Дата засідання | Порядок денний | Початок роботи | Заклади освіти, педагогічні працівники яких підлягають атестації |
03.04.2018 | 1) Про підсумки атестації керівних кадрів закладів освіти м. Вінниці. 2) Про підсумки атестації педагогічних та бібліотечних працівників закладів освіти міста. 3) Прийняття рішення про присвоєння кваліфікаційних категорій (педагогічних звань), встановлення відповідності раніше присвоєним кваліфікаційним категоріям (педагогічним званням). |
14.00 | НВК №1 – ЗШ №15 |
15.30 | ЗШ №16 – ЗШ №26 | ||
04.04.2018 | 14.00 | ЗШ №27 – НВК №36, ВТЛ, приватні, позашкільні заклади освіти | |
15.00 | Заклади дошкільної освіти |
Маєте пропозиції або запитання з приводу нашої роботи чи співпраці? Ми завжди раді Вам і залюбки відповімо!
Форма зв'язкуЗбереження життя і здоров’я мирного населення в першу чергу залежить від оволодіння правилами поведінки при надзвичайній ситуації воєнного характеру. Центром стратегічних комунікацій та інформаційної безпеки при МКІП України у співпраці з Державною службою України з надзвичайних ситуацій, Міністерством оборони України, апаратом головнокомандувача Збройних Сил України та громадськими організаціями підготовлено прості і короткі рекомендації для мирного населення, які висвітлюють правила поведінки при надзвичайній ситуації та в умовах війни. Засвоєння цих простих правил допоможе мирному населенню збільшити свої шанси зберегти своє життя і здоров’я, а також життя і здоров’я своїх близьких та рідних.
Освіта для сталого розвитку. Твоє фізичне здоров’я.Навчально – методичні матеріали інноваційного проекту «Вінницький освітній ресурс НУШ» |
Аннотація: Навчально-методичний посібник містить матеріали методиста та з досвіду роботи вчителів курсу «Основи здоров‘я» щодо роботи з дітьми та молоддю в напрямку реалізації глобальних цілей сталого розвитку, зокрема « Міцне здоров‘я». Уроки, вікторини, тести, години спілкування допоможуть учителям предмета «Основи здоров‘я», класним керівникам творчо і якісно підійти до навчання дітей та підлітків умінню діяти в надзвичайних ситуаціях, сформувати у них інтерес до необхідності ведення здорового та безпечного способу життя. Інформація може бути використана у роботі з батьками для реалізації педагогічного партнерства щодо забезпечення здорового способу життя підростаючого покоління. |
Короткий зміст публікаціїПередмова…41. На шляху до сталого розвитку. Розробка уроку для учнів 9 класів…6 2. Перша долікарська допомога. Розробка уроку для учнів 6 класів…13 3. Краще лікування для тіла – заспокоїти нерви. Розробка позакласного заходу для учнів 8-9 класів.… 22 4. Пожежна безпека. Розробка позакласного заходу для учнів 7-8 класів…28 5. Я сам обираю здоров‘я Розробка уроку для учнів 9 класів…34 6. Стан репродуктивного здоров‘я молоді в Україні. Наслідки ранніх статевих стосунків. Розробка уроку для учнів 9 класів…41 7. Безпека харчування. Розробка уроку для учнів 6 класів… 47 8. Використана література та інтернет-ресурси… 52 Творча група: Дейнека Н.О., вчитель предмету «Основи здоров‘я» КЗ «ВТЛ» Охрименко Ю.А., вчитель предмету «Основи здоров‘я» КЗ «ФМГ № 17 ВМР» Черняк Л.А., вчитель предмету «Основи здоров‘я» КЗ «НВК: ЗШ І-ІІІ ст. № 6 ВМР» Щебланова І.В., вчитель предмету «Основи здоров‘я» КЗ «ЗШ І-ІІІ ст. № 11 ВМР» Берегеля Г.С., вчитель предмету «Основи здоров‘я» КЗ «Гуманітарна гімназія № 1 імені М.І. Пирогова ВМР» |
Посилання для скачування електронної версії публікації |