19 березня 2019 року на базі комунального закладу «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №13 Вінницької міської ради» проведений круглий стіл для вчителів початкових класів першої та другої кваліфікаційної категорії з теми «Практичне застосування стратегій критичного мислення як засіб формування компетентностей молодших школярів». До вступного слова були запрошені Лученко С.В., директор закладу, та Зима Л.Т., методист з навчальних дисциплін комунальної установи «Міський методичний кабінет». Заступник директора з навчально-виховної роботи по школі І ступеня Кучерук Л.Д. презентувала виступ «Технології критичного мислення». Під час практичної частини круглого столу учасники відвідали уроки вчителів:
Шеремети Я.В., з інтегрованого курсу «Я досліджую світ» для учнів 1 класу;
Прибеги І.І., з літературного читання для учнів 3 класу;
Гонько Л.І., з літературного читання для учнів 4 класу.Практичний психолог закладу Ярута О.П. провела тренінгові заняття «Професійне самовдосконалення вчителя».
Маєте пропозиції або запитання з приводу нашої роботи чи співпраці? Ми завжди раді Вам і залюбки відповімо!
Форма зв'язкуЗбереження життя і здоров’я мирного населення в першу чергу залежить від оволодіння правилами поведінки при надзвичайній ситуації воєнного характеру. Центром стратегічних комунікацій та інформаційної безпеки при МКІП України у співпраці з Державною службою України з надзвичайних ситуацій, Міністерством оборони України, апаратом головнокомандувача Збройних Сил України та громадськими організаціями підготовлено прості і короткі рекомендації для мирного населення, які висвітлюють правила поведінки при надзвичайній ситуації та в умовах війни. Засвоєння цих простих правил допоможе мирному населенню збільшити свої шанси зберегти своє життя і здоров’я, а також життя і здоров’я своїх близьких та рідних.
Освітянське джерело№2 за лютий 2020 року |
Аннотація: Електронне видання Департаменту освіти Вінницької міської ради та комунальної установи "Міський методичний кабінет" |
Короткий зміст публікаціїТ.М. Дрозд «Вітаємо переможців другого туру Всеукраїнського конкурсу "Учитель року – 2020"»А.М. Лазаренко «Розвиток творчої діяльності учнів на уроках географії» Л.В. Субботіна «Едьютейнмент як технологія формування ключових компетентностей на уроках зарубіжної літератури» І.В. Носенко «Музика / MusicinOurLife» Л.В. Спуліна «Вплив філософії насолоди і краси на духовний світ людини за романом О. Уайльда "Портрет Доріана Ґрея"» Н.П. Корченюк «Мистецтво в культурі минулого» |
Посилання для скачування електронної версії публікації |