Замовлення консультації

Про центр
Про нас
Наша команда
Наша місія
Наша візія
Наша прозорість
Нормативна база
Професійні спільноти
Інклюзивна освіта
Психологічна підтримка
Дистанційна освіта
Консалтинг
Робота з обдарованою молоддю
Підвищення кваліфікації
Педагогічна інтернатура

Останні новини

Останні новини
05.06.2019

Про підсумкове засідання Школи молодого заступника директора закладу загальної середньої освіти м. Вінниці

31 травня 2019 року в актовій залі КУ «Міський методичний кабінет» відбулося підсумкове засідання Школи молодого заступника директора закладу загальної середньої освіти м. Вінниці.
Про реалізацію концепції Нової української школи у 1-2 класах та сертифікацію педагогів розповіла методист з навчальних дисциплін КУ «Міський методичний кабінет» Л. Т. Зима.
Формування педколективу сучасного закладу освіти крізь призму методичної роботи стало темою виступу заступника директора з науково-методичної роботи КЗ «Навчально-виховний комплекс: загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів-гімназія №6 ВМР» Г. В. Загородньої та педагогів закладу І. Ю. Сабардак та Н.А. Корнійчук, що продемонстрували авторські навчально-методичні посібники.
Порадами, що врахувати, аби долучитися до експериментальної та грантової діяльності, проектів та програм різних рівнів, поділилась А. Є. Тимошенко, заступник директора з виховної роботи КЗ «Гуманітарна гімназія №1 імені М. І. Пирогова ВМР».
Неординарними, змістовними й практично корисними стали також творчі звіти випускників Школи молодого заступника директора: В. О. Білоконь (ЗЗСО №3), Л. Г. Ткачук (ЗЗСО №23), Ю. О. Палькевич (ЗЗСО №23), Н. А. Морозової (ЗЗСО №30), Л. Є. Заєць (ЗЗСО №33).
З метою врахування у плані роботи на 2019-2020 навчальний рік професійних освітніх потреб та запитів учасників ШМЗД, відповідний моніторинг провела Т. М. Дрозд, методист КУ «ММК».
Підвела підсумки роботи та привітала «випускників» та заступників-наставників завідувач КУ «Міський методичний кабінет» Н. І. Москальчук.
Останні новини
05.06.2019

Про щорічне свято нагородження найкращих учителів міста − «Ярмарок фахових сподівань – 2019»

24 травня 2019 року на базі Вінницького міського палацу дітей та юнацтва ім. Л. Ратушної відбулося щорічне свято нагородження найкращих учителів міста − «Ярмарок фахових сподівань – 2019».
До нагородження були представлені переможці у номінаціях міського конкурсу «Кращий навчально-методичний посібник - 2019». Учителів привітали директор Департаменту освіти Вінницької міської ради Оксана Василівна Яценко та голова Вінницької міської організації профспілки працівників освіти і науки України Петро Омелянович Соловей.
«Подільську Вікторію» переможцям конкурсу вручив особисто Вінницький міський голова Сергій Анатолійович Моргунов.
Щиро вітаємо нових володарів «Подільської Вікторії»:
  • Луп’яка Дмитра Миколайовича, учителя трудового навчання «Навчально-виховний комплексу: Загальноосвітня школа І – ІІІ ступенів – гімназія № 23 Вінницької міської ради»;
  • Слушного Олега Миколайовича, заступника директора з навчально-виховної роботи «Загальноосвітня школа І – ІІІ ступенів № 20 Вінницької міської ради».
  • Гуменчук Валентину Василівну, завідувача, Маричеву Олену Борисівну, вихователя-методиста, Вечірко Вікторію Павлівну, Кагальняк Ірину Петрівну, вихователів «Дошкільного навчального закладу №73 Вінницької міської ради».
Також під час свята було нагороджено переможців:
  • міського туру всеукраїнського конкурсу «Вчитель року - 2019»;
  • міського туру Всеукраїнського конкурсу «Інноваційний урок фізичної культури та урок фізичної культури з елементами футболу»;
  • міського етапу обласного конкурсу «Творча скарбничка – 2018»;міського огляду-конкурсу «Незабутня ранкова зустріч - 2019»;
    Бажаючим отримати повну версію фотозвіту про захід прохання звертатися до методиста КУ "ММК" Мельника Т.С. 
Тел: (0432) 67-21-36
E-mail: melnyk@galaxy.vn.ua
Останні новини
30.05.2019

