Замовлення консультації

Про центр
Про нас
Наша команда
Наша місія
Наша візія
Наша прозорість
Нормативна база
Професійні спільноти
Інклюзивна освіта
Психологічна підтримка
Дистанційна освіта
Консалтинг
Робота з обдарованою молоддю
Підвищення кваліфікації
Педагогічна інтернатура

Останні новини

Останні новини
05.04.2021

Про онлайн-зустріч з керівниками ЗДО, що приєдналися до ВМТГ.

25 березня 2021 року консультант КУ «ЦПРПП ВМР» Сокиринська Н.Д. провела в онлайн - режимі консультативно - інформаційну нараду для керівників ЗДО, які приєдналися до ВМТГ.
Під час зустрічі обговорювалися питання щодо завершення атестації педагогічних працівників у ЗДО та подання звітної документації до КУ «ЦПРПП ВМР» та атестаційної комісії ДО ВМР.
Розглянуто питання щодо алгоритму опрацювання в ЗДО та реалізації вимог нового державного стандарту дошкільної освіти – БКДО (базового компонента дошкільної освіти), оновленої освітньої програми для дітей від 2 до 7 років «Дитина».
Ніна Сокиринська закцентувала увагу на роботі сайту центру, реагування на запити (замовлення консультацій), роботі у спільнотах педагогічних працівників та ін..


 
Останні новини
05.04.2021

Про співпрацю КУ «ЦПРПП ВМР» з Управлінням патрульної поліції у Вінницькій області

05.04.2021 року стартував спільний проєкт Центру та Управління патрульної поліції у Вінницькій області «У фокусі - безпека дітей». Він триватиме впродовж ІІ семестру 2020-2021 н.р та І семестру 2021-2022 навчальних років.

Мета проєкту – інформаційно-правове забезпечення адміністрації, класних керівників, педагогічних працівників ЗЗСО з питань проведення превентивної та профілактичної роботи серед неповнолітніх, попередження дитячого дорожньо-транспортного травматизму, сприяння створенню безпечного освітнього середовища в ЗЗСО.

До участі у першому занятті долучилися 46 заступників директорів шкіл з виховної роботи ЗЗСО.
«Шкільний офіцер поліції: завдання, функції, компетенції», «Булінг та його виявлення, алгоритм реагування» - теми, з якими ознайомила учасників вебінару Олена Вотякова - начальник відділу із зв’язків з громадськістю управління патрульної поліції у Вінницькій області.
Останні новини
05.04.2021

Про вебінар про Всеукраїнську школу онлайн

02 квітня за підтримки КУ «ЦПРПП ВМР» відбувся вебінар на тему «Всеукраїнська школа онлайн – (не) аналіз платформи для навчання», який провів Сергій Петрович - к.п.н., фіналіст премії GTPU-2019, вчитель Всеукраїнської школи онлайн.

Під час даного онлайн-заходу вчителі мали змогу дізнатись про переваги використання цього сучасного онлайн-ресурсу для змішаного та дистанційного навчання учнів середньої та старшої школи, а також були ознайомлені з його особливостями та практичною цінністю викладених на ньому матеріалів, що пройшли експертизу та відповідають державним освітнім стандартам.

Безумовно, «Всеукраїнська школа онлайн» може стати потужною методичною підтримкою для вчителя в процесі організації освітнього процесу.
Дякуємо пану Сергію за цікавий вебінар і бажаємо йому наснаги у створенні якісного контенту для ВШО!

