Про зустрічі-консультації "Ти - твоя опора" (врегулювання емоційного стану) з педагогами ЗЗСО ВМТГ
З метою психологічної підтримки в умовах військового конфлікту, про наявність внутрішніх, зовнішніх та загальних ресурсів які доступні кожному з нас та сприяють боротьбі з тривогою та стресом, на зустрічах-консультаціях з педагогами ЗЗСО ВМТГ в період 22.03 – 25.03.2022 р. говорила Воловодівська Ж.О., психолог КУ «ЦПРПП ВМР». В ході консультацій опиралися на поради ізраїльського психолога-педагога, магістра психологічної освіти в Університеті Бен-Гуріона в Негеві Шимона Гродзін-Чеасарі, фахівця з 20-річним досвідом роботи з дітьми, педагогами та батьками щодо подолання тривалого стресу і травм, пов’язаних с зонами бойових дій.
Про « вакцинацію» від вірусів російської пропаганди про « братній народ» та правову оцінку злочинів « асвабадітєлєй»
Агресивна війна путінської росії проти України впродовж 2014-2022рр.має глибокі « генетичні коріння» воєн за « київську спадщину». Також містить всі ознаки серйозних порушень міжнародного гуманітарного права, які вчинила путінська армія на території України.
Саме про це йдеться в матеріалах кейсу « Хронологія війн московитів проти Української середньовічної держави» та презентації « Міжнародне гуманітарне право. Україна. ІІІ тисячоліття від Різдва Христового».
Матеріали підготовлені консультантом КУ ЦПРПП ВМР К.МАліцькою, розміщені на сайті Центру: сторінка «Професійні спільноти-Класні керівники. Вчителі суспільних дисциплін. Захист України».
Про вебінар з вчителями української мови та літератури
24 березня 2022 року консультантка КУ «Центр професійного розвитку педагогічних працівників Вінницької міської ради» Тетяна Непочатенко провела вебінар з вчителями спільноти українська мова та література на тему «Інформаційна гігієна. Розпізнаємо фейки».
Спираючись на власний життєвий досвід та освіту, люди вважають, що можуть розпізнати правду і брехню. Проте вони не розуміють як функціонує нова цифрова реальність і як вона ними маніпулює. Отже, мета заходу навчити вчителів розпізнавати фейки, не піддаватися маніпуляціям та зберегти персональні дані, якими можуть скористатися шахраї.
Під час підготовки до вебінару були використані матеріали курсу «ІНФОРМАЦІЙНА ГІГІЄНА. ЯК РОЗПІЗНАТИ БРЕХНЮ В СОЦМЕРЕЖАХ, В ІНТЕРНЕТІ ТА НА ТЕЛЕБАЧЕННІ» (Prometheus)
Дитячий онлайн-садок НУМО відтепер доступний в YouTube Kids.
ЮНІСЕФ разом із Міністерством освіти й науки України у співпраці з дитячим простором Пташеня та за підтримки МЕГОГО нещодавно запустили дитячий онлайн-садок НУМО з розвивальними відео заняттями для дітей дошкільного віку 3-6 років. Відтепер вони доступні в YouTube Kids.
Дана ініціатива допоможе батькам зайняти дитину пізнавальною активною діяльністю, розвити ключові навички дошкільнят, й, наскільки це можливо, відволікти дітей від війни.
Програму онлайн-садочка розробляла команда вихователів дитячого простору «Пташеня» на чолі з Соломією Бойкович, експерткою з дошкільної освіти. Також до команди розробників долучилися психологи, щоб контент був безпечним для дітей, які перебувають у стресі через війну.
Інтернет посилання можна віднайти на сайті КУ «ЦПРПП ВМР» у розділі «Дошкільна освіта» (професійна спільнота вихователів-методистів ЗДО).
Наприкінці березня в усіх дитячих бібліотеках країни щорік проходить Всеукраїнський тиждень дитячого читання. Традиційно це найбільше книжкове свято року. Національна бібліотека України для дітей звернулася до всіх бібліотекарів із закликом - провести Всеукраїнський тиждень дитячого читання - 2022 під гаслом «Нація, яка читає - непереможна!» та подарувати українським дітям свято книги і читання.
Сьогодні як ніколи важливо докласти усіх зусиль, щоб відволікти дітей від страшної реальності. Розрадити, заспокоїти та втішити може гарна книга, дружня зустріч, слова розуміння та підтримки - все те, що учні наших шкіл завжди отримували від шкільних бібліотекарів.
