Замовлення консультації

Про центр
Про нас
Наша команда
Наша місія
Наша візія
Наша прозорість
Нормативна база
Професійні спільноти
Інклюзивна освіта
Психологічна підтримка
Дистанційна освіта
Консалтинг
Робота з обдарованою молоддю
Підвищення кваліфікації
Педагогічна інтернатура

Останні новини

Останні новини
16.04.2019

Про майстер-клас для вчителів початкових класів з теми «Ідеї та експерименти для уроків у початкових класах»

10 квітня 2019 року на базі комунального закладу «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №3 ім. М.Коцюбинського Вінницької міської ради» проведений майстер-клас для вчителів початкових класів кваліфікаційної категорії «спеціаліст» з теми «Ідеї та експерименти для уроків у початкових класах». До вступного слова були запрошені директор закладу Лепко Н.І., методист з навчальних дисциплін комунальної установи «Міський методичний кабінет» Зима Л.Т. та заступник директора з навчально-виховної роботи по школі І ступеня Волинець О.М. Вчитель Кондратюк Т.Г. познайомила присутніх зі стратегіями критичного мислення, які вона використовує у своїй педагогічній практиці. Вчитель Герасимовська Т.О. обґрунтувала право кожної дитини на помилку та форми роботи з помилками, які стимулюють учнів до пізнавальної діяльності. Під час практичної роботи в групах вчителі опрацювали прийоми роботи на уроках «диво з таблетки» (вчитель Бондаренко О.П.), «плаваючі картинки» (вчитель Чимирис Т.О.), «засекречені малюнки» (вчитель Хамула С.В.) та виготовлення «Трав’янчика-веснянчика» (вчитель Якимчук М.С.).
Останні новини
16.04.2019

Про показовий День цивільного захисту для призначених осіб з питань цивільного захисту закладів загальної середньої освіти

10.04.2019 р. на базі комунального закладу «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 27 Вінницької міської ради» відбувся показовий День цивільного захисту для призначених осіб з питань цивільного захисту закладів загальної середньої освіти.
У теоретичній частині заходу виступив директор Терновой О.А. з досвіду роботи педагогічного колективу навчального закладу щодо організації заходів із ЦЗ у школі, який наголосив на тому, що пріоритетним завданням працівників школи є навчання елементарним правилам безпеки та набуття знань, умінь та навичок з цивільного захисту. Проінформували учасників заходу за темою «Організація та проведення навчання з питань ЦЗ з педагогічним колективом та обслуговуючим персоналом» методисти ОМК НМЦ ЦЗ та БЖ Вінницької області Гатауллін Р.Г. та Гловацька О.В. Презентувала діяльність практично-теоретичної лабораторії «Заради життя» в рамках Всесвітнього проекту «Профілактика НІЗ серед учнівської молоді в Україні» та Всеукраїнського проекту «Healthy Schools: заради здорових школярів» заступник директора з виховної роботи Михайлова І.В. Виступив керівник Вінницької обласної організації Товариства Червоного Хреста України Глухенький С.А. Тему «Правила користування первинними засобами пожежогасіння. Евакуація з навчального закладу» розкрив начальник курсу-старший вихователь, капітан служби цивільного захисту ліцею цивільного захисту Львівського державного університету безпеки життєдіяльності (м. Вінниця) Бонсевич В.А.