Матеріали вебінару ТУТ
Останні новини
05.04.2021

Про вебінар "Важливість своєчасного зворотнього зв'язку з батьками" для вихователів ЗДО ВМТГ

2 квітня 2021 року відбувся вебінар на тему «Важливість своєчасного зворотнього зв'язку з батьками» для вихователів дошкільних навчальних закладів освіти ВМТГ.
Спікер вебінару Воловодівська Ж.О., психолог КУ «Центр професійного розвитку педагогічних працівників ВМР», ознайомила учасників з поняттям зворотнього зв'язку, кроки ефективного зворотнього зв'язку та значення зворотнього зв'язку для батьків і дітей.
Останні новини
03.04.2021

Про методичне об"єднання професійної спільноти вихователів-методистів ЗДО

 30 березня 2021 року консультантом КУ «ЦПРПП ВМР» Сокиринською Н.Д. спільно з вихователями-методистами ЗДО №10 Гурською В.М., ЗДО №71 Артемчук В.Ф. проведено в онлайн - режимі міське методичне об’єднання професійної спільноти вихователів-методистів ЗДО за темою: «Створення умов та використання різних засобів для формування логіко-математичної компетентності дітей дошкільного віку у різних видах діяльності», метою якого було сприяти удосконаленню теоретичного та практичного рівня знань та умінь педагогів з питань формування логіко-математичного розвитку відповідно до вимог Державного стандарту дошкільної освіти; ознайомити учасників методичного об’єднання з системою роботи закладу щодо логіко-математичного розвитку та реалізацією підходів, яких вимагають умови сучасної дошкільної освіти.
      Консультант КУ «ЦПРПП ВМР» Сокиринська Н.Д. надала методичні рекомендації щодо використання інтегрованого підходу до логіко-математичного розвитку дітей дошкільного віку».
В інформаційному блоці Валерія Артемчук, керівник методичного об’єднання, висвітлила питання: «Сучасні погляди на проблему логіко-математичного розвитку дитини-дошкільника».
Вихователь - методист КЗ «ДНЗ №10 ВМР» Гурська В.М. презентувала досвід роботи закладу з теми: «Організація роботи щодо формування у дошкільників логіко-математичної компетентності в закладі дошкільної освіти».
Методичний блок «Педагогічний workshop «Лабіринтами математичних арабесок», який провела вихователь - методист Валентина Гурська з педагогами ЗДО №10, був насичений цікавими активними формами роботи. Під час виконання завдань педагоги демонстрували свої професійні знання, вміння, креативний підхід та неординарні рішення.
       У практичному блоці за посиланнями можна переглянути заняття – квест на природі зі старшими дошкільниками з пріоритетом логіко-математичних завдань «Математична експедиція» https://www.youtube.com/watch?, інтелектуально - розважальну гру з дітьми середнього дошкільного віку «Хто зверху?» https://youtu.be/q2i2wHaQOFc та майстер-клас для педагогів з паперопластики «Нескінченний календар часу» https://youtu.be/-nOsQTyMPD4.
Матеріали методичного об’єднання розміщені на сайті КУ «ЦПРПП ВМР» на сторінці «Професійні спільноти» - вихователі-методисти ЗДО.




 
Останні новини
02.04.2021

Про вебінар "Ключові функції супервізора або основні ролі наставника" для заступників директорів з навчально-виховноої роботи І-ІІІ ступеня ЗЗСО ВМТГ

    1 квітня 2021 року Воловодівською Ж.О., психологом КУ «Центр професійного розвитку педагогічних працівників ВМР» проведено вебінар з заступниками директорів з навчально-виховної роботи закладів загальної середньої освіти ВМТГ на тему «Ключові функції супервізора або основні ролі наставника».
   В ході вебінару учасники ознайомилися з якостями ефективного наставника: професійна компетентність і досвід, ставлення і риси характеру, навички спілкування, міжособистісні якості.
   Також, Жанна Олексіївна, акцентувала увагу на усвідомленні значення ролі супервізора (наставника) у допомозі педагога, співпраці заступника директора навчального закладу з супервізорами.
 

Регіональні ресурси

  21050, м. Вінниця, вул. Мури, 4
  +38(0432)67-32-53
  http://mmk.edu.vn.ua
Ваша думка важлива для нас!

Маєте пропозиції або запитання з приводу нашої роботи чи співпраці? Ми завжди раді Вам і залюбки відповімо!

