Дата засідання | Порядок денний | Початок роботи | Заклади освіти, педагогічні працівники яких підлягають атестації |
03.04.2018 | 1) Про підсумки атестації керівних кадрів закладів освіти м. Вінниці. 2) Про підсумки атестації педагогічних та бібліотечних працівників закладів освіти міста. 3) Прийняття рішення про присвоєння кваліфікаційних категорій (педагогічних звань), встановлення відповідності раніше присвоєним кваліфікаційним категоріям (педагогічним званням). |
14.00 | НВК №1 – ЗШ №15 |
15.30 | ЗШ №16 – ЗШ №26 | ||
04.04.2018 | 14.00 | ЗШ №27 – НВК №36, ВТЛ, приватні, позашкільні заклади освіти | |
15.00 | Заклади дошкільної освіти |
Маєте пропозиції або запитання з приводу нашої роботи чи співпраці? Ми завжди раді Вам і залюбки відповімо!
Форма зв'язкуЗбереження життя і здоров’я мирного населення в першу чергу залежить від оволодіння правилами поведінки при надзвичайній ситуації воєнного характеру. Центром стратегічних комунікацій та інформаційної безпеки при МКІП України у співпраці з Державною службою України з надзвичайних ситуацій, Міністерством оборони України, апаратом головнокомандувача Збройних Сил України та громадськими організаціями підготовлено прості і короткі рекомендації для мирного населення, які висвітлюють правила поведінки при надзвичайній ситуації та в умовах війни. Засвоєння цих простих правил допоможе мирному населенню збільшити свої шанси зберегти своє життя і здоров’я, а також життя і здоров’я своїх близьких та рідних.
Вінниця- місто юних поетівНавчально – методичні матеріали інноваційного проекту «Вінницький освітній ресурс НУШ» |
Аннотація: Посібник «Вінниця- місто юних поетів» містить матеріали міського медіа-освітнього проекту «Спільний поетичний простір» та матеріали конкурсу поетів-початківців «Зелене гроно». У збірці надані методичні рекомендації щодо використання творів юних поетів на уроках позакласного читання та уроках літератури рідного краю. |
Короткий зміст публікаціїВступІ Міський медіа-освітній проект «Спільний поетичний простір». ІІ Поетичні скарби юних вінничан (практичне використання, методичний супровід). 2.1.Націоально-патріотичні теми у творчості юних поетів.
«Лише Батьківщина, лише Україна…» (поетичні твори про Україну, її історію та традиції);
«Нетлінна пам’ять серця» (про сучасність нашої держави); «Цвіт української нації» (про відомих українських особистостей);
2.2.Етично-філософські мотиви поезій.
«Світ тримається на великих істинах»;
2.3.Родина,школа, мова.
«І неповторність кожної хвилини…»; «Краса землі- краса життя»; «Така любов буває раз в ніколи». «Живої мови чарування»;
ІІІ Методичні рекомендації щодо проведення уроків літератури рідного краю.Творчість Олександри Бурбело.Зразок уроку.«Від родини йде життя людини»; «Ми всі родом із дитинства»; «Шкільний калейдоскоп життя». |
Посилання для скачування електронної версії публікації |