Замовлення консультації

Про центр
Про нас
Наша команда
Наша місія
Наша візія
Наша прозорість
Нормативна база
Професійні спільноти
Інклюзивна освіта
Психологічна підтримка
Дистанційна освіта
Консалтинг
Робота з обдарованою молоддю
Підвищення кваліфікації
Педагогічна інтернатура

Останні новини

Останні новини
16.11.2019

Про творчу майстерню «Природничі студії» для вчителів природничого циклу

«Вчити цікаво, ґрунтовно, легко!» - під таким гаслом 08.11.2019 року у приміщенні HUB (місто змістів) для вчителів природничого циклу було проведено творчу майстерню «Природничі студії».
В роботі майстерні взяли участь вчителі закладів освіти міста та запрошені: Москальчук Наталія Іванівна, завідувач КУ «Міський методичний кабінет», Юзвак Світлана Петрівна, начальник відділу охорони довкілля і використання природних ресурсів Департаменту економіки і інвестицій Вінницької міської ради, Кудирко Володимир Іванович, методист Всеукраїнського регіонального центру якості освіти, Уманська Тетяна Василівна, методист з географії та природознавства КВНЗ «ВАНО».
Присутні радо зустріли бронзового призера міжнародної олімпіади з географії Марценюка Андрія та Заболотну Галину Іванівну, вчителя географії Якушинецького ліцею.
Практичний блок включав роботу студій (біологічна, географічна, хімічна), в рамках яких були проведені майстер-класи:
Лазарєва С.С. , Кілімович Т.А.(вчителі біології КЗ «ЗШ І-ІІІ ст. №18 ВМР»)
Лисько О.П. (вчитель географії КЗ «ЗШ І-ІІІ ст. №3 ім. М.Коцюбинського ВМР»), Новицька Л.В., Кардаш Н.Л. ( вчителі географії КЗ «ЗШ І-ІІІ ст. №18 ВМР»).
Сольська Л.П. (вчитель хімії КЗ «ЗШ І-ІІІ ст. №20 ВМР»),
Волянська Т.В. (вчитель хімії КЗ «ЗШ І-ІІІ ст. №18 ВМР»).
Координатор заходу Любчак Ірина Олександрівна, методист з навчальних дисциплін КУ «ММК», відзначила використання різних форм, методів при викладанні природничих дисциплін для підвищення фахової майстерності та забезпечення якості освіти.
Дякуємо вчителям природничого циклу закладів освіти міста та ініціаторам -
вчителям КЗ «Загальноосвітня школа І-ІІІ ст. №18 ВМР» за організацію та проведення заходу.
Останні новини
15.11.2019

Про тренінг для вчителів англійської мови на тему «Дидактичні ігри у навчанні читанню в умовах Нової української школи»

14 листопада 2019 року на базі КЗ«ЗШ І-ІІІ ст.№32 ВМР»відбувся тренінг для вчителів англійської мови на тему «Дидактичні ігри у навчанні читанню в умовах Нової української школи». Метою тренінга було застосування компетентнісного підходу до навчання іноземної мови в контексті положень «Нової української школи» згідно з державним стандартом базової і повної загальної середньої освіти.
 
Останні новини
15.11.2019

Про семінар-практикум у форматі «студії творчого зростання» в рамках «Школи активного навчання» для музичних керівників закладів дошкільної освіти

