуміти, що вона може стати успішною»
17 грудня 2019року на базі комунального закладу «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №16 Вінницької міської ради» відбулася творча майстерня Workshop для вчителів початкових класів спеціалістів другої кваліфікаційної категорії та категорії «спеціаліст» з теми «Я – Бренд. Як допомогти дитині зрозуміти, що вона може стати успішною». Під час проведення заходу усі учасники створювали формулу особистого бренду вчителя, розглянули складові персонального бренду. За допомогою гри «Я бренд» та вправи «Світ професій» визначили якими якостями має володіти вчитель, щоб учні та батьки стали споживачами саме його послуг. Обговорення відбувалося у групах, кожен мав змогу проголосувати яка ж професія здалася найпереконливішою. Вибір зробили за допомогою освітнього онлайн-сервісу www.menti.com. Статистика показала, щоб стати брендом лише професійних якостей мало, потрібно бути носієм і певних соціальних ролей. З цією метою переглянули відео фрагмент соціального проекту « Я і мама» та познайомилися з брендом вчителя Коцюбняк Наталки Павлівни, яка передала світло успіху, як сувенір, адже на кожного з вчителів покладена особлива місія, навчити дітей стати успішними.
Про семінар для заступників директорів з НВР школи І ступеня ЗЗСО міста Вінниці «Персоналізація навчального досвіду молодшого школяра для реалізації особистісно-орієнтованої моделі освіти Нової української школи»
12 грудня 2019 року в HUB МІСТО ЗМІСТІВ комунальним закладом «Навчально-виховний комплекс: загальноосвітня І-ІІІ ступенів – гуманітарно-естетичний колегіум №29 Вінницької міської ради» проведено семінар для заступників директорів з навчально-виховної роботи школи І ступеня загальноосвітніх закладів міста Вінниці «Персоналізація навчального досвіду молодшого школяра для реалізації особистісно-орієнтованої моделі освіти Нової української школи».
Семінар відкрила головний спеціаліст відділу загальної середньої освіти, дистанційної освіти та впровадження ІКТ Вінницької міської ради Діденко Леся Миколаївна. Вона ознайомила присутніх з особливостями Нової української школи м. Вінниці та її першими результатами.
Завідувачка КУ «ММК» Москальчук Наталія Іванівна привітала зібрання та побажала плідної роботи, збагачення теоретичного та практичного досвіду на шляху реалізації особистісно-орієнтованої моделі освіти НУШ.
В теоретичній частині розглядалися питання:
Нова українська школа Вінниці – від концепції до перших результатів;
Персоналізація навчального досвіду молодшого школяра для реалізації особистісно-орієнтованої моделі освіти Нової української школи;Учителями КЗ «НВК: ЗШ І-ІІІ ст.-ГЕК №29 ВМР» були проведені майстер-класи, які довели, що Новій українській школі потрібні активні, творчі вчителі, які стануть друзями дитині та агентами змін у системі освіти:
Актуалізація особистісно- орієнтованої моделі навчання. Ранкова зустріч - інструмент для створення спільноти класу;
Кінезіологічні вправи для стимуляції інтелектуального розвитку молодшого школяра;
Інтегративні підходи до розвитку пізнавальних, вольових та емоційних процесів як основа успішності школяра НУШ;
Розвиток навичок 4К молодших школярів засобами ігрових технологій на уроках англійської мови;
Квест-технології як форма інтерактивного навчання в умовах НУШ.Вчителі початкової школи КЗ «НВК: ЗШ І-ІІІ ст.-ГЕК №29 ВМР» своїм яскравим, емоційним виступом передали заряд позитиву присутнім, створивши атмосферу творчості.
Програма семінару включала виступи методистів з навчальних дисциплін КУ «ММК» Федчишиної Марини Валеріївни «Інформаційно-методичний простір у професійному зростанні педагогів» та Зими Людмили Трохимівни «Педагогіка партнерства - крок до особистісного зростання учня».
З он-лайн ресурсами для формування громадянської компетентності учнів ознайомила присутніх тренер Всеукраїнської програми «Демократична школа», менеджер проектів КП «Інститут розвитку міст» Валентина Ткачук.
Проведений захід дав можливість учасникам в оригінальній формі ознайомитись з різноманітними методиками, практиками особистісного розвитку та самовдосконалення; підвищив мотивацію рухатися вперед до професійного зростання та пошуку нових стратегій успішності.
