 | Система вибору програмного забезпечення викладання математики з реалізацією принципу наступності. Методичний посібник / О.Ю. Петрушенко. – Вінниця: ВОІПОПП, 2012. 108с. В запропонованому посібнику розкривається теоретичні основи вибору програмного забезпечення викладання математики з реалізацією принципу наступності, модель системи та її практична реалізація в якості спеціалізованого курсу викладання математики із використанням інформаційно-комунікаційних технологій. Для вчителів математики, студентів фізико-математичних спеціальностей. |
 | Сходинки до інформатики. Розробки уроків. 2 клас Автори: творча група вчителів закладу «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 10 Вінницької міської ради» під керівництвом Чернецької О.Г. Інформатика в початковій ланці освіти набуває ознак систематичного набуття основних понять інформатики, що поглиблено вивчаються в середніх і старших класах загальноосвітньої школи. Мета посібника «Сходинки до інформатики. Розробки уроків. 2 клас» - допомогти вчителеві у викладанні нового курсу учням 2 класу. Пропонований посібник укладений відповідно до програми з курсу «Сходинки до інформатики» для 2-4-х класів загальноосвітніх навчальних закладів (авторський колектив на чолі з професором Н.В.Морзе), затвердженої Міністерством освіти і науки, молоді та спорту України в 2011 році. У ньому пропонуються плани-конспекти уроків для 2 класів загальноосвітніх шкіл, розроблені за матеріалами підручника «Сходинки до інформатики : підручник для 2 класу загальноосвітніх навчальних закладів» автор О.В.Коршунова. – К.: Генеза, 2012. |
 | Cтворення інтерактивних моделей у середовищі GeoGebra Автори: Порхун А.О. - вчитель інформатики закладу "Фізико-математична гімназія № 17 ВМР", методист ЛІКТ, Долюк Д.А. - програміст лабораторії інформаційно-комунікаційних технологій Даний посібник орієнтований на потреби вчителя, який розробляє інтерактивні моделі в системі GeoGebra. У посібнику "srep-by-step" описано послідовність дій при роботі з системою, починаючи з інсталяції на власному ПК і закінчуючи розробкою достатньо складних моделей. окремий розділ присвячено механізму інтеграції готових аплетів в уроки системи http://disted.edu.vn.ua. У додатку наведено перелік посилань, що можуть бути корисними тим, хто зацікавиться використанням можливостей системи в процесі навчання. |
 | …Прислухаймось, як слово шелестить: Форми і методи позаурочної роботи в студії «Срібний передзвін» як один із засобів виховання і формування особистості Автор: Єлісеєва Світлана Миколаївна вчитель української мови та літератури закладу: «Середня загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 11 ВМР» Посібник для вчителів, що допоможе в позаурочній та позашкільній виховній роботі. На сьогодні студія – це об'єднання клубного типу, де займаються мистецтвом. Діяльність студії визначає її мету. Студія характеризується, як і клуб, загальнодоступністю для будь-якого члена шкільного колективу. У дії школярі можуть брати участь у різних видах колективної діяльності, але неодмінною умовою її організації має бути творчий характер. |
 | Клочко І.Я. Нестандартна математика. Тестові завдання. 4—6 класи: Посібник для підготовки до математичних турнірів. Тернопіль: Навчальна книга - Богдан, 2010.