Про зустрічі – консультації для батьків з теми «Ресурси для підтримки внутрішньої рівноваги. Усунення психологічних бар’єрів у спілкуванні з дітьми»

Протягом травня місяця методисти Центру практичної психології та соціальної роботи Ж. Воловодівська та Т. Докійчук проводили зустрічі – консультації для батьків з теми «Ресурси для підтримки внутрішньої рівноваги. Усунення психологічних бар’єрів у спілкуванні з дітьми».
Зустрічі з батьками були побудовані у формі діалогу «батьки – психолог», батьки мали змогу проаналізувати свій внутрішній стан, знайти ресурсний шлях власного відновлення та підтримки емоційної рівноваги, поглянути на спілкування в площині «батько – дитина» з іншого боку. Також методисти з практичної психології та соціальної роботи в ході консультацій надали поради батькам.
Методисти з практичної психології та соціальної роботи відвідали заклади дошкільної освіти: № 43, 45, 50, 51 Всього було охоплено 115 осіб.
Останні новини
28.05.2019

Про методичне об'єднання керівників ЗДО на тему: «Освіта для сталого розвитку як цілісний інноваційний напрям в сучасній дошкільній освіті»

17 травня 2019 року відповідно до інформаційно-методичного вісника «Перспектива» (дошкілля) на базі комунального закладу «Дошкільний навчальний заклад №71 Вінницької міської ради» відбулось методичне об'єднання керівників ЗДО на тему:        «Освіта для сталого розвитку як цілісний інноваційний напрям в сучасній дошкільній освіті»
Мета заходу: оновлення змісту, форм і засобів освітньої діяльності відповідно до суспільних запитів шляхом впровадження освіти для сталого розвитку в практику роботи дошкільного закладу
Організаційний блок
  1. Реєстрація учасників методоб’єднання, огляд закладу, діючих виставок.
  2. Анкета «Мій стиль життя» - учасники методоб’єднання.
Теоретичний блок
  1. Керівник методоб’єднання Катерина Шундровська у своєму вступному слові націлила керівників закладів дошкільної освіти на створення умов в закладі для впровадження сучасних інноваційних екобезпечних технологій
  2. Начальник відділу дошкільної освіти та обліку дітей Леся Гарник розкрила зміст поняття сталий розвиток та його основні положення. Звернула увагу присутніх на те, що для реалізації ідей сталого розвитку вирішальну роль відіграють освіта та просвіта.
  3. Методист з дошкільної освіти КУ «ММК» Лариса Бондарчук розкрила теоретичні та методичні основи організації освітнього процесу в ЗДО на засадах освіти для сталого розвитку
  4. Завідувач КЗ «ДНЗ №71 ВМР» Наталія Лимаренко ознайомила з системою роботи закладу за програмою «Дошкільнятам – освіта для сталого розвитку"
Практичний блок
  1. Учасники методичного об’єднання переглянули наступні заняття:
  • «Слово в подарунок» - заняття в старшій групі №10, вихователь Р.Марченко.
  • «В країні іграшок» - заняття в середній групі №9, вихователь Д.Вознюк.
  • «Економимо папір – бережемо ліс» - заняття в групі для дітей з порушенням зору,вихователь С.Моісеєва.
Дані заняття відображали творчий підхід педагогів закладу, але побудовані на методах роботи з дітьми, що передбачені програмою «Дошкільнятам - освіта для сталого розвитку»
  1. Вихователь-методист КЗ «ДНЗ №71 ВМР» Валерія Артемчук запросила присутніх взяти участь у педагогічному шоу «Територія головних тем ОСР». Учасники мали змогу з ознайомитися з темами, ідеями та діями, які пропонують опрацювати з дітьми старшого дошкільного віку. Керівники були активними учасниками шоу: співали, танцювали, презентували власноруч створені плакати та споруди з будівельного матеріалу, грали в гру, висловлювали думки. Крім цього, вони мали змогу переглянути та підтримати виступи дітей.
Підсумково-аналітичний блок
  1. Практичний психолог КЗ «ДНЗ №71 ВМР». Олександра Гиндюк оголосила результати анкетування «Мій стиль життя».
  2. Керівник методоб’єднання Катерина Шундровська запросила присутніх до виконання вправи «Тепер ми будемо…». Учасники висловлювали свої наміри на майбутнє та враження від проведеного заходу.
Останні новини
08.05.2019

Про методичне об’єднання вчителів-логопедів ЗДО на тему «Розвиток акустичної складової мовлення та її проекція на попередження та подолання мовленнєвих порушень у дітей дошкільного віку»