У практичній частині проведені такі заходи:
  • Протипожежне тренування з елементами евакуації учасників освітнього процесу.
  • Евакуація із залученням представників ГУ ДСНС України у Вінницькій області.Були проведені навчальні заняття з ЦЗ:
  • Квест «Школа виживання» для учнів третіх класів учителями Лялюк С.П., Семенчук В.М., Білоконь І.П., Поліщук Ю.А., Турлюк Л.Г., Москалик І.В.
  • Усний журнал «Надзвичайні ситуації» в 4-Б класі вчителем Войтович Л.В.
  • Ток-шоу «Стосується кожного» за темою «Тероризм – глобальна проблема сучасного світу» у 8-Б класі вчителем Гирун Л.О.
  • Психологічний тренінг за темою «Стресові ситуації» у 7-В класі соціальним педагогом Раку Н.І. та практичним психологом Решівською Т.Г.Тренінги з надання домедичної допомоги потерпілим у НС провели:
  • Добранська Л.І., учитель з предмету «Захист Вітчизни», тренер з надання домедичної допомоги потерпілим, за темою «Відпрацювання практичних навичок. Серцево-легенева реанімація».
  • Попович В.В., учитель біології, тренер з надання домедичної допомоги потерпілим, за темою «Відпрацювання практичних навичок. Допомога при кровотечі».
  • Супрун О.Б., педагог-організатор, тренер з надання домедичної допомоги потерпілим, за темою «Відпрацювання практичних навичок. Допомога при комбінованих травмах».
  • Гурська Т.В., учитель біології, тренер з надання домедичної допомоги потерпілим, за темою «Відпрацювання практичних навичок. Допомога при опіках».Було підведено підсумки шкільного проекту «Знай – умій – врятуй», у ході якого при підтримці Вінницької обласної організації Товариства Червоного Хреста України 16 учнів та вчителів пройшли багатогодинне тренінгове навчання та отримали сертифікати міжнародного зразка, які засвідчують їх право на самостійне проведення тренінгів з домедичної допомоги.
Усі учасники показового Дня цивільного захисту під час підведення підсумків отримали сертифікати, які засвідчують, що вони успішно пройшли заняття семінару-практикуму «Модель цивільного захисту в контексті реагування на надзвичайні ситуації» за підписами начальника відділу з питань надзвичайних ситуацій мобілізованої і оборонної роботи та режиму секретності Вінницької міської ради Парфілова О.М., голови Вінницької обласної організації Товариства Червоного хреста України Глухенького С.А. та директора КЗ «ЗШ І-ІІІ ступенів № 27 ВМР» Тернового О.А.
Останні новини
09.04.2019