— 104 с У сьогоденні важко обійтися без математики. У школі зазвичай навчають розв'язувати стандартні задачі, що важливо та необхідно. Проте лише розв'язування нестандартних задач розвиває кмітливість та креативність. Ця книга допоможе вам опанувати основні методи розв'язання нестандартних задач, покаже чарівний світ математики. Серед задач є легкі (рівень А), і потрібна лише кмітливість, щоб їх розв'язати, а є й складні задачі (рівні Б та В), розв'язання яких потребує знання спеціальних методів, а також наполегливості та творчості. Задачі рівнів Б та В пропонувалися на міських математичних олімпіадах для учнів 5—6-х класів та на різноманітних міжнародних математичних турнірах. Посібник стане в пригоді вчителям у позакласній роботі, при підготовці учнів до математичних турнірів та олімпіад, а також на уроках математики для активізації розумової діяльності учнів. Для учнів, батьків та вчителів загальноосвітніх шкіл і всіх тих, хто цікавиться математикою. ББК22.1я72 Охороняється законом про авторське право. Жодна частина цього видання не може бути відтворена в будь-якому вигляді без дозволу автора чи видавництва. ISBN 978-966-10-0742-9 (серія) © Навчальна книга - Богдан, ISBN 978-966-10-0701-6 майнові права, 2010 |
 | Клочко І.Я. Нестандартна математика. Тестові завдання. 7 клас: Посібник для підготовки до математичних турнірів та олімпіад. Тернопіль: Навчальна книга - Богдан, 2010.— 128 с Ця книга допоможе вам опанувати основні методи розв'язання нестандартних задач, покаже чарівний світ математики. Усі задачі поділено за трьома рівнями складності. Розв'язання задач потребує знання певних методів, основи яких викладено у вказівках щодо розв'язання та в довіднику наприкінці книги. Більшість задач посібника пропонувалася на міських, обласних математичних олімпіадах для учнів 7-х класів та в різноманітних математичних турнірах. Однак майже всі задачі переглянуто і доопрацьовано з урахуванням потреб і вимог сьогодення. Книгу можна використовувати вчителям у позакласній роботі, при підготовці учнів до математичних турнірів та олімпіад, а також на уроках математики для активізації розумової діяльності учнів. Для учнів, учителів загальноосвітніх шкіл, ліцеїв, гімназій і всіх тих, хто цікавиться математикою. ББК 22.1я72 Охороняється законом про авторське право. Жодна частина цього видання не може бути відтворена в будь-якому вигляді без дозволу автора чи видавництва ISBN 978-966-10-0742-9 (серія) © Навчальна книга - Богдан, ISBN 978-966-10-1524-0 майнові права, 2010 |
 | Клочко І.Я. Нестандартна математика. Тестові завдання. 8 клас: Посібник для підготовки до математичних турнірів та олімпіад. Тернопіль: Навчальна книга — Богдан, 2012.— 180 с. Книга допоможе вам опанувати основні методи розв'язання нестандартних задач, відкриє захоплюючий світ математики. Усі задачі поділено за трьома рівнями складності. Розв'язання задач потребує знання певних методів, які викладено у вказівках щодо розв'язання та в довіднику наприкінці книги. Задачі посібника пропонувалися на міських і обласних математичних олімпіадах для учнів 8-х класів та в різноманітних математичних турнірах. Однак майже всі задачі удосконалено з урахуванням потреб сьогодення. Книгу можна використовувати вчителям у позакласній роботі, при підготовці учнів до математичних турнірів та олімпіад, а також на уроках математики для активізації розумової діяльності учнів. Для учнів, учителів загальноосвітніх шкіл, ліцеїв, гімназій і всіх тих, хто цікавиться математикою. ББК22.1я72 Охороняється законом про авторське право. Жодна частина цього видання не може бути відтворена в будь-якому вигляді без дозволу автора чи видавництва. ISBN 978-966-1O-O742-9 (серія) © Навчальна книга - Богдан, 2012 ISBN 978-966-10-2694-9 |
 | «Роль хімічного експерименту при навчанні хімії» Автор-укладач: Черній Микола Васильович, вчитель хімії, вчитель-методист закладу: «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №4 ім. Д.І.Менделєєва Вінницької міської ради» Посібник містить базові поняття шкільного хімічного експерименту, рекомендації щодо проведення хімічного експерименту, зразки демонстраційних дослідів, лабораторних дослідів, практичних робіт, робіт хімічного практикуму, практикуму при підготовці до ІV етапу предметної олімпіади, перелік лабораторних дослідів та практичних робіт для 10-х та 11-х хіміко-біологічних класів. Рекомендовано для вчителів хімії загальноосвітніх шкіл. |
