Замовлення консультації

Про центр
Про нас
Наша команда
Наша місія
Наша візія
Наша прозорість
Нормативна база
Професійні спільноти
Інклюзивна освіта
Психологічна підтримка
Дистанційна освіта
Консалтинг
Робота з обдарованою молоддю
Підвищення кваліфікації
Педагогічна інтернатура

Останні новини

Останні новини
06.04.2022

МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ «ПЕРША ПСИХОЛОГІЧНА ДОПОМОГА. АЛГОРИТМ ДІЙ»

З огляду на існуючу загрозу психічному здоров’ю учасників освітнього процесу внаслідок збройної агресії російської федерації, команда МОН створила методичні рекомендації «Перша психологічна допомога. Алгоритм дій» для педагогічних працівників, психологів і соціальних педагогів закладів освіти.

https://mon.gov.ua/ua/news/metodichni-rekomendaciyi-persha-psihologichna-dopomoga-algoritm-dij?fbclid=IwAR2XS5WEEAOp7wO9yElxxiwakfDbMQAUGo3zIOT_iQRcRUPllHNxyDKR8oY

Останні новини
04.04.2022

Про хрестоматію для дітей старшого дошкільного віку «Моя країна- Україна» (авт. Н.Гавриш, О.Косенчук)

Фахівчинями у галузі дошкільної освіти Наталею Гавриш, док. пед. наук, проф. і Ольгою Косенчук, канд. пед. наук, доц. створено навчальний посібник-хрестоматію для дітей старшого дошкільного віку: Моя країна – Україна: хрестоматія для дошкільнят з національно-патріотичного виховання, яке незабаром вийде у харківському видавництві Ранок. Пропонуємо вашій увазі уривок цього посібника, завантажити можна тут.
(З сайту ДУ «УІРО»)
 
Останні новини
04.04.2022

Про вебінар для вчителів освітньої галузі " Суспільствознавство"


01.04.2022 року вчителі суспільних дисциплін в онлайн-режимі взяли участь у вебінарі щодо методики розгляду питань війн московитів проти Української середньовічної держави.
Консультант Центру К. Маліцька звернула особливу увагу на важливість доведення до здобувачів історичної правди про агресивні плани північного сусіда щодо « київської спадщини», знищення Києва як сакрального центру східних слов’ян, починаючи з ХІІ ст., про що мало згадується на сторінках шкільних підручників з історії України.
Для роботи вчителів історії на сайті Центру, сторінка « Професійні спільноти», вміщені інформаційні матеріали із завдання до них, які зорієнтовані на формування критичного мислення, вміння досліджувати, узагальнювати, проводити паралелі між минулим і сучасним станом російсько-українських відносин.
 
Останні новини
04.04.2022

ДЛЯ УКРАЇНСЬКИХ УЧИТЕЛІВ СТВОРЯТЬ ІНТЕРАКТИВНІ ГРУПИ ПСИХОЛОГІЧНОЇ ПІДТРИМКИ

Останні новини
01.04.2022

Про проведення онлайн івенту на тему: «Сучасний урок хімії в умовах сьогодення».

01.04.2022 року на платформі Zoom було проведено онлайн івент на тему «Сучасний урок хімії в умовах сьогодення».
В ході івенту було висвітлено питання щодо структури та етапів створення сучасного уроку.
Також розглянуті питання щодо особливостей створення сучасного онлайн уроку хімії в умовах сьогодення.
Надано перелік інтернет ресурсів, які можна застосувати для підвищення якості освітнього процесу під час організації дистанційного навчання.
Матеріали за посиланням: https://mmk.edu.vn.ua/pryrodnychi-dystsypliny
Останні новини
01.04.2022

Про проведення онлайн івенту на тему: «Сучасний урок географії в умовах сьогодення».

31.03.2022 року на платформі Zoom було проведено онлайн івент на тему «Сучасний урок географії в умовах сьогодення». Метою проведення такої зустрічі було поповнення інструментарію вчителів географії та обговорення проблемних питань щодо ефективного планування уроків в умовах сьогодення.
Організатор заходу, консультант КУ «ЦПРПП ВМР» Дідик А.П., нагадала учасникам івенту про вимоги, структуру та етапи створення сучасного уроку. Висвітлила інформацію про створення сучасного онлайн уроку географії та надала перелік інтернет ресурсів, які можна застосувати для підвищення якості освітнього процесу під час організації дистанційного навчання.
Матеріали онлайн івенту за посиланням: https://mmk.edu.vn.ua/pryrodnychi-dystsypliny

Регіональні ресурси

  21050, м. Вінниця, вул. Мури, 4
  +38(0432)67-32-53
  http://mmk.edu.vn.ua
Ваша думка важлива для нас!