На базі КЗ «ДНЗ № 30 ВМР» 06.11.2019 року відбулось заняття семінару – практикуму у форматі «студії творчого зростання» в рамках «Школи активного навчання» для музичних керівників закладів дошкільної освіти
Тема: Запровадження в освітній процес варіативної складової БКДО – освітньої лінії «Хореографія»
Мета: підвищення рівня педагогічної компетенції музичних керівників щодо запровадження хореографічної діяльності у життя дітей дошкільного віку, опрацювання і упровадження парціальної програми А.Шевчук «Дитяча хореографія»
Бондарчук Л.В., методист з дошкільної освіти КУ «ММК» ознайомила учасників з освітніми завданнями та змістом педагогічної роботи з хореографічної компетенції відповідно до вимог освітньої програми для дітей від 2 до 7 років «Дитина», програми та навчально-методичного забезпечення «Дитяча хореографія», як варіативної частини БКДО.
Артоуз О.А., вихователь-методист КЗ «ДНЗ № 30 ВМР» зазначила, що одним із напрямів розвитку українського дошкілля сьогодні стало визначення місця предметів варіативного циклу в системі дошкільної освіти. Відповідно до нової редакції Базового компоненту дошкільної освіти, варіантна частина презентує освітні лінії «Комп’ютерна грамота», «Іноземна мова», «Хореографія», «Шахи».
Відповідно до змісту Базового компоненту дошкільної освіти (освітня лінія «Хореографія»), змісту нової редакції освітньої програми для дітей від 2 до 7 років«Дитина», вікових особливостей дошкільнят, хореограф має створювати сприятливі умови для всебічного розвитку дитини, розкривати її емоційний, творчий та фізичний потенціал (складові хореографічних здібностей), сприяти не лише її танцювальній підготовці, а й підтримувати основні компоненти здоров’я (фізичний, психічний, духовний, соціальний), формувати особистісні якості та моральні норми поведінки
Синиціна Л.А. музичний керівник КЗ «ДНЗ № 30 ВМР» нагадала учасникам про зміст парціальної програми А.Шевчук «Дитяча хореографія», а також, принципи, мету та завданняхореографічної освіти, структуру танцювального заняття.
У практичному блоці Ільїна О.О., музичний керівник КЗ «ДНЗ №30 ВМР» розкрила структуру танцювального заняття та провела з присутніми практичні вправи класичного екзерсису змістовної лінії «Таємниці Терпсіхори». Закріпили хореографічну абетку – вправи: «демі пліє», «пассе ретіре», «релеве», «пор де бра», «па де гаже». Учасники семінару-практикуму презентувати музично-рухові забави за програмою «Дитяча хореографія» А.Шевчук.
Останні новини
15.11.2019

Про методичне об’єднання вихователів груп старшого дошкільного віку закладів дошкільної освіти на тему «Формування пошуково-дослідницьких умінь дошкільників з використанням інноваційних технологій»

07 листопада 2019 року на базі комунального закладу «Дошкільний навчальний заклад №72 Вінницької міської ради» відбулося методичне об’єднання вихователів груп старшого дошкільного віку. закладів дошкільної освіти на тему: «Формування пошуково-дослідницьких умінь дошкільників з використанням інноваційних технологій»
Вихователь-методист КЗ «ДНЗ №72 ВМР» Журавель Н. В. зазначила, що дидактична цінність пошуково-дослідницької діяльності полягає у можливості досить швидко і переконливо формувати узагальнюючі уявлення, приводити їх у систему. Педагоги повинні навчити дітей експериментувати, знаходити взаємозв’язки і взаємозалежності між предметами та діями.
У методично-практичному блоці педагог ЗДО №72 Кучерук Г.І., запропонувала до перегляду інтегроване заняття з пріоритетами освітніх напрямів «Природничі науки та «Технології» «Досліджуємо світ з Дмитром Комаровим». Діти проводили досліди, визначали причинно-наслідкові зв’язки, вільно спілкуватись між собою та з іншими, чітко, лаконічно відповідати на запитання, знаходити рішення поставлених перед ними завдань.
Методист з дошкільного виховання комунальної установи «Міський методичний кабінет» Бондарчук Л.В., провела методичний дайджест «Експериментування як засадничий метод розвитку пошуково-дослідницької діяльності дошкільників». Вона зауважила, що дитяча дослідницька діяльність – це вид активності дитини, спрямований на пошук об’єктивної інформації про устрій Всесвіту шляхом особистого практичного експериментування з об’єктом дослідження.
Кучерук Г.І., вихователь КЗ «ДНЗ № 72 ВМР» презентувала досвід роботи «Зміст та умови реалізації STREAM-освіти старших дошкільників». Галина Іванівна поділилась власними здобутками та досягненнями.
Емоційно та весело пройшли ділові ігри для педагогів «Сходинки професійного росту», які провела вихователь-методист КЗ «ДНЗ № 74 ВМР», керівник методичного об’єднання Трикалюк Р.М. Члени методичного об’єднання активно включились у виконання завдань, шукали шляхи вирішення проблем, з посмішками та жартами складали розповіді, вірші, казки.
Методоб’єднання мало великий емоційний вплив на дорослих та дітей: учасники методичного об’єднання поновили свої знання з організації та проведення пошуково-дослідницької діяльності. Основним досягненням зібрання стало те, що педагоги поділились досвідом та думками, висловили свої побажання; піднімали проблемні питання.
 