 | Готуємось до контрольної роботи. 5 клас. Дидактичний посібник Автор – укладач: Іржавська Ольга Ананіївна - вчитель математики навчально-виховного комплексу: загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів – гімназія № 23 Вінницької міської ради Методичний посібник укладено відповідно до чинної навчальної програми викладання математики для загальноосвітніх навчальних закладів. Дидактичний посібник призначено для вчителів математики та учнів 5 класів загальноосвітніх навчальних закладів. |
 | Геометрія. 9 клас. Тестові завдання з геометрії для моніторингу якості знань учнів 9 класів Автори-упорядники: Захарчук В.В., Потока О.Ю. – вчителі математики закладу "Загальноосвітня школа І-ІІ ст №11 ВМР" Посібник з геометрії для 9 класу складений відповідно до діючої програми з математики і призначений для поточного оцінювання. Посібник містить тестові завдання з 16 тем в двох варіантах та розв`язання до них. Даний посібник може бути використаний для підготовки до тематичного оцінювання батьками, вчителями та учнями загальноосвітніх навчальних закладів. |
 | Навчально-методичний посібник «Контроль навичок читання та аудіювання в старших класах середньої школи. Тестові завдання для розвитку та контролю навичок.» Автор-упорядник Соловей М.М., вчителька англійської мови НВК: ЗОШ I-III ступенів–гімназії №30 ім. Тараса Шевченка Вінницької міської ради Методичний посібник укладено відповідно до чинної навчальної програми викладання англійської мови для загальноосвітніх навчальних закладів. Посібник містить автентичні тексти та розроблені до них тестові завдання для перевірки навичок читання та аудіювання як на уроках, так і у позакласнійдіяльності. Посібник складається з двох частин та забезпечений аудіододатком. Методичний посібник призначений для вчителів, які викладають англійську мову на уроках, для тих, хто готує учнів до олімпіад різного рівню, а також для широкого педагогічного загалу. |
 | Дидактична гра «Кіностудія короля Добутка» Автор: Бойченко Наталія Станіславівна - вчитель початкових класів закладу «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 4 Д.І. Менделєєва Вінницької міської ради» Дидактична гра «Кіностудія короля Добутка» поєднує як традиційні методи, форми і засоби навчання так і нові, які націлені на розвиток комунікативної, креативної, компетентної особистості, з нестандартним мисленням. Провідною ідеєю роботи є персоніфіковане навчання, яке зорієнтоване на реалізацію та розвиток притаманного кожній окремій дитині певного таланту, через який вона зможе відчути ситуацію успіху, при вивченні табличних випадків множення. Важливе місце в даній грі відводиться ігровій системі, яка розвиває і покращує сприймання та відтворення інформації. Дидактична гра становить інтерес для всіх, хто цікавиться проблемою розвитку фантазії, пам’яті дітей та дорослих. Рекомендований для творчих вчителів початкових класів, люблячих батьків, бабусь і дідусів. |
 | Цікавинки у клітинку. Автор: Яремчук В.М., учитель початкових класів закладу «Загальноосвітня школа І – ІІІ ступенів № 5 Вінницької міської ради», спеціаліст вищої кваліфікаційної категорії, вчитель - методист Методичний посібник укладено відповідно до чинної навчальної програми викладання математики для загальноосвітніх навчальних закладів. Даний посібник містить методичний матеріал з геометрії у вигляді графічних диктантів із завданнями, який може бути використаний на уроках математики протягом всіх років навчання в початковій школі. Загадки, що вміщені у посібнику до кожного графічного диктанту, дають змогу у ігровій цікавій формі урізноманітнити роботу, зацікавити учнів. Рекомендований для фронтальної, групової та індивідуальної роботи на уроках математики та під час роботи з обдарованими дітьми в позаурочний час. Методичний посібник призначено для вчителів початкових класів, а також для широкого педагогічного загалу. |
