07 листопада 2019 року на базі комунального закладу «Дошкільний навчальний заклад №72 Вінницької міської ради» відбулося методичне об’єднання вихователів груп старшого дошкільного віку. закладів дошкільної освіти на тему: «Формування пошуково-дослідницьких умінь дошкільників з використанням інноваційних технологій»
Вихователь-методист КЗ «ДНЗ №72 ВМР» Журавель Н. В. зазначила, що дидактична цінність пошуково-дослідницької діяльності полягає у можливості досить швидко і переконливо формувати узагальнюючі уявлення, приводити їх у систему. Педагоги повинні навчити дітей експериментувати, знаходити взаємозв’язки і взаємозалежності між предметами та діями.
У методично-практичному блоці педагог ЗДО №72 Кучерук Г.І., запропонувала до перегляду інтегроване заняття з пріоритетами освітніх напрямів «Природничі науки та «Технології» «Досліджуємо світ з Дмитром Комаровим». Діти проводили досліди, визначали причинно-наслідкові зв’язки, вільно спілкуватись між собою та з іншими, чітко, лаконічно відповідати на запитання, знаходити рішення поставлених перед ними завдань.
Методист з дошкільного виховання комунальної установи «Міський методичний кабінет» Бондарчук Л.В., провела методичний дайджест «Експериментування як засадничий метод розвитку пошуково-дослідницької діяльності дошкільників». Вона зауважила, що дитяча дослідницька діяльність – це вид активності дитини, спрямований на пошук об’єктивної інформації про устрій Всесвіту шляхом особистого практичного експериментування з об’єктом дослідження.
Кучерук Г.І., вихователь КЗ «ДНЗ № 72 ВМР» презентувала досвід роботи «Зміст та умови реалізації STREAM-освіти старших дошкільників». Галина Іванівна поділилась власними здобутками та досягненнями.
Емоційно та весело пройшли ділові ігри для педагогів «Сходинки професійного росту», які провела вихователь-методист КЗ «ДНЗ № 74 ВМР», керівник методичного об’єднання Трикалюк Р.М. Члени методичного об’єднання активно включились у виконання завдань, шукали шляхи вирішення проблем, з посмішками та жартами складали розповіді, вірші, казки.
Методоб’єднання мало великий емоційний вплив на дорослих та дітей: учасники методичного об’єднання поновили свої знання з організації та проведення пошуково-дослідницької діяльності. Основним досягненням зібрання стало те, що педагоги поділились досвідом та думками, висловили свої побажання; піднімали проблемні питання.
Маєте пропозиції або запитання з приводу нашої роботи чи співпраці? Ми завжди раді Вам і залюбки відповімо!
Форма зв'язкуЗбереження життя і здоров’я мирного населення в першу чергу залежить від оволодіння правилами поведінки при надзвичайній ситуації воєнного характеру. Центром стратегічних комунікацій та інформаційної безпеки при МКІП України у співпраці з Державною службою України з надзвичайних ситуацій, Міністерством оборони України, апаратом головнокомандувача Збройних Сил України та громадськими організаціями підготовлено прості і короткі рекомендації для мирного населення, які висвітлюють правила поведінки при надзвичайній ситуації та в умовах війни. Засвоєння цих простих правил допоможе мирному населенню збільшити свої шанси зберегти своє життя і здоров’я, а також життя і здоров’я своїх близьких та рідних.
Освіта для сталого розвитку. Твоє фізичне здоров’я.Навчально – методичні матеріали інноваційного проекту «Вінницький освітній ресурс НУШ» |
Аннотація: Навчально-методичний посібник містить матеріали методиста та з досвіду роботи вчителів курсу «Основи здоров‘я» щодо роботи з дітьми та молоддю в напрямку реалізації глобальних цілей сталого розвитку, зокрема « Міцне здоров‘я». Уроки, вікторини, тести, години спілкування допоможуть учителям предмета «Основи здоров‘я», класним керівникам творчо і якісно підійти до навчання дітей та підлітків умінню діяти в надзвичайних ситуаціях, сформувати у них інтерес до необхідності ведення здорового та безпечного способу життя. Інформація може бути використана у роботі з батьками для реалізації педагогічного партнерства щодо забезпечення здорового способу життя підростаючого покоління. |
Короткий зміст публікаціїПередмова…41. На шляху до сталого розвитку. Розробка уроку для учнів 9 класів…6 2. Перша долікарська допомога. Розробка уроку для учнів 6 класів…13 3. Краще лікування для тіла – заспокоїти нерви. Розробка позакласного заходу для учнів 8-9 класів.… 22 4. Пожежна безпека. Розробка позакласного заходу для учнів 7-8 класів…28 5. Я сам обираю здоров‘я Розробка уроку для учнів 9 класів…34 6. Стан репродуктивного здоров‘я молоді в Україні. Наслідки ранніх статевих стосунків. Розробка уроку для учнів 9 класів…41 7. Безпека харчування. Розробка уроку для учнів 6 класів… 47 8. Використана література та інтернет-ресурси… 52 Творча група: Дейнека Н.О., вчитель предмету «Основи здоров‘я» КЗ «ВТЛ» Охрименко Ю.А., вчитель предмету «Основи здоров‘я» КЗ «ФМГ № 17 ВМР» Черняк Л.А., вчитель предмету «Основи здоров‘я» КЗ «НВК: ЗШ І-ІІІ ст. № 6 ВМР» Щебланова І.В., вчитель предмету «Основи здоров‘я» КЗ «ЗШ І-ІІІ ст. № 11 ВМР» Берегеля Г.С., вчитель предмету «Основи здоров‘я» КЗ «Гуманітарна гімназія № 1 імені М.І. Пирогова ВМР» |
Посилання для скачування електронної версії публікації |