Про семінар інструкторів з фізкультури, вихователів санаторних груп та спеціалізованих груп компенсуючого типу для дітей з вадами опорно-рухового апарату

02.04.2019 р. на базі КЗ «Дошкільний навчальний заклад №35 ВМР» був проведений семінар інструкторів з фізкультури, вихователів санаторних груп та спеціалізованих груп компенсуючого типу для дітей з вадами опорно-рухового апарату на тему «Формування у дітей здоров’язбережувальних компетенцій з використанням стрибків на батуті «Sky jumping».
Мета: Ознайомлення учасників семінару з системою роботи ЗДО. Використання інноваційних оздоровчих технологій для зміцнення фізичного та психічного здоров’я дошкільників, формування у вихованців здоров’язбережувальних компетенцій з використанням стрибків на батуті «Sky jumping».
Робоча програма:
Організаційний блок
  1. Реєстрація учасників семінару, огляд закладу.
    • особливості роботи «Лабораторії здоров’я»;
    • виставка нетрадиційного фізкультурного обладнання.
  2. Вступне слово вихователя-методиста КЗ «ДНЗ №35 ВМР» Ковальчук Д.О. Дар’я Олександрівна ознайомила з планом роботи семінару.
  3. Вітальне слово методиста дошкільної освіти КУ «ММК» Бондарчук Л.В.
Інформаційно - теоретичний блок
  1. «Здоров’язбереження як вирішальний аспект в освітньому процесі закладів дошкільної освіти» - виступ методиста з дошкільної освіти КУ «ММК» Бондарчук Л.В.
    • Лариса Василівна у своєму виступі звернула увагу учасників семінару на те, що здоров’язбережувальні технології широко застосовуються на сучасному етапі всебічного розвитку дітей дошкільного віку. Ознайомила з користю використання елементів дитячих фітнес-технологій в ЗДО.
  2. «Використання інноваційних оздоровчих та фітнес технологій для зміцнення фізичного та психічного здоров’я дошкільників» – виступ вихователя-методиста Ковальчук Д.О. з презентацією системи роботи КЗ «ДНЗ № 35 ВМР».
    • Дар’я Олександрівна ознайомила присутніх з системою роботи закладу, традиційними та нетрадиційними методами оздоровлення дітей, які не лише сприяють максимальному розвиткові фізичного тіла, а й розвиткові їхньої психіки, формуванню духовності, навичкам комунікативності.
  3. «Sky jumping у закладі дошкільної освіти очима лікаря» - виступ лікаря спортивної медицини, лікаря ЛФК, лікаря реабілітолога, кандидата медичних наук, доцента кафедри медичної реабілітації та медико-соціальної експертизи Вінницького національного медичного університету ім. М.І. Пирогова Колісника С.П.
    • Сергій Петрович у своєму виступі звернув увагу присутніх на користь та небезпеку, яку несуть стрибки на батуті дітям. З наукової точки зору охарактеризував даний вид фітнес технології та ознайомив з дослідженнями американських вчених.
  4. «Sky jumping для дошкільнят» - виступ вихователя-методиста КЗ «ДНЗ № 35 ВМР» Пилявець О.В.
    • Олеся Василівна розкрила систему роботи закладу за сучасною фітнес-технологією скайджампінгу (стрибки на батуті). Ознайомила з самим снарядом, з технікою безпеки і правилами поведінки на батуті, з методами і прийомами навчання стрибків, назвала протипокази та користь.
Практичний блок
  1. Перегляд комплексів вправ на батутах (Інструктор з фізкультури КЗ «ДНЗ № 35 ВМР» Глущенко І.Б.)
    • «Спритні мишенята», діти групи середнього віку;
    • «Посіпаки», діти групи старшого віку.
      • Інна Борисівна під час перегляду комплексів вправ на батутах продемонструвала свою роботу з дітьми. Присутні мали змогу переглянути результат проробленої роботи з дітьми, які комплекси вправ були використані та емоційне піднесення дітей.
  2. Представлення гурткової роботи з вихователями закладу «Ledy slime» - керівник гуртка інструктор з фізкультури Глущенко І.Б.
    • Творчі вихователі, під чітким контролем Інни Борисівни продемонстрували роботу гуртка «Ledy slime». Під музичний супровід виконали розучений комплекс вправ, який допомагає зняти нервове напруження, підтримує тіло у гарній фізичній формі та приносить задоволення.
  3. Майстер-клас з організації та техніки виконання стрибків на батутах «Sky jumping» - інструктор з фізкультури КЗ «ДНЗ № 35 ВМР» Глущенко І.Б.
    • Інна Борисівна провела майстер-клас з присутніми, на якому показала з чого починаються заняття на батутах. Після ознайомлення з правилами стрибків на батуті, провела сухе вправляння з коментуванням кожного руху. Наступним кроком було повторити вивчені рухи на батуті, спершу повільно, а далі швидше. І на завершення, під музичний супровід, виконати вивчений комплекс вправ на батуті.
Підсумково-аналітичний блок
  • Підведення підсумків семінару, обмін думками та враженнями «Відкритий мікрофон» - методист з дошкільної освіти КУ «ММК» Бондарчук Л.В.
Результати:
  • Досвід роботи показує, що використання у повсякденному житті малят як найбільше оздоровчих технологій, дають вихованцям велике задоволення, а головне – мають ефективний комплексний вплив на формування їхнього здоров’я.
Останні новини
09.04.2019

Методичне об’єднання старших медичних сестер ЗДО на тему «Кір: дитяча хвороба - чи загроза для суспільства. Відмінності кору від інших хвороб»