Про семінар-практикум школи молодого учителя англійської мови на тему «Tips and tricks for primary school English teachers»
12 грудня 2019 року на базі КЗ «ЗШ І-ІІІ ст. №16 ВМР» відбулось заняття ШМУ англійської мови (семінар-практикум) на тему «Tips and tricks for primary school English teachers». Метою заняття було розвивати вербально-лінгвістичний та комунікативний види інтелекту учнів,уміння логічно викладати думки та вміння ефективно співпрацювати в групах,розвивати мовну здогадку,пам'ять,увагу,гнучкість вербального мислення.
Збереження життя і здоров’я мирного населення в першу чергу залежить від оволодіння правилами поведінки при надзвичайній ситуації воєнного характеру. Центром стратегічних комунікацій та інформаційної безпеки при МКІП України у співпраці з Державною службою України з надзвичайних ситуацій, Міністерством оборони України, апаратом головнокомандувача Збройних Сил України та громадськими організаціями підготовлено прості і короткі рекомендації для мирного населення, які висвітлюють правила поведінки при надзвичайній ситуації та в умовах війни. Засвоєння цих простих правил допоможе мирному населенню збільшити свої шанси зберегти своє життя і здоров’я, а також життя і здоров’я своїх близьких та рідних.
Про творчу майстерню «Школа педагогічної майстерності: Сучасні тренди – 2019 або як стати вчителем на мільйон» для керівних кадрів ЗЗСО.
17 квітня 2019 року о 14.30 у приміщенні HUB Місто змістів (адреса: м.Вінниця, вул. Пушкіна, 11) відбулась Творча майстерня «Школа педагогічної майстерності: Сучасні тренди – 2019 або як стати вчителем на мільйон» для керівних кадрів закладів загальної середньої освіти м.Вінниці.
Метою заходу була популяризація перспективного педагогічного досвіду освітян, які стали переможцями Х Міжнародної виставки «Інноватика в сучасній освіті - 2018» та Х Міжнародної виставки «Сучасні заклади освіти - 2019», що відбулися впродовж 2018-2019 навчального року у м. Києві.
У роботі Творчої майстерні взяли участь: директор Департаменту освіти Вінницької міської ради, кандидат історичних наук - Яценко Оксана Василівна, голова постійної комісії Вінницької обласної ради з питань освіти, культури, сім’ї та молоді, спорту і туризму, духовності та історичної спадщини Станіславенко Людмила Анатоліївна, завідувач комунальної установи «Міський методичний кабінет» Москальчук Наталія Іванівна, заступник директора Департаменту освіти Вінницької міської ради Божок Ірина Василівна, завідувач лабораторії педагогічної майстерності та освітніх інновацій комунального вищого навчального закладу «Вінницька академія неперервної освіти» Друзь Лариса Всеволодівна, методисти комунальної установи «Міський методичний кабінет».
Презентували свій досвід:
Дрозд Тетяна Михайлівна, методист з навчальних дисциплін комунальної установи «Міський методичний кабінет». «Неформальна освіта»
Олійник Оксана Вікторівна, вчитель німецької мови комунального закладу «Гуманітарна гімназія №1 ім. М.І. Пирогова Вінницької міської ради». «Інноваційне освітнє середовище на уроках німецької мови як засіб формування лінгвокраїнознавчої компетентності учнів».
Корнійчук Надія Антонівна, вчитель початкових класів комунального закладу «Навчально-виховний комплекс: загальноосвітня школа І–ІІІ ступенів – гімназія №6 Вінницької міської ради». Презентація електронного посібника «Людина та її організм»
Лепетун Людмила Василівна, заступник директора з навчально-виховної роботи комунального закладу «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №12 Вінницької міської ради». «Інтегроване навчання в умовах упровадження Концепції Нової української школи».
Воложаніна Олена Інокентіївна, заступник директора з навчально-виховної роботи спеціалізованої загальноосвітньої школи І ступеня з поглибленим вивченням іноземних мов №25 Вінницької міської ради. «Інноваційна діяльність закладу в умовах реалізації Концепції Нової української школи»
Бартюк Микола Петрович, заступник директора з навчально-виховної роботи комунального закладу "Загальноосвітня школа ІІ-ІІІ ст. №31 Вінницької міської ради". «Розвиток компетентностей учасників освітнього процесу в інноваційному освітньому середовищі».