Останні новини
07.11.2019

Про участь школярів 9-10-х класів м. Вінниці в ІІІ турі «Програми обміну майбутніх лідерів» (FLEX)

02-07 листопада 2019 р. на базі Комунального закладу «Гуманітарна гімназія № 1 ім. М. І. Пирогова Вінницької міської ради» співробітниками організації Американські Ради з міжнародної освіти ART ACCELS (American Councils) Київ, яка фінансується Державним департаментом США, Тетяною Кобиць та Девідом Хенсоном було проведено ІІІ тур «Програми обміну майбутніх лідерів» (FLEX) серед школярів 9-10-х класів м. Вінниці та Вінницької області, які народились в період з 01 січня 2003 року по 15 липня 2005 року та володіють англійською мовою.
У ІІІ турі брали участь 45 учасників з Вінницької області(з них 33 з м.Вінниці),які є учнями закладів загальної середньої освіти:
КЗ: "Гуманітарна гімназія №1 ім. М.І. Пирогова ВМР"; «НВК: ЗШ І-ІІІ ст. – гімназії №2 ВМР»; «ЗШ І-ІІІ ст. №4 ВМР»; «НВК: ЗШ І-ІІІ ст. – гімназії №6 ВМР»; «ЗШ І-ІІ ст. – ліцею №7 ВМР»; «ЗШ І-ІІІ ст. №10 ВМР»;«ЗШ І-ІІІ ст. №16 ВМР»; «ЗШ І-ІІІ ст. №18 ВМР»; «ЗШ І-ІІІ ст. №22 ВМР»; «НВК: ЗШ І-ІІІ ст. – гімназії №23 ВМР»; «ЗШ І-ІІІ ст. №26 ВМР» «ЗШ І-ІІІ ст. №27 ВМР»; «НВК: ЗШ І-ІІІ ст. – гімназії №30 ВМР»; «ЗШ І-ІІІ ст. №33 ВМР»; «ЗШ І-ІІІ ст. №35 ВМР»;«Вінницький технічний ліцей»; ПЗШ «Школа Аіст».
 
Останні новини
07.11.2019

Про семінар-практикум для новопризначених і молодих заступників директорів ЗЗСО на тему «Українська школа: основні виклики щодо створення сучасного освітнього середовища та стратегії загальношкільного адміністрування в контексті НУШ».

