Замовлення консультації

Про центр
Про нас
Наша команда
Наша місія
Наша візія
Наша прозорість
Нормативна база
Професійні спільноти
Інклюзивна освіта
Психологічна підтримка
Дистанційна освіта
Консалтинг
Робота з обдарованою молоддю
Підвищення кваліфікації
Педагогічна інтернатура

Останні новини

Останні новини
22.02.2019

Про засідання міської Школи молодого музичного керівника «Камертон» на тему: «Вихователь і музичний керівник: теорія і практика взаємодії»

20.02.2019 року відповідно до інформаційно-методичного вісника «Перспектива» (дошкілля) на базі комунального закладу «Дошкільний навчальний заклад №43 Вінницької міської ради» проведено засідання міської Школи молодого музичного керівника «Камертон» на тему: «Вихователь і музичний керівник: теорія і практика взаємодії».
Методист з дошкільної освіти Комунальної установи «Міський методичний кабінет» Сокиринська Н.Д. у своєму виступі-презентації «Взаємодія музичного керівника та вихователя: дует чи два соло» зазначила, що головною метою і результатом педагогічного співробітництва музичного керівника та вихователя є музично-­естетичний розвиток дитини дошкільного віку. Вона розкрила актуальність проблеми педагогічної співпраці, її принципи та форми.
Питання «Функції музичного керівника та вихователя закладу дошкільної освіти» розкрила методист з дошкільної освіти Комунальної установи «Міський методичний кабінет» Бондарчук Л.В., яка наголосила, що якісне здійснення музичним керівником у співпраці з вихователями інформаційної, розвивальної, мобілізаційної та орієнтувальної функцій забезпечуватимуть реалізацію освітніх завдань художньо-естетичного розвитку дитини дошкільного віку шляхом організації музичної діяльності.
Музичний керівник КЗ «ДНЗ №43ВМР» Синяговська Н.Ю. окреслила рівень участі вихователя на музичному занятті та взаємодії педагогів під час організації усіх форм музичної діяльності дітей.
Вихователь-методист КЗ «ДНЗ №43ВМР» Кравчук Н.І. відмітила, що однією із форм педагогічного співробітництва музичного керівника і вихователя є облаштування музичного осередку у групових приміщеннях та підкреслила особливості його облаштування у різних вікових групах.
Проведення вихователем-методистом Кравчук Н.І. майстер-класу «А вже весна не за горами» сприяло формуванню навичок молодих педагогів у виготовленні елементів декору музичної зали та налаштуванню їх на творчу групову діяльність.
В аналітичному блоці «А ми робимо це так» слухачі школи «Камертон» обмінялися думками та враженнями, відкрито ділилися власним досвідом.
Останні новини
22.02.2019

Про семінар заступників директорів із навчально-виховної роботи школи ІІ-ІІІ ступенів на тему «Інноваційне освітнє середовище закладу: нові виклики та сучасні рішення»