 | Електронний посібник «Птахи Вінниччини» Автор: Крутенюк Л.А. – вчитель початкових класів ФМГ №17 ВМР, категорія – вища, педагогічне звання «Вчитель – методист». Електронний посібник створено для вивчення курсу природознавства як у 1 класі зокрема, так і в початкових класах в цілому. На його сторінках учні познайомляться з надзвичайно різноманітним та захоплюючим світом птахів нашого рідного краю. Подаються відомості про особливості життя птахів, надається можливість послухати пташиний спів, переглянути відеофрагменти, вивчити скоромовки та вірші, побачити птахів на монетах та купюрах різних країн світу, що допоможе урізноманітнити завдання на уроці та зацікавити учнів. Розробка вміщує мультимедійні презентації, що дають можливість ознайомитися з видами птахів, які зустрічаються на Вінниччині. Для найбільш допитливих дітлахів є кросворди, пальчикові ігри та інші цікавинки. |
 | Вплив сімейних цінностей на формування обдарованої дитини Автори-упорядники: Сокор Світлана Сергіївна, соціальний педагог; Дремко Ірина Петрівна, практичний психолог У посібнику викладено соціально-психологічний феномен дитячої обдарованості. Розкрито вплив сімейних цінностей на розвиток здібностей дитини, формування творчих, інтелектуально й духовно розвинених громадян. Подається тренінг-курс з даної теми, вправи якого передбачено використовувати як при індивідуальній так і груповій формах роботи з батьками учнів початкових класів. Представлені поради батькам. Матеріали соціально – психологічного практикуму будуть корисними соціальним педагогам, психологам, вчителям-предметникам, класним керівникам та батькам. |
 | Організація діяльності практичного психолога в пришкільному таборі з денним перебуванням дітей. Упорядник: Гаврилюк Галина Миколаївна, практичний психолог вищої категорії. Посібник містить упорядковані автором та адаптовані для використання в умовах пришкільного табору теоретичні та практичні матеріали, які мають на меті ознайомити фахівців із специфікою діяльності психолога в таборі, допомогти в організації ефективної роботи з усіма учасниками виховного процесу з врахуванням особливостей тимчасового дитячого об’єднання та індивідуальних і вікових особливостей дітей. Посібник призначений для практичних психологів, вихователів загонів. Матеріал подано за тематичними розділами, що полегшує роботу з ним. |
 | Електронний посібник з української літератури для 11 класу Автор: Коломієць Тетяна Анатоліївна, вчитель української мови та літератури закладу «Фізико-математична гімназія № 17 ВМР». Навчальний посібник створено автором на допомогу учням і вчителям для вивчення курсу української літератури в 11 класі та підготовки до ЗНО Посібник розміщено в on-line системі дистанційної підтримки навчання у школах, ліцеях та гімназіях України http://disted.edu.vn.ua. Курс доступний у режимі довідника. Для цього користувачеві достатньо набрати в адресному рядку Інтернет-браузера адресу http://disted.edu.vn.ua, а далі скористатися доступом без реєстрації. |
 | Навчально-методичний посібник «Профільність, підтверджена часом. Медичне відділення» Автори: Сухомовський О.Г., Романова А.О., Княгиницька О.Д. Навчально-методичний посібник складається з трьох частин. Перша - теоретична, де розглядаються законодавчі освітні питання. У другій частині проводиться аналіз результатів профільного навчання за досягненнями випускників ліцейних класів (20 років). У третій частині представлені моделі допрофільного і профільного навчання, за якими працює заклад . В оригінальній формі в навчально-методичному посібнику зроблені висновки, які підтверджують правильність організації навчально-виховного процесу в закладі. Навчально-методичний посібник «Профільність, підтверджена часом. Медичне відділення» може бути використаний для організації профільного навчання в закладах. |