28.03.2019 р. На базі КЗ «ДНЗ № 46 ВМР» відбулося методичне об’єднання старших медичних сестер ЗДО на тему «Кір: дитяча хвороба - чи загроза для суспільства. Відмінності кору від інших хвороб». Мета заходу: збагатити, систематизувати знання учасників методичного об’єднання щодо захворюваності на кір та інших інфекційних хвороб.
Робоча програма:
Організаційний блок
  1. Реєстрація учасників методичного об'єднання. Ознайомлення з планом роботи методичного об’єднання. (Керівник м/о – Cтарша медична сестра КЗ «ДНЗ №30 ВМР» Серебреннікова О.О.)
Інформаційний блок
  1. Про посилення заходів щодо недопущення розповсюдження захворюваності на кір серед населення. (Бондарчук Л.В., методист з дошкільної освіти КУ «ММК»). 
    • ​​Бондарчук Л. В. проінформувала присутніх, що за даними МОЗ України останніх 5 років в країні спостерігається нестійка епідемічна ситуація відносно інфекційних хвороб, яких можна запобігти проведенням імунопрофілактики. Наголосила, що захворюваність на кір, краснуху, паротит, кашлюк, дифтерію набуває загрозливого характеру, про що свідчить чергування періодів підйому та спаду захворюваності, зменшення меж міжепідемічного періоду.
  2. Етіологія, симптоматика та профілактика кору. (Матвійчук А. М. фахівець Держпродспоживслужби)
    • По – перше, кір – це антропонозна хвороба. Тобто, тварини не хворіють на кір, єдиним джерелом інфекції є хвора людина.
    • По – друге, кір – інфекційна хвороба вірусної етиології. Вірус кору надзвичайно заразний, його індекс контагіозності наближається 100%. Також доповідач наголосила, що специфічного лікування від кору немає і найкращим захистом від небезпечної хвороби є вакцинація.
  3. Відмінності кору від інших інфекційних хвороб. (Сурко Н. Є., старша медична сестра КЗ «ДНЗ №46 ВМР»)
    • Було наголошено, що будь – яке інфекційне захворювання спершу проявляється загальними симптомами, і лише в міру його розвитку виникають специфічні. А також інфекційні захворювання можуть переходити з гострої в приховану форму, що ускладнює ідентифікацію симптомів.
  4. Особливості карантинних заходів під час інфекційних захворювань. (Луценко І. О., старша медична сестра КЗ «ДНЗ №46 ВМР»)
    • Було оговорено покрокову дію медичних працівників під час карантинних заходів.
      • Крок 1 Визначаем тривалість карантину.
      • Крок 2 Проінформувати батьків про карантин.
      • Крок 3 Ознайомити персонал із профілактичними заходами в групі.
      • Крок 4 Контроль карантинних заходів зі сторони медсестри.

Практичний блок

  1. Тестові завдання: «Інфекційні захворювання» та ділова гра «Діагностуємо хворого за ознаками». (Серебреннікова О.О. старша медична сестра КЗ «ДНЗ №30 ВМР»)
    • Учасники методичного об’єднання мали змогу перевірити свої знання щодо симптомів, особливостей перебігу, та профілактики інфекційних захворювань шляхом розв’язання тестових завдань на тему «Інфекційні захворювання» та взяли участь в діловій грі «Діагностуємо хворого за ознаками»
Підведення підсумків роботи
  • Відкритий мікрофон: «Обмін думками та враженнями». В ході підведення підсуків, Серебренніковою О. О. медичні працівники дали відповіді на запитання: Що вони взяли собі на замітку? Чи допомогла участь у методоб’єднанні знайти відповіді на деякі питання.
Результати: Методичне об’єднання мало великий емоційний вплив. Всі зазначені заходи допомогли учасникам методичного об’єднання розширити знання, отримати рекомендації щодо подальшої роботи від фахівців Держпродспоживслужби, ЦПМС№3.
Останні новини
09.04.2019

Про роботу міської Школи резерву керівних кадрів

26.03.2019 року на базі комунальної установи « Міський методичний кабінет» відбулося чергове заняття в Школі резерву керівних кадрів. В розрізі теми «Сучасне освітнє середовище. Організаційно-методичне моделювання» слухачі опрацьовували такі питання:
  1. Інтегровані курси в школі: особливості вивчення, оцінювання. (Маліцька К.П., методист КУ «ММК»)
  2. НУШ - в дії. Педагогічна рада колегіальний орган –управління закладом освіти. Плануємо тематику педагогічних рад (річний, перспективний план роботи ЗЗСО). (Костюк В.М., директор КЗ «ЗШ І-ІІІ ст.№19 ВМР»)
  3. Творчі групи в ЗЗСО. Орієнтовна тематика питань для розгляду творчими групами. (Любчак І.О., методист КУ «ММК»)
  4. Класний керівник НУШ. Особливості роботи з батьківською громадою. (Побережна І.В., методист КУ «ММК»)
  5. Практичний блок. Технології забезпечення партнерства з батьківською (чоловічою)громадою. (Воловодівська Ж.О.,методист з практичної психології, соціальної роботи КУ «ММК»)
  6. Практичний блок.Обираємо тематику методичних заходів (шкільних педагогічних читань,науково-практичних конференцій ) для ефективного оволодіння педагогами концептуальними засадами НУШ. (Маліцька К.П., методист КУ «ММК»)