12 лютого 2019 року в комунальному закладі «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №35 Вінницької міської ради» відбувся семінар заступників директорів із навчально-виховної роботи школи ІІ-ІІІ ступенів «Інноваційне освітнє середовище закладу: нові виклики та сучасні рішення».
Семінар розпочався екскурсією по шкільному музею «Нашому роду нема переводу».
Заступник директора Департаменту освіти Вінницької міської ради Божок Ірина Василівна у вступному слові наголосила, що сучасний етап модернізації системи освіти характеризується посиленням уваги до особистості, спрямуванням зусиль педагогів на розвиток творчого потенціалу учасників навчально-виховного процесу.
Директор закладу Нальотова-Дубкова Тетяна Григорівна ознайомила присутніх із програмою семінару, зробила короткий екскурс по шкільному веб-сайту.
Презентувала діяльність закладу по створенню інноваційного освітнього середовища заступник директора з навчально-виховної роботи Стецюк Людмила Іванівна, яка вказала, що основними характеристиками інноваційного освітнього середовища є здатність до впровадження ефективних засобів розвитку професійної майстерності педагогів та ключових компетентностей школярів. У закладі розвиток інноваційного освітнього середовища здійснюється у трьох напрямах: інформатизація, партнерська взаємодія, інтеграція навчання. Впровадження інтегрованого навчання в освітній процес – важливий етап розбудови інноваційної школи, в якій навчальні середовища відповідають вимогам часу, мотивують учнів до освіти, сприяють формуванню і розвитку компетентностей, потрібних для самореалізації випускника школи.
Заступник директора з навчально-виховної роботи школи І ступеня Олійник Юлія Миколаївна зазначила, що одним із ключових компонентів нової української школи є педагогіка партнерства – це спілкування, взаємодія та співпраця між учителем, учнем і батьками. На семінарі вона поділилась напрацюваннями щодо залучення родини до побудови освітньо-професійної траєкторії учня.
Вчитель інформатики Луценко Віктор Юрійович ознайомив із роботою шкільного гуртка «МеханікLife», метою якого є розвиток природничо-математичної освіти, технічної грамотності.
Заступники директорів ознайомились із інноваційними моделями, за якими працює заклад:
«STEM – сходинки творчості і самореалізації», в якій визначені завдання та розроблені шляхи їх реалізації (проведення інтегрованих уроків, використання методів проектів, створення презентацій, он-лайн карт тощо);
«Модель інтегрованого навчання на уроках української мови».Учасники семінару взяли участь у роботі локацій:
STREAM-урок «Перевтілення» (проводила локацію заступник директора з навчально-виховної роботи Стецюк Л.І.)
Практична робота «Морфологія. Дієслово» (проводили локацію вчителі української мови і літератури Демянчук Т.О. Рибак О.В., Дусанюк Н.П.)
Інтегрований урок з природознавства (проводила локацію вчитель початкових класів Савчук Л.В.)Директор закладу Нальотова-Дубкова Тетяна Григорівна ознайомила учасників семінару із системою внутрішнього аудиту якості освіти, дала характеристику основним компонентам системи:
оцінювання освітнього середовища закладу;
оцінювання діяльності педагогічних працівників;
оцінювання результатів навчання;
оцінювання управлінської діяльності керівників закладу (педагогічний менеджмент).
Останні новини
20.02.2019

​Про педагогічну майстерню для вчителів-логопедів та вихователів спеціалізованих груп закладів дошкільної освіти на тему «Казкотерапія в роботі з дітьми з особливими освітніми потребами»

24 січня 2019 на базі КЗ «Дошкільний навчальний заклад №24 ВМР» відбулась педагогічна майстерня для вчителів-логопедів та вихователів спеціалізованих груп закладів дошкільної освіти на тему «Казкотерапія в роботі з дітьми з особливими освітніми потребами» (З досвіду роботи вчителя-логопеда КЗ «ДНЗ №31 ВМР», переможця фахового конкурсу).  Учасники заходу ознайомились з ефективними прийомами включення в освітній процес посібника «LOGO-пазли», спрямованого на подолання у вихованців мовленнєвих порушень.
Робоча програма:
І. Організаційний блок
  1. Вступне слово керівника методичного об’єднання вчителів – логопедів закладів дошкільної освіти, вчителя – логопеда КЗ «ДНЗ №31 ВМР» Горобець Т.Л.
  2. Тетяна Леонідівна ознайомила із завданням та метою педагогічної майстерні.
  3. Вітальне слово методиста дошкільної освіти КУ «ММК» Бондарчук Л.В.
ІІ. Практичний блок
  1. Заняття – подорож «Пригоди Вимовляйчика» - вчитель-логопед КЗ «ДНЗ №24 ВМР» Ткач Л.О.
  2. Любов Олексіївна використала на занятті лого-казку в процесі активізації словника дітей.
  3. Майстер-клас «Чарівні звуки та їх друзі». Педагог під час майстер-класу активізувала творчий потенціал колег. Презентувала призначення посібника «LOGO-пазли», спрямованого на подолання у вихованців мовленнєвих порушень.
ІІІ. Теоретичний блок
Виступала методист КУ «ММК» Бондарчук Л.В. Вона звернула увагу педагогів на те, що казка, дійсно, багатомодульний простір у розвитку особистості дитини з особливими освітніми потребами. Виступ Лариси Василівни доповнила керівник МО вчителів-логопедів Горобець Т.Л. Вона озвучила, що казко терапія є сучасним методом корекційно-розвиткового впливу на дітей з особливо-освітніми потребами.
Лейтмотив заходу: Знедолена природою дитина не повинна знати, що вона малоздібна, що у неї слабкий розум, слабкі сили. Виховання такої дитини повинно бути у сто разів ніжнішим, чуйнішим, дбайливішим...
Останні новини
20.02.2019