Форма зв'язку

Актуально

Збереження життя і здоров’я мирного населення в першу чергу залежить від оволодіння правилами поведінки при надзвичайній ситуації воєнного характеру. Центром стратегічних комунікацій та інформаційної безпеки при МКІП України у співпраці з Державною службою України з надзвичайних ситуацій, Міністерством оборони України, апаратом головнокомандувача Збройних Сил України та громадськими організаціями підготовлено прості і короткі рекомендації для мирного населення, які висвітлюють правила поведінки при надзвичайній ситуації та в умовах війни. Засвоєння цих простих правил допоможе мирному населенню збільшити свої шанси зберегти своє життя і здоров’я, а також життя і здоров’я своїх близьких та рідних.




 

В Україні триває воєнний стан у зв’язку із вторгненням рф на територію нашої держави. Команда МОН зібрала перелік корисних ресурсів для дорослих та дітей щодо психологічної підтримки, навчання та інформування.

   

Новини

​STEM – освіта в ЗЗСО: теорія і практика

Навчально – методичні матеріали інноваційного проекту «Вінницький освітній ресурс НУШ»
  • Автор: Півторак А.А. (модератор проекту)
  • Тип: Методичний посібник

Аннотація: В основі методики STEM-освіти лежать такі напрямки як Science (Наука), Technology (Технології), Engineering (Інженерія) та Mathematics (Математика). При цьому дані дисципліни вивчаються не окремо, як ми звикли, а у комплексі. Велике значення має практичне використання отриманих знань. Дитина не просто знайомиться з новими напрямами розвитку точних наук та інженерії, а вчиться реалізовувати вивчене на практиці. Учні отримують практичні навички, що можуть зробити наше життя простіше.

Короткий зміст публікаціїВСТУП.......... 4
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ STEM – ОСВІТИ............ 7
1.1 Основні терміни STEM – освіти............ 7
1.2 Мета і завдання STEM-освіти............. 9
1.3 Структура STEM-освіти.............12
1.4 Зміст STEM-освіти........15
1.5 Підготовка учителя та учня до впровадження STEM-освіти............. 16
РОЗДІЛ 2. ПРАКТИЧНІ АСПЕКТИ ВПРОВАДЖЕННЯ STEM – ОСВІТИ............ 18
2.1.1 Інтегрований урок з біології, хімії, фізики, математики. 9 клас........... 18
2.1.2 Інтегрований урок з фізики, математики, інформатики. 10 клас......... 29
2.1.3 Інтегрований урок з біології та хімії. 9 клас..............32
2.1.4 Інтегрований урок з природи та математики. 4 клас............ 38
2.2 STEM, STEAM, STREAM – проекти................ 45
2.2.1 Дослідницький проект на тему: «Бій твердим відходам: екологічні кроки утилізації побутових відходів»......... 45
2.2.2 Науково-дослідницький проект на тему: «Споживач має право знати, споживач повинен цінувати».......... 50
2.3 STEM- навчання: використання засобів робототехніки при вивченні інформатики змістова лінія «основи алгоритмізації та програмування».......... 57
2.4 Гурткова робота на основі STEM – підходу......... 66
2.4.1 Робота шкільного гуртка з робототехніки «Механік life».......... 66
2.4.2 Програма шкільного гуртка з робототехніки «Механік life»................... 75
2.4.3 Плани-конспекти занять з освітньої робототехніки. Гурткова робота. 4 клас............................................. 80
2.4.4 Застосування STEM – підходів на заняттях гуртка з математики учнів 6 класу............................................... 93
Посилання для скачування електронної версії публікації

   

Регіональні освітні ресурси 

   

Корисні посилання 

   

Авторизація 

  Запам’ятати мене  [?]
Забули пароль? | 

   
 


© 2016 - 2024 || Design by LIKT



Реєстрація
до професійних спільнот
Для працівників ЗЗСО Для працівників ЗДО