Замовлення консультації

Про центр
Про нас
Наша команда
Наша місія
Наша візія
Наша прозорість
Нормативна база
Професійні спільноти
Інклюзивна освіта
Психологічна підтримка
Дистанційна освіта
Консалтинг
Робота з обдарованою молоддю
Підвищення кваліфікації
Педагогічна інтернатура

Останні новини

Останні новини
22.10.2021

Про освітній івент на тему: «Проведення інструктажів з охорони праці та безпеки життєдіяльності»

22 жовтня 2021 року консультантом КУ «ЦПРПП ВМР» Альоною Дідик організовано освітній івент на тему «Проведення інструктажів з охорони праці та безпеки життєдіяльності».
Метою проведення такої зустрічі було обговорення проблемних питань щодо проведення навчання та перевірки знань працівників закладів освіти, проведення інструктажів з охорони праці та безпеки життєдіяльності з учасниками освітнього процесу.
Під час івенту обговорювались різні запити від педагогів, також вчителі ділились власним досвідом вирішення тих чи інших проблемних питань і ситуацій.
Досвідом роботи з питання проведення навчання і перевірки знань з охорони праці з новопризначеними працівниками поділилась, заступник директора КЗ «НВК:ЗШ І-ІІІ ст.-ГЕК №29 ВМР», Світлана Мазур.
На підсумок заходу учасникам було запропоновано ряд ситуативних завдань.
Сподіваємось, що зустріч у колі однодумців допомогла зорієнтуватись в основних аспектах проведення навчання та перевірки знань працівників закладів освіти, проведення інструктажів з охорони праці та безпеки життєдіяльності з учасниками освітнього процесу. 
Матеріали вебінару розміщені за посиланням:  https://mmk.edu.vn.ua/rozroblennya-dokumentyav-zakladu-osvyati
 
Останні новини
22.10.2021

Про семінар-практикум «Сучасні методики роботи з дітьми з особливими освітніми потребами в інклюзивному освітньому просторі».

22 жовтня 2021 року відбулася І частина дводенного семінару-практикуму «Сучасні методики роботи з дітьми з особливими освітніми потребами в інклюзивному освітньому просторі» спільно з ГО “Справа Кольпінга в Україні” Родиною Кольпінга у м. Вінниці.
Учасники заходу обговорили особливості створення інклюзивного середовища для дітей з аутичним спектром розладу та ментальними порушеннями, зміни в законодавстві щодо організації інклюзивного навчання, особливості роботи команди психолого-педагогічного супроводу та складання ІПР. Розглянули основні принципи адаптації та модифікації навчальних програм в інклюзивному навчанні.
У підсумку педагоги обговорили почуте у форматі «Запитання -відповіді».
Дякуємо за участь у семінарі-практикумі учасникам навчальних закладів №№: 1, 3, 4, 5, 6, 8, 9, 10, 11, 12, 14, 16, 19, 22, 24, 29, 30, 33, 35, Вінницько-Хутірського ліцею.
Останні новини
22.10.2021

Проєкт " У фокусі - безпека дітей" триває

В рамках спільного проєкту Управління патрульної поліції у Вінницькій області та КУ « ЦПРПП ВМР», який стартував 05.04.2021 року, 22жовтня 2021 року відбувся вебінар на тему « Домашнє насильство в сім’ї: причини, види, наслідки»».
Класні керівники ЗЗСО вінницької міської територіальної громади отримали кваліфіковану правову оцінку видів, наслідків домашнього насилля для дитини та винуватців. Інформацію надала Олена Вотякова – начальник відділу зв’язків з громадськістю Управління патрульної поліції у Вінницькій області, яка також відповіла на чисельні питання учасників вебінару.
Методичні рекомендації та презентацію « Сім’я, рід, родина- ключ до щастя людини» для роботи з учасниками освітнього процесу - батьками, особами, що їх замінюють, педагогічними працівниками – класним керівникам надані консультантом КУ « ЦПРПП ВМР» Клавдією Маліцькою.
Останні новини
21.10.2021

Про І (міський) тур Всеукраїнського конкурсу «Інноваційний урок фізичної культури та урок фізичної культури з елементами футболу»

З 8 вересня по 13 жовтня 2021 року відбувся І (міський) тур Всеукраїнського конкурсу «Інноваційний урок фізичної культури та урок фізичної культури з елементами футболу». У конкурсі брали участь учителі фізичної культури закладів загальної середньої освіти. Учасники представили на розгляд журі відео уроки, плани-конспекти уроків та методичні розробки. Конкурсанти (під час відео уроків) продемонстрували фахову підготовку, рівень володіння методикою викладання навчального матеріалу, уміння творчо використовувати найновішу інформацію, застосовувати інноваційні технології. .
За підсумками Конкурсу журі визначило переможців:
І місце - Мельник Михайло Борисович, вчитель фізичної культури КЗ «ЗОШ І-ІІІ ст. №27 ВМР»
ІІ місце - Мисак Юліан Юліанович вчитель фізичної культури КЗ «ЗОШ І-ІІІ ст. №16 ВМР»
ІІI місце - Гончарук Борис Станіславович вчитель фізичної культури КЗ «ЗОШ І-ІІІ ст. №19 ВМР».
Останні новини
21.10.2021

Про семінар для педагогів-інтернів з іноземних мов

   20 жовтня 2021 року відбувся семінар -практикум для педагогів-інтернів з іноземних мов. На зустрічі були розглянуті важливі для інтернів  питання, а саме: основні компоненти концепції Нової української школи, Професійний стандарт вчителя, проєкт Положення про педагогічну інтернатуру, нормативно-правова база для роботи вчителя та інші. Було проведено моніторинг труднощів, які виникають у роботі педагога-інтерна з метою подолання цих труднощів під час подальшого консультування педагогів-інтернів. Молоді педагоги активно брали участь  і проявляли високу зацікавленість у всіх питаннях, які обговорювались під час заходу. 
Останні новини
21.10.2021