​Про засідання методичного об’єднання музичних керівників закладів дошкільної освіти на тему «Гра – джерело музичного розвитку дітей»

14.02.2019 року відповідно до інформаційно-методичного вісника «Перспектива» (дошкілля) на базі комунального закладу «Дошкільний навчальний заклад №50 Вінницької міської ради» відбулось методичне об'єднання музичних керівників закладів дошкільної освіти на тему «Гра – джерело музичного розвитку дітей»
Методист з дошкільної освіти Комунальної установи «Міський методичний кабінет Вінницької міської ради» Сокиринська Н.Д. розкрила значення музичних ігор для розвитку дітей дошкільного віку, охарактеризувала види, класифікацію та прийоми організації музичної гри. Наголосила на використанні різноманітних видів музичних ігор, що є дієвою допомогою в оптимізації освітньої роботи.
У своєму виступі-презентації «Інтерактивні музичні ігри в дитячому садку» - керівник методичного об'єднання Поліщук Л.М. розкрила мету інтерактивних музичних ігор; надала рекомендацій щодо використання інтерактивних ігор у роботі з дітьми. Окремо висвітлила питання щодо використання музичних ігор із застосуванням комп’ютерних ігор, що може значно урізноманітнити музичну діяльність дітей.
Музичний керівник КЗ «ДНЗ №50 ВМР» Байдалюк Л.Д. у практичному блоці представила музичний квест на тему: «В гостях у Софії Прекрасної» (для дітей старшого дошкільного віку). Яскраво і талановито продемонструвала різні методи та прийоми роботи з дітьми, застосовуючи різні види і форми музичних ігор. Використані елементи вокалотерапії, ритмопластики та комп’ютерна гра. Виявлено неабияку творчість та сучасний підхід до рішення поставлених завдань.
Діти старшого віку закріпили навички елементарного музикування, демонструючи гру на музичних інструментах.
Майстер-клас «Використання інтерактивних ігор на музичних заняттях», який провела музичний керівник Байдалюк Л.Д., був направлений на демонстрацію творчого підходу педагогів до поставлених завдань. Завдання складалися із трьох видів інтерактивних ігор: з кубіками, із хусточками та з «кольоровим парашутом». В аналітичному блоці «Відкритий мікрофон» учасники методичного об'єднання обмінялися думками та враженнями, відкрито ділилися власним досвідом.
Останні новини
20.02.2019

Про семінар для вчителів початкових класів з теми «Впровадження інноваційних форм і методів навчання в освітній процес початкової школи з метою формування всебічно розвиненої особистості в умовах становлення Нової української школи»

12 лютого 2019 року на базі комунального закладу «Навчально-виховний комплекс: загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів - гімназія №30 ім. Тараса Шевченка Вінницької міської ради» проведений семінар для вчителів початкових класів вищої кваліфікаційної категорії з теми «Впровадження інноваційних форм і методів навчання в освітній процес початкової школи з метою формування всебічно розвиненої особистості в умовах становлення Нової української школи». До вступного слова були запрошені заступник директора закладу Морозова Н.А. та методист з навчальних дисциплін комунальної установи «Міський методичний кабінет» Зима Л.Т. Вчитель початкових класів Христич Н.Д.. познайомили присутніх з інноваційними технологіями навчання в сучасній початковій школі. Вчитель Ніколаєць С.О. провела тренінгові заняття «Ігрова взаємодія – як універсальний інструмент успішного розвитку та продуктивної комунікації». Вчитель Біднячук Н.В. презентувала використання наборів LEGO «6 цеглинок» на уроках української мови в 1 класі Нової української школи. Майстрині кондитерської «Солодка фантазія» провели майстер-клас по оздобленню імбирного печива «Подарунок власними руками».
Останні новини
20.02.2019

Про проведення змагань зі спортивного туризму серед збірних команд ЗЗСО м. Вінниці.

З метою патріотичного виховання молоді, розвитку шкільного туризму як важливого способу відпочинку та фізичного розвитку дітей, 13 лютого 2019 року на базі КЗ «Фізико-математична гімназія №17 ВМР» відбулися змагання зі спортивного туризму. Переможцями змагань зі спортивного туризму міської Спартакіади школярів у 2018-2019 н. р. серед збірних команд закладів загальної середньої освіти м. Вінниці стали:
  • I місце – КЗ «ЗОШ I-III ст. №27 ВМР»
  • II місце – КЗ «ЗОШ I-III ст. №9 ВМР»
  • III місце – КЗ «ЗОШ I-III ст. №20 ВМР»

Регіональні ресурси

  21050, м. Вінниця, вул. Мури, 4
  +38(0432)67-32-53
  http://mmk.edu.vn.ua
Ваша думка важлива для нас!

Маєте пропозиції або запитання з приводу нашої роботи чи співпраці? Ми завжди раді Вам і залюбки відповімо!

Форма зв'язку

Актуально

Збереження життя і здоров’я мирного населення в першу чергу залежить від оволодіння правилами поведінки при надзвичайній ситуації воєнного характеру. Центром стратегічних комунікацій та інформаційної безпеки при МКІП України у співпраці з Державною службою України з надзвичайних ситуацій, Міністерством оборони України, апаратом головнокомандувача Збройних Сил України та громадськими організаціями підготовлено прості і короткі рекомендації для мирного населення, які висвітлюють правила поведінки при надзвичайній ситуації та в умовах війни. Засвоєння цих простих правил допоможе мирному населенню збільшити свої шанси зберегти своє життя і здоров’я, а також життя і здоров’я своїх близьких та рідних.




 

В Україні триває воєнний стан у зв’язку із вторгненням рф на територію нашої держави. Команда МОН зібрала перелік корисних ресурсів для дорослих та дітей щодо психологічної підтримки, навчання та інформування.

   

Новини

Освітянське джерело

№7 за серпень 2014 року
  • Тип: Періодичне видання

Аннотація: Електронне видання департаменту освіти Вінницької міської ради та міського методичного кабінету. У 2014 році видання розміщувалось на веб-сервісі Calameo і, наразі, доступне тільки для читання в режимі on-line.

Короткий зміст публікації
  1. Нормативне забезпечення 2014-2015 навчального року
  2. Л.І. Стецюк «Предмет і завдання екології. Закономірності дії екологічних факторів на живі організми» Урок екології в 11 класі
  3. М.М. Биць «Замки і палаци України». Урок історії в 5 класі 
  4. І.С. Денисюк «Удар та передача м 'яча внутрішньою стороною стопи в різних навчально-ігрових ситуаціях». Урок фізичної культури для 9 класу
  5. І.С. Сметанюк «Виникнення брехні в дитячому віці».
  6. Л.В. Бондарчук «Методичні рекомендації до складання Програми розвитку ДНЗ»
Посилання на супровідний веб-ресурс

   

Регіональні освітні ресурси 

   

Корисні посилання 

   

Авторизація 

  Запам’ятати мене  [?]
Забули пароль? | 

   
 


© 2016 - 2024 || Design by LIKT



Реєстрація
до професійних спільнот
Для працівників ЗЗСО Для працівників ЗДО