Відповідно до наказу Департаменту освіти №220 від 24.04.2017 року на виконання міської Програми розвитку освіти міста Вінниці на 2013-2020 роки, затвердженої рішенням Вінницької міської ради від 26.12.2012р. №1089, плану роботи Департаменту освіти та комунального закладу «Міський методичний кабінет», проводився міський конкурс освітніх проектів у дошкільній освіті міста у період з 03.05. 2017р. по 31.10.2017 р. за змістом діяльності:
Експериментальний, пошуково - дослідницький (створення ситуації успіху для кожної дитини шляхом диференційованого підходу у здійсненні експериментальної та пошуково – дослідницькій діяльності, підтримка ініціативи і активності кожного вихованця та наповнення його життя яскравими враженнями і відкриттями);
Творчий (духовний та художньо – естетичний розвиток, формування у дошкільнят загальної та мистецької культури, збагачення життя дитини загально – культурними цінностями);
Художньо – мовленнєвий (забезпечення мовленнєвого середовища, створення сприятливих умов для активізації художньої, ігрової та пізнавальної активності дітей). На конкурс було представлено 23 освітніх проекта.
В номінації - «Експериментальний, пошуково – дослідницький»:
- ДНЗ № 6 «Майбутнє без сміття»;
- ДНЗ № 7 «Від маленьких дослідників до великих винахідників»;
- ДНЗ № 10 спільно з ЗДО №14 «В тяжилівських садочках чиста і питна вода та здорові діти»;
- ДНЗ № 18 «Чому плаче краплинка»;
- ДНЗ № 19 «Діти про….» у телеефірі «Світанку»;
- ДНЗ № 21 «Гарячі долоньки підтримки»;
- ДНЗ № 28 «Про що розмовляють дельфіни»;
- ДНЗ № 34 «П’ять мов любові»;
- ДНЗ № 36 «Мріємо про сенсорну кімнату»;
- ДНЗ № 37 «Сім чудес світу»;
- ДНЗ № 38 «Незвичайні перетворення, або цікава хімія та фізика»;
- ДНЗ № 60 «Про довкілля дбаємо-майбутнє маємо»;
- ДНЗ №72 «LEGO+Математика».
«Творчий»:
- ДНЗ № 1 «Вінниця - місто талановитих людей і дітей»;
- ДНЗ № 27 «Єврокраїнами світу за один місяць літа»;
- ДНЗ № 51 «Читацьке гніздо»;
- ДНЗ № 67 «Слухання музики в старшій групі дитячого садка з використанням електронного посібника»;
- ДНЗ № 75 «Класична музика в дошкільному навчальному закладі»;
- ДНЗ №77 «Духовний та естетичний розвиток дошкільників у процесі створення єдиного простору: дошкільний заклад, родина та громадськість»;
«Художньо – мовленнєвий»:
- ДНЗ № 24 «Логопедичні пазли»;
- ДНЗ № 52 «Логоритміку вивчаємо, про здоров’я дбаємо».
- ДНЗ № 60 «Біоенерго пластика – фундамент розвитку артикуляційного апарату у дітей з порушенням мовлення»;
- ДНЗ № 74 «Шляхами українського слова»
Конкурсна комісія провела оцінювання проектів за критеріями, визначеними Положенням про конкурс і дійшла висновку, що представлені проекти ДНЗ №19, №21, №24, №27, №36, №52, №67, №72 визначаються змістовою цінністю, актуальністю, перспективою реалізації, педагогічними ідеями, подано чітке теоретичне обґрунтування визначеної проблеми, зазначена мета освітнього проекту та прогнозовані результати у мовленнєво-комунікативній діяльності, у створенні ситуації успіху для кожної дитини під час експериментальної та пошуково-дослідницької діяльності, задля збагачення життя дитини загально – культурними цінностями, у формуванні власного «Я»; представлені концептуальні основи проектів, особистісні, діяльнісні та компететнісні підходи, позиції гуманності.
Автори та творчі групи авторів проектів ЗДО №10 та 14, 34, 51, 60, 75 під час презентації довели результативність діяльності поданих проектів, їх методичну цінність, ефективність добору та використання засобів реалізації проектів, наявність стану методичного, кадрового та матеріально-технічного забезпечення реалізації проекту, спектр ефективних заходів з дітьми, педагогами та батьками; а ДНЗ № 6, 37 розкрили значимість підтримки ініціативи і активності дошкільнят, наповнення життя вихованців яскравими враженнями і відкриттями, констатували перехід освітньої системи до нової якості.
Вітаємо переможців і бажаємо подальшого творчого злету, нових відкриттів та звершень, успіху на педагогічній ниві!