Про хід Гімназіади серед учнів закладів загальної середньої освіти Вінницької міської територіальної громади в 2021-2022 навчальному році

Протягом чотирнадцяти днів учні 35 ЗЗСО ВМТР приймали участь в спортивних змаганнях з футболу в рамках Гімназіади серед учнів закладів загальної середньої освіти Вінницької міської територіальної громади в 2021-2022 навчальному році.
На 4-х стадіонах вирували неймовірні емоції. Гравці демонстрували справжню командну гру, особисту майстерність. Кожна гра була цікавою та захоплюючою, команди запекло змагалася за звання найкращої.
Переможцем стала команда КЗ «ЗОШ І-ІІІ ст. №4 ім. Д. І. Менделєєва ВМР».
Команда КЗ «ЗОШ І-ІІІ ст. №27 ВМР» виборола друге місце, команда КЗ «НВК: ЗОШ І-ІІІ ст. - гімназія №23» посіла третє місце.
Вітаємо переможців змагань!
Бажаємо всім спортсменам тільки перемог – як на спортивних майданчиках, так і за їхніми межами.

Регіональні ресурси

  21050, м. Вінниця, вул. Мури, 4
  +38(0432)67-32-53
  http://mmk.edu.vn.ua
Ваша думка важлива для нас!

Маєте пропозиції або запитання з приводу нашої роботи чи співпраці? Ми завжди раді Вам і залюбки відповімо!

Форма зв'язку

Актуально

Збереження життя і здоров’я мирного населення в першу чергу залежить від оволодіння правилами поведінки при надзвичайній ситуації воєнного характеру. Центром стратегічних комунікацій та інформаційної безпеки при МКІП України у співпраці з Державною службою України з надзвичайних ситуацій, Міністерством оборони України, апаратом головнокомандувача Збройних Сил України та громадськими організаціями підготовлено прості і короткі рекомендації для мирного населення, які висвітлюють правила поведінки при надзвичайній ситуації та в умовах війни. Засвоєння цих простих правил допоможе мирному населенню збільшити свої шанси зберегти своє життя і здоров’я, а також життя і здоров’я своїх близьких та рідних.




 

В Україні триває воєнний стан у зв’язку із вторгненням рф на територію нашої держави. Команда МОН зібрала перелік корисних ресурсів для дорослих та дітей щодо психологічної підтримки, навчання та інформування.

   

Новини

​STEM – освіта в ЗЗСО: теорія і практика

Навчально – методичні матеріали інноваційного проекту «Вінницький освітній ресурс НУШ»
  • Автор: Півторак А.А. (модератор проекту)
  • Тип: Методичний посібник

Аннотація: В основі методики STEM-освіти лежать такі напрямки як Science (Наука), Technology (Технології), Engineering (Інженерія) та Mathematics (Математика). При цьому дані дисципліни вивчаються не окремо, як ми звикли, а у комплексі. Велике значення має практичне використання отриманих знань. Дитина не просто знайомиться з новими напрямами розвитку точних наук та інженерії, а вчиться реалізовувати вивчене на практиці. Учні отримують практичні навички, що можуть зробити наше життя простіше.

Короткий зміст публікаціїВСТУП.......... 4
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ STEM – ОСВІТИ............ 7
1.1 Основні терміни STEM – освіти............ 7
1.2 Мета і завдання STEM-освіти............. 9
1.3 Структура STEM-освіти.............12
1.4 Зміст STEM-освіти........15
1.5 Підготовка учителя та учня до впровадження STEM-освіти............. 16
РОЗДІЛ 2. ПРАКТИЧНІ АСПЕКТИ ВПРОВАДЖЕННЯ STEM – ОСВІТИ............ 18
2.1.1 Інтегрований урок з біології, хімії, фізики, математики. 9 клас........... 18
2.1.2 Інтегрований урок з фізики, математики, інформатики. 10 клас......... 29
2.1.3 Інтегрований урок з біології та хімії. 9 клас..............32
2.1.4 Інтегрований урок з природи та математики. 4 клас............ 38
2.2 STEM, STEAM, STREAM – проекти................ 45
2.2.1 Дослідницький проект на тему: «Бій твердим відходам: екологічні кроки утилізації побутових відходів»......... 45
2.2.2 Науково-дослідницький проект на тему: «Споживач має право знати, споживач повинен цінувати».......... 50
2.3 STEM- навчання: використання засобів робототехніки при вивченні інформатики змістова лінія «основи алгоритмізації та програмування».......... 57
2.4 Гурткова робота на основі STEM – підходу......... 66
2.4.1 Робота шкільного гуртка з робототехніки «Механік life».......... 66
2.4.2 Програма шкільного гуртка з робототехніки «Механік life»................... 75
2.4.3 Плани-конспекти занять з освітньої робототехніки. Гурткова робота. 4 клас............................................. 80
2.4.4 Застосування STEM – підходів на заняттях гуртка з математики учнів 6 класу............................................... 93
Посилання для скачування електронної версії публікації

   

Регіональні освітні ресурси 

   

Корисні посилання 

   

Авторизація 

  Запам’ятати мене  [?]
Забули пароль? | 

   
 


© 2016 - 2024 || Design by LIKT



Реєстрація
до професійних спільнот
Для працівників ЗЗСО Для працівників ЗДО