Час проведення |
Назва заходу |
Відповідальні |
Місце проведення |
8.30 – 9.15 |
Презентація проекту «Перспектива 21.3» |
Н. І. Крикун, заступник директора спеціальної школи-інтернату, О.О. Соколова |
Конференц-зала |
9.25 – 10.10 |
Урок трудового навчання (9-А клас) |
В.А. Чепурний, Г.М. Боровик |
Клас профорієнтації «Радість» |
10.35 – 11.15 |
Урок «Фізика та хімія в побуті» (8 -А клас) |
С.В. Іванченко, О.І. Аббасова |
Навчальний кабінет 8-А класу |
12.30 – 13.15 |
Урок соціально-емоційного навчання (9-А клас) |
В.В. Наумов, О.О. Соколова |
Навчальний кабінет 9-А класу |
12.30 – 13.15 |
Підсумки, обговорення |
Усі учасники заходу |
Кафетерій |
Воронецька Валентина Володимирівна, заступник директора з навчально-виховної роботи КЗ «Гуманітарна гімназія №1 ім. М. І. Пирогова Вінницької міської ради». «Освітнє середовище НУШ: територія оновлення та партнерства» |
||||
Іванічкіна Наталя Петрівна, заступник директора з навчально-виховної роботи КЗ «НВК: загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів − гімназія №2 Вінницької міської ради». «Ефективність управлінської діяльності з інтеграції закладу освіти у міжнародний освітній простір» |
||||
|
||||
Симотюк Олена Гальфонівна, заступник директора з навчально-виховної роботи «КЗ «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №16 Вінницької міської ради». «SWOT-аналіз діяльності заступника директора з навчально-виховної роботи» |
||||
Подорожняк Ольга Петрівна, заступник директора з навчально-виховної роботи «КЗ «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №18 Вінницької міської ради». «Використання ІКТ як запорука модернізації діяльності аналітичної та методичної служби ЗЗСО» |
||||
Климчук Наталя Валентинівна, заступник директора з навчально-виховної роботи «КЗ «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №26 Вінницької міської ради». «Експертний та аудит-профайлінг як метод у доборі співробітників» |
||||
Бартюк Микола Петрович, заступник директора з навчально-виховної роботи «КЗ «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №31 Вінницької міської ради». «Розвиток інформаційно-аналітичної компетентності керівника освітнього закладу» |
||||
Стецюк Людмила Іванівна, заступник директора з навчально-виховної роботи «КЗ «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №35 Вінницької міської ради». “If you want to be on top, don`t let education stop” («Якщо ти хочеш досягати вершин, не припиняй навчатися») |
Маєте пропозиції або запитання з приводу нашої роботи чи співпраці? Ми завжди раді Вам і залюбки відповімо!
Форма зв'язкуЗбереження життя і здоров’я мирного населення в першу чергу залежить від оволодіння правилами поведінки при надзвичайній ситуації воєнного характеру. Центром стратегічних комунікацій та інформаційної безпеки при МКІП України у співпраці з Державною службою України з надзвичайних ситуацій, Міністерством оборони України, апаратом головнокомандувача Збройних Сил України та громадськими організаціями підготовлено прості і короткі рекомендації для мирного населення, які висвітлюють правила поведінки при надзвичайній ситуації та в умовах війни. Засвоєння цих простих правил допоможе мирному населенню збільшити свої шанси зберегти своє життя і здоров’я, а також життя і здоров’я своїх близьких та рідних.
STEM – освіта в ЗЗСО: теорія і практикаНавчально – методичні матеріали інноваційного проекту «Вінницький освітній ресурс НУШ» |
Аннотація: В основі методики STEM-освіти лежать такі напрямки як Science (Наука), Technology (Технології), Engineering (Інженерія) та Mathematics (Математика). При цьому дані дисципліни вивчаються не окремо, як ми звикли, а у комплексі. Велике значення має практичне використання отриманих знань. Дитина не просто знайомиться з новими напрямами розвитку точних наук та інженерії, а вчиться реалізовувати вивчене на практиці. Учні отримують практичні навички, що можуть зробити наше життя простіше. |
Короткий зміст публікаціїВСТУП.......... 4РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ STEM – ОСВІТИ............ 7 1.1 Основні терміни STEM – освіти............ 7
РОЗДІЛ 2. ПРАКТИЧНІ АСПЕКТИ ВПРОВАДЖЕННЯ STEM – ОСВІТИ............ 18
1.2 Мета і завдання STEM-освіти............. 9 1.3 Структура STEM-освіти.............12 1.4 Зміст STEM-освіти........15 1.5 Підготовка учителя та учня до впровадження STEM-освіти............. 16 2.1.1 Інтегрований урок з біології, хімії, фізики, математики. 9 клас........... 18
2.1.2 Інтегрований урок з фізики, математики, інформатики. 10 клас......... 29 2.1.3 Інтегрований урок з біології та хімії. 9 клас..............32 2.1.4 Інтегрований урок з природи та математики. 4 клас............ 38 2.2 STEM, STEAM, STREAM – проекти................ 45 2.2.1 Дослідницький проект на тему: «Бій твердим відходам: екологічні кроки утилізації побутових відходів»......... 45 2.2.2 Науково-дослідницький проект на тему: «Споживач має право знати, споживач повинен цінувати».......... 50 2.3 STEM- навчання: використання засобів робототехніки при вивченні інформатики змістова лінія «основи алгоритмізації та програмування».......... 57 2.4 Гурткова робота на основі STEM – підходу......... 66 2.4.1 Робота шкільного гуртка з робототехніки «Механік life».......... 66 2.4.2 Програма шкільного гуртка з робототехніки «Механік life»................... 75 2.4.3 Плани-конспекти занять з освітньої робототехніки. Гурткова робота. 4 клас............................................. 80 2.4.4 Застосування STEM – підходів на заняттях гуртка з математики учнів 6 класу............................................... 93 |
Посилання для скачування електронної версії публікації |