07 листопада 2019 року на базі комунального закладу «Дошкільний навчальний заклад №72 Вінницької міської ради» відбулося методичне об’єднання вихователів груп старшого дошкільного віку. закладів дошкільної освіти на тему: «Формування пошуково-дослідницьких умінь дошкільників з використанням інноваційних технологій»
Вихователь-методист КЗ «ДНЗ №72 ВМР» Журавель Н. В. зазначила, що дидактична цінність пошуково-дослідницької діяльності полягає у можливості досить швидко і переконливо формувати узагальнюючі уявлення, приводити їх у систему. Педагоги повинні навчити дітей експериментувати, знаходити взаємозв’язки і взаємозалежності між предметами та діями.
У методично-практичному блоці педагог ЗДО №72 Кучерук Г.І., запропонувала до перегляду інтегроване заняття з пріоритетами освітніх напрямів «Природничі науки та «Технології» «Досліджуємо світ з Дмитром Комаровим». Діти проводили досліди, визначали причинно-наслідкові зв’язки, вільно спілкуватись між собою та з іншими, чітко, лаконічно відповідати на запитання, знаходити рішення поставлених перед ними завдань.
Методист з дошкільного виховання комунальної установи «Міський методичний кабінет» Бондарчук Л.В., провела методичний дайджест «Експериментування як засадничий метод розвитку пошуково-дослідницької діяльності дошкільників». Вона зауважила, що дитяча дослідницька діяльність – це вид активності дитини, спрямований на пошук об’єктивної інформації про устрій Всесвіту шляхом особистого практичного експериментування з об’єктом дослідження.
Кучерук Г.І., вихователь КЗ «ДНЗ № 72 ВМР» презентувала досвід роботи «Зміст та умови реалізації STREAM-освіти старших дошкільників». Галина Іванівна поділилась власними здобутками та досягненнями.
Емоційно та весело пройшли ділові ігри для педагогів «Сходинки професійного росту», які провела вихователь-методист КЗ «ДНЗ № 74 ВМР», керівник методичного об’єднання Трикалюк Р.М. Члени методичного об’єднання активно включились у виконання завдань, шукали шляхи вирішення проблем, з посмішками та жартами складали розповіді, вірші, казки.
Методоб’єднання мало великий емоційний вплив на дорослих та дітей: учасники методичного об’єднання поновили свої знання з організації та проведення пошуково-дослідницької діяльності. Основним досягненням зібрання стало те, що педагоги поділились досвідом та думками, висловили свої побажання; піднімали проблемні питання.
Маєте пропозиції або запитання з приводу нашої роботи чи співпраці? Ми завжди раді Вам і залюбки відповімо!
Форма зв'язкуЗбереження життя і здоров’я мирного населення в першу чергу залежить від оволодіння правилами поведінки при надзвичайній ситуації воєнного характеру. Центром стратегічних комунікацій та інформаційної безпеки при МКІП України у співпраці з Державною службою України з надзвичайних ситуацій, Міністерством оборони України, апаратом головнокомандувача Збройних Сил України та громадськими організаціями підготовлено прості і короткі рекомендації для мирного населення, які висвітлюють правила поведінки при надзвичайній ситуації та в умовах війни. Засвоєння цих простих правил допоможе мирному населенню збільшити свої шанси зберегти своє життя і здоров’я, а також життя і здоров’я своїх близьких та рідних.
Освітянське джерело№6 за червень 2013 року |
Аннотація: Електронне видання департаменту освіти Вінницької міської ради та міського методичного кабінету. У 2013 році видання розміщувалось на веб-сервісі Calameo і, наразі, доступне тільки для читання в режимі on-line. |
Короткий зміст публікаціїЛ.В. Бондарчук «Спрямованість методичної роботи на активізацію педагогічної творчості при підготовці і проведенні сучасного заняття в ДНЗ»М.П. Заболотна «Вивчення поверхнево-нашивних рахункових технік засобом техніки Хардангер». Розробка уроку з трудового навчання В.О. Сичова «Історична подорож "Княжа Русь-Україна"». Позакласпий захід з для учнів 5 класів В.В.Гуменчук «Ознайомлення дошкільників з культурними надбаннями українського народу» Т.В. Докійчук «В кожній людині с сонце. Тільки дайте йому світити» Т. М. Дрозд « Є контакт!» Л.В. Лампіга «Створення веб-сайту бібліотеки» К.П. Маліцька «Діти з особливими освітніми потребами. Діти із порушенням зору» |
Посилання на супровідний веб-ресурс |