Замовлення консультації

Про центр
Про нас
Наша команда
Наша місія
Наша візія
Наша прозорість
Нормативна база
Професійні спільноти
Інклюзивна освіта
Психологічна підтримка
Дистанційна освіта
Консалтинг
Робота з обдарованою молоддю
Підвищення кваліфікації
Педагогічна інтернатура

Останні новини

Останні новини
15.01.2018

Про засідання методичного об’єднання практичних психологів закладів середньої освіти на тему «Ефективні методи роботи практичного психолога з педагогічним та батьківським колективами»

10 січня 2018 року на базі КЗ «НВК: ЗШ І-ІІІ ст.-гімназія №30 ім. Тараса Шевченка ВМР» відбулося засідання методичного об’єднання практичних психологів закладів середньої освіти на тему «Ефективні методи роботи практичного психолога з педагогічним та батьківським колективами».
На засіданні були висвітлені та обговоренні такі питання:
  • «Форми та методи взаємодії практичного психолога з педагогічним колективом для покращення психологічного мікроклімату» (Воловодівська Ж.О., методист з практичної психології та соціальної роботи);
  • «Робота практичного психолога з молодими педагогами: система та технології» (Гаврилюк Г.М., голова МО, практичний психолог КЗ «НВК: ЗШ І-ІІІ ст.-гімназія №30 ім. Тараса Шевченка ВМР»);
  • «Шляхи ефективної взаємодії практичного психолога з батьками в процесі співпраці школи та сім’ї» (Рудик Т.С., практичний психолог КЗ «ЗШ І-ІІІ ст. № 16 ВМР»).
Останні новини
15.01.2018

Про засідання методичного об’єднання соціальних педагогів закладів середньої освіти на тему «Забезпечення соціально-педагогічного захисту дітей в умовах соціально-політичної кризи в країні»

10 січня 2018 року на базі КЗ «ЗШ І-ІІІ ст. № 20 ВМР» відбулося засідання методичного об’єднання соціальних педагогів закладів середньої освіти на тему «Забезпечення соціально-педагогічного захисту дітей в умовах соціально-політичної кризи в країні».
На засіданні були висвітлені та обговоренні такі питання:
  • «Методичні рекомендації з здійснення соціально-педагогічної роботи та соціально-правового захисту дітей, які потрапили в складні життєві обставини» (Докійчук Т.В., методист з практичної психології та соціальної роботи);
  • «Соціально-психологічні технології регуляції емоційних станів дітей у кризових ситуаціях» (Сокор С.С., голова МО, соціальний педагог КЗ «ЗШ І-ІІІ ст. № 20 ВМР»);
  • «Соціально-перетворювальні методи роботи з учнями з попередження посттравматичних розладів» (Вацлава О.М., соціальний педагог КЗ «НВК: ЗШ І-ІІІ ст.-гімназія № 2 ВМР»).
Останні новини
05.01.2018

Про засідання творчої групи вихователів-методистів ЗДО міста: «Інтегроване заняття як засіб розвитку особистості дитини дошкільного віку. Методичні основи»

21.12.2017 року на базі КЗ «ММК» відбулось засідання творчої групи вихователів-методистів ЗДО міста: «Інтегроване заняття як засіб розвитку особистості дитини дошкільного віку. Методичні основи».
Учасники – вихователі-методисти КЗ «ДНЗ № 14,23,28,35,37,72,77 ВМР»
Керівники:
  • Бондарчук Л.В., Сокиринська Н.Д.- методисти КУ «ММК»
  • Лучко О.Р.- вихователь - методист КЗ «ДНЗ № 28 ВМР»
План роботи
  • Випуск експрес – бюлетеня «Організація сучасного заняття».
  • Розробка інформаційно – методичних рекомендацій «Сучасне заняття у ДНЗ: завдання, вимоги, перспективи».
Останні новини
05.01.2018

Про міський конкурс освітніх проектів у дошкільній освіті міста

Відповідно до наказу Департаменту освіти №220 від 24.04.2017 року на виконання міської Програми розвитку освіти міста Вінниці на 2013-2020 роки, затвердженої рішенням Вінницької міської ради від 26.12.2012р. №1089, плану роботи Департаменту освіти та комунального закладу «Міський методичний кабінет», проводився міський конкурс освітніх проектів у дошкільній освіті міста у період з 03.05. 2017р. по 31.10.2017 р. за змістом діяльності:
Експериментальний, пошуково - дослідницький (створення ситуації успіху для кожної дитини шляхом диференційованого підходу у здійсненні експериментальної та пошуково – дослідницькій діяльності, підтримка ініціативи і активності кожного вихованця та наповнення його життя яскравими враженнями і відкриттями);
Творчий (духовний та художньо – естетичний розвиток, формування у дошкільнят загальної та мистецької культури, збагачення життя дитини загально – культурними цінностями);
Художньо – мовленнєвий (забезпечення мовленнєвого середовища, створення сприятливих умов для активізації художньої, ігрової та пізнавальної активності дітей). На конкурс було представлено 23 освітніх проекта.
В номінації - «Експериментальний, пошуково – дослідницький»:
  • ДНЗ № 6 «Майбутнє без сміття»;
  • ДНЗ № 7 «Від маленьких дослідників до великих винахідників»;
  • ДНЗ № 10 спільно з ЗДО №14 «В тяжилівських садочках чиста і питна вода та здорові діти»;
  • ДНЗ № 18 «Чому плаче краплинка»;
  • ДНЗ № 19 «Діти про….» у телеефірі «Світанку»;
  • ДНЗ № 21 «Гарячі долоньки підтримки»;
  • ДНЗ № 28 «Про що розмовляють дельфіни»;
  • ДНЗ № 34 «П’ять мов любові»;
  • ДНЗ № 36 «Мріємо про сенсорну кімнату»;
  • ДНЗ № 37 «Сім чудес світу»;
  • ДНЗ № 38 «Незвичайні перетворення, або цікава хімія та фізика»;
  • ДНЗ № 60 «Про довкілля дбаємо-майбутнє маємо»;
  • ДНЗ №72 «LEGO+Математика».
«Творчий»:
  • ДНЗ № 1 «Вінниця - місто талановитих людей і дітей»;
  • ДНЗ № 27 «Єврокраїнами світу за один місяць літа»;
  • ДНЗ № 51 «Читацьке гніздо»;
  • ДНЗ № 67 «Слухання музики в старшій групі дитячого садка з використанням електронного посібника»;
  • ДНЗ № 75 «Класична музика в дошкільному навчальному закладі»;
  • ДНЗ №77 «Духовний та естетичний розвиток дошкільників у процесі створення єдиного простору: дошкільний заклад, родина та громадськість»;
«Художньо – мовленнєвий»:
  • ДНЗ № 24 «Логопедичні пазли»;
  • ДНЗ № 52 «Логоритміку вивчаємо, про здоров’я дбаємо».
  • ДНЗ № 60 «Біоенерго пластика – фундамент розвитку артикуляційного апарату у дітей з порушенням мовлення»;
  • ДНЗ № 74 «Шляхами українського слова»
Конкурсна комісія провела оцінювання проектів за критеріями, визначеними Положенням про конкурс і дійшла висновку, що представлені проекти ДНЗ №19, №21, №24, №27, №36, №52, №67, №72 визначаються змістовою цінністю, актуальністю, перспективою реалізації, педагогічними ідеями, подано чітке теоретичне обґрунтування визначеної проблеми, зазначена мета освітнього проекту та прогнозовані результати у мовленнєво-комунікативній діяльності, у створенні ситуації успіху для кожної дитини під час експериментальної та пошуково-дослідницької діяльності, задля збагачення життя дитини загально – культурними цінностями, у формуванні власного «Я»; представлені концептуальні основи проектів, особистісні, діяльнісні та компететнісні підходи, позиції гуманності.
Автори та творчі групи авторів проектів ЗДО №10 та 14, 34, 51, 60, 75 під час презентації довели результативність діяльності поданих проектів, їх методичну цінність, ефективність добору та використання засобів реалізації проектів, наявність стану методичного, кадрового та матеріально-технічного забезпечення реалізації проекту, спектр ефективних заходів з дітьми, педагогами та батьками; а ДНЗ № 6, 37 розкрили значимість підтримки ініціативи і активності дошкільнят, наповнення життя вихованців яскравими враженнями і відкриттями, констатували перехід освітньої системи до нової якості.
Вітаємо переможців і бажаємо подальшого творчого злету, нових відкриттів та звершень, успіху на педагогічній ниві!
Останні новини
28.12.2017

Про заняття Школи молодого музичного керівника «Камертон» на тему «Заняття як провідна форма роботи з музичного виховання. Структурні компоненти музичного заняття»

04.12.2017р. в комунальному закладі «Дошкільний навчальний заклад № 42 Вінницької міської ради» відбулося заняття Школи молодого музичного керівника «Камертон» на тему «Заняття як провідна форма роботи з музичного виховання. Структурні компоненти музичного заняття». Метою заняття було надання слухачам школи фахових знань, умінь, навичок щодо планування та організації діяльності в закладах дошкільної освіти;
Відкрила захід методист ММК Л.В. Бондарчук. Під час доповіді-презентації «Сучасні вимоги щодо видів та завдань музичних занять у ДНЗ» Лариса Бондарчук познайомила педагогів- початківців із вимогами Міністерства Освіти і Науки України ,щодо організації музичного виховання у закладі, його основних функцій та пріоритетів.
У ході методичних рекомендацій «Заняття як провідна форма роботи з музичного виховання. Структура музичного заняття» , які надала Свята В.В., молоді музичні керівники познайомились із структурними компонентами музичного заняття, можливістю їх підбору та варіювання.
Виконуючи завдання, запропоновані керівником Школи «Камертон», молоді музичні керівники змогли самостійно розробити план-сітку проведення домінантного та тематичного музичного заняття.
Учасники Школи взяли активну участь в обговоренні побаченого, спробували самостійно оцінити важливість використання інноваційних технологій та методик у галузі музичної освіти дітей дошкільного віку.
 
Останні новини
27.12.2017

Про семінар для класних керівників 1-11 класів першого року призначення з теми: «Класний керівник ХХІ століття»

22.12.2017 року о 14.00. на базі КЗ «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 33 Вінницької міської ради» в рамках Інституту класного керівника відбувся семінар для класних керівників 1-11 класів першого року призначення з теми: «Класний керівник ХХІ століття».
Вітальними словами зустріла молодих класних керівників директор школи Сидоренко Наталя Анатоліївна, яка акцентувала увагу присутніх на важливості роботи класного керівника, познайомила гостей з роботою навчального закладу та налаштувала на позитивні емоції.
Координувала роботу семінару методист з виховної роботи КУ «ММК» Побережна Ірина Віталіївна, яка привітала молодих класних керівників та розпочала засідання з аналізу проблемних питань визначених попередньо.
Пясецька Людмила Василівна заступник директора з виховної роботи презентувала молодим класним керівникам систему виховної роботи з учнями.
Корисною та цікавою для молодих класних керівників стала теоретична частина заняття: Класний керівник в сучасній школі, практикум «Кошик знань», «Модель сучасного класного керівника», «Новорічні прикраси» яке провели голова МО кл.кер закладу 5-11класів – Гандурська Жанна Петрівна, Кіслова Валентина Анатоліївна класний керівник 9-А класу, Форостяна Оксана Олександрівна класний керівник 3-Г класу.
Дякуємо за участь у роботі всім присутнім та організаторам педагогічної майстерні!

Регіональні ресурси

  21050, м. Вінниця, вул. Мури, 4
  +38(0432)67-32-53
  http://mmk.edu.vn.ua
Ваша думка важлива для нас!

Маєте пропозиції або запитання з приводу нашої роботи чи співпраці? Ми завжди раді Вам і залюбки відповімо!

Форма зв'язку

Актуально

Збереження життя і здоров’я мирного населення в першу чергу залежить від оволодіння правилами поведінки при надзвичайній ситуації воєнного характеру. Центром стратегічних комунікацій та інформаційної безпеки при МКІП України у співпраці з Державною службою України з надзвичайних ситуацій, Міністерством оборони України, апаратом головнокомандувача Збройних Сил України та громадськими організаціями підготовлено прості і короткі рекомендації для мирного населення, які висвітлюють правила поведінки при надзвичайній ситуації та в умовах війни. Засвоєння цих простих правил допоможе мирному населенню збільшити свої шанси зберегти своє життя і здоров’я, а також життя і здоров’я своїх близьких та рідних.




 

В Україні триває воєнний стан у зв’язку із вторгненням рф на територію нашої держави. Команда МОН зібрала перелік корисних ресурсів для дорослих та дітей щодо психологічної підтримки, навчання та інформування.

   

Новини

Освітянське джерело

№7 за серпень 2014 року
  • Тип: Періодичне видання

Аннотація: Електронне видання департаменту освіти Вінницької міської ради та міського методичного кабінету. У 2014 році видання розміщувалось на веб-сервісі Calameo і, наразі, доступне тільки для читання в режимі on-line.

Короткий зміст публікації
  1. Нормативне забезпечення 2014-2015 навчального року
  2. Л.І. Стецюк «Предмет і завдання екології. Закономірності дії екологічних факторів на живі організми» Урок екології в 11 класі
  3. М.М. Биць «Замки і палаци України». Урок історії в 5 класі 
  4. І.С. Денисюк «Удар та передача м 'яча внутрішньою стороною стопи в різних навчально-ігрових ситуаціях». Урок фізичної культури для 9 класу
  5. І.С. Сметанюк «Виникнення брехні в дитячому віці».
  6. Л.В. Бондарчук «Методичні рекомендації до складання Програми розвитку ДНЗ»
Посилання на супровідний веб-ресурс

   

Регіональні освітні ресурси 

   

Корисні посилання 

   

Авторизація 

  Запам’ятати мене  [?]
Забули пароль? | 

   
 


© 2016 - 2024 || Design by LIKT



Реєстрація
до професійних спільнот
Для працівників ЗЗСО Для працівників ЗДО