23 квітня 2019 року на базі на базі  КЗ «Дошкільний навчальний заклад №52 ВМР» пройшло  методичне об’єднання вчителів-логопедів ЗДО на тему: «Розвиток акустичної складової мовлення та її проекція на попередження та подолання мовленнєвих порушень у дітей дошкільного віку».
Мета: актуалізація якості та ефективності освітньої роботи з дітьми з питань виправлення порушень їх мовлення.
Учасники: вчителі – логопеди закладів дошкільної освіти.
Робоча програма:
Організаційний блок
  1. Реєстрація учасників.
  2. Вступне слово керівника методичного об’єднання вчителів – логопедів закладів дошкільної освіти, вчителя – логопеда КЗ «ДНЗ №31 ВМР» Горобець Т.Л. Тетяна Леонідівна ознайомила із завданням та метою методичного об’єднання.
  3. Вітальне слово методиста дошкільної освіти КУ «ММК» Бондарчук Л.В.

Теоретичний блок

  1. Виступ методиста дошкільної освіти КУ «ММК» Бондарчук Л.В. з питання «Розвиток акустичної складової мовлення та її проекція на попередження та подолання мовленнєвих порушень у дітей дошкільного віку». Лариса Василівна звернула увагу, щодо організації корекційно-розвиткової роботи з дітьми з особливими освітніми потребами, які мають порушення мовлення, у закладі дошкільної освіти.
  2. Досвідом роботи поділилась завідувач КЗ «ДНЗ №52 ВМР» Шундровська К.В. про використання інноваційних освітніх технологій у корекційно-розвитковій роботі з дітьми, які мають порушення мовлення.
Практичний блок
  1. Перегляд підгрупового заняття «На гостині у равликів» у групі компенсуючого типу №11. Вчитель-логопед Швед Н.П. показала, як в роботі з дітьми використовує інноваційно-освітні технології.
  2. Вихователем-методистом закладу було проведено бліц-інтерв’ю «Погляд зі сторони». Інтерв’ю проводилось по сторінках переглянутого заняття.
  3. Інтерактивний практикум «Я так думаю …» запропонувала керівник методоб’єднання Горобець Т.Л. Під час практикуму педагоги дискутували відповідно впроваджень інноваційно-освітньо технологій в роботі вчителя-логопеда.

Підсумково-аналітичний блок

  • Обмін думками та враженнями керівник МО Горобець Т.Л.
Останні новини
08.05.2019

Про презентацію посібників закладів дошкільної освіти міста представлені на конкурс «ЯРМАРОК ФАХОВИХ СПОДІВАНЬ»

12 квітня 2019 року заклади дошкільної освіти міста презентували посібники, представлені на конкурс «Ярмарок фахових сподівань» у трьох номінаціях:
Номінація - «Навчально-методичний посібник -
  • КЗ «ДНЗ №3 ВМР», вихователь-методист Медведська В. А. «Створення міні – музеїв в ЗДО як засобу естетичного виховання дошкільників»;
  • КЗ «ДНЗ №6 ВМР», завідувач Гаріпова Л. В., вихователь-методист Іскра О.Г., вихователі Рижкова І.І., Гончарук А.М«Сторінки історії пронумеровані пам’яттю»;
  • КЗ «ДНЗ № 10 ВМР» , завідувач Андрусик Т.Б., вихователь-методист Гурська В.М., вихователь Багрій Т.В. «Здоров’я маляток від маківки до п’яток»;
  • КЗ «ДНЗ № 17 ВМР», вихователі Кузьменко О.В., Майданська Л.А., Снопова Г.В. «Інтеграційний підхід до формування ключових компетентностей старшого дошкільника в контексті вимог Нової української школи»;
  • КЗ «ДНЗ № 21 ВМР», завідувач Пасікова О.В., вихователь-методист Криворучко А.М., вихователь Щербань Н.М. «Моделювання інноваційного освітнього середовища закладу в умовах інтеграції до європейського освітнього простору»;
  • КЗ «ДНЗ № 45 ВМР», вихователь Журавель О.В. «Люблю однаково, виховую по різному. Гендерне виховання дітей дошкільного віку»;
  • КЗ «ДНЗ № 73 ВМР», завідувач Гуменчук В.В., вихователь-методист Маричева О.Б., вихователі Вечірко В.П., Кагальняк І.П. «Природа очима маленьких інженерів»;
  • КЗ «ДНЗ № 74 ВМР», завідувач Целік О.В., вихователь-методист Трикалюк Р.М. «Тайм-менеджмент для до школяриків»
номінація – «Соціально-психологічна робота» -
  • КЗ «ДНЗ №24 ВМР», вчитель-логопед Котова Л.В. Логопедичний органайзер «Хмаринки-цікавинки»;
  • КЗ «ДНЗ №71 ВМР», вихователь-методист Артемчук В .Ф., тифлопедагог Карпенко Н.В., вихователь Моісєєва С.В., вчитель-логопед Кононко Н.В. «Барви райдуги веселі».
номінація – «Електронно – освітній ресурс» -
  • КЗ «ДНЗ № 23 ВМР», вихователь Чорна Т.В. «Кейс здоров’я»;
  • КЗ «ДНЗ № 27 ВМР», завідувач Рожок Т.Л., вихователь-методист Дмитриченко Л.Ю «Сходинки загадкового світу».