Дем'янчук Тетяна Олександрівна, вчитель української мови та літератури комунального закладу "Загальноосвітня школа І-ІІІ ст. №35 Вінницької міської ради". «Інтегроване навчання як складова інноваційного освітнього середовища».
Алмазова Олена Леонідівна, вчитель української мови та літератури зарубіжної літератури комунального закладу «Загальноосвітня школа І-ІІІ ст. №36 Вінницької міської ради». «Електронний посібник з української літератури «Від слова до пісні» як засіб розвитку компетентного учня».
Сокольвак Олена Костянтинівна, заступник директора з навчально-виховної роботи комунального закладу «Загальноосвітня школа І ступеня №5 Вінницької міської ради». «Розвиток інноваційної особистості молодшого школяра в сучасному освітньому середовищі шляхом формування інформаційно-цифрової компетентності».
Поліщук Олена Михайлівна, заступник директора з навчально-виховної роботи комунального закладу «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №11 Вінницької міської ради». «Умови соціалізації особистості в закладі загальної освіти».
Слушний Олег Миколайович, заступник директора з навчально-виховної роботи комунального закладу «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №20 Вінницької міської ради». «STEM-технології як освітній ресурс ХХІ століття».
Когут Тетяна Петрівна, заступник директора з навчально-виховної роботи комунального закладу «Навчально-виховний комплекс: загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів-гімназія №23 Вінницької міської ради». «Формування STEM-компетентностей учасників освітнього процесу школи-гімназії»
Дученко Анна Василівна, заступник директора з навчально-виховної роботи спеціалізованої загальноосвітньої школи І ступеня з поглибленим вивченням іноземних мов №25 Вінницької міської ради. «Шляхи формування соціалізованої особистості здобувача освіти початкової школи в умовах сучасних викликів».
Скиба Віта Анатоліївна, заступник директора з навчально-виховної роботи комунального закладу «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №33 Вінницької міської ради». «Інклюзивна освіта дітей з ДЦП на уроках іноземних мов у початковій школі».
Учасники мали можливість взяти участь у майстер – класах, які були представлені на міжнародних виставках:
Хто проводить
Заклад
Тема
Жиле Людмила Іванівна, вчитель англійської мови
Комунальний заклад «Гуманітарна гімназія №1 ім. М.І. Пирогова Вінницької міської ради»
Майстер – клас
«Пасхальний декор»
Дзюрак Тетяна Вікторівна, вчитель початкових класів
Комунальний заклад «Загальноосвітня школа І ступеня № 5 Вінницької міської ради»
Майстер – клас «Іграшка з фетру «Совеня».
Пелипчук Анна Володимирівна,
вчитель початкових класів
Комунальний заклад «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №12 Вінницької міської ради»
Майстер-клас з виготовлення сувенірів «До Великодня»
Дремко Ірина Петрівна, практичний психолог
Комунальний заклад «Загальноосвітня школа І- ІІІ ступенів № 20 Вінницької міської ради»
Майстер-клас «Манна феєрія»
Шевчук Любов Вікторівна, вчитель трудового навчання
Комунальний заклад «Навчально-виховний комплекс: загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів – гімназія №23 Вінницької міської ради
Майстер-клас «Пасхальний сувенір в техніці Kimekomi»
Флуд Людмила Михайлівна, педагог-організатор
Комунальний заклад «Спеціалізована загальноосвітня школа І ступеня з поглибленим вивченням іноземних мов № 25 Вінницької міської ради»
Майстер-класу у техніці декупаж «Свічка сувенір»
Проданюк Алла Анатоліївна, вчитель української мови та літератури
Комунальний заклад “Загальноосвітня школа І-ІІІ ст. №33 Вінницької міської ради”
Майстер-клас «Виготовлення троянди з фоамірану»
Арсеєнко Валентина Василівна,
вчитель трудового навчання та технологій
Комунальний заклад «Загальноосвітня школа І-ІІІ ст. № 36 Вінницької міської ради»
Майстер-клас по виготовленню іграшки «Янгол»
Дякуємо заступникам директорів закладів загальної середньої освіти №1, 2, 3, 5, 6, 8, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 17, 20, 21, 22, 23, 25, 26, 27, 29, 30, 31, 33, 34, 35, 36, ВТЛ за участь у проведенні Творчої майстерні.
Прес-реліз заходуБажаючим отримати повну версію фотозвіту про захід звертатись до Мельника Тараса Степановича - методиста ММК.