 | Навчальна програма. Інформатика. 5-9 класи загальноосвітніх навчальних закладів з поглибленим вивченням предметів природничо-математичного циклу Автор: Пасіхов Ю.Я. - вчитель фізики та інформатики, заступник директора з інформаційних технологій закладу "Фізико-математична гімназія №17 ВМР", завідувач лабораторії інформаційно-комунікаційних технологій. Програма розроблена відповідно до Державного стандарту базової і повної загальної середньої освіти, затвердженого постановою Кабінету міністрів України від 23 листопада 2011 року №1392 і спрямована на реалізацію мети і завдань освітньої галузі "Технології", визначених у ньому. Вона розрахована на учнів, які не вивчали інформатику в початковій школі. Програма призначена для переважного використовування у спеціалізованих школах із поглибленим вивченням предметів технічного (інженерного) циклу і спеціалізованих школах, гімназіях, колегіумах, класах з поглибленим вивченням окремих предметів зокрема природничо-математичного спрямування |
 | Геометрія куба Програма факультативного курсу для учнів 11 класу середніх шкіл, ліцей та гімназій. Автор: С. П. Негода. Методичний посібник розрахований на підготовку інтерактивних позакласних заходів кваліфікованими вчителями математиками для класів фізико-математичного профілю. Посібник стане в нагоді учителям, які готують учнів до предметних олімпіад І, II, III, IV рівнів, та до вступу у вищі навчальні заклади на технічні та фізико-математичні профілі. |
 | Навчально-методичний посібник «Допитливим малюкам. Розвиток інтелекту дошкільнят» Автори: Горобчук Н.С., завідуюча закладу «Дошкільний навчальний заклад № 35 Департаменту освіти Вінницької міської ради»; Патик Т.В. – вихователь-методист дошкільного навчального закладу № 35 м. Вінниці; Буняк С.О. – вихователь дошкільного навчального закладу № 35 м. Вінниці; Павловська І.А. - вихователь дошкільного навчального закладу № 35 м.Вінниці Навчально-методичний посібник містить орієнтовне планування занять для дітей середнього та старшого віку, яке допоможе правильно спланувати навчальні заняття з ейдотехніки, алгоритм вивчення навчального матеріалу, авторські розробки занять, авторську анімацію та практичні напрацювання щодо роботи з педагогами та батьками. Посібник призначений для педагогів ДНЗ з метою забезпечення підвищення ефективності педагогічного процесу, розвитку асоціативно-образного мислення, пам'яті дітей, інтелекту, екстраординарних здібностей, покращення результативності підготовки дошкільників до навчання в школі; психологам, соціальним педагогам, які здійснюють підготовку дітей з особливими потребами, забезпечуючи особистісний розвиток дитини згідно з її індивідуальними задатками, здібностями, потребами; вчителям початкової школи – для дотримання єдності та доступності дошкільної та початкової освіти; студентам педагогічних вузів та коледжів; батькам, які зацікавлені в наданні дітям можливості доступу до якісної, конкурентоспроможної освіти. |
 | Інтелектуальна гра «Тачки» Автори: Рябоконь Катерина Петрівна, вихователь дошкільного навчального закладу № 72, кваліфікаційна категорія «спеціаліст»; Залєвська Тетяна Петрівна, вихователь дошкільного навчального закладу № 72, кваліфікаційна категорія «спеціаліст» Інтелектуальна гра «Тачки» включає 4 тури, спрямованих на формування компетентності старшого дошкільника відповідно до змістової лінії «Пізнавальний розвиток» програми розвитку дітей старшого дошкільного віку «Впевнений старт». «Тачки» – дієва форма закріплення уявлень старших дошкільників про світ транспорту, історію його створення, сьогодення та проекцію на майбутнє, стимул до самостійного пошуку джерел знань і шляхів самостійного пізнання невідомого. Гра побудована на умінні складати ціле із частин та ділити ціле на частини, включає тестові завдання, пазли, настільну гру-ходилку, передбачена для використання у самостійній ігровій діяльності в дошкільному навчальному закладі та у колі сім'ї. |