Під час презентації педагоги закладів дошкільної освіти, які є авторами посібників чітко і лаконічно розкрили актуальність і доцільність обраної теми, зміст та структуру, освітню мету; а також чітко пояснили методику використання посібника в освітній діяльності закладу, зв'язок теоретичної частини з практикою використання, алгоритм застосування, результативність освоєння посібника.

Регіональні ресурси

  21050, м. Вінниця, вул. Мури, 4
  +38(0432)67-32-53
  http://mmk.edu.vn.ua
Ваша думка важлива для нас!

Маєте пропозиції або запитання з приводу нашої роботи чи співпраці? Ми завжди раді Вам і залюбки відповімо!

Форма зв'язку

Актуально

Збереження життя і здоров’я мирного населення в першу чергу залежить від оволодіння правилами поведінки при надзвичайній ситуації воєнного характеру. Центром стратегічних комунікацій та інформаційної безпеки при МКІП України у співпраці з Державною службою України з надзвичайних ситуацій, Міністерством оборони України, апаратом головнокомандувача Збройних Сил України та громадськими організаціями підготовлено прості і короткі рекомендації для мирного населення, які висвітлюють правила поведінки при надзвичайній ситуації та в умовах війни. Засвоєння цих простих правил допоможе мирному населенню збільшити свої шанси зберегти своє життя і здоров’я, а також життя і здоров’я своїх близьких та рідних.




 

В Україні триває воєнний стан у зв’язку із вторгненням рф на територію нашої держави. Команда МОН зібрала перелік корисних ресурсів для дорослих та дітей щодо психологічної підтримки, навчання та інформування.

   

Новини

Вінниця- місто юних поетів

Навчально – методичні матеріали інноваційного проекту «Вінницький освітній ресурс НУШ»
  • Автор: Токар О.В. (модератор проекту)
  • Тип: Методичний посібник

Аннотація: Посібник «Вінниця- місто юних поетів» містить матеріали міського медіа-освітнього проекту «Спільний поетичний простір» та матеріали конкурсу поетів-початківців «Зелене гроно». У збірці надані методичні рекомендації щодо використання творів юних поетів на уроках позакласного читання та уроках літератури рідного краю.
Зацікавленим в організації подібних проектів, конкурсів буде корисний їх методично-організаційний супровід.

Короткий зміст публікаціїВступ
І Міський медіа-освітній проект «Спільний поетичний простір».
ІІ Поетичні скарби юних вінничан (практичне використання, методичний супровід).
2.1.Націоально-патріотичні теми у творчості юних поетів.
«Лише Батьківщина, лише Україна…» (поетичні твори про Україну, її історію та традиції);
«Нетлінна пам’ять серця» (про сучасність нашої держави);
«Цвіт української нації» (про відомих українських особистостей);
2.2.Етично-філософські мотиви поезій.
«Світ тримається на великих істинах»;
«І неповторність кожної хвилини…»;
«Краса землі- краса життя»;
«Така любов буває раз в ніколи».
2.3.Родина,школа, мова.
«Живої мови чарування»;
«Від родини йде життя людини»;
«Ми всі родом із дитинства»;
«Шкільний калейдоскоп життя».
ІІІ Методичні рекомендації щодо проведення уроків літератури рідного краю.Творчість Олександри Бурбело.Зразок уроку.
Посилання для скачування електронної версії публікації

   

Регіональні освітні ресурси 

   

Корисні посилання 

   

Авторизація 

  Запам’ятати мене  [?]
Забули пароль? | 

   
 


© 2016 - 2024 || Design by LIKT



Реєстрація
до професійних спільнот
Для працівників ЗЗСО Для працівників ЗДО