|
Хто не хоче відставати, мусить рухатися вперед, і не зупинятися, досягнувши вершини, а підійматися вище.
У цьому полягає основна місія сучасного учителя...
Самоосвіта педагога – це провідна форма вдосконалення професійної компетентності, що полягає в засвоєнні, оновленні, поширенні й поглибленні знань, узагальненні досвіду шляхом цілеспрямованої, системної самоосвітньої роботи, спрямованої на саморозвиток та самовдосконалення особистості, задоволення власних інтересів і об’єктивних потреб освітнього закладу. |
«Партнерство в навчанні»
|
Навчальний курс цифрових технологій |
Курс «Учителі в онлайні» |
ДОВІДНИК КОРИСТУВАЧА КОМП’ЮТЕРНИХ ПРОГРАМ MICROSOFT OFFICE (2007) ТА INTERNET |
"Microsoft Office - 2003" |
"Microsoft Office - 2010" |
"Microsoft Office" |
"Microsoft Excel" |
"Microsoft PowerPoint" |
Web-розробки |
В. Комягін, А.Коцюбинський "Сучасний самовчитель по роботі на ПК" |
Ю.Д. Заботін, А.С. Шапошніков "Самовчитель роботи на персональному комп'ютері" |
Майстер тестів |
Створення інтерактивних вправ |
Adobe Photoshop CS5 з нуля (відеокурс) (2011) |
Українська спільнота Scratch (Скретч (Scratch) - нова мова програмування, яка дозволяє легко створювати власні проекти:анімаційні та інтерактивні історії, ігри, моделі та розміщувати їх в мережі Інтернет) |
Навчальний курс «Вивчаймо Веб 2.0» створений з метою ознайомлення користувачів з основними сервісами Веб 2.0 та використання набутих навичок (знань) як у повсякденному житті, так і професійній діяльності, організації мережевої діяльності молодіжних спільнот та місцевих громад. Курс створено в рамках проекту ПРООН «Соціальна інтеграція та розвиток громадянської відповідальності молоді в Україні» за ініціативою та при підтримці Компанії Intel в Україні
|
Структура навчального курсу "Вивчаймо Веб 2.0" |
|
Даний курс складається з двох частин: базової (обов'язкова) та варіативної (за вибором).
Базова частина
Базова частина обов’язкова для вивчення.
В межах Базового міні-курсу "Веб 2.0 та Вікі" ви познайомитеся з основними сервісами Веб 2.0, навчитеся працювати у вікі-середовищі та вести простий мережевий щоденник.
Варіативна частина
Варіативна частина формується кожним учасником індивідуально і може містити від одного до семи міні-курсів, перелік яких наведений нижче:
-
-
Блоги - створення та ведення персональних та тематичних електронних щоденників.
-
-
Зображення - публікація своїх улюблених фотографій в Інтернеті, створення веб-альбомів для друзів та загальнодоступних альбомів, в які може зазирнути кожен.
-
Геосервіси - нанесення на мапу різноманітних об'єктів, формування власної карти.
-
Відео та аудіо сервіси - створення та розміщення в Інтернеті власних аудіо-передач (подкасти) та відео роликів.
-
|
Формування варіативної частини |
Міні-курси можна обирати довільно, обравши для опрацювання один, два, три,…, вісім курсів за бажанням. Якщо ви бажаєте вивчити декілька курсів, необхідно зареєструватися на них та проходити навчання поступово: спочатку відпрацювати у першому, з обраних Вами міні-курсі, далі у другому, тощо. |
|
Організація навчання |
Якщо Вас зацікавив даний курс Ви можете обрати зручну для Вас форму навчання. Ми пропонуємо два варіанти: з тьютором, без тьютора
Варіант навчання з тьютором передбачає роботу над курсом під керівництвом викладача-фахівця, який буде постійно на зв’язку (он-лайн) для надання своєчасної допомоги та перевірки правильності виконання завдань. Навчання відбувається у визначені терміни за групами. Після виконання у визначені строки необхідного мінімуму завдань та завершення навчання учасники отримують відповідні сертифікати.
Варіант навчання без тьютора передбачає індивідуальне самонавчання учасника без викладача та обмежень у часі. Кожен бажаючий має можливість працювати з будь-якими міні-курсами за власним бажанням, опрацьовувати матеріал довільно, без перевірки виконаних завдань, у будь-який час. За результатами навчання без тьютора сертифікат не видається.
|
|
|
|
Сибірський інститут GeoGebra. Динамічна математика кожному. |
|