 | Малятам про чудесного лікаря М.І. Пирогова Автори: Атаманенко Оксана В’ячеславівна, завідуюча дошкільним навчальним закладом № 2; Марченко Наталія Францівна, вихователь дошкільного навчального закладу № 2. Навчально-методичний посібник «Малятам про чудесного лікаря М.І. Пирогова» має на меті ознайомити старших дошкільників з сторінками життя і діяльністю видатного хірурга М.І. Пирогова, який з 1861 року жив у мальовничому куточку під Вінницею, в невеличкому селі Вишня. Екскурсії до музею, розроблені інтегровані заняття, дидактичні ігри, дібраний літературний матеріал допоможуть дошкільнятам глибше пізнати історію рідного краю, познайомитися з Національним музеєм-садибою ім. М.І.Пирогова. Посібник являє собою дитячий путівник по національному музею-садибі ім. М.І.Пирогова. Він складається з наступних розділів «Педагогічні знахідки» (серія інтегрованих занять для дітей старшого дошкільного віку,які насичені різноманітними захопливими видами діяльності, проблемними запитаннями, інтерактивними методами і прийомами), «Скарбничка цікавинок для батьків і вихователів» (подано матеріали бесід по ознайомленню дошкільників із професією лікаря, авторські та упорядковані дидактичні ігри), «Картинний вернісаж» (подано ілюстрації картин та зразки бесід із використанням інноваційних прийомів для спонукання дітей до пошуку способів розв’язання мовленнєвих завдань). Посібник адресований педагогам дошкільних закладів, позашкільних навчальних закладів і батькам. |
 | Школа культури здоров'я. Оздоровча сила води Програма з навчання плаванню дітей 2-6 років Автор-упорядник: Бабаєва Світлана Миколаївна, інструктор з фізкультури (плавання) дошкільного навчального закладу №23 м.Вінниці Заняття плаванням та проведення дозвіль на воді є важливим чинником здорового способу життя, оптимальним видом рухової активності для кожної людини незалежно від віку і статі, ефективним лікувально-профілактичним засобом та життєво необхідним навиком. Запропонована програма містить методичні рекомендації щодо впровадження програми з навчання дітей плаванню, починаючи з раннього віку. Є розроблений перспективний план, картотека занять та розваг, поради, рекомендації щодо оздоровлення та організації безпечної роботи як для педагогів, так і для батьків, створений відеофонд «Оздоровча сила води». Дана програма і методичні рекомендації призначені для інструкторів з плавання та тренерів, які працюють з дітьми дошкільного віку. Матеріал подано за віковими групами, що полегшує роботу з ним. |
 | Порадник практичного психолога: Система тренінгів «Я - гармонійна особистість» Упорядник: Короцінська Юлія Анатоліївна, практичний психолог ДНЗ№36. Дана система тренінгів є незамінною у роботі практичного психолога дошкільного закладу, оскільки саме особистість вихователя впливає на формування дитини, на мікроклімат у групі та відображається на педагогічному колективі. |
 | Електронний навчально-методичний посібник «Готовність до школи» Автор-упорядник: Ігнатенко Олена Володимирівна, вихователь-методист дошкільного навчального закладу № 9 Посібник надає можливість спрямувати діяльність дитини на досягнення певної дидактичної мети в ігровій формі, за допомогою нескладних тестів-ігор перевірити готовність дитини до школи відповідно до показників розвитку за програмою "Впевнений старт". Посібник буде корисним для вихователів дошкільних закладів та батьків дітей старшого дошкільного віку. |