Канікули молодого заступника директора – це можливість нових знайомств, вражень, думок, досвіду.
31 жовтня 2019 року на базі КЗ «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №27 Вінницької міської ради» відбувся семінар-практикум на тему «Українська школа: основні виклики щодо створення сучасного освітнього середовища та стратегії загальношкільного адміністрування в контексті НУШ».
Новопризначених і молодих заступників директорів ЗЗСО та досвідчених заступників-наставників представила завідувач КУ «Міський методичний кабінет» Москальчук Н.І.
Про заклад, пріоритетні напрями діяльності, традиції та перспективи розвитку розповів директор школи Терновой О.А.
Педагогічний дайджест запропонувала учасникам семінару заступник директора з виховної роботи Михайлова І.В. Неабияку зацікавленість аудиторії викликала «Методика Кольорових Браслетів», презентована практичним психологом закладу Решівською Т.Г., соціальним педагогом Раку Н.І., педагогом-організатором Супрун О.Б.
Прогресивний педагогічний колектив формує свідому учнівську молодь. У цьому переконалися гості, познайомившись із автором проекту-переможця конкурсу «Бюджет шкільних проектів» Бондарчук Л., ученицею 11 класу. «Проектна та грантова політика закладу як ресурс формування активної життєвої позиції учнів» стала темою виступу учениці.
Цікавість присутніх викликала й практична складова заходу – «Формування безпечного здоров’язберігаючого освітнього середовища шляхом діяльності практично-теоретичних лабораторій «Заради життя» та «Усі здорові люди люблять життя». Теорію та практику поєднали вчителі закладу, тренери з долікарської допомоги, та їх вихованці, учні старших класів.
Візитівкою закладу є кабінет «Олімпійської освіти». Досвідом того, як переформатувати навчальні кабінети в мотиваційний освітній простір, поділилась Фалейтор Л.Г. та учні 7 класу, що провели екскурсію, розповіли про ексклюзивні експонати музею.
Окрім представників ЗЗСО №27, до проведення семінару-практикуму долучилася Матковська І.А., заступник директора з виховної роботи КЗ «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №18 Вінницької міської ради», із питанням «Участь ЗЗСО у грантовій діяльності, проектах та програмах різних рівнів як ресурс організації освітнього процесу й розвитку закладу».
Із творчим звітом виступила випускниця Школи молодого заступника директора ЗЗСО Войтко Оксана Володимирівна, заступник директора з навчально-виховної роботи закладу «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів – із спеціалізованими класами з поглибленим вивченням математики і фізики № 34 Вінницької міської ради».
Найближчі перспективи партнерських взаємин закладів ЗЗСО та післядипломної освіти педпрацівників окреслила методист з навчальних дисциплін КУ «Міський методичний кабінет» Дрозд Т.М.
Позитивним, мотивуючим, сповненим нових ідей став цей день у Школі молодого заступника директора ЗЗСО. Далі – співпраця в режимі індивідуальних консультацій. Бажаємо всім успіхів!

Регіональні ресурси

  21050, м. Вінниця, вул. Мури, 4
  +38(0432)67-32-53
  http://mmk.edu.vn.ua
Ваша думка важлива для нас!

Маєте пропозиції або запитання з приводу нашої роботи чи співпраці? Ми завжди раді Вам і залюбки відповімо!

Форма зв'язку

Актуально

Збереження життя і здоров’я мирного населення в першу чергу залежить від оволодіння правилами поведінки при надзвичайній ситуації воєнного характеру. Центром стратегічних комунікацій та інформаційної безпеки при МКІП України у співпраці з Державною службою України з надзвичайних ситуацій, Міністерством оборони України, апаратом головнокомандувача Збройних Сил України та громадськими організаціями підготовлено прості і короткі рекомендації для мирного населення, які висвітлюють правила поведінки при надзвичайній ситуації та в умовах війни. Засвоєння цих простих правил допоможе мирному населенню збільшити свої шанси зберегти своє життя і здоров’я, а також життя і здоров’я своїх близьких та рідних.




 

В Україні триває воєнний стан у зв’язку із вторгненням рф на територію нашої держави. Команда МОН зібрала перелік корисних ресурсів для дорослих та дітей щодо психологічної підтримки, навчання та інформування.

   

Новини

Історико-меморіальний комплекс пам'яті жертв фашизму (ставка Гітлера "Вервольф")

Тип: Музей
Предмети: Історія, Краєзнавство,
Дистанція: в межах району (до 10-20 км)