Пропонуємо долучитися онлайн до Національної акції - Всеукраїнського тижня дитячого читання, що пройде з 23 березня по 1 квітня. Докладніше тут: https://cutt.ly/USUl6fN ; https://cutt.ly/4SUzlIb Матеріали на допомогу бібліотекарям при проведенні Тижня.
Під час військових дій діти є однією з найбільш уразливих категорій і потребують особливої підтримки. Сьогодні багато українських дітей змушені знаходитися в укриттях, жити в таборах для біженців. Навіть перебуваючи у відносній безпеці, вони відчувають постійний неспокій та страх. Щоб заспокоїти та відволікти малечу та підлітків від страшної реальності, необхідно намагатися організувати їхнє дозвілля так, щоб у ньому не лишалося часу на тривожні думки та відчай. Чудово допомагає в цьому читання та прослуховування аудіокниг, музики, перегляд мультфільмів. Пропонуємо добірку ресурсів, які допоможуть дітям пережити жахи воєнного часу.
Збереження життя і здоров’я мирного населення в першу чергу залежить від оволодіння правилами поведінки при надзвичайній ситуації воєнного характеру. Центром стратегічних комунікацій та інформаційної безпеки при МКІП України у співпраці з Державною службою України з надзвичайних ситуацій, Міністерством оборони України, апаратом головнокомандувача Збройних Сил України та громадськими організаціями підготовлено прості і короткі рекомендації для мирного населення, які висвітлюють правила поведінки при надзвичайній ситуації та в умовах війни. Засвоєння цих простих правил допоможе мирному населенню збільшити свої шанси зберегти своє життя і здоров’я, а також життя і здоров’я своїх близьких та рідних.
Про творчу майстерню «Школа педагогічної майстерності: Сучасні тренди – 2019 або як стати вчителем на мільйон» для керівних кадрів ЗЗСО.
17 квітня 2019 року о 14.30 у приміщенні HUB Місто змістів (адреса: м.Вінниця, вул. Пушкіна, 11) відбулась Творча майстерня «Школа педагогічної майстерності: Сучасні тренди – 2019 або як стати вчителем на мільйон» для керівних кадрів закладів загальної середньої освіти м.Вінниці.
Метою заходу була популяризація перспективного педагогічного досвіду освітян, які стали переможцями Х Міжнародної виставки «Інноватика в сучасній освіті - 2018» та Х Міжнародної виставки «Сучасні заклади освіти - 2019», що відбулися впродовж 2018-2019 навчального року у м. Києві.
У роботі Творчої майстерні взяли участь: директор Департаменту освіти Вінницької міської ради, кандидат історичних наук - Яценко Оксана Василівна, голова постійної комісії Вінницької обласної ради з питань освіти, культури, сім’ї та молоді, спорту і туризму, духовності та історичної спадщини Станіславенко Людмила Анатоліївна, завідувач комунальної установи «Міський методичний кабінет» Москальчук Наталія Іванівна, заступник директора Департаменту освіти Вінницької міської ради Божок Ірина Василівна, завідувач лабораторії педагогічної майстерності та освітніх інновацій комунального вищого навчального закладу «Вінницька академія неперервної освіти» Друзь Лариса Всеволодівна, методисти комунальної установи «Міський методичний кабінет».
Презентували свій досвід:
Дрозд Тетяна Михайлівна, методист з навчальних дисциплін комунальної установи «Міський методичний кабінет». «Неформальна освіта»
Олійник Оксана Вікторівна, вчитель німецької мови комунального закладу «Гуманітарна гімназія №1 ім. М.І. Пирогова Вінницької міської ради». «Інноваційне освітнє середовище на уроках німецької мови як засіб формування лінгвокраїнознавчої компетентності учнів».
Корнійчук Надія Антонівна, вчитель початкових класів комунального закладу «Навчально-виховний комплекс: загальноосвітня школа І–ІІІ ступенів – гімназія №6 Вінницької міської ради». Презентація електронного посібника «Людина та її організм»
Лепетун Людмила Василівна, заступник директора з навчально-виховної роботи комунального закладу «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №12 Вінницької міської ради». «Інтегроване навчання в умовах упровадження Концепції Нової української школи».
Воложаніна Олена Інокентіївна, заступник директора з навчально-виховної роботи спеціалізованої загальноосвітньої школи І ступеня з поглибленим вивченням іноземних мов №25 Вінницької міської ради. «Інноваційна діяльність закладу в умовах реалізації Концепції Нової української школи»
Бартюк Микола Петрович, заступник директора з навчально-виховної роботи комунального закладу "Загальноосвітня школа ІІ-ІІІ ст. №31 Вінницької міської ради". «Розвиток компетентностей учасників освітнього процесу в інноваційному освітньому середовищі».
Дем'янчук Тетяна Олександрівна, вчитель української мови та літератури комунального закладу "Загальноосвітня школа І-ІІІ ст. №35 Вінницької міської ради". «Інтегроване навчання як складова інноваційного освітнього середовища».
Алмазова Олена Леонідівна, вчитель української мови та літератури зарубіжної літератури комунального закладу «Загальноосвітня школа І-ІІІ ст. №36 Вінницької міської ради». «Електронний посібник з української літератури «Від слова до пісні» як засіб розвитку компетентного учня».
Сокольвак Олена Костянтинівна, заступник директора з навчально-виховної роботи комунального закладу «Загальноосвітня школа І ступеня №5 Вінницької міської ради». «Розвиток інноваційної особистості молодшого школяра в сучасному освітньому середовищі шляхом формування інформаційно-цифрової компетентності».
Поліщук Олена Михайлівна, заступник директора з навчально-виховної роботи комунального закладу «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №11 Вінницької міської ради». «Умови соціалізації особистості в закладі загальної освіти».
Слушний Олег Миколайович, заступник директора з навчально-виховної роботи комунального закладу «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №20 Вінницької міської ради». «STEM-технології як освітній ресурс ХХІ століття».
Когут Тетяна Петрівна, заступник директора з навчально-виховної роботи комунального закладу «Навчально-виховний комплекс: загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів-гімназія №23 Вінницької міської ради». «Формування STEM-компетентностей учасників освітнього процесу школи-гімназії»
Дученко Анна Василівна, заступник директора з навчально-виховної роботи спеціалізованої загальноосвітньої школи І ступеня з поглибленим вивченням іноземних мов №25 Вінницької міської ради. «Шляхи формування соціалізованої особистості здобувача освіти початкової школи в умовах сучасних викликів».
Скиба Віта Анатоліївна, заступник директора з навчально-виховної роботи комунального закладу «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №33 Вінницької міської ради». «Інклюзивна освіта дітей з ДЦП на уроках іноземних мов у початковій школі».
Учасники мали можливість взяти участь у майстер – класах, які були представлені на міжнародних виставках:
Хто проводить
Заклад
Тема
Жиле Людмила Іванівна, вчитель англійської мови
Комунальний заклад «Гуманітарна гімназія №1 ім. М.І. Пирогова Вінницької міської ради»
Майстер – клас
«Пасхальний декор»
Дзюрак Тетяна Вікторівна, вчитель початкових класів
Комунальний заклад «Загальноосвітня школа І ступеня № 5 Вінницької міської ради»
Майстер – клас «Іграшка з фетру «Совеня».
Пелипчук Анна Володимирівна,
вчитель початкових класів
Комунальний заклад «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №12 Вінницької міської ради»
Майстер-клас з виготовлення сувенірів «До Великодня»
Дремко Ірина Петрівна, практичний психолог
Комунальний заклад «Загальноосвітня школа І- ІІІ ступенів № 20 Вінницької міської ради»
Майстер-клас «Манна феєрія»
Шевчук Любов Вікторівна, вчитель трудового навчання
Комунальний заклад «Навчально-виховний комплекс: загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів – гімназія №23 Вінницької міської ради
Майстер-клас «Пасхальний сувенір в техніці Kimekomi»
Флуд Людмила Михайлівна, педагог-організатор
Комунальний заклад «Спеціалізована загальноосвітня школа І ступеня з поглибленим вивченням іноземних мов № 25 Вінницької міської ради»
Майстер-класу у техніці декупаж «Свічка сувенір»
Проданюк Алла Анатоліївна, вчитель української мови та літератури
Комунальний заклад “Загальноосвітня школа І-ІІІ ст. №33 Вінницької міської ради”
Майстер-клас «Виготовлення троянди з фоамірану»
Арсеєнко Валентина Василівна,
вчитель трудового навчання та технологій
Комунальний заклад «Загальноосвітня школа І-ІІІ ст. № 36 Вінницької міської ради»
Майстер-клас по виготовленню іграшки «Янгол»
Дякуємо заступникам директорів закладів загальної середньої освіти №1, 2, 3, 5, 6, 8, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 17, 20, 21, 22, 23, 25, 26, 27, 29, 30, 31, 33, 34, 35, 36, ВТЛ за участь у проведенні Творчої майстерні.
Прес-реліз заходуБажаючим отримати повну версію фотозвіту про захід звертатись до Мельника Тараса Степановича - методиста ММК.