 
Останні новини
08.04.2019

Про заняття з елементами тренінгу в рамках Школи активного навчання практичних психологів ЗДО міста «Корекція негативно-емоційного стану особистості. Пошук ресурсів для підтримки внутрішньої рівноваги»

3 квітня 2019 року на базі КУ «Міський методичний кабінет» в рамках Школи активного навчання практичних психологів ЗДО міста методистом з практичної психології та соціальної роботи Воловодівською Ж.О. проведено заняття з елементами тренінгу «Корекція негативно-емоційного стану особистості. Пошук ресурсів для підтримки внутрішньої рівноваги».
Учасники знайомилися з психологічними техніками по управлінню негативних емоцій: «Емоційна підзарядка», «Техніка звільнення від часток НЕ», «Конструктивно управляти емоціями – це означає…», «Минуле, теперішнє, майбутнє». Застосовуючи дані техніки у роботі з батьками, педагогами, практичні психологи фокусуватимуть увагу на відчуттях впливу невербальних компонентів на емоційний стан, активізацію позитивного ставлення до життя, усвідомлення відповідальності за власне життя, зберігати емоційну стійкість.

Регіональні ресурси

  21050, м. Вінниця, вул. Мури, 4
  +38(0432)67-32-53
  http://mmk.edu.vn.ua
Ваша думка важлива для нас!

Маєте пропозиції або запитання з приводу нашої роботи чи співпраці? Ми завжди раді Вам і залюбки відповімо!

Форма зв'язку

Актуально

Збереження життя і здоров’я мирного населення в першу чергу залежить від оволодіння правилами поведінки при надзвичайній ситуації воєнного характеру. Центром стратегічних комунікацій та інформаційної безпеки при МКІП України у співпраці з Державною службою України з надзвичайних ситуацій, Міністерством оборони України, апаратом головнокомандувача Збройних Сил України та громадськими організаціями підготовлено прості і короткі рекомендації для мирного населення, які висвітлюють правила поведінки при надзвичайній ситуації та в умовах війни. Засвоєння цих простих правил допоможе мирному населенню збільшити свої шанси зберегти своє життя і здоров’я, а також життя і здоров’я своїх близьких та рідних.




 

В Україні триває воєнний стан у зв’язку із вторгненням рф на територію нашої держави. Команда МОН зібрала перелік корисних ресурсів для дорослих та дітей щодо психологічної підтримки, навчання та інформування.

   

Новини

Освітянське джерело

№10 за листопад 2015 року
  • Тип: Періодичне видання

Аннотація: Електронне видання департаменту освіти Вінницької міської ради та міського методичного кабінету. У 2015 році видання розміщувалось на веб-сервісі Calameo та доступне для скачування у PDF форматі.

Короткий зміст публікації
  1. К.П. Маліцька «Міжнародне гуманітарне право: становлення, мета і завдання»
  2. Н. Травкіна «Правовий конкурс «По сторінках Загальної Декларації прав людини»
  3. Т.І. Доценко «Як виховати маленьких патріотів». З досвіду роботи 
  4. H. Humeniuk «Swiat Jana Brzechwy w polskiej poezii». Панорама творчих уроків
  5. О.С. Білоус «Магазин і покупки». Панорама творчих уроків
  6. С.М. Мазуніна, О.С. Пашкевич «Лист від Святого Миколая». Панорама творчих уроків
  7. Н.П. Кирилішина «Безпека оселі. Правила безпеки при користуванні засобами побутової хімії, газовими приладами та пічним опаленням». Панорама творчих уроків
  8. О. А. Сугак «Sing we joyous all together». Виховна робота
  9. А. Л. Корольова «Виготовлення ляльки Тільди». Майстер-клас
Посилання для скачування електронної версії публікації
Посилання на супровідний веб-ресурс

   

Регіональні освітні ресурси 

   

Корисні посилання 

   

Авторизація 

  Запам’ятати мене  [?]
Забули пароль? | 

   
 


© 2016 - 2024 || Design by LIKT



Реєстрація
до професійних спільнот
Для працівників ЗЗСО Для працівників ЗДО