Аннотація: «Вервольф» в перекладі з німецької – «озброєний вовк». Саме таку символічну назву мав укріплений командний пункт біля Вінниці для координації бойових дій на фронті. Гітлер мав схожу ставку в Східній Пруссії – «Вольфшанце» і Вінницьку побудували за її зразком. Наземних будівель було близько 80-ти, побудовані з дерева. Тут була своя електростанція, радіостанція, будинки охорони, водогін, басейн, майданчик для посадки літаків, телефонне сполучення з Німеччиною. Підземна укріплена частина складалась з трьох залізобетонних бомбосховищ. Товщина стін – до 3 м. Ставка Гітлера вдало маскувалась зеленим кольором, деревами та кущами. Будівництво велось з осені 1941 року до 1943 року. Про нього знало радянське керівництво, судячи з повідомлень керівника київського підпілля І. Кудрі. Сам Гітлер був у ставці всього тричі – найдовше – з 16 липня по 31 жовтня 1942 року. Під відступу німецьких військ з України в березні 1944 р. ставку підірвали. Інформація про неї стала відома для громадськості в 1960-х рр., коли один з співробітників КДБ І. Безуглий розповів про неї в пресі. Нині «Верфольф» – цікавий туристичний об’єкт, в якому проводяться екскурсії, можна купити сувеніри та перекусити. Довкола нього досі ведуться дискусії та пересуди, складаються все нові легенди. 
Автор: ОЛЬГА ПРИДИБАЙЛО
Джерело: https://we.org.ua

Вміст експозиціїКомплекс складається з двох об’єктів: території самої ставки та братської могили військовополонених і громадян окупованих німцями країн, які будували ставку. Вздовж екскурсійного маршруту встановлені інформаційні стенди, що розповідають про жахи окупації, мужній спротив місцевого населення, історію створення ставки, її значення та вплив на події Другої світової війни, визволення Вінниччини від німецько-фашистських загарбників.
Баварська державна бібліотека люб'язно надала Вінницькому обласному краєзнавчому музею копії з реальних фотографій періоду Другої світової війни, на яких зафіксована ще діюча ставка «Вервольф» під час німецької окупації
Музейний павільйон складається з експозиційної зали, кабінетів для співробітників та інших приміщень, необхідних для повноцінного обслуговування відвідувачів. Новостворений музей розповідає про історію окупації області та злочини німецько-румунських загарбників, а також спротив населення України. Музейна експозиція Історико-меморіального комплексу пам'яті жертв фашизму включатиме такі розділи:
Історія створення ставки, її значення та вплив на події Другої світової війни
Окупаційний режим та його наслідки для області
Боротьба народних месників з фашистськими та румунськими окупантами
Визволення Вінниччини від німецько-фашистських загарбників та справедливе покарання нацистських злочинців
Особливу увагу в експозиції приділено висвітленню Нюрнберзького трибуналу, Суду історії, завдяки якому фашизм було остаточно повалено.
Оглядова екскурсія Історико-меморіальним комплексом завершується біля братських могил військовополонених, які загинули під час будівництва ставки «Вервольф».
Джерело:http://vinnytsia-museum.in.ua
Розклад роботи: щоденно з 10:00 до 18:00
(каса працює до 17:00)

Ціна квитків:
  • Для дорослих 20 грн.,
  • для дітей і студентів 10 грн.
  • Фотозйомка 20 грн., відеозйомка 30 грн.
Екскурсійне обслуговування:
  • Для дорослих – 100 грн.,
  • для дітей і студентів - 50 грн.;
Дні відкритих дверей:
  • 20 березня — Дня визволення Вінниці від німецько-фашистських загарбників
  • 9 травня — День Перемоги
  • 18 травня — Міжнародний день музеїв
  • 22 вересня — День партизанської слави
  • 28 жовтня — День визволення України від німецько-фашистських загарбників
  • Кожна остання неділя місяця – для малозабезпечених і багатодітних родин, пенсіонерів
Точка на мапі:
Адреса: урочище Кемпінг, смт Стрижавка Вінницького р-ну Вінницької обл.
Контакти: +38(0432) 62-36-39
Офіційний сайт: http://vinnytsia-museum.in.ua/facts/wehrwolf

   

Регіональні освітні ресурси 

   

Корисні посилання 

   

Авторизація 

  Запам’ятати мене  [?]
Забули пароль? | 

   
 


© 2016 - 2024 || Design by LIKT



Реєстрація
до професійних спільнот
Для працівників ЗЗСО Для працівників ЗДО