02.03.2021року консультантом КУ «ЦПРПП ВМР» Сокиринською Н.Д. спільно з педагогами КЗ «ДНЗ №37 ВМР» проведено в онлайн - режимі методичне об’єднання на тему «Інтегрований підхід до формування у вихованців валеологічної свідомості, дбайливого ставлення до власного здоров’я», метою якого було удосконалення знань та практичних навичок педагогів щодо використання інтегративних видів діяльності дітей, які допоможуть сформувати у вихованців валеологічну свідомість, бережливе і дбайливе ставлення до власного здоров’я, здоров’я інших людей, як найвищої цінності.
Сокиринська Н.Д., в своєму виступі зазначила, що однією з провідних в останні роки стала ідея валеологізації освіти, згідно з якою здоров'я дітей розглядається як пріоритетна цінність, мета, необхідна умова і результат успішного педагогічного процесу.
Іщенко Г.Т., керівник методичного об’єднання вихователів молодших груп ЗДО міста детально зупинилася на основних завданняхі компонентах інтегративного курсу «Валеологія» та загальних принципах концепції неперервної освіти.
Нанарова Н.В., вихователь КЗ «ДНЗ № 37 ВМР» відмітила важливість створення сучасного освітнього простору в збереженні та зміцненні здоров’я дитини; наповнення всіх ігрових осередків, що дає змогу систематично, планомірно та якісно здійснювати валеологічне виховання дітей дошкільного віку.
Вихователь КЗ «ДНЗ № 37 ВМР» Ніцевич Л.С., детально зупинилася на формах та засобах валеологічної роботи, що розкривають творчий потенціал кожної дитини, формують навички роботи в парах, в малих групах, розвивають комунікативні здібності.
Вихователь – методист закладу Довгань Л.С. розробила пам’ятки щодо взаємодії педагогів та батьків у формування ціннісного ставлення до здоров’я.
Бінарне заняттяна тему: «Вчаться малята здоров’я плекати» провели вихователі КЗ «ДНЗ №37 ВМР» Нанарова Н.В., Ніцевич Л.С., в ході якого познайомили дітей із правилами збереження та зміцнення власного здоров’я; вчили застосовувати засоби профілактичної спрямованості щодо гармонізації психоемоційного стану, виникнення порушень опорно-рухового апарату дошкільнят.
Психолого-педагогічний кейс «Якщо дитина захворіла…» провела Туркот Н.І., практичний психолог КЗ «ДНЗ № 37 ВМР», яка надала корисні поради та рекомендації , щодо дій в зазначеній ситуації.
Всі зазначені заходи допомогли учасникам методичного об’єднання усвідомити, що збереження фізичного здоров’я та психологічного благополуччя, валеологічної свідомості дошкільнят – основний напрямок роботи педагогів ЗДО.
Матеріали методичного об’єднання розміщені на сайті КУ «ЦПРПП ВМР» на сторінці «Професійні спільноти»- вихователі ЗДО.