Маєте пропозиції або запитання з приводу нашої роботи чи співпраці? Ми завжди раді Вам і залюбки відповімо!

Форма зв'язку

Актуально

Збереження життя і здоров’я мирного населення в першу чергу залежить від оволодіння правилами поведінки при надзвичайній ситуації воєнного характеру. Центром стратегічних комунікацій та інформаційної безпеки при МКІП України у співпраці з Державною службою України з надзвичайних ситуацій, Міністерством оборони України, апаратом головнокомандувача Збройних Сил України та громадськими організаціями підготовлено прості і короткі рекомендації для мирного населення, які висвітлюють правила поведінки при надзвичайній ситуації та в умовах війни. Засвоєння цих простих правил допоможе мирному населенню збільшити свої шанси зберегти своє життя і здоров’я, а також життя і здоров’я своїх близьких та рідних.




 

В Україні триває воєнний стан у зв’язку із вторгненням рф на територію нашої держави. Команда МОН зібрала перелік корисних ресурсів для дорослих та дітей щодо психологічної підтримки, навчання та інформування.

   

Новини

​STEM – освіта в ЗЗСО: теорія і практика

Навчально – методичні матеріали інноваційного проекту «Вінницький освітній ресурс НУШ»
  • Автор: Півторак А.А. (модератор проекту)
  • Тип: Методичний посібник

Аннотація: В основі методики STEM-освіти лежать такі напрямки як Science (Наука), Technology (Технології), Engineering (Інженерія) та Mathematics (Математика). При цьому дані дисципліни вивчаються не окремо, як ми звикли, а у комплексі. Велике значення має практичне використання отриманих знань. Дитина не просто знайомиться з новими напрямами розвитку точних наук та інженерії, а вчиться реалізовувати вивчене на практиці. Учні отримують практичні навички, що можуть зробити наше життя простіше.

Короткий зміст публікаціїВСТУП.......... 4
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ STEM – ОСВІТИ............ 7
1.1 Основні терміни STEM – освіти............ 7
1.2 Мета і завдання STEM-освіти............. 9
1.3 Структура STEM-освіти.............12
1.4 Зміст STEM-освіти........15
1.5 Підготовка учителя та учня до впровадження STEM-освіти............. 16
РОЗДІЛ 2. ПРАКТИЧНІ АСПЕКТИ ВПРОВАДЖЕННЯ STEM – ОСВІТИ............ 18
2.1.1 Інтегрований урок з біології, хімії, фізики, математики. 9 клас........... 18
2.1.2 Інтегрований урок з фізики, математики, інформатики. 10 клас......... 29
2.1.3 Інтегрований урок з біології та хімії. 9 клас..............32
2.1.4 Інтегрований урок з природи та математики. 4 клас............ 38
2.2 STEM, STEAM, STREAM – проекти................ 45
2.2.1 Дослідницький проект на тему: «Бій твердим відходам: екологічні кроки утилізації побутових відходів»......... 45
2.2.2 Науково-дослідницький проект на тему: «Споживач має право знати, споживач повинен цінувати».......... 50
2.3 STEM- навчання: використання засобів робототехніки при вивченні інформатики змістова лінія «основи алгоритмізації та програмування».......... 57
2.4 Гурткова робота на основі STEM – підходу......... 66
2.4.1 Робота шкільного гуртка з робототехніки «Механік life».......... 66
2.4.2 Програма шкільного гуртка з робототехніки «Механік life»................... 75
2.4.3 Плани-конспекти занять з освітньої робототехніки. Гурткова робота. 4 клас............................................. 80
2.4.4 Застосування STEM – підходів на заняттях гуртка з математики учнів 6 класу............................................... 93
Посилання для скачування електронної версії публікації

   

Регіональні освітні ресурси 

   

Корисні посилання 

   

Авторизація 

  Запам’ятати мене  [?]
Забули пароль? | 

   
 


© 2016 - 2024 || Design by LIKT



Реєстрація
до професійних спільнот
Для працівників ЗЗСО Для працівників ЗДО