2 березня 2017 року на базі комунального закладу «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №22 Вінницької міської ради» відбувся семінар для заступників директорів з навчально-виховної роботи школи ІІ-ІІІ ступенів з теми: «Методичний супровід розвитку та вдосконалення професійних компетентностей педагога як ресурс нової якості освіти».
Відкрив семінар хоровий колектив учнів закладу з піснею про школу.
Директор Департаменту освіти Вінницької міської ради Оксана Василівна Яценко у вступному слові окреслила актуальність теми семінару, наголосивши, що формат нової української школи, згідно Концепції 2016 року, потребує і нового вчителя.
Завідуюча Комунальною установою «Міський методичний кабінет» Наталія Іванівна Москальчук у своєму виступі висвітлила основні вимоги щодо розвитку і вдосконалення професійних компетентностей, які ставить перед сучасним педагогом держава, та зазначила, що саме вчителю належить ключова роль у впровадженні нових стандартів освіти.
Директор закладу Галина Семенівна Розторгуєва презентувала роботу навчального закладу та його основні досягнення, відзначивши, що тільки успішний вчитель може виховати успішного учня.
Із системою методичної роботи закладу, спрямованої на формування творчої особистості педагога, учасників семінару ознайомила заступник директора з навчально-виховної роботи Людмила Володимирівна Кривцун.
Майстер-клас з теми власного досвіду «Метод «Трьох сходинок до гармонійного становлення особистості» для заступників директорів з навчально-виховної роботи провела переможниця Всеукраїнського конкурсу «Учитель року» в номінації «Музичне мистецтво» Людмила Анатоліївна Денисевич.
В ході практичної частини учасники семінару долучились до роботи творчої лабораторії вчителів початкових класів з теми: «Розвиток креативного мислення або де знайти ВІТАМІН КРЕАТИВНОСТІ» (Максименко Н.В.), центру майстерності вчителів англійської мови SKILLS HUB «Інновації у позакласній роботі з англійської мови. Метод «Кейс» (Сіленко Т.В.), школи молодого вчителя «Сучасний вчитель нової школи: який він?» (Мартинюк І.Д.).
У рамках блоку «Шкільна палітра» заступники директорів відвідали музейні експозиції «Від витоків до сьогодення» та «З Україною в серці». Позитивні емоції подарували гостям учасники мюзиклу «Калинова казка» під керівництвом вчителя музичного мистецтва Токар І.Г.
Підсумки семінару підвела заступник директора Департаменту освіти Вінницької міської ради Ірина Василівна Божок, відзначивши, що захід ще раз переконливо продемонстрував необхідність створення у кожному навчальному закладі умов для свободи творчості та професійного розвитку педагога, за яких стає можливим впровадження нового змісту освіти.
Фотозвіт про захід
Фотозвіт про захід
25 лютого в Палаці культури м.Луцька під патронатом Генерального консула Республіки Польща в Луцьку, Луцької міської ради і президента міста Любліна відбувся перший етап Х Декламаторського конкурсу польської поезії та прози для мешканців України.
До участі у конкурсі зголосилися 67 декламаторів з різних куточків України: міст Луцька, Рівного, Житомира, Вінниці, Івано-Франківська, Полтави, Ковеля, Кременця, Красилова та ін. Зі сцени звучали як польською, так і українською мовами твори А. Міцкевича, В. Шимборської, Ю. Тувіма, Г. Сенкевича, Ю. Словацького, Т. Ружевича, Ч. Мілоша, Ю. Баргельської, В.Бронєвського, М.Павліковської-Ясножевської, Я. Твардовського, С.Мішаковського, Я. Бжехви, А. Асника, М. Конопницької, Я. Норвіда, Я. Л. Вишневського та багатьох інших польських письменників.
Під час відкриття конкурсу до присутніх звернулися виконуючий обов’язки Генерального консула Республіки Польща в Луцьку Кшиштоф Савицький, керівник відділу культурної просвіти Центру культури в Любліні Анна Кравчик та директор департаменту культури Луцької міської ради Тетяна Гнатів.
За результатами конкурсу обрано 15 декламаторів, які продовжать змагатись у фіналі Польсько-українських зустрічей майстрів слова, що відбудеться 31 березня – 2 квітня в Любліні. Перемогу у конкурсі здобули: Абрамович Ольга (м. Рівне), Багінська Марта (м. Рівне), Ковч Віталій (м. Луцьк), Колесник Дар’я (м. Вінниця), Кулюк Іванна (м. Луцьк), Львова Анна (м. Рівне), Макуха Ніна (м. Полтава), Огієнко Костянтин (м. Житомир), Ожеховський Олександр (м. Луцьк), Пісарський Вєслав (м. Ковель), Смоляр Анна (м. Луцьк), Філат Єва (м. Луцьк), Якобчук Мар’яна (м. Рівне), Янчевська Анастасія (смт. Маневичі Волинської області).
Відзнаки конкурсу отримали Бар’як Юлія (м. Вінниця), Бенза Анастасія (м. Вараш Рівненської області), Гордійчук Карина (м. Вараш Рівненської області), Диновська Кароліна (м. Рівне), Єрмейчук Маргарита (м. Луцьк), Пінкевич Мирослава (м. Ковель), Поліщук Дар’я (м. Луцьк), Ящук Дарина (м. Красилів Хмельницької області).
Учасники заходу взяли участь у літературно-мистецькій годині, що відбулася у цей день з нагоди 146-ї річниці від дня народження Лесі Українки.
Тож, вітаємо учениць 11- ЛЮК класу КЗ «НВК:ЗШ І-ІІ ст. – ліцей № 7 ВМР» Дар’ю Колесник та Юлію Бар’як.
Фотозвіт про захід
10 березня 2017 року на базі Комунального закладу «Дошкільний навчальний заклад № 27 Вінницької міської ради» проведено чергове заняття для слухачів Школи молодого музичного керівника «Камертон» з теми «Гурткова робота як ефективна форма організації педагогічного процесу».
Метаою цього методичного заходу було:
В інформаційно – методичному блоці виступили
Практичний блок
В підсумково-аналітичному блоці "Відкритий мікрофон «А як у Вас?» Обмін досвідом та думками" (Свята В.В., керівник школи «Камертон»).
Школу молодого музичного керівника «Камертон» відкрила методист з дошкільної освіти міського методичного кабінету Л.В. Бондарчук, яка познайомила присутніх із планом роботи та робочою програмою.
Керівник школи Свята В.В. у ході доповіді «Гурткова робота як засіб розвитку творчої особистості у дошкільному віці» познайомила педагогів-початківців із важливістю проведення гурткової роботи для розвитку творчої особистості дитини, розкрила психолого-педагогічні аспекти розвитку творчого потенціалу дошкільника.
Методист з дошкільної освіти міського методичного кабінету Бондарчук Л.В. надала методичні рекомендації щодо організації та проведення гурткової роботи з музичного виховання, познайомила учасників із переліком необхідних документів, правами та обов’язками керівника гуртка, особливостями ведення журналу планування та обліку гурткової роботи, основними компонентами та дидактичними принципами Програми гуртка. Відмітила важливість залучення членів родин вихованців до проведення гурткових занять.
Під час перегляду фестивалю дитячої творчості «Хочу я артистом стати» учасники заняття разом із гуртківцями дошкільного закладу довідалися про якості та здібності необхідні справжньому артисту. У ході фестивалю вихованці закладу продемонстрували свої вміння з хореографії, гри на дитячих музичних інструментах, художнього читання, вокалу, драматизації.
У ході ділової гри «Творчий педагог – творчі діти» педагоги-початківці попрактикувалися у розробці програми гуртків «Фабрика камертончиків» (гра на дитячих музичних інструментах) та «Дзвіночкові переливи» (вокально-хорова робота), склали «синквейн» на тему: гурток, підсумком якого стала фраза «Дитяча творчість об’єднує серця».
Виконуючи завдання, запропоновані Святою Вікторією Володимирівною, молоді музичні керівники змогли переконатися, що лише у спільній творчості вихователів, дошкільників та їх батьків народжуються справжні таланти.
Фотозвіт про захід
Завершився очний етап тренінгу «Мистецтво педагогічної комунікації», що тривав з 02 лютого по 09 березня 2017 року в рамках діяльності консультативно-тренінгового центру «Крок» на базі міського методичного кабінету. Участь у роботі тренінгової групи взяли такі педагоги: Богданевич Інна Вікторівна (НВК №2), Юденко Вікторія Іванівна (НВК №2), Пахолюк Іван Костянтинович (ЗШ № 3), Костюк Тетяна Олексіївна (ЗШ № 3), Муренко Світлана Станіславівна (ЗШ № 12), Царук Оксана Леонідівна (ЗШ № 12), Тараов Олександр Володимирович (ЗШ №12), Гончарук Надія Василівна (ЗШ №12), Савчук Вікторія Юріївна (ЗШ №13), Вітюк Олександра Миколаївна (ЗШ №31), Пацалюк Наталія Миколаївна (ЗШ №32).
Вчителі відзначили, що під час тренінгових занять поглибили знання норм сучасної української літературної мови, покращили власну техніку та логіку мовлення, вдосконалили риторичні навички та вміння імпровізованого, ситуативного мовлення, оволоділи методами подолання бар’єрів у спілкуванні, підвищили рівень комунікативного самоконтролю. Наразі – ознайомлення з матеріалами дистанційного етапу тренінгу та підготовка до публічного виступу. Бажаємо всім плідної роботи, впевненості у собі, постійного самовдосконалення. До нових зустрічей!
10.03.2017 року на базі комунального закладу «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №19 Вінницької міської ради» відбулися педагогічні читання для завідувачів шкільних бібліотек за темою «Педагог-новатор – Олександр Захаренко».
У вступному слові директор закладу, Костюк Володимир Миколайович, провів короткий екскурс в історію закладу, розповів про організацію навчально-виховного процесу та відзначив основні досягнення педагогічного та учнівського колективу.
Методист з бібліотечних фондів, Нарольська Катерина Володимирівна, наголосила, що така форма методичної роботи як педагогічні читання сприяють росту педагогічної майстерності та є ефективним засобом популяризації передового педагогічного досвіду.
Заступник директора з навчально-виховної роботи, Полубуткіна Вікторія Вікторівна, розповіла про роль педагогічних читань в підвищенні якості навчально-виховного процесу.
Постать педагога-новатора Захаренка масштабна та багатогранна. Більше дізнатися про діяльність видатного педагога, про його особистість та творчі надбання допоміг педагогічний колектив загальноосвітнього навчального закладу №19. Вчитель хімії, Філіпова Наталія Юріївна, ознайомила присутніх із життєвим шляхом Олександра Антоновича; Гончарук Інна Олександрівна, вчитель біології, розповіла про роботу Захаренка на посаді директора Сахнівської школи. З доповіді Асаулюк Марії Олександрівни, вчителя української мови та літератури, гості дізналися про громадську діяльність Олександра Антоновича, а завідувач шкільної бібліотеки, Олійник Лариса Анатоліївна, презентувала творчу спадщину видатного педагога.
Людина жива, допоки жива пам'ять про неї. Пам'ять про Захаренка живе у його справах, його учнях, вдячних та захопливих спогадах сучасників. Із відгуками громадських діячів, освітян про великого педагога ознайомила учасників педагогічних читань Бояринцева Лариса Євгеніївна, вчитель російської мови та зарубіжної літератури. На завершення теоретичного блоку вчитель трудового навчання та інформатики, Могуч Віктор Володимирович, продемонстрував присутнім відоеролик-спогад, в якому сам про директор Сахнівської школи, вчитель-новатор, громадський діяч, Олександр Антонович Захаренко, ділиться із глядачами своїми поглядами та переконаннями .
У практичному блоці завідувач науково-дослідного відділу «Вінницького обласного художнього музею гончарного мистецтва ім. О.Г. Луцишина», Романишена Ольга Іванівна, розповіла про виставкову та науково-дослідну роботу музею, а писанкарка і майстриня художньої кераміки Верхова-Єднак Оксана Олександрівна, провела для присутніх майстер-клас ліплення з глини.
Фотозвіт про захід
Маєте пропозиції або запитання з приводу нашої роботи чи співпраці? Ми завжди раді Вам і залюбки відповімо!
Форма зв'язкуЗбереження життя і здоров’я мирного населення в першу чергу залежить від оволодіння правилами поведінки при надзвичайній ситуації воєнного характеру. Центром стратегічних комунікацій та інформаційної безпеки при МКІП України у співпраці з Державною службою України з надзвичайних ситуацій, Міністерством оборони України, апаратом головнокомандувача Збройних Сил України та громадськими організаціями підготовлено прості і короткі рекомендації для мирного населення, які висвітлюють правила поведінки при надзвичайній ситуації та в умовах війни. Засвоєння цих простих правил допоможе мирному населенню збільшити свої шанси зберегти своє життя і здоров’я, а також життя і здоров’я своїх близьких та рідних.
Освітянське джерело№7 за серпень 2014 року |
Аннотація: Електронне видання департаменту освіти Вінницької міської ради та міського методичного кабінету. У 2014 році видання розміщувалось на веб-сервісі Calameo і, наразі, доступне тільки для читання в режимі on-line. |
Короткий зміст публікації
|
Посилання на супровідний веб-ресурс |