Замовлення консультації

Про центр
Про нас
Наша команда
Наша місія
Наша візія
Наша прозорість
Нормативна база
Професійні спільноти
Інклюзивна освіта
Психологічна підтримка
Дистанційна освіта
Консалтинг
Робота з обдарованою молоддю
Підвищення кваліфікації
Педагогічна інтернатура

Останні новини

Останні новини
14.12.2020

Про консультування вчителів галузі "Суспільствознавство"

Програма галузі, зокрема з історії, курсу « Громадянська освіта», передбачає написання здобувачами освіти есе. Актуальність використання такої форми моніторингу освітньої діяльності особливо є актуальною в умовах дистанційного навчання.
14 грудня 2020 року консультант КУ «ЦПРПП ВМР» Маліцька К.П. у форматі онлайн - зустрічі надала методичні рекомендації щодо структури есе, критеріїв добору тем та оцінювання.
Презентація «Як навчити писати та оцінювати есе» розміщена на сайті установи, сторінка «Консалтинг».
Останні новини
14.12.2020

Про онлайн-консультацію практичного психолога КУ "ЦПРПП ВМР" з вихователями ЗДО на тему "Як запобігти емоційному та професійному вигоранню"

10 – 11 грудня 2020 року Воловодівська Ж.О., практичний психолог КУ «ЦПРПП ВМР» провела онлайн-консультацію з вихователями ЗДО на тему «Як запобігти емоційному та професійному вигоранню». В ході консультації надано рекомендації щодо удосконалення вміння пошуку шляхів для покращення психологічного здоров'я. Практичний психолог разом з учасниками дійшли висновку щодо усвідомлення важливості прийняття свого «Я» та формування позитивної установки.
Останні новини
14.12.2020

Про онлайн-зустрічі практичного психолога КУ "ЦПРПП ВМР" з практичними психологами, соціальнми педагогами ЗЗСО, ЗДО

8-9 грудня 2020 року відбулися онлайн-зустрічі Воловодівської Ж.О., практичного психолога КУ «ЦПРПП ВМР» з фахівцями психологічної служби закладів загальної середньої освіти та закладів дошкільної освіти міста.
Воловодівська Ж.О., практичний психолог КУ «ЦПРПП ВМР» винесла на обговорення питання «Суб'єктність у контексті самостійності особистості».
В діалозі з колегами – фахівцями дійшли думки, що в сучасному розуміні провідними рисами особистості фахівця мають стати самостійність, ініціативність, незалежність, відповідальність. Також зупинилися на питанні самовдосконалення в професійній діяльності фахівця.
 
Останні новини
09.12.2020

Про міський онлайн-конкурс професійної майстерності «Вихователь року-2020»

В період з 08.10. по 20.12.2020 проходить міський онлайн-конкурс професійної майстерності «Вихователь року-2020». В конкурсі беруть участь вихователі ЗДО №10 (Кучер С.М.), №20 (Коноплицька Н.М.), №24 (Кононко О.П.), №26 (Савчук В.М.), №67 (Коротинська О.М.). 
В рамках конкурсу учасниці представили відеоматеріали навчальних занять з дітьми, майстер-класи «Я роблю це так…» та творчі проекти.
08.12.2020р. на базі КЗ «ЗДО №20 ВМР» проведено комп’ютерне тестування учасниць (виконання тестових завдань з теорії та методики виховання, дошкільної педагогіки, психології та нормативно-правових актів у галузі дошкільної освіти).
Останні новини
08.12.2020

Про онлайн-засідання творчої групи фахівців школи І ступеня

08 грудня 2020 року було проведено онлайн-засідання творчої групи з питань обговорення та редагування посібника з математики для дітей з ООП за робочою назвою «Доступна математика. Дочисловий період». В заході взяли участь Юлія Антонішина, консультант КУ «ЦПРПП ВМР», Людмила Лепетун, заступник директора по школі І ступеня КЗ "Загальноосвітня школа І-ІІІ ст. №12 ВМР ", Світлана Марчук, заступник директора КЗ «Спеціальна загальноосвітня школа І-ІІ ст. з дошкільним відділенням ВМР», Тетяна Душко, вчитель початкових класів КЗ «Навчально-виховний комплекс: загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів-гімназія №6 ВМР».
Останні новини
04.12.2020

Про онлайн-конференцію з керівниками професійних спільнот вчителів початкових класів

04 грудня 2020 року консультантом КУ «ЦПРПП ВМР» Антонішиною Ю.М. було проведено онлайн-конференцію з теми «Особливості викладання предметів у початковій школі НУШ з елементами дистанційного навчання». В заході взяли участь 36 керівників професійних спільнот вчителів початкових класів.

Регіональні ресурси

  21050, м. Вінниця, вул. Мури, 4
  +38(0432)67-32-53
  http://mmk.edu.vn.ua
Ваша думка важлива для нас!

Маєте пропозиції або запитання з приводу нашої роботи чи співпраці? Ми завжди раді Вам і залюбки відповімо!

Форма зв'язку

Актуально

Збереження життя і здоров’я мирного населення в першу чергу залежить від оволодіння правилами поведінки при надзвичайній ситуації воєнного характеру. Центром стратегічних комунікацій та інформаційної безпеки при МКІП України у співпраці з Державною службою України з надзвичайних ситуацій, Міністерством оборони України, апаратом головнокомандувача Збройних Сил України та громадськими організаціями підготовлено прості і короткі рекомендації для мирного населення, які висвітлюють правила поведінки при надзвичайній ситуації та в умовах війни. Засвоєння цих простих правил допоможе мирному населенню збільшити свої шанси зберегти своє життя і здоров’я, а також життя і здоров’я своїх близьких та рідних.




 

В Україні триває воєнний стан у зв’язку із вторгненням рф на територію нашої держави. Команда МОН зібрала перелік корисних ресурсів для дорослих та дітей щодо психологічної підтримки, навчання та інформування.

   

Новини

​STEM – освіта в ЗЗСО: теорія і практика

Навчально – методичні матеріали інноваційного проекту «Вінницький освітній ресурс НУШ»
  • Автор: Півторак А.А. (модератор проекту)
  • Тип: Методичний посібник

Аннотація: В основі методики STEM-освіти лежать такі напрямки як Science (Наука), Technology (Технології), Engineering (Інженерія) та Mathematics (Математика). При цьому дані дисципліни вивчаються не окремо, як ми звикли, а у комплексі. Велике значення має практичне використання отриманих знань. Дитина не просто знайомиться з новими напрямами розвитку точних наук та інженерії, а вчиться реалізовувати вивчене на практиці. Учні отримують практичні навички, що можуть зробити наше життя простіше.

Короткий зміст публікаціїВСТУП.......... 4
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ STEM – ОСВІТИ............ 7
1.1 Основні терміни STEM – освіти............ 7
1.2 Мета і завдання STEM-освіти............. 9
1.3 Структура STEM-освіти.............12
1.4 Зміст STEM-освіти........15
1.5 Підготовка учителя та учня до впровадження STEM-освіти............. 16
РОЗДІЛ 2. ПРАКТИЧНІ АСПЕКТИ ВПРОВАДЖЕННЯ STEM – ОСВІТИ............ 18
2.1.1 Інтегрований урок з біології, хімії, фізики, математики. 9 клас........... 18
2.1.2 Інтегрований урок з фізики, математики, інформатики. 10 клас......... 29
2.1.3 Інтегрований урок з біології та хімії. 9 клас..............32
2.1.4 Інтегрований урок з природи та математики. 4 клас............ 38
2.2 STEM, STEAM, STREAM – проекти................ 45
2.2.1 Дослідницький проект на тему: «Бій твердим відходам: екологічні кроки утилізації побутових відходів»......... 45
2.2.2 Науково-дослідницький проект на тему: «Споживач має право знати, споживач повинен цінувати».......... 50
2.3 STEM- навчання: використання засобів робототехніки при вивченні інформатики змістова лінія «основи алгоритмізації та програмування».......... 57
2.4 Гурткова робота на основі STEM – підходу......... 66
2.4.1 Робота шкільного гуртка з робототехніки «Механік life».......... 66
2.4.2 Програма шкільного гуртка з робототехніки «Механік life»................... 75
2.4.3 Плани-конспекти занять з освітньої робототехніки. Гурткова робота. 4 клас............................................. 80
2.4.4 Застосування STEM – підходів на заняттях гуртка з математики учнів 6 класу............................................... 93
Посилання для скачування електронної версії публікації

   

Регіональні освітні ресурси 

   

Корисні посилання 

   

Авторизація 

  Запам’ятати мене  [?]
Забули пароль? | 

   
 


© 2016 - 2024 || Design by LIKT



Реєстрація
до професійних спільнот
Для працівників ЗЗСО Для працівників ЗДО