22.08.2019 року, в рамках серпневої конференції на базі комунального закладу «Дошкільний навчальний заклад № 1 Вінницької міської ради» відбулось методичне об’єднання вихователів старших груп закладів дошкільної освіти на тему: «Інтеграція освітнього процесу та диференційований підхід до розвитку, навчання та виховання дітей старшого дошкільного віку»
Мета:
розширити та поглибити теоретичні та практичні знання педагогів про інтеграцію та диференціацію освітнього процесу з дітьми старшого дошкільного віку;
окреслити вимоги до підготовки та проведення сучасних занять;
ознайомити педагогів з новими формами та методами навчання дітей старшого дошкільного віку Методист з дошкільної освітиКУ «ММК» Сокиринська Н.Д. акцентувала увагу присутніх на особливостях організації та планування освітнього процесу в закладах дошкільної освіти у новому навчальному році, використанні комплексних та парціальних програм, організації предметно-просторового розвивального середовища, розкрила питанняорганізації інтегрованого освітнього процесу в закладах дошкільної освіти.
- Практичний психолог КЗ«ДНЗ №7 ВМР» Слизькоуха О.О. провела педагогічний практикум «Інтегрований освітній процес як спеціально організована взаємодія дитини і дорослого». Педагоги активно реагували на запропоновані психологом проблемні ситуації, обговорювали та шукали шляхи вирішення проблеми.
- Ділову гру «Інтегрований підхід в організації занять в старшій групі» провела керівник методичного об’єднання вихователь-методист КЗ «ДНЗ №74 ВМР» Трикалюк Р.М. Працюючи у групах, вихователі складали план проведення сучасного інтегрованого заняття, визначали структуру проведення сучасного заняття, обговорювали вимоги до проведення заняття та інтегрували різні розділи програми.
- Про проблеми організації роботи на засадах інтеграції учасникизібрання Трикалюк Р.М., вихователь-методист КЗ «ДНЗ №74 ВМР», керівник МО.
- Методист з дошкільної освітиКУ «ММК» Сокиринська Н.Д. презентувала навчально-методичні матеріали інноваційного проекту «Вінницький освітній ресурс НУШ»«Формування громадянина-патріота».
Під час проведення методичного об’єднання педагоги висловили схвальні відгуки щодо методів та прийомів, які використовувались для розкриття даної теми. Присутні активно вступали до діалогу, дискутували.