Замовлення консультації

Про центр
Про нас
Наша команда
Наша місія
Наша візія
Наша прозорість
Нормативна база
Професійні спільноти
Інклюзивна освіта
Психологічна підтримка
Дистанційна освіта
Консалтинг
Робота з обдарованою молоддю
Підвищення кваліфікації
Педагогічна інтернатура

Останні новини

Останні новини
21.10.2019

Про семінар-практикум загальноміської Школи молодого вчителя на тему «Сучасний інтерактивний урок» для вчителів із педагогічним стажем 2-3 роки

Яким має бути сучасний урок? Що таке інтерактивний урок? Як розвинути в учнів дух допитливості? Відповіді на ці запитання запропонували молоді вчителі й досвідчені педагоги-наставники, долучившись до роботи загальноміської Школи молодого вчителя. 8 жовтня 2019 року на базі КЗ «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №20 Вінницької міської ради» відбувся семінар-практикум «Сучасний інтерактивний урок» для вчителів із педагогічним стажем 2-3 роки. Про заклад освіти й шляхи модернізації освітньої системи в Україні в умовах формування компетентної особистості присутнім доповів в.о. директора О. М. Слушний та керівник шкільної Школи молодого вчителя Т. Д. Гура. Особливо вразили своєю креативністю, позитивом, дружною роботою молоді педагоги школи, а це дійсно численна команда! Творчі й завзяті вчителі стали гарним прикладом для учнів. «Школа – це єдина родина», – у цьому гостей переконали учні 5-В класу. Досвідом роботи поділився також переможець міського конкурсу «Надія - 2019» Я. Ю. Шаповал. Присутні відвідали урок природознавства у 5 класі з використанням інтерактивних методів «Властивості твердих тіл, рідин, газів». Науковим і водночас емоційним став виступ його наставника – вчителя біології І. Л. Церковного.
Чи поменшало в молодих педагогів запитань? Вряд чи. Впевнено скажемо одне: справжній вчитель навчається все життя. І відчуває себе молодим!
Останні новини
16.10.2019

Про майстерню-презентацію гри «Ліза та її друзі подорожують світом» для соціальних педагогів ЗЗСО

10 жовтня 2019 р. відбулася майстерня-презентація гри «Ліза та її друзі подорожують світом» для соціальних педагогів ЗЗСО. З соціальними педагогами працювала Христина Орлова, тренер організації «Джерело надії».
Під час презентації гри «Ліза та її друзі подорожують світом» соціальні педагоги ознайомилися з технікою роботи з дітьми 8-12 років щодо формування безпечної поведінки під час подорожі та працевлаштування за кордоном.
Майстерня проходила за підтримки Вінницької обласної правозахисної організації «Джерело надії», яка являється виконавчим партнером Представництва в Україні Міжнародної організації з міграції в Програмі протидії торгівлі людьми і вже більше десяти років допомагає постраждалим та їх сім’ям.
Останні новини
16.10.2019

Про майстер-клас на тему «Упровадження елементів STEM - освіти під час викладання уроків суспільно-гуманітарного та математично-інформаційного циклів з метою реалізації наскрізної лінії «Підприємливість та фінансова грамотність» в ЗСО»

3 жовтня 2019 року на базі Вінницького технічного коледжу пройшов майстер-клас на тему «Упровадження елементів STEM - освіти під час викладання уроків суспільно-гуманітарного та математично-інформаційного циклів з метою реалізації наскрізної лінії «Підприємливість та фінансова грамотність» в ЗСО»
Учасники:
  • Учні 9-х класів КЗ “ЗШ І-ІІІ ступенів № 10 ВМР” (9-А, Б, В класи)
Організатори:
  • Попова Олена Олександрівна - завідувач фінансового відділення, Вінницький технічний коледж;
  • Кольчак Алла Всеволодівна - вчитель інформатики КЗ «ЗШ І-ІІІ ступенів №10 ВМР».
Тренери:
  • Алексєєнко Олександра Анатоліївна - спеціаліст вищої категорії, викладач економічних дисциплін Вінницький технічний коледж;
  • Брода Аліна Юріївна - спеціаліст другої категорії, викладач фінансово-правових дисциплін, Вінницький технічний коледж;
  • Колесніченко Світлана Вікторівна - спеціаліст першої категорії, вчитель фізичної культури КЗ «ЗШ І-ІІІ ступенів №10 ВМР»;
  • Кольчак Алла Всеволодівна - спеціаліст вищої категорії, вчитель інформатики КЗ «ЗШ І-ІІІ ступенів №10 ВМР»;
  • Крисак Андрій Олексійович - к.е.н., спеціаліст вищої категорії, викладач-методист, голова циклової комісії "Економіка і фінанси", Вінницький технічний коледж;
  • Панібратюк Лариса Ігорівна - спеціаліст вищої категорії, вчитель англійської мови КЗ «ЗШ І-ІІІ ступенів №10 ВМР».
  • Фалатюк Тетяна Олександрівна - спеціаліст вищої категорії, вчитель історії та права КЗ «ЗШ І-ІІІ ступенів №10 ВМР»;
  • Яковлева Оксана Юріївна - спеціаліст вищої категорії, старший вчитель, вчитель математики КЗ «ЗШ І-ІІІ ступенів №10 ВМР».
  • Українець Наталя Василівна - спеціаліст першої категорії, викладач фінансових дисциплін, Вінницький технічний коледж
Метою проведення даного заходу є набуття учнями сучасних життєвозначущих навичок в галузі підприємливості та фінансової грамотності в інформаційних технологіях.
Першочерговим завданням майстер-класу є підвищення рівня фінансової, інформаційно-технічної грамотності та посилення захисту прав споживачів фінансових послуг.
В ході заходу тренери намагалися формувати наступні професійні компетенції:
  • визначення й розв’язання різноманітних життєвих ситуаційних задач із залученням цифрових пристроїв та інформаційних технологій;
  • застосування системних підходів, створення та аналіз інформаційних моделей для ефективного розв’язання задач, що постають у житті, навчальній та професійній діяльності;
  • вміння використовувати та створювати математичні моделі об’єктів та процесів для розв’язування задач із різних предметних галузей засобами інформаційних технологій;
  • виконання розрахунків для визначення вартості різних об’єктів власності;
  • систематизація та групування даних для планування діяльності із використанням спеціалізованих комп’ютерних програм;
  • підготовка даних для складання поточних та перспективних планів діяльності;
  • використання засобів іноземної мови для ефективної взаємодії учасників ринку праці;
  • використання програмних засобів для планування та структурування роботи, а також співпраці з членами соціуму;
  • розвиток ініціативності і підприємливісті;
  • критичне оцінювання інформації та її впливу на людину і суспільство, переваг та ризиків використання ІТ для себе, суспільства й довкілля;
  • усвідомлення етичних, суспільних, культурних та правових норм й дотримання їх під час роботи з інформацією та використання інформаційних технологій.
Соціальні компетенції:
  • вміння аргументувати свою точку зору;
Особистісні компетенції:
  • здійснення самоконтролю;
  • відповідальність за виконання поставлених завдань;
  • уміння розповідати про свої кар’єрні перспективи;
  • визначення своєї потреби в підвищенні кваліфікації.
Комунікативні компетенції:
  • вміння працювати у команді;
  • використання програмних засобів та ресурсів з інтерфейсом іноземних мов;
  • оперування базовою міжнародною ІТ-термінологією;
  • готовність і уміння будувати контакти з людьми.
Здорв’язберігаючі компетенції:
  • навички, що сприяють фізичному здоров’ю (роль фізкультхвилинки як фактора пам'яті, не менш важливого, ніж чіткий механізм мислення);
  • життєві навички, що сприяють соціальному здоров’ю (ефективне спілкування, співчуття, розв’язання конфліктів, поведінка в умовах тиску, погроз, дискримінації, спільна діяльність та співробітництво);
  • навички, що сприяють духовному та психічному здоров’ю (самоусвідомлення та самооцінка, аналіз проблем і прийняття, визначення життєвих цілей та програм, самоконтроль, мотивація успіху та тренування волі).
На захід були запрошені учителі шкіл міста. 
Майстер-класи були розділені на чотири етапи. Під час них проходили фізкульт-хвилинки
В підсумку заходу був проведений Інтерактив—квест, визначення переможців, розіграш призів, концертна програма )

Перелік Майстер-класів

Майстер-клас «Оптимізаційні задачі в діяльності підприємства чи організації. Реалізація ідей з використанням ІТ» (ауд. №309)
Тренери: Крисак Андрій Олексійович, Кольчак Алла Всеволодівна
проведення майстер-класу полягає в постійному розширенні сфер застосування математичного моделювання; практичної застосовності розглянутих методів при вирішенні реальних завдань математики, економіки та інформаційних технологій.
Завдання дослідження:
  1. Розглянути типову транспортну задачу в діяльності підприємства і методи її вирішення.
  2. Скласти алгоритм для реалізації методу вирішення транспортного завдання в MS Excel.
  3. Апробувати розроблений алгоритм в MS Excel.
Процес практичного дослідження спрямований на формування в учня наступних компетенцій:
  • здатність знаходити організаційно-управлінські рішення і готовність нести за них відповідальність;
  • здатність використовувати сучасні методики, розробляти регламенти діяльності підприємства;
  • здатність використовувати відповідний математичний апарат і ІТ - засоби в обробці, аналізі і реалізації ситуаційної задачі в роботі підприємства;
  • досягнення бажаного результату з мінімальними витратами часу і ресурсів;
  • застосовувати для рішення задачі не тільки стандартні підходи, але й їх ефективні модифікації.

Майстер-клас «Соціальна компетенція як інструмент у формуванні фінансово-правової грамотності. Раціональна поведінка споживача» (ауд.№203)
Тренери: Брода Аліна Юріївна, Фалатюк Тетяна Олександрівна
Дослідити на прикладах реального життя як працює закон спадної граничної корисності (І закон Госсена), як саме використовують його виробники і споживачі, раціоналізуючи свою діяльність і поведінку.
Завдання:
  1. опрацювати інформацію про дію теорії граничної корисності та її вплив на стратегію діяльності виробників і поведінку споживачів;
  2. визначити товари, що ілюструють дію закону граничної корисності;
  3. порівняти умови продажу цих товарів в різних торгівельних точках;
  4. обґрунтувати здійснення кращого вибору споживачем покупки та доцільність і раціональність цього вибору;Очікувані результати:
  5. набуття учнями практичних навичок щодо критичного аналізу здобутої інформації, узагальнення здобутих даних;
  6. визначати пріоритети й робити вибір на їх основі;
  7. використання здобутих знань школярами для найефективнішого розв'язання навчальних і життєвих ситуацій, подальшого застосування в дорослому житті.

Майстер-клас «Застосування математичних компетенцій в процесі визначення вартості колісно транспортного засобу» (ауд.№210)
Тренери: Українець Наталя Василівна, Яковлева Оксана Юріївна
Завдання:
  1. навчити розвʼязувати задачі на рівноприскорений рух,
  2. повторити правила знаходження відсотків від числа, числа за його відсотками,
  3. знаходження середнього арифметичного;
  4. навчити використовувати відсоткові розрахунки, розрахунки середнього арифметичного в процесі визначення вартості колісно транспортного засобу;
  5. розвивати логічне мислення, навички практичного застосування набутих знань;
  6. виховувати наполегливість, працьовитість, зосередженість.
  • сформувати поняття про вартість об'єктів рухомого майна;
  • навчити проводити огляд колісного транспортного засобу;
  • навчити заповнювати європротокол при настанні дорожньо-транспортної пригоди;
  • ознайомити із алгоритмом складання та заповнення акту технічного стану транспортного засобу.Очікувані результати:
  • навчити визначати вартість відновлювального ремонту колісного транспортного засобу при виникненні дорожньо-транспортної пригоди.

Майстер-клас «Інтеграція мовних компетенцій та основ менеджменту в процесі становлення майбутніх фахівців». Алексєєнко Олександра Анатоліївна, Панібратюк Лариса Ігорівна
Завдання дослідження: ознайомити учнів з базовими поняттями дисципліни «менеджмент», методикою складання резюме англійською мовою з метою підвищення конкурентоспроможності на ринку праці.
Очікувані результати:
  • Розуміння ролі та функцій кадрового менеджменту;
  • Знання структури резюме та розуміння його ролі у працевлаштуванні;
  • Знання методики написання резюме англійською мовою;
  • Визначення професійних якостей та особистих рис, необхідних для працевлаштування в різних галузях економіки;
  • Вміння проаналізувати подане резюме на предмет його відповідності та конкурентоспроможності.
Останні новини
16.10.2019

Про засідання ШМУ іноземних мов (стажери) на тему «Інноваційна діяльність у формуванні готовності вчителів іноземних мов у контексті реформування освіти»

08 жовтня 2019 року на базі КУ «Міський методичний кабінет» відбулось засідання ШМУ іноземних мов (стажери) на тему «Інноваційна діяльність у формуванні готовності вчителів іноземних мов у контексті реформування освіти». Метою заняття було розвинути методичну компетенцію як сукупність професійних умінь планування навчального процесу та організації педагогічної діяльності, а також технологічна готовність професійно використовувати в освітньому процесі інформаційні і комунікаційні технології навчання.
В засіданні брали участь 13 молодих педагогів із закладів загальної середньої освіти : КЗ «Гум.гімн.№1 ВМР», НВК:ЗШ І-ІІІ ст.-гімн.№ 2 ,6 та СЗШ І ст.з погл.вивч.іноз.мов №25 ВМР;ЗШ І-ІІІ ст.№№3,4,11,12,13,14, ЗШ І ст.№5 ВМР, НВК:ЗШ І-ІІ ст.-ліцей №7 ВМР, НВК: ЗШ І-ІІІ ст.-гум.-ест.кол.№29 ВМР.
Останні новини
15.10.2019

Про проведення Гімназіади серед допризовної молоді міста Вінниця 2019 року, присвяченої Дню захисника України та Дню українського козацтва

З метою патріо­тичного виховання молоді , збільшення рухової активності, формування здорового способу життя, визначення фізичної підготовленості допризовної молоді до служби у Збройних Силах України 11 жовтня 2019 року на базі КЗ: ЗШ І - III ступенів № 27 відбулися змагання  Гімназіади серед збірних команд загальноосвітніх навчальних закладів міста присвячені Дню захисника України та Дню українського козацтва.
В змаганнях взяли участь команди майже всіх ЗЗСО міста. 
Програма змагань: стрільба з пневматичної гвинтівки, підтягування на поперечині, метання тенісного м'яча з відстані 20 метрів в ціль, змагання з бігу на 100 м, крос на 620 м.
За результатами змагань призові місця розподілилися наступним чином.
  • І місце -  ЗШ І-ІІІ ст. №27
  • ІІ місце -  ЗШ І-ІІІ ст. №35
  • ІІІ місце - ЗШ І-ІІІ ст. №19  
Учасники змагань висловлюють подяку адміністрації та колективу  ЗШ І - III ступенів № 27 за відмінну організацію заходу.
Останні новини
15.10.2019

Про заняття в рамках міської школи «Стажер – вихователь «Дебют» на тему «Обов’язкова документація вихователя. Організація освітнього процесу на засадах педагогіки партнерства»

08.10.2019 року відповідно до інформаційно-методичного вісника «Перспектива» (дошкілля) на базі комунального закладу «Дошкільний навчальний заклад № 71 Вінницької міської ради» в рамках міської школи «Стажер – вихователь «Дебют» відбулось заняття на тему «Обов’язкова документація вихователя. Організація освітнього процесу на засадах педагогіки партнерства».
Координувала роботу засідання методист з дошкільної освіти КУ «ММК» Ніна Сокиринська. Вона привітала молодих педагогів закладів дошкільної освіти міста та познайомила вихователів з видами та особливостями планування освітньої роботи з дітьми.
Методист з дошкільної освіти КУ «ММК» Лариса Бондарчук висвітлила для молодих колег тему «Організація освітнього процесу на засадах педагогіки партнерства».
Вихователь-методист КЗ «ДНЗ № 73 ВМР», керівник школи Олена Маричева акцентувала увагу на переліку обов’язкової документації та допомогла з’ясувати молодим педагогам всі нюанси щодо її оформлення та заповнення.
Секретами методичної кухні щодо планування освітньої роботи з дітьми в закладі поділилась вихователь-методист КЗ «ДНЗ № 71 ВМР» Валерія Артемчук, під час презентації напрацювань педагогів в закладу.
Інтерактивна гра «Планування – це легко» допомогла молодим вихователям закріпити знання щодо особливостей організації різних форм роботи з дітьми протягом дня в закладі дошкільної освіти.
Педагоги під час підсумкової вправи «Я дізналась, що…», «Мені сподобалось, що…» організованої керівником школи Оленою Маричевою ділились з присутніми своїми думками враженнями від заходу.

Регіональні ресурси

  21050, м. Вінниця, вул. Мури, 4
  +38(0432)67-32-53
  http://mmk.edu.vn.ua
Ваша думка важлива для нас!

Маєте пропозиції або запитання з приводу нашої роботи чи співпраці? Ми завжди раді Вам і залюбки відповімо!

Форма зв'язку

Актуально

Збереження життя і здоров’я мирного населення в першу чергу залежить від оволодіння правилами поведінки при надзвичайній ситуації воєнного характеру. Центром стратегічних комунікацій та інформаційної безпеки при МКІП України у співпраці з Державною службою України з надзвичайних ситуацій, Міністерством оборони України, апаратом головнокомандувача Збройних Сил України та громадськими організаціями підготовлено прості і короткі рекомендації для мирного населення, які висвітлюють правила поведінки при надзвичайній ситуації та в умовах війни. Засвоєння цих простих правил допоможе мирному населенню збільшити свої шанси зберегти своє життя і здоров’я, а також життя і здоров’я своїх близьких та рідних.




 

В Україні триває воєнний стан у зв’язку із вторгненням рф на територію нашої держави. Команда МОН зібрала перелік корисних ресурсів для дорослих та дітей щодо психологічної підтримки, навчання та інформування.

   

Новини

Освітянське джерело

№3 за березень 2020 року
  • Тип: Періодичне видання

Аннотація: Електронне видання Департаменту освіти Вінницької міської ради та комунальної установи "Міський методичний кабінет" 

Короткий зміст публікаціїТ.М. Дрозд «Про міський фестиваль-конкурс «Кращий заступник директора з навчально-виховної роботи закладу загальної середньої освіти - 2020»
К.П. Маліцька «Сучасні письмові джерела на уроці історії: методика відбору і використання»
А.П. Ковальчук «Формування навичок критичного мислення на уроках англійської мови»
І.А. Ольхович «Харчування»
О.А. Лазуренко «Розв’язування прикладів і задач. Графічні методи та арифметичні міркування»
Т.В. Докійчук «Шляхи подолання дитячої психотравми в діяльності працівників психологічної служби»
Посилання для скачування електронної версії публікації

   

Регіональні освітні ресурси 

   

Корисні посилання 

   

Авторизація 

  Запам’ятати мене  [?]
Забули пароль? | 

   
 


© 2016 - 2024 || Design by LIKT



Реєстрація
до професійних спільнот
Для працівників ЗЗСО